Wat een SCquote:
Het is wel jammer dat hij de japanbulgarijehommage verwijderd heeft.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:08 schreef kanovinnie het volgende:
Voor het juiste bedrag delete ik dit topic zodat jij 'm kan openen. En niet knutdelapobeer
Het zou leuk zijn als we een tijdje door het slotje mogen posten. Een post of 40-45 extra zou mooi zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
topic 4045 wordt echt 1 grote chaos.
Ik voorspel zelfs een wo3 als het wordt gesloten.
twitter:BBCBreaking twitterde op woensdag 30-07-2014 om 20:09:31Girl, 10, arrested while wearing explosives belt in northern #Nigeria, government says http://t.co/6aG7K4KLkz reageer retweet
Ipv op het schoolplein loomen gaat zij boomenquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:BBCBreaking twitterde op woensdag 30-07-2014 om 20:09:31Girl, 10, arrested while wearing explosives belt in northern #Nigeria, government says http://t.co/6aG7K4KLkz reageer retweet
Je bent zelf Europeesquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zijn dat voor rare tijden zeg? Europees hoort 20:45 te beginnen.
Ik word ook voor meerdere clubs.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heeft Legia zojuist de 1-1 gemaakt tegen Celtic.
Spelen ze uit of thuis?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
legia is echt heel slechtquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word ook voor meerdere clubs.
Matsumoto heeft vandaag met 2-1 gewonnen van Kumamoto. Fuck yes
2-1 Legia en Celtic met 10 man.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Kut. Door Feyenoord mijn rijst vergeten en laten droogkoken goffedomme.quote:
ze hoopten dat wat minder mensen zouden kijkenquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zijn dat voor rare tijden zeg? Europees hoort 20:45 te beginnen.
Eikel. Ik moest nog glimlachen ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wordt je
Wat is die Rutten dom zeg.
Not sure if...quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wordt je
Giovannie Korte is weer verhuurd aan Dordrecht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eikel. Ik moest nog glimlachen ook
Samenwerkingsverband he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Giovannie Korte is weer verhuurd aan Dordrecht.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wordt je
altijd grappig die clichés, op dit niveau, waren beiden van een laag niveau, alleen Feyenoord nog wat lagerquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wordt je
kontekruipersquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
De NOS is wel helemaal dol op Man Utd sinds Van Gaal daar hoofdcoach is.
Heeft wel het één en ander opgeleverd inderdaad. Al is het jammer dat hij kennelijk toch nog iets tekort komt om nu al wat voor Den Haag te betekenen.quote:
Mathijsen had het gevoel dat ze de wedstrijd controleerdequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
altijd grappig die clichés, op dit niveau, waren beiden van een laag niveau, alleen Feyenoord nog wat lager
Niet alleen in standaardsituatiesquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord en standaardsituaties. Pellé is er niet meer dus nu wordt het ouderwets schutteren.
Ach, voor Dordt een leuke speler. Al zie ik Dordt niet veel betekenen. Excelsior en Willem II ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft wel het één en ander opgeleverd inderdaad. Al is het jammer dat hij kennelijk toch nog iets tekort komt om nu al wat voor Den Haag te betekenen.
Potje fifa?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft wel het één en ander opgeleverd inderdaad. Al is het jammer dat hij kennelijk toch nog iets tekort komt om nu al wat voor Den Haag te betekenen.
[..]
Mathijsen had het gevoel dat ze de wedstrijd controleerde![]()
En zelf 2 goals veroorzaken en ze daar maar volhouden dat het zo'n goeie aankoop was/isquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mathijsen had het gevoel dat ze de wedstrijd controleerde![]()
Nee moet even schoonmaken. Rijst vergeten is nooit positief voor je pan en gaspitten.quote:
Yoquote:
doen ze altijd in wedstrijden die er om gaanquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yo
Kut Feyenoord.
Ben ik een keer voor hun, gaan ze verliezen.
Rampseizoentje wordt het als er niet snel iets gebeurt. Voor je het weet is het 10 augustus en druipt Feyenoord af na een kansloze wedstrijd tegen ADO.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
doen ze altijd in wedstrijden die er om gaan
Oordeel dit nummer even als je tijd hebt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yo
Kut Feyenoord.
Ben ik een keer voor hun, gaan ze verliezen.
Ah een speler die toch uiteindelijk weggaatquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Koeman heeft een speler aan kunnen trekken. Ryan Bertrand op huurbasis.
Redelijke speler. Zat/zit zowaar een beetje tegen de a-ploeg van Chelsea aan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Koeman heeft een speler aan kunnen trekken. Ryan Bertrand op huurbasis.
Zal ik vanavond doen als ik thuis ben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oordeel dit nummer even als je tijd hebt.
[..]
Ah een speler die toch uiteindelijk weggaat
Om het kampioenschap deden ze toch al niet mee, dus als ik Van Geel was nam ik rustig de tijd en hopen op koopjes of een huurmeevaller tegen het sluiten van de transfermarkt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rampseizoentje wordt het als er niet snel iets gebeurt. Voor je het weet is het 10 augustus en druipt Feyenoord af na een kansloze wedstrijd tegen ADO.
Tsja, Van Geel wil wel rustig de tijd nemen maar ondertussen zijn Clasie en Schaken ook al boos dat er geen speler is gehaald.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om het kampioenschap deden ze toch al niet mee, dus als ik Van Geel was nam ik rustig de tijd en hopen op koopjes of een huurmeevaller tegen het sluiten van de transfermarkt.
Ze kopen nu toch een Turk voor 5 miljoen euro?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om het kampioenschap deden ze toch al niet mee, dus als ik Van Geel was nam ik rustig de tijd en hopen op koopjes of een huurmeevaller tegen het sluiten van de transfermarkt.
Aightquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal ik vanavond doen als ik thuis ben.
Wat denkt Schaken wel?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Van Geel wil wel rustig de tijd nemen maar ondertussen zijn Clasie en Schaken ook al boos dat er geen speler is gehaald.
Ja een speler om wat ervaring in de ploeg te brengen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze kopen nu toch een Turk voor 5 miljoen euro?
Ik lachte me ook de pleuris toen Schaken dat zei. Die heeft het wel erg hoog in zijn bol gekregen. Heeft die überhaupt te horen gekregen dat hij mag vertrekken?quote:
Ze zijn er mee bezig, of dat het bedrag wordt weet ik niet, is veel voor Feyenoordquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Basacikoglu, maar ik geloof niet dat hij daadwerkelijk voor 5 miljoen wordt gehaald. Ook niet de speler die Feyenoord moet redden .Ze hebben behoefte aan verdedigers en een goede spits.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bilal Lastigeachternaam inderdaad. Tot 2x toe weggestuurd bij Ajax en dan toch slagen als prof, dan moet je wel wat doorzettingsvermogen hebben in ieder gevalquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beetje weinig afwisseling maar ik kan het wel afluisteren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oordeel dit nummer even als je tijd hebt.
[..]
Ah een speler die toch uiteindelijk weggaat
Zeker als Feyenoord in verregaande onderhandelingen is, geloof ik niet dat hij 5 miljoen gaat kosten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn er mee bezig, of dat het bedrag wordt weet ik niet, is veel voor Feyenoord
Zo werkt het daar nu eenmaal, zonder geld geen beleidquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Van Geel wil wel rustig de tijd nemen maar ondertussen zijn Clasie en Schaken ook al boos dat er geen speler is gehaald.
Ja, en nog wel meer van die debiele zinnetjes. Ach, de wereld is weer te klein als er een negatief spandoek over Feyenoord hangt, ergens in de diepe krochten van de Eredivisie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:56 schreef mrstylo het volgende:
Zeiden Feyenoordsers serieus ' Allah je moeder is een kankerhoer'?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bilal Lastigeachternaam inderdaad. Tot 2x toe weggestuurd bij Ajax en dan toch slagen als prof, dan moet je wel wat doorzettingsvermogen hebben in ieder geval
[..]
Beetje weinig afwisseling maar ik kan het wel afluisteren.
- Productiemedewerker StyloProduction
Blijft vreemd, er zullen toch ook wel moslim spelers en aanhangers bij Feyenoord zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:56 schreef mrstylo het volgende:
Komt ook omdat de KNVB veel te laf is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef hafcfan het volgende:
Nederland is ook een van de weinige landen waar ze zoveel met ziektes gooien.
Ja in andere landen schelden ze mensen uit met seksuele opmerkingen, maar wij vinden seks heel normaalquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef hafcfan het volgende:
Gewoon in het algemeen bedoelt hij het denk ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt ook omdat de KNVB veel te laf is.
hmmm... ik zal proberen StyloProduction te imponeren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bilal Lastigeachternaam inderdaad. Tot 2x toe weggestuurd bij Ajax en dan toch slagen als prof, dan moet je wel wat doorzettingsvermogen hebben in ieder geval
[..]
Beetje weinig afwisseling maar ik kan het wel afluisteren.
- Productiemedewerker StyloProduction
Ja daarom. Lijken net Juventus supporters wanneer ze op negers haten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft vreemd, er zullen toch ook wel moslim spelers en aanhangers bij Feyenoord zijn
ah zoquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen bedoelt hij het denk ik.
Gewoon veel kankeren op elkaar...quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef hafcfan het volgende:
Vooral met uitwedstrijden stikt het van die Tokkies. Niemand durft er ook wat van te zeggen, Die mensen denken alles te kunnen bepalen en ze hebben nog gelijk ook.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt ook omdat de KNVB veel te laf is.
Mwa... hoewel de islam niet perfect is vind ik Allah een ziekte noemen wel heel vergaan hoor. Even dimmenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef hafcfan het volgende:
Doet ook maar een kleine groep. Niet zo massaal als bij Feyenoord.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom. Lijken net Juventus supporters wanneer ze op negers haten.
Nja je zal het maar hebben, word je niet vrolijk vanquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... hoewel de islam niet perfect is vind ik Allah een ziekte noemen wel heel vergaan hoor. Even dimmen
Liever de liefde van Allah in mijn lichaam dan die van een priester hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja je zal het maar hebben, word je niet vrolijk van
Liever alle religie wegbezuinigdquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever de liefde van Allah in mijn lichaam dan die van een priester hoor.
je weet wat er in die kerk allemaal gebeurt, die priesters hebben dat ook eeuwenlange kunnen doen zonder dat er wat van gezegd werdquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever de liefde van Allah in mijn lichaam dan die van een priester hoor.
Jammer dat je dit vermoeiende punt voor de 100ste keer moest maken ten koste van onze hilarische grappenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever alle religie wegbezuinigd
Was het massaal?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doet ook maar een kleine groep. Niet zo massaal als bij Feyenoord.
Onze grappen? Waarom spreek je in meervoud?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je dit vermoeiende punt voor de 100ste keer moest maken ten koste van onze hilarische grappen![]()
Egoïst.
En tegelijk zingen ze ook Hamas Hamas joden aan het gas. Beetje apart idd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft vreemd, er zullen toch ook wel moslim spelers en aanhangers bij Feyenoord zijn
Ja, kom ons helpen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:21 schreef isax het volgende:
WE WORDEN AANGEVALLEN
HELP
UTO / [UTOPIA SC #435] BADTRIPBOBBADTRIPBOBBADTRIPBOB
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:21 schreef isax het volgende:
WE WORDEN AANGEVALLEN
HELP
Opgekankerdquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:21 schreef isax het volgende:
WE WORDEN AANGEVALLEN
HELP
Dit boeit echt niemand.quote:
Oké doeiquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
nouja zal nog eens naked selfies posten hier.
Feyenoorders zijn ook een geval apart.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En tegelijk zingen ze ook Hamas Hamas joden aan het gas. Beetje apart idd.
Wanneer heb je dat dan gedaanquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
nouja zal nog eens naked selfies posten hier.
Ook voor je foto's in je FB?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn nieuwe foto bedoel je? Ik verveelde mij en scrolde door mijn foto's heen
Nee. Op FOK! zal ik nooit iets bewust posten. Stel je voor dat ik mijn posts zou moeten verantwoorden. Ik ben al zo incapabel.quote:
Jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn nieuwe foto bedoel je? Ik verveelde mij en scrolde door mijn foto's heen
Vond je het niet opwindend dan? Ik kan er wel weer één instellen waar ik wel een onderbroek draag als je dat liever hebt.quote:
hmmm klopt ja, zit wat in.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Op FOK! zal ik nooit iets bewust posten. Stel je voor dat ik mijn posts zou moeten verantwoorden. Ik ben al zo incapabel.
sssstquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi Smoofie.
Toronto killed red sox man
Blijkbaar, ik las het in het topic, heb niet alles kunnen kijken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:56 schreef mrstylo het volgende:
HAd het gezegd, dan had ik er gestaan met "Welkom back SAIND"quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Kachel nu met 150 over de A2 naar het zuiden des lands
trajectcontrole, dat weet je hè?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja. Maar het is gewoon een verloren seizoen voor de BoSox, ik focus me al op de Pats. Die pakken hem dit jaar, ik voel het gewoon. Squad is echtquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mja beter dan yankees #1 vind je niet
Zolang je Ado den Haag support kom je ermee weg zonder naaktfoto'squote:Op woensdag 30 juli 2014 23:31 schreef isax het volgende:
god moet ik over voetbal praten?
dat is me te moeilijk.
te knetter stoned.
Stonedquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:31 schreef isax het volgende:
dat is me te moeilijk.
te knetter stoned.
Van 30 naar 17 in de avond is toch wel een aardig verschil, ik heb 1 keer 50 graden verschil gehad, dat was wel vreemdquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]Hij is veilig terug.
En ik las eventjes terug, het is hier helemaal niet koud man. Het is warm.
sorry kom uit eindhoven dus verplicht psvquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je Ado den Haag support kom je ermee weg zonder naaktfoto's
Tja... dan ligt er nog maar één alternatief ben ik bangquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef isax het volgende:
[..]
sorry kom uit eindhoven dus verplicht psv
Oh ja hier in huis is het nog 25quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van 30 naar 17 in de avond is toch wel een aardig verschil, ik heb 1 keer 50 graden verschil gehad, dat was wel vreemd
dat hoeft niet want daar begrijp je toch niks van, begin maar met die foto's opzoekenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:31 schreef isax het volgende:
dat is me te moeilijk.
te knetter stoned.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef isax het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een hele leuke userquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef isax het volgende:
[..]
Je hoort het Isaxquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hoeft niet want daar begrijp je toch niks van, begin maar met die foto's opzoeken
Ben je nou aan het hosselen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een hele leuke user
Wist je dat?
ja alleen omdat ik voor psv ben zeker?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een hele leuke user
Wist je dat?
Nee, ze is wat te oud voor mijquote:
Dat is wel de hoofdreden ja.quote:
volgens mij wil iemand naaktpicsquote:
Ik ken haar niet dus ik weet ook niet hoe oud ze is hequote:Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ze is wat te oud voor mij
hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ze is wat te oud voor mij
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgens mij wil iemand naaktpics
Ze was dacht ik 24 of 25. En woonde in Amsterdamquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat jij alleen onder de 17 neukt
Prima leeftijd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze was dacht ik 24 of 25. En woonde in Amsterdam.
Ik had het bijna goedquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet weten dat Isax 25 is en sexy lange benen heeft
Ze zouden haar moeten verbieden van het plaatsen van foto'squote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef isax het volgende:
ik begin gewoon net zo'n zieke reputatie te krijgen als saraaraats.
21quote:
Volgens mij wil je dit helemaal niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef isax het volgende:
Ik mag hopen van niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef isax het volgende:
Wat dan wel?quote:
die heeft echte naked selfiesquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zouden haar moeten verbieden van het plaatsen van foto's
Die hoef ik dan weer niet te zien.quote:
Ik dacht dat jij jonger was dan ikquote:
Dat dacht ik ook. Ik dacht dat Smoofie 18 was of zo. Waarom dacht ik datquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij jonger was dan ik
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij jonger was dan ik
Ik ben over een maand oder etwas 22quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ik dacht dat Smoofie 18 was of zo. Waarom dacht ik dat
Smoofie is toch 25 ofzoquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie van de leeftijd van De Pax zou zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Onmogelijk dat jouw naaktfoto's minder smaakvol zullen zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef isax het volgende:
Als je me in het echt zou zien zou je denken dat ik nog 14 moet wordenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wut.. ik denk je word 17 ofso, tijd om wat volwassener te worden
Opaquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
DP wordt over 2 en half maand 20 wat praat jij
Ik dacht dat ie 16 was toen ik eens picca in mijn DM kreeg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
Van JR wist ik maar was ik destijds ook verbaasd over
Duuuddeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 30 juli 2014 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik word over 4,5 maand 31, dus jank niet
Maar jij had al redelijk vroeg inhammen, dan wen je er sneller aan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik word over 4,5 maand 31, dus jank niet
Waaromquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
Van JR wist ik maar was ik destijds ook verbaasd over
Hij schat zichzelf qua uiterlijk 14 dus nog jongerquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie 16 was toen ik eens picca in mijn DM kreeg.
Die picca was toen ik 17/18 was, valt dus best meequote:Op woensdag 30 juli 2014 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie 16 was toen ik eens picca in mijn DM kreeg.
DM even, ik beoordeel zulke dingen heel goed.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die picca was toen ik 17/18 was, valt dus best mee
neequote:Op woensdag 30 juli 2014 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
DM even, ik beoordeel zulke dingen heel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf voor eeuwig jongquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik schatte je ook gewoon jonger door je posts
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
Karina over een dagje 69Dat klopt wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb het helemaal niet de rest laten zien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hoezo? Je hebt het de rest wel laten zien, niet zo pussy doen
Mja, op m'n 26e begon het feest.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij had al redelijk vroeg inhammen, dan wen je er sneller aan.
HMF. God heeft de mensheid immers geschapen.quote:
Verdomme. Karma kan mij nog nekken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, op m'n 26e begon het feest.
Achter het doel bij Olympisch stadionquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tong natuurlijk, die heeft Hitler nog zien shinen in de 30 en 40 gloriejaren
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
Karina over een dagje 69met haar vriend. xd xd xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zulke foto's komen niet zomaar bij iemand terechtquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb het helemaal niet de rest laten zien.
Okquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zulke foto's komen niet zomaar bij iemand terecht
omdat het heel lollig isquote:
Ben ik even blij dat ik niet voor PSV ben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv'ers zouden een verbod op het maken van grappen moeten krijgen.
Ouder danquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
Dit is blijkbaar de oudste fokker dus:
horstjan
Nou dat klopt wel jaquote:
Matt Leblancquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader werd grijs op z'n 21e.
Slechte genen wat dat betreft.
Het is nu nog goed gelukkigquote:
Jij hebt geen Facebook?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij is niet online geweest, van jou wel dus jij hebt niks meer te verliezen..
Ik accepteer alleen chicks op mijn FB.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik mis DP, Davy, JR en anderen nog op mijn fb. Zo weinig vrienden ik.
Blijkbaar. Ik vond een oud topic over wie de oudste fokker is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh wacht ik ben moderator
[..]
Ouder dan
Fotoboek van Gravedigger
?
Als je Rens maar op FB hebt, dat is voldoendequote:Op woensdag 30 juli 2014 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik mis DP, Davy, JR en anderen nog op mijn fb. Zo weinig vrienden ik.
Bij de Edah had ik een collega die op z'n 15e al grijs wasquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader werd grijs op z'n 21e.
Slechte genen wat dat betreft.
Die heeft iedereen wel héquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je Rens maar op FB hebt, dat is voldoende
Wtf is Edah?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij de Edah had ik een collega die op z'n 15e al grijs was
Nickname Benjamin Button?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij de Edah had ik een collega die op z'n 15e al grijs was
Dat was potverdikkie een bazensupermarkt, jonguh!quote:
Ik ook, wat toevalligquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Smoofie, Adames en Saind op FB. Waar gaat het heen
Weten je matties uit Den Haag wel dat je Ajacieden op FB hebt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Die film bestond toen nog niet, maar ik snapquote:
Ik weet niet meer of ik hem nog heb, kwam er toen wel achter dat Rens bevriend is met een oud-klasgenoot van mequote:
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, ik woon in fucking Amsterdam. Weet jij wat Dirk is?
Ik welquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, ik woon in fucking Amsterdam. Weet jij wat Dirk is?
Zo weinig? Niet eens GGMM?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer wle hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij heb ik niemand van deze SC op m'n FB.
Ik weet dat wij nog een FOK!ker op FB delen. Eentje die Az-support.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, wat toevallig. Nou, LittleRabbit ipv Smoofie.
Mijn matties geven grotendeels geen flikker om voetbal. Ik zit niet voor niks op VBL.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weten je matties uit Den Haag wel dat je Ajacieden op FB hebt?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis gitaar, toen hadden we nog een mod van klasse hier in VBL, hoewel hij er nooit was
Oeh, heb je weer je harem uitgebreid?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet dat wij nog een FOK!ker op FB delen. Eentje die Az-support.
[..]
Mijn matties geven grotendeels geen flikker om voetbal. Ik zit niet voor niks op VBL.
Uh, nee die heb ik al maanden maar dat wist je allang.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oeh, heb je weer je harem uitgebreid?
Was daarvoor de Torro en tegenwoordig Emté.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Oh.
Nou, ik heb nog nooit gehoord van de Edah.
Ik wist wel wat ja, maar fb was ik vergetenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee die heb ik al maanden maar dat wist je allang.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis gitaar, toen hadden we nog een mod van klasse hier in VBL, hoewel hij er nooit was
Dat jij die user ook had?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wist wel wat ja, maar fb was ik vergeten
Wat een debiel is dat. Dan doe ik het nog goed.quote:
Nee, dat jij die ook op fb was.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij die user ook had?
Ik snap er geen reet van je posts. Neuken?
Het zou toch vrij opmerkelijk zijn als ik die niet had gehadquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, dat jij die ook op fb was.
En nee, ben moe van trainen en werken, morgen?
Valhalenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef Smoofie het volgende:
Hoe heette die ene ook alweer, met zn fokchickie van duzend jaar jonger?
Ja Val. Waar is die gebleven?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou toch vrij opmerkelijk zijn als ik die niet had gehad
En is goed. Wat een kutgesprek overigens
[..]
Valhalen
Waar is hij eigenlijk gebleven zeg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou toch vrij opmerkelijk zijn als ik die niet had gehad
En is goed. Wat een kutgesprek overigens
[..]
Valhalen
Opleiding in Rotterdam en daar samen met zijn jonge FOK! chickie gaan wonen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk gebleven zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |