Ik ga dit jaar dus beginnen met een master in Groningen. Uiteraard kun je dan de KEI-week niet missen ook al ben ik redelijk bekend met Groningen. Maar nu moet je dus een voorkeur opgeven in wat voor soort groepje je wilt. Het is een goed idee om in te delen op basis van groep maar ik kan totaal niet kiezen.
De mogelijkheden:
Cultuur: Schilderijen, klassieke muziek en elke dag de nabeschouwing van tussen kunst en kitsch en dat ene klassieke nummer van Beethoven elke dag aanhoren.
Studieverenigingen: In een groepje rondlopen met allemaal potentieelballetjes van vindicat en albertus. Nee bedankt

Misschien dat ik wel lid wil worden van een studentenvereniging maar dat is dan zonder ontgroening en corpsrangen oid
Religie: Leuk, een religieus beerputje waarbij je de kans loopt om bij een partij isis fanatiekelingen te komen of bij de fanatiekste christenen. Geen alcohol, geen
gelach, alleen de kerk. Verder geloof ik in helemaal niks en mogen ze het allemaal lekker zelf uitzoeken.
Politiek: Liegen als brugman, zo ijl als timmerfrans. Helaas heb ik geen zin om over politiek te hebben en al helemaal niet met naïeve trutjes van pvda of groenlinks (blijft immers groningen) waarbij fatsoen en rare denkkronkels elke drie zinnen wel uit de bek stroomt.
Sport: Ik houd van sport dus dat is mooi meegenomen. Helaas hoe fanatieker ze zijn, hoe minder gezellig ze worden. Richten hun leven in op basis van trainingsschema's en voedingspatroon dus spontaniteit zit er vrijwel niet in. Een patatje evenmin, een biertje is uit den boze. (hoeft niet zo te zijn, maar je zou zo'n groepje maar treffen

)
Nachtleven: Het Groningse nachtleven is groot. Geen kansloze sluitingstijden (I'm looking at you, Amsterdam) en het schijnt er elke keer best gemoedelijk te zien (waarschijnlijk door het afwezig zijn van bepaalde groepen hierboven). Ik hou van een goed feestje op zijn tijd maar elke avond/nacht keihard zuipen zie ik mij niet doen. Verder moet je nog hopen dat ze niet in een tokkie veranderen wanneer er een biertje weggetikt word.
Welke moet ik nu kiezen?

Ik denk dat het nachtleven of sport het gaat worden. Cultuur, religie en politiek vallen sowieso al af wegens algehele

en saaiheid.
Welke fok!ker of groningse student kan mij misschien wel verder helpen?

Klacht: KEI-week. Ik wil wel maar kan niet kiezen in wat voor soort groepje ik wil