Blijft vreemd, er zullen toch ook wel moslim spelers en aanhangers bij Feyenoord zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:56 schreef mrstylo het volgende:
Zeiden Feyenoordsers serieus ' Allah je moeder is een kankerhoer'?
Komt ook omdat de KNVB veel te laf is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef hafcfan het volgende:
Nederland is ook een van de weinige landen waar ze zoveel met ziektes gooien.
Ja in andere landen schelden ze mensen uit met seksuele opmerkingen, maar wij vinden seks heel normaalquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef hafcfan het volgende:
Gewoon in het algemeen bedoelt hij het denk ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt ook omdat de KNVB veel te laf is.
hmmm... ik zal proberen StyloProduction te imponeren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bilal Lastigeachternaam inderdaad. Tot 2x toe weggestuurd bij Ajax en dan toch slagen als prof, dan moet je wel wat doorzettingsvermogen hebben in ieder geval
[..]
Beetje weinig afwisseling maar ik kan het wel afluisteren.
- Productiemedewerker StyloProduction
Ja daarom. Lijken net Juventus supporters wanneer ze op negers haten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft vreemd, er zullen toch ook wel moslim spelers en aanhangers bij Feyenoord zijn
ah zoquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen bedoelt hij het denk ik.
Gewoon veel kankeren op elkaar...quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef hafcfan het volgende:
Vooral met uitwedstrijden stikt het van die Tokkies. Niemand durft er ook wat van te zeggen, Die mensen denken alles te kunnen bepalen en ze hebben nog gelijk ook.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt ook omdat de KNVB veel te laf is.
Mwa... hoewel de islam niet perfect is vind ik Allah een ziekte noemen wel heel vergaan hoor. Even dimmenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef hafcfan het volgende:
Doet ook maar een kleine groep. Niet zo massaal als bij Feyenoord.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom. Lijken net Juventus supporters wanneer ze op negers haten.
Nja je zal het maar hebben, word je niet vrolijk vanquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... hoewel de islam niet perfect is vind ik Allah een ziekte noemen wel heel vergaan hoor. Even dimmen
Liever de liefde van Allah in mijn lichaam dan die van een priester hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja je zal het maar hebben, word je niet vrolijk van
Liever alle religie wegbezuinigdquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever de liefde van Allah in mijn lichaam dan die van een priester hoor.
je weet wat er in die kerk allemaal gebeurt, die priesters hebben dat ook eeuwenlange kunnen doen zonder dat er wat van gezegd werdquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever de liefde van Allah in mijn lichaam dan die van een priester hoor.
Jammer dat je dit vermoeiende punt voor de 100ste keer moest maken ten koste van onze hilarische grappenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever alle religie wegbezuinigd
Was het massaal?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doet ook maar een kleine groep. Niet zo massaal als bij Feyenoord.
Onze grappen? Waarom spreek je in meervoud?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je dit vermoeiende punt voor de 100ste keer moest maken ten koste van onze hilarische grappen![]()
Egoïst.
En tegelijk zingen ze ook Hamas Hamas joden aan het gas. Beetje apart idd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft vreemd, er zullen toch ook wel moslim spelers en aanhangers bij Feyenoord zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |