Wat een SCquote:
Het is wel jammer dat hij de japanbulgarijehommage verwijderd heeft.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:08 schreef kanovinnie het volgende:
Voor het juiste bedrag delete ik dit topic zodat jij 'm kan openen. En niet knutdelapobeer
Het zou leuk zijn als we een tijdje door het slotje mogen posten. Een post of 40-45 extra zou mooi zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
topic 4045 wordt echt 1 grote chaos.
Ik voorspel zelfs een wo3 als het wordt gesloten.
twitter:BBCBreaking twitterde op woensdag 30-07-2014 om 20:09:31Girl, 10, arrested while wearing explosives belt in northern #Nigeria, government says http://t.co/6aG7K4KLkz reageer retweet
Ipv op het schoolplein loomen gaat zij boomenquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:BBCBreaking twitterde op woensdag 30-07-2014 om 20:09:31Girl, 10, arrested while wearing explosives belt in northern #Nigeria, government says http://t.co/6aG7K4KLkz reageer retweet
Je bent zelf Europeesquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zijn dat voor rare tijden zeg? Europees hoort 20:45 te beginnen.
Ik word ook voor meerdere clubs.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heeft Legia zojuist de 1-1 gemaakt tegen Celtic.
Spelen ze uit of thuis?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
legia is echt heel slechtquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word ook voor meerdere clubs.
Matsumoto heeft vandaag met 2-1 gewonnen van Kumamoto. Fuck yes
2-1 Legia en Celtic met 10 man.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Kut. Door Feyenoord mijn rijst vergeten en laten droogkoken goffedomme.quote:
ze hoopten dat wat minder mensen zouden kijkenquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zijn dat voor rare tijden zeg? Europees hoort 20:45 te beginnen.
Eikel. Ik moest nog glimlachen ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wordt je
Wat is die Rutten dom zeg.
Not sure if...quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wordt je
Giovannie Korte is weer verhuurd aan Dordrecht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eikel. Ik moest nog glimlachen ook
Samenwerkingsverband he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Giovannie Korte is weer verhuurd aan Dordrecht.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wordt je
altijd grappig die clichés, op dit niveau, waren beiden van een laag niveau, alleen Feyenoord nog wat lagerquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wordt je
kontekruipersquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
De NOS is wel helemaal dol op Man Utd sinds Van Gaal daar hoofdcoach is.
Heeft wel het één en ander opgeleverd inderdaad. Al is het jammer dat hij kennelijk toch nog iets tekort komt om nu al wat voor Den Haag te betekenen.quote:
Mathijsen had het gevoel dat ze de wedstrijd controleerdequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
altijd grappig die clichés, op dit niveau, waren beiden van een laag niveau, alleen Feyenoord nog wat lager
Niet alleen in standaardsituatiesquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord en standaardsituaties. Pellé is er niet meer dus nu wordt het ouderwets schutteren.
Ach, voor Dordt een leuke speler. Al zie ik Dordt niet veel betekenen. Excelsior en Willem II ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft wel het één en ander opgeleverd inderdaad. Al is het jammer dat hij kennelijk toch nog iets tekort komt om nu al wat voor Den Haag te betekenen.
Potje fifa?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft wel het één en ander opgeleverd inderdaad. Al is het jammer dat hij kennelijk toch nog iets tekort komt om nu al wat voor Den Haag te betekenen.
[..]
Mathijsen had het gevoel dat ze de wedstrijd controleerde![]()
En zelf 2 goals veroorzaken en ze daar maar volhouden dat het zo'n goeie aankoop was/isquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mathijsen had het gevoel dat ze de wedstrijd controleerde![]()
Nee moet even schoonmaken. Rijst vergeten is nooit positief voor je pan en gaspitten.quote:
Yoquote:
doen ze altijd in wedstrijden die er om gaanquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yo
Kut Feyenoord.
Ben ik een keer voor hun, gaan ze verliezen.
Rampseizoentje wordt het als er niet snel iets gebeurt. Voor je het weet is het 10 augustus en druipt Feyenoord af na een kansloze wedstrijd tegen ADO.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
doen ze altijd in wedstrijden die er om gaan
Oordeel dit nummer even als je tijd hebt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yo
Kut Feyenoord.
Ben ik een keer voor hun, gaan ze verliezen.
Ah een speler die toch uiteindelijk weggaatquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Koeman heeft een speler aan kunnen trekken. Ryan Bertrand op huurbasis.
Redelijke speler. Zat/zit zowaar een beetje tegen de a-ploeg van Chelsea aan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Koeman heeft een speler aan kunnen trekken. Ryan Bertrand op huurbasis.
Zal ik vanavond doen als ik thuis ben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oordeel dit nummer even als je tijd hebt.
[..]
Ah een speler die toch uiteindelijk weggaat
Om het kampioenschap deden ze toch al niet mee, dus als ik Van Geel was nam ik rustig de tijd en hopen op koopjes of een huurmeevaller tegen het sluiten van de transfermarkt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rampseizoentje wordt het als er niet snel iets gebeurt. Voor je het weet is het 10 augustus en druipt Feyenoord af na een kansloze wedstrijd tegen ADO.
Tsja, Van Geel wil wel rustig de tijd nemen maar ondertussen zijn Clasie en Schaken ook al boos dat er geen speler is gehaald.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om het kampioenschap deden ze toch al niet mee, dus als ik Van Geel was nam ik rustig de tijd en hopen op koopjes of een huurmeevaller tegen het sluiten van de transfermarkt.
Ze kopen nu toch een Turk voor 5 miljoen euro?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om het kampioenschap deden ze toch al niet mee, dus als ik Van Geel was nam ik rustig de tijd en hopen op koopjes of een huurmeevaller tegen het sluiten van de transfermarkt.
Aightquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal ik vanavond doen als ik thuis ben.
Wat denkt Schaken wel?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Van Geel wil wel rustig de tijd nemen maar ondertussen zijn Clasie en Schaken ook al boos dat er geen speler is gehaald.
Ja een speler om wat ervaring in de ploeg te brengen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze kopen nu toch een Turk voor 5 miljoen euro?
Ik lachte me ook de pleuris toen Schaken dat zei. Die heeft het wel erg hoog in zijn bol gekregen. Heeft die überhaupt te horen gekregen dat hij mag vertrekken?quote:
Ze zijn er mee bezig, of dat het bedrag wordt weet ik niet, is veel voor Feyenoordquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Basacikoglu, maar ik geloof niet dat hij daadwerkelijk voor 5 miljoen wordt gehaald. Ook niet de speler die Feyenoord moet redden .Ze hebben behoefte aan verdedigers en een goede spits.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bilal Lastigeachternaam inderdaad. Tot 2x toe weggestuurd bij Ajax en dan toch slagen als prof, dan moet je wel wat doorzettingsvermogen hebben in ieder gevalquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beetje weinig afwisseling maar ik kan het wel afluisteren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oordeel dit nummer even als je tijd hebt.
[..]
Ah een speler die toch uiteindelijk weggaat
Zeker als Feyenoord in verregaande onderhandelingen is, geloof ik niet dat hij 5 miljoen gaat kosten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn er mee bezig, of dat het bedrag wordt weet ik niet, is veel voor Feyenoord
Zo werkt het daar nu eenmaal, zonder geld geen beleidquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Van Geel wil wel rustig de tijd nemen maar ondertussen zijn Clasie en Schaken ook al boos dat er geen speler is gehaald.
Ja, en nog wel meer van die debiele zinnetjes. Ach, de wereld is weer te klein als er een negatief spandoek over Feyenoord hangt, ergens in de diepe krochten van de Eredivisie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:56 schreef mrstylo het volgende:
Zeiden Feyenoordsers serieus ' Allah je moeder is een kankerhoer'?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bilal Lastigeachternaam inderdaad. Tot 2x toe weggestuurd bij Ajax en dan toch slagen als prof, dan moet je wel wat doorzettingsvermogen hebben in ieder geval
[..]
Beetje weinig afwisseling maar ik kan het wel afluisteren.
- Productiemedewerker StyloProduction
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |