2-1 Legia en Celtic met 10 man.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heeft Legia zojuist de 1-1 gemaakt tegen Celtic.
Kut. Door Feyenoord mijn rijst vergeten en laten droogkoken goffedomme.quote:
ze hoopten dat wat minder mensen zouden kijkenquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zijn dat voor rare tijden zeg? Europees hoort 20:45 te beginnen.
Eikel. Ik moest nog glimlachen ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wordt je
Wat is die Rutten dom zeg.
Not sure if...quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wordt je
Giovannie Korte is weer verhuurd aan Dordrecht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eikel. Ik moest nog glimlachen ook
Samenwerkingsverband he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Giovannie Korte is weer verhuurd aan Dordrecht.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wordt je
altijd grappig die clichés, op dit niveau, waren beiden van een laag niveau, alleen Feyenoord nog wat lagerquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wordt je
kontekruipersquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
De NOS is wel helemaal dol op Man Utd sinds Van Gaal daar hoofdcoach is.
Heeft wel het één en ander opgeleverd inderdaad. Al is het jammer dat hij kennelijk toch nog iets tekort komt om nu al wat voor Den Haag te betekenen.quote:
Mathijsen had het gevoel dat ze de wedstrijd controleerdequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
altijd grappig die clichés, op dit niveau, waren beiden van een laag niveau, alleen Feyenoord nog wat lager
Niet alleen in standaardsituatiesquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord en standaardsituaties. Pellé is er niet meer dus nu wordt het ouderwets schutteren.
Ach, voor Dordt een leuke speler. Al zie ik Dordt niet veel betekenen. Excelsior en Willem II ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft wel het één en ander opgeleverd inderdaad. Al is het jammer dat hij kennelijk toch nog iets tekort komt om nu al wat voor Den Haag te betekenen.
Potje fifa?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft wel het één en ander opgeleverd inderdaad. Al is het jammer dat hij kennelijk toch nog iets tekort komt om nu al wat voor Den Haag te betekenen.
[..]
Mathijsen had het gevoel dat ze de wedstrijd controleerde![]()
En zelf 2 goals veroorzaken en ze daar maar volhouden dat het zo'n goeie aankoop was/isquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mathijsen had het gevoel dat ze de wedstrijd controleerde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |