Atletiekquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:36 schreef Deetch het volgende:
In mijn studietijd heb ik jaren atletiek gedaan bij Vitalis en ik kan jou vertellen uit contact met andere studentensportverenigingen dat ook bij de fanatieke sporters er hard gefeest word. HEt leuke aan de KEI week was altijd dat je gewoon in een random groep geflikkerd werd, leer je ook eens andere "smaken" kennen.
Veel plezier op de KEI en blijf van mij fiets af![]()
Het nachtleven zal ik vast ook nog wel in vele andere steden doen. Dat is ook een reden om het eventueel niet te doen. Ik heb namelijk ook zin om andere dingen te doen dan alleen maar bier te zuipen en kut te roepen. D66 vind ik imo helemaal niks.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef Klokov het volgende:
Ik zou voor sport gaan als ik jou was. Anders zit je straks alleen maar in het nachtleven. Het nachtleven ga je namelijk toch wel zien. Trouwens is niet PVDA de grootste in Groningen maar D66 en al helemaal wanneer je alleen onder het stemgedrag van de studenten kijkt.
Oh, ik bedoel natuurlijk studentenverenigingen. Je weet wel, het corps en brallen en meer van dat spulquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:43 schreef Noriega het volgende:
Studieverenigingen hebben niet zoveel met het corps te maken
Komt wel goed hoor. Alleen heb ik in Groningen geen zolderkamer. Wel ruime kamer met eigen balkonquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef Sauslepel het volgende:
Compilatiefilmpjes maken op je zolderkamer natuurlijk.
Aha, oke. Maar er zijn studentenverenigingen van meerdere soorten. Ook meer popi jopi, alternatief, hipster of nerd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:46 schreef TwisterNederland het volgende:
Oh, ik bedoel natuurlijk studentenverenigingen. Je weet wel, het corps en brallen en meer van dat spul
Ik weet het. Maar het lijkt mij een hel om in een groepje terecht te komen met 100% vindicat of albertusquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:49 schreef Noriega het volgende:
[..]
Aha, oke. Maar er zijn studentenverenigingen van meerdere soorten. Ook meer popi jopi, alternatief, hipster of nerd.
Sorry, ik heb deze week al teveel executies en andere rommel gezien (zelfmoordaanslagen, hoofden op palen, etc.) uit naam van religie. Daarnaast heb ik er gewoon geen trek in.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Religie. Echt, je leven zal er een stuk beter door worden, geloof () me nou maar
Dat is een slechte kant van religie, moet je niet te veel op focussen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:51 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Sorry, ik heb deze week al teveel executies en andere rommel gezien (zelfmoordaanslagen, hoofden op palen, etc.) uit naam van religie. Daarnaast heb ik er gewoon geen trek in.
Groningen is al stukken beter dan dit als ik het goed mag begrijpenquote:
Dan nog heb ik niks met religie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is een slechte kant van religie, moet je niet te veel op focussen.
Inwoner van Groningen hier??quote:
Jaaaa, kijken naar de tetten van een standbeeldquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef HenkXL het volgende:
Voor de duidelijkheid, de keiweek is gewoon een week knetter hard eraf. Als je dat niet wil lekker voor een cultuurgroepje kiezen, wellicht zie je dan nog enkele kale kutten op een schilderij.
Wellicht alleen de keileiders, als het niet bevalt kan je je meestal wel bij een andere groep aansluiten. Keiweek in Groningen is wel prima trouwens, meestal hebben ze een goed programmaquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het lijkt mij een hel om in een groepje terecht te komen met 100% vindicat of albertus
En die kans bestaat.
Keiweek schijnt inderdaad erg vet te zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wellicht alleen de keileiders, als het niet bevalt kan je je meestal wel bij een andere groep aansluiten. Keiweek in Groningen is wel prima trouwens, meestal hebben ze een goed programma
INB4: Hoi, ik ben TwisterNederland van Dumpert bij het voorstelrondje.
Prima, dan kiezen voor nachtleven . Heb zelf keiweek gelopen en 2x leider geweest. Overdag deden we nog wel wat andere dingen als perse lui ergens naar toe wouden zoals sportverenigingen etc.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jaaaa, kijken naar de tetten van een standbeeld
Ik wil ook best wel feesten hoor dus dat komt wel goed
Yes. In KEI-week leer je de meeste kroegen wel kennen, zeker een aanraderquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Inwoner van Groningen hier??
Al bedankt voor het adviesquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:17 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Prima, dan kiezen voor nachtleven . Heb zelf keiweek gelopen en 2x leider geweest. Overdag deden we nog wel wat andere dingen als perse lui ergens naar toe wouden zoals sportverenigingen etc.
Komt vast wel goed. In Amsterdam is er geen doorkomen aan met alle kroegen die er zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:17 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Yes. In KEI-week leer je de meeste kroegen wel kennen, zeker een aanrader
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:28 schreef Goldenrush het volgende:
Wow TwisterNederland kan gewoon iemand zijn die ik ga tegenkomen
Er zijn er maar weinig die tijdens de master nog lid worden van een studentenvereniging. Jaartje sjaars zijn en dan is het al weer afgelopen... zonde.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het lijkt mij een hel om in een groepje terecht te komen met 100% vindicat of albertus
En die kans bestaat.
Ga je ook naar het eindfeest? Ga je een TNL shirt dragen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Dat is nietmaar
Aah, bedankt voor de informatie. Dan komt het zeker wel goedquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:31 schreef Azorius het volgende:
Ik zou voor Nachtleven, Studieverenigingen of Sport gaan. Grote kans dat je met de laatste twee ook prima de stad in kan duiken 's avonds. De groepen zijn er eigenlijk alleen om activiteiten makkelijker te kunnen afstellen op zaken die de groepsleden interessant vinden. Maakten tijdens mijn KEI-week weinig uit. Grotere verschillen waren er tussen internationale groepen en Nederlandse groepen.
[..]
Er zijn er maar weinig die tijdens de master nog lid worden van een studentenvereniging. Jaartje sjaars zijn en dan is het al weer afgelopen... zonde.
Ik heb niet eens een TNL shirtquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:31 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Ga je ook naar het eindfeest? Ga je een TNL shirt dragen?![]()
Jammer maar ergens ook wel begrijpelijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Aah, bedankt voor de informatie. Dan komt het zeker wel goed
[..]
Ik heb niet eens een TNL shirt
Ik loop er niet zo mee te koop
Ga trouwens sowieso langs Het Kasteel en 't Vaatje. Kasteel is qua interieur vrij pauper, maar het bier is er spotgoedkoopquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Aah, bedankt voor de informatie. Dan komt het zeker wel goed
Ik ben al voorzien van een kamer. Nu nog een bed en allesquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:37 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Jammer maar ergens ook wel begrijpelijk
Als je nog een slaapplek ofzo zoekt voor die nacht kan best wel bij ons, no problems enzo
En dat is wel het mooie van Groningen. In Amsterdam kom je na 3 uur nergens meer binnen en gaan de meeste plekken sluiten om 4/5 uurquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:43 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ga trouwens sowieso langs Het Kasteel en 't Vaatje. Kasteel is qua interieur vrij pauper, maar het bier is er spotgoedkoop. Als we de stad in duik beginnen we daar meestal met een paar zwaardjes. 't Vaatje vind ik zelf een fijne kroeg, maar is niet heel speciaal. Vrij populair bij Vindicaters en Albertianen.
Mooie van de relatief kleine binnenstad is dat alle kroegen op loopafstand van elkaar liggen. Veel studenten maken er elke avond een soort kroegentocht van.
Nee, helaas. Moet het hebben van ander (vergelijkbaar) werk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Verdien jij eigenlijk veel aan die compilaties?
Maar wel wat dus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee, helaas. Moet het hebben van ander (vergelijkbaar) werk.
Dat mag je niet zeggen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet
Wat klinkt dit ongelofelijk lame zeg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:23 schreef gargamelnl het volgende:
Het maakt niet zoveel uit. Je kan altijd tijdens de kei week nog overstappen naar een andere kei groep.
40% van alle kei kinderen gaan toch overstappen naar een andere kei groep die ze tegen komen tijdens de kroegen tochten. Gewoon ff vragen aan de desbetreffende kei leiders en klaar is kees.
Heb ik ook gedaan tijdens mijn kei week. Ik ben toen na 2 dagen overgestapt van een kei groep met vindicat kei leiders met zeer suffe kei kinderen naar een zeer relaxte groep met hele lekker uitziende en toffe kei mamma's van albertus.
In mijn tijd (ik word oud) kon je tijdens de inschrijving helemaal niet kiezen wat voor kei groep je wilde. Je werd gewoon ergens ingedeeld.
Zou kunnen. Ik ga ook mijn eigen plan uitstippelen. Ik heb wel dingen die ik sowieso wil doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik zou voor Sport gaan als je daar interesse in hebt. Nachtleven ga je hoe dan ook tegenkomen, via sportvereniging, via studeten/studievereniging, whatever, het 'nachtleven' an sich is niet zo interessant: met wie je kan meemaken wel!
En idd, ik zou ook niet voor verenigingen gaan vanwege het vindicat gehalte. Als je sowieso al weet dat je niet in een balletjesvereniging terecht wil komen: je kunt ook gewoon op eigen initiatief naar binnen lopen bij praktisch alle verenigingen, behalve Vindicat. Het zijn er maar een handjevol, googlen en je krijgt wel een idee van de verenigingen en waar je wil kijken.
Ik zie welquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:56 schreef MichaelScott het volgende:
Gewoon bij de studentenvereniging joh.
Politesse! Politesse!
Maar dat is saaiquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
Als je weet wat je wil dan kun je het trouwens ook prima zonder groepje doen.
Er zijn heel veel niet-corporale verenigingen, verenigingen zonder ontgroeningen, 'alternatieve' verenigingen, weet ik wat. Er is zelfs een 'traditionele' vereniging met als enige verschil dat ze niet aan ontgroenen doen. Zeg maar voor het slag mensen die wel het gevoel van 'traditie' willen (ook al is de vereniging in 1996 opgericht), maar het voor de rest allemaal maar eng vinden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
En idd, ik zou ook niet voor verenigingen gaan vanwege het vindicat gehalte. Als je sowieso al weet dat je niet in een balletjesvereniging terecht wil komen: je kunt ook gewoon op eigen initiatief naar binnen lopen bij praktisch alle verenigingen, behalve Vindicat. Het zijn er maar een handjevol, googlen en je krijgt wel een idee van de verenigingen en waar je wil kijken.
Hangt af van je definitie van 'ontgroening'. Ik vind een verplichte introductie periode of verplichte dispuutavonden whatever namelijk ook een ontgroening, gezien het verplichte karakter ook al is het niet vernederd bedoeld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Er zijn heel veel niet-corporale verenigingen, verenigingen zonder ontgroeningen, 'alternatieve' verenigingen, weet ik wat. Er is zelfs een 'traditionele' vereniging met als enige verschil dat ze niet aan ontgroenen doen.
Maar ik zou inderdaad ook niet per se in een KEI-groepje gaan zitten om naar verenigingen te zoeken. Op de infomarkt op de eerste dag zie je ze toch allemaal. Ze hebben allemaal hun eigen feestjes, etentjes met korting, enzovoort. Je wordt toch wel doodgegooid met propaganda van allerlei clubjes, daarvoor hoef je niet in een specifiek soort groepje te gaan.
Je bent dé man achter de failcompilaties. Je staat al bovenaan in de hiërarchiequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:23 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb in ieder geval geen zin in ontgroeningen. Een verplicht kamp zit er voor mij ook niet in aangezien ik hele andere plannen heb. Verder haat ik hiërarchie
Dat zal nog vies tegenvallen waarschijnlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Je bent dé man achter de failcompilaties. Je staat al bovenaan in de hiërarchie.
Blaas hem wel op voor je shoarma hebt gegeten, heel vies als je hem later weer leeg moet laten lopen en er komt oude knoflooklucht uit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien van een kamer. Nu nog een bed en alles
Naja, pleur er wel een luchtbed neer
Haha, thanks. Het komt helemaal goed en zal zeker ff de sportclub bijlangs aangezien ik weer eens van mijn luie reet af wil komen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:29 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben vroeger een paar keer bij Albertus op hun kroeg geweest, man man man
Allemaal van die pikkies die helemaal denken dat ze het mannetje zijn en constant bezig zijn een toffe act op te voeren, ik heb er niets mee.
Ik zou lekker bij sport of nachtleven gegaan. Ben zelf ook jaren actief geweest bij een studentensportvereniging en bij meerdere andere studentensportverenigingen langsgeweest op borrels en feestjes. Geloof me, daar wordt ook goed gezopen en geregeld.
Supergezellig. Ook bij de ACLO heb je bij tijd en wijle leuke feestjes en/of evenementen.
Dat is wat ik vrij vaak in het weekend met vrienden doe.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die categorieën lijken mij ook allemaal maar niets. Je mist eigenlijk nog een groep van borrelliefhebbers, mensen die bij elkaar komen, helemaal geen zin hebben in vermoeiende activiteiten en al die onzin, maar graag lekker rustig gaan zitten, goed muziekje uit vervlogen tijden erbij, met elkaar lullen en naarmate de tijd vordert steeds slappere verhalen gaan ophangen.
Je begint bij Kokomoquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat kun je me nog meer vertellen over het nachtleven in Groningen? Wat zijn the places 2 be?
Klinkt als een goed plan. Je woont in Groningen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:13 schreef Seconde het volgende:
[..]
Je begint bij Kokomo
Dan door naar de Drie Gezusters
En als je aan het einde van de avond nog niet gescoord hebt ga je naar de Blauwe Engel.
In de buurt van, ben er bijna elke donderdagavond/nacht te vindenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan. Je woont in Groningen?
haha, elke week is aan mij niet besteed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:55 schreef Seconde het volgende:
[..]
In de buurt van, ben er bijna elke donderdagavond/nacht te vinden
Met zoveel leuke tenten ga je toch niet naar de drie?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:13 schreef Seconde het volgende:
[..]
Je begint bij Kokomo
En als je aan het einde van de avond nog niet gescoord hebt ga je naar de Blauwe Engel.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef Klokov het volgende:
INB4: Hoi, ik ben TwisterNederland van Dumpert bij het voorstelrondje.
Ik hoef niet perse een studentenvereniging. Ik heb weinig zin in verplichte avonden oid. Dan is de lol er bij mij snel afquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Met zoveel leuke tenten ga je toch niet naar de drie?
Verder lastig te zeggen, ik weet niet waar TS van houd.
Maar van raggen in de Crowbar tot ontbijten met live Klassiek alles is mogelijk.
Groningen![]()
En als je toch bij een vereniging zou willen om snel contacten op te doen en zonder veel verplichtingen gewoon een gezellige periode wilt hebben zou ik voor Cleopatra kiezen.
Geen ontgroening, alleen in het begin 2x per week even langskomen voor een biertje en daarna wat jijzelf wil. 250 leden dus ook geen massaal gebral.
Zelf niet gestudeerd, maar ben opgegroeid in de binnenstad, en Cleo heeft een goede naam bij veel stadjers in tegenstelling tot Vindicat en Albertus.
Wie weet blijkt zo'n vereniging wel niks voor hunquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef Zuivelkoe het volgende:
Die categorieën zeggen helemaal niets. Heb paar jaar geleden sport en studentenverenigingen ingevuld en uiteindelijk waren er maar een paar lid geworden. Het gaat er meer om dat je niet bij lui in een groepje komt die alleen cola drinken. Verder kiezen de geile chicks ook voor deze categorieën.
Als echte Fok Nerd kun je ook naar de spelletjes avonden in het Walrus gaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse een studentenvereniging. Ik heb weinig zin in verplichte avonden oid. Dan is de lol er bij mij snel af
Ik ben geen nerd dus tjaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als echte Fok Nerd kun je ook naar de spelletjes avonden in het Walrus gaan
Dan maar gewoon de stad ingaan, dronken worden, vrienden maken.quote:
Klinkt ook goed. Ik zal vast wel iemand leren kennenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dan maar gewoon de stad ingaan, dronken worden, vrienden maken.
Tevens avondje slenteren, bandjes kijken en wat zuipen bij Noorderzon, absolute aanrader bij mooi weer. (mijn favoriet eten aldaar, is bij de Kelten )
Als het niet lukt kun je altijd nog een keer met deze lul op een terrasje gaan hangenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Klinkt ook goed. Ik zal vast wel iemand leren kennen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als het niet lukt kun je altijd nog een keer met deze lul op een terrasje gaan hangen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb veel belachelijke namen voorbij horen komen, maar KEI-week is toch wel een van de meest belachelijke.
Tjas organiseert daar zo nu en dan nog wel eens een leuk feestje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als echte Fok Nerd kun je ook naar de spelletjes avonden in het Walrus gaan
3 jaar geleden mijn eerste KEI-week gedaan en als je geen lid wordt van Vindivat ben je een hommo TSquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:23 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik ga dit jaar dus beginnen met een master in Groningen. Uiteraard kun je dan de KEI-week niet missen ook al ben ik redelijk bekend met Groningen. Maar nu moet je dus een voorkeur opgeven in wat voor soort groepje je wilt. Het is een goed idee om in te delen op basis van groep maar ik kan totaal niet kiezen.
De mogelijkheden:
Cultuur: Schilderijen, klassieke muziek en elke dag de nabeschouwing van tussen kunst en kitsch en dat ene klassieke nummer van Beethoven elke dag aanhoren.
Studieverenigingen: In een groepje rondlopen met allemaal potentieelballetjes van vindicat en albertus. Nee bedanktMisschien dat ik wel lid wil worden van een studentenvereniging maar dat is dan zonder ontgroening en corpsrangen oid
Religie: Leuk, een religieus beerputje waarbij je de kans loopt om bij een partij isis fanatiekelingen te komen of bij de fanatiekste christenen. Geen alcohol, geen gelach, alleen de kerk. Verder geloof ik in helemaal niks en mogen ze het allemaal lekker zelf uitzoeken.
Politiek: Liegen als brugman, zo ijl als timmerfrans. Helaas heb ik geen zin om over politiek te hebben en al helemaal niet met naïeve trutjes van pvda of groenlinks (blijft immers groningen) waarbij fatsoen en rare denkkronkels elke drie zinnen wel uit de bek stroomt.
Sport: Ik houd van sport dus dat is mooi meegenomen. Helaas hoe fanatieker ze zijn, hoe minder gezellig ze worden. Richten hun leven in op basis van trainingsschema's en voedingspatroon dus spontaniteit zit er vrijwel niet in. Een patatje evenmin, een biertje is uit den boze. (hoeft niet zo te zijn, maar je zou zo'n groepje maar treffen)
Nachtleven: Het Groningse nachtleven is groot. Geen kansloze sluitingstijden (I'm looking at you, Amsterdam) en het schijnt er elke keer best gemoedelijk te zien (waarschijnlijk door het afwezig zijn van bepaalde groepen hierboven). Ik hou van een goed feestje op zijn tijd maar elke avond/nacht keihard zuipen zie ik mij niet doen. Verder moet je nog hopen dat ze niet in een tokkie veranderen wanneer er een biertje weggetikt word.
Welke moet ik nu kiezen?
Ik denk dat het nachtleven of sport het gaat worden. Cultuur, religie en politiek vallen sowieso al af wegens algeheleen saaiheid.
Welke fok!ker of groningse student kan mij misschien wel verder helpen?
Klacht: KEI-week. Ik wil wel maar kan niet kiezen in wat voor soort groepje ik wil
In de Blauwe Engel scoor je altijd wel een wijf aan je stengel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:13 schreef Seconde het volgende:
[..]
Je begint bij Kokomo
Deze man weet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:12 schreef beverton het volgende:
[..]
In de Blauwe Engel scoor je altijd wel een wijf aan je stengel.
Ik kan me nog een keer herinneren dat ik rond een uurtje of 5 bij de Engel belandde en nodig moest pissen. Toen zat er schijt op de wcbril, de buren en in de wasbakquote:
Vage tent inderdaad, maar ook zo heerlijk hahaha. Maat van me is daar half aangerand door een travestiet, zulk soort dingen hahaha.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:54 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik kan me nog een keer herinneren dat ik rond een uurtje of 5 bij de Engel belandde en nodig moest pissen. Toen zat er schijt op de wcbril, de buren en in de wasbak![]()
vindicatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:06 schreef beverton het volgende:
[..]
3 jaar geleden mijn eerste KEI-week gedaan en als je geen lid wordt van Vindivat ben je een hommo TS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mijn en mijn club nog nooitquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
vindicat
Hoe vaak wordt de telefoon erop gegooid als jullie een hotelkamer proberen te boeken?
in ieder geval niet de drie gezusters. Daar komen alleen toeristen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat kun je me nog meer vertellen over het nachtleven in Groningen? Wat zijn the places 2 be?
Vindicatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:06 schreef beverton het volgende:
[..]
3 jaar geleden mijn eerste KEI-week gedaan en als je geen lid wordt van Vindivat ben je een hommo TS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, we hebben de eerste knor te pakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
VindicatJe bent zelf homo mattie, dat je dat gewoon zelf niet inziet
Knor?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:40 schreef beverton het volgende:
[..]
Ah, we hebben de eerste knor te pakken
Marketing en communicatiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:40 schreef beverton het volgende:
[..]
Ah, we hebben de eerste knor te pakken
Dat was mijn studie vooraf inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Marketing en communicatie![]()
'Studeren' zodat je van de overheid centjes krijgt om te kunnen drinken met je kornuiten
Denken dat je stoer bent als je elke avond dronken in de kroeg hangtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:55 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat was mijn studie vooraf inderdaad. Diploma op zak en wel. Tevens; op kosten van de overheid pilzen is niets mis mee
Ik bespeur een jaloezie op mensen die wél een sociaal leven hebben en wél chickies hosselen. Ik wist niet dat vandaag DJ Triesto speelde op FOK!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denken dat je stoer bent als je elke avond dronken in de kroeg hangtEn dan dikke corpssletjes pakken omdat je met je eigen bierpens niet beter kan krijgen
Mattie jij weet niets, als ik die corpsballen zie in de stad zijn ze altijd bang als ik ze aanspreekquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:03 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik bespeur een jaloezie op mensen die wél een sociaal leven hebben en wél chickies hosselen. Ik wist niet dat vandaag DJ Triesto speelde op FOK!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mattie jij weet niets, als ik die corpsballen zie in de stad zijn ze altijd bang als ik ze aanspreekAltijd stoer doen maar als pappie er niet is doen ze huilie. En ik zweer ik hossel kk veel lekkerdere chicks dan die uitgezakte corpssletjes
Ik zal je maar lekker in die waan laten zitten, wetende dat je straks weer een paar traantjes wegveegt omdat je toch komend weekend voor de zoveelste keer ligt te beren in bedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mattie jij weet niets, als ik die corpsballen zie in de stad zijn ze altijd bang als ik ze aanspreekAltijd stoer doen maar als pappie er niet is doen ze huilie. En ik zweer ik hossel kk veel lekkerdere chicks dan die uitgezakte corpssletjes
Nee mattie, dit weekend feunen in me bempie met mn matties, wat weet jequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:07 schreef beverton het volgende:
[..]
[..]
Ik zal je maar lekker in die waan laten zitten, wetende dat je straks weer een paar traantjes wegveegt omdat je toch komend weekend voor de zoveelste keer ligt te beren in bed
Ja, doe ik wel eens.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denken dat je stoer bent als je elke avond dronken in de sociëteit kroeg hangtEn dan dikke corpssletjes pakken omdat je met je eigen bierpens niet beter kan krijgen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:13 schreef BIijeHaas het volgende:
Paar keer in Groningen geweest, die corpsballen en hipsters studentjes zijn zo triest, alleen hoe ze erbij lopen al
Niet echt. Ben op het moment drukker met werkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:10 schreef Zuivelkoe het volgende:
Het begint bijna, vind je het al spannend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |