quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef Klokov het volgende:
INB4: Hoi, ik ben TwisterNederland van Dumpert bij het voorstelrondje.
Ik hoef niet perse een studentenvereniging. Ik heb weinig zin in verplichte avonden oid. Dan is de lol er bij mij snel afquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Met zoveel leuke tenten ga je toch niet naar de drie?
Verder lastig te zeggen, ik weet niet waar TS van houd.
Maar van raggen in de Crowbar tot ontbijten met live Klassiek alles is mogelijk.
Groningen![]()
En als je toch bij een vereniging zou willen om snel contacten op te doen en zonder veel verplichtingen gewoon een gezellige periode wilt hebben zou ik voor Cleopatra kiezen.
Geen ontgroening, alleen in het begin 2x per week even langskomen voor een biertje en daarna wat jijzelf wil. 250 leden dus ook geen massaal gebral.
Zelf niet gestudeerd, maar ben opgegroeid in de binnenstad, en Cleo heeft een goede naam bij veel stadjers in tegenstelling tot Vindicat en Albertus.
Wie weet blijkt zo'n vereniging wel niks voor hunquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef Zuivelkoe het volgende:
Die categorieën zeggen helemaal niets. Heb paar jaar geleden sport en studentenverenigingen ingevuld en uiteindelijk waren er maar een paar lid geworden. Het gaat er meer om dat je niet bij lui in een groepje komt die alleen cola drinken. Verder kiezen de geile chicks ook voor deze categorieën.
Als echte Fok Nerd kun je ook naar de spelletjes avonden in het Walrus gaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse een studentenvereniging. Ik heb weinig zin in verplichte avonden oid. Dan is de lol er bij mij snel af
Ik ben geen nerd dus tjaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als echte Fok Nerd kun je ook naar de spelletjes avonden in het Walrus gaan
Dan maar gewoon de stad ingaan, dronken worden, vrienden maken.quote:
Klinkt ook goed. Ik zal vast wel iemand leren kennenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dan maar gewoon de stad ingaan, dronken worden, vrienden maken.
Tevens avondje slenteren, bandjes kijken en wat zuipen bij Noorderzon, absolute aanrader bij mooi weer. (mijn favoriet eten aldaar, is bij de Kelten )
Als het niet lukt kun je altijd nog een keer met deze lul op een terrasje gaan hangenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Klinkt ook goed. Ik zal vast wel iemand leren kennen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als het niet lukt kun je altijd nog een keer met deze lul op een terrasje gaan hangen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb veel belachelijke namen voorbij horen komen, maar KEI-week is toch wel een van de meest belachelijke.
Tjas organiseert daar zo nu en dan nog wel eens een leuk feestje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als echte Fok Nerd kun je ook naar de spelletjes avonden in het Walrus gaan
3 jaar geleden mijn eerste KEI-week gedaan en als je geen lid wordt van Vindivat ben je een hommo TSquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:23 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik ga dit jaar dus beginnen met een master in Groningen. Uiteraard kun je dan de KEI-week niet missen ook al ben ik redelijk bekend met Groningen. Maar nu moet je dus een voorkeur opgeven in wat voor soort groepje je wilt. Het is een goed idee om in te delen op basis van groep maar ik kan totaal niet kiezen.
De mogelijkheden:
Cultuur: Schilderijen, klassieke muziek en elke dag de nabeschouwing van tussen kunst en kitsch en dat ene klassieke nummer van Beethoven elke dag aanhoren.
Studieverenigingen: In een groepje rondlopen met allemaal potentieelballetjes van vindicat en albertus. Nee bedanktMisschien dat ik wel lid wil worden van een studentenvereniging maar dat is dan zonder ontgroening en corpsrangen oid
Religie: Leuk, een religieus beerputje waarbij je de kans loopt om bij een partij isis fanatiekelingen te komen of bij de fanatiekste christenen. Geen alcohol, geen gelach, alleen de kerk. Verder geloof ik in helemaal niks en mogen ze het allemaal lekker zelf uitzoeken.
Politiek: Liegen als brugman, zo ijl als timmerfrans. Helaas heb ik geen zin om over politiek te hebben en al helemaal niet met naïeve trutjes van pvda of groenlinks (blijft immers groningen) waarbij fatsoen en rare denkkronkels elke drie zinnen wel uit de bek stroomt.
Sport: Ik houd van sport dus dat is mooi meegenomen. Helaas hoe fanatieker ze zijn, hoe minder gezellig ze worden. Richten hun leven in op basis van trainingsschema's en voedingspatroon dus spontaniteit zit er vrijwel niet in. Een patatje evenmin, een biertje is uit den boze. (hoeft niet zo te zijn, maar je zou zo'n groepje maar treffen)
Nachtleven: Het Groningse nachtleven is groot. Geen kansloze sluitingstijden (I'm looking at you, Amsterdam) en het schijnt er elke keer best gemoedelijk te zien (waarschijnlijk door het afwezig zijn van bepaalde groepen hierboven). Ik hou van een goed feestje op zijn tijd maar elke avond/nacht keihard zuipen zie ik mij niet doen. Verder moet je nog hopen dat ze niet in een tokkie veranderen wanneer er een biertje weggetikt word.
Welke moet ik nu kiezen?
Ik denk dat het nachtleven of sport het gaat worden. Cultuur, religie en politiek vallen sowieso al af wegens algeheleen saaiheid.
Welke fok!ker of groningse student kan mij misschien wel verder helpen?
Klacht: KEI-week. Ik wil wel maar kan niet kiezen in wat voor soort groepje ik wil
In de Blauwe Engel scoor je altijd wel een wijf aan je stengel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:13 schreef Seconde het volgende:
[..]
Je begint bij Kokomo
Dan door naar de Drie Gezusters
En als je aan het einde van de avond nog niet gescoord hebt ga je naar de Blauwe Engel.
Deze man weet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:12 schreef beverton het volgende:
[..]
In de Blauwe Engel scoor je altijd wel een wijf aan je stengel.
Ik kan me nog een keer herinneren dat ik rond een uurtje of 5 bij de Engel belandde en nodig moest pissen. Toen zat er schijt op de wcbril, de buren en in de wasbakquote:
Vage tent inderdaad, maar ook zo heerlijk hahaha. Maat van me is daar half aangerand door een travestiet, zulk soort dingen hahaha.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:54 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik kan me nog een keer herinneren dat ik rond een uurtje of 5 bij de Engel belandde en nodig moest pissen. Toen zat er schijt op de wcbril, de buren en in de wasbak![]()
vindicatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:06 schreef beverton het volgende:
[..]
3 jaar geleden mijn eerste KEI-week gedaan en als je geen lid wordt van Vindivat ben je een hommo TS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mijn en mijn club nog nooitquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
vindicat
Hoe vaak wordt de telefoon erop gegooid als jullie een hotelkamer proberen te boeken?
in ieder geval niet de drie gezusters. Daar komen alleen toeristen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat kun je me nog meer vertellen over het nachtleven in Groningen? Wat zijn the places 2 be?
Vindicatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:06 schreef beverton het volgende:
[..]
3 jaar geleden mijn eerste KEI-week gedaan en als je geen lid wordt van Vindivat ben je een hommo TS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, we hebben de eerste knor te pakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
VindicatJe bent zelf homo mattie, dat je dat gewoon zelf niet inziet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |