Atletiekquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:36 schreef Deetch het volgende:
In mijn studietijd heb ik jaren atletiek gedaan bij Vitalis en ik kan jou vertellen uit contact met andere studentensportverenigingen dat ook bij de fanatieke sporters er hard gefeest word. HEt leuke aan de KEI week was altijd dat je gewoon in een random groep geflikkerd werd, leer je ook eens andere "smaken" kennen.
Veel plezier op de KEI en blijf van mij fiets af![]()
Het nachtleven zal ik vast ook nog wel in vele andere steden doen. Dat is ook een reden om het eventueel niet te doen. Ik heb namelijk ook zin om andere dingen te doen dan alleen maar bier te zuipen en kut te roepen. D66 vind ik imo helemaal niks.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef Klokov het volgende:
Ik zou voor sport gaan als ik jou was. Anders zit je straks alleen maar in het nachtleven. Het nachtleven ga je namelijk toch wel zien. Trouwens is niet PVDA de grootste in Groningen maar D66 en al helemaal wanneer je alleen onder het stemgedrag van de studenten kijkt.
Oh, ik bedoel natuurlijk studentenverenigingen. Je weet wel, het corps en brallen en meer van dat spulquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:43 schreef Noriega het volgende:
Studieverenigingen hebben niet zoveel met het corps te maken
Komt wel goed hoor. Alleen heb ik in Groningen geen zolderkamer. Wel ruime kamer met eigen balkonquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef Sauslepel het volgende:
Compilatiefilmpjes maken op je zolderkamer natuurlijk.
Aha, oke. Maar er zijn studentenverenigingen van meerdere soorten. Ook meer popi jopi, alternatief, hipster of nerd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:46 schreef TwisterNederland het volgende:
Oh, ik bedoel natuurlijk studentenverenigingen. Je weet wel, het corps en brallen en meer van dat spul
Ik weet het. Maar het lijkt mij een hel om in een groepje terecht te komen met 100% vindicat of albertusquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:49 schreef Noriega het volgende:
[..]
Aha, oke. Maar er zijn studentenverenigingen van meerdere soorten. Ook meer popi jopi, alternatief, hipster of nerd.
Sorry, ik heb deze week al teveel executies en andere rommel gezien (zelfmoordaanslagen, hoofden op palen, etc.) uit naam van religie. Daarnaast heb ik er gewoon geen trek in.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Religie. Echt, je leven zal er een stuk beter door worden, geloof () me nou maar
Dat is een slechte kant van religie, moet je niet te veel op focussen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:51 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Sorry, ik heb deze week al teveel executies en andere rommel gezien (zelfmoordaanslagen, hoofden op palen, etc.) uit naam van religie. Daarnaast heb ik er gewoon geen trek in.
Groningen is al stukken beter dan dit als ik het goed mag begrijpenquote:
Dan nog heb ik niks met religie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is een slechte kant van religie, moet je niet te veel op focussen.
Inwoner van Groningen hier??quote:
Jaaaa, kijken naar de tetten van een standbeeldquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef HenkXL het volgende:
Voor de duidelijkheid, de keiweek is gewoon een week knetter hard eraf. Als je dat niet wil lekker voor een cultuurgroepje kiezen, wellicht zie je dan nog enkele kale kutten op een schilderij.
Wellicht alleen de keileiders, als het niet bevalt kan je je meestal wel bij een andere groep aansluiten. Keiweek in Groningen is wel prima trouwens, meestal hebben ze een goed programmaquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het lijkt mij een hel om in een groepje terecht te komen met 100% vindicat of albertus
En die kans bestaat.
Keiweek schijnt inderdaad erg vet te zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wellicht alleen de keileiders, als het niet bevalt kan je je meestal wel bij een andere groep aansluiten. Keiweek in Groningen is wel prima trouwens, meestal hebben ze een goed programma
INB4: Hoi, ik ben TwisterNederland van Dumpert bij het voorstelrondje.
Prima, dan kiezen voor nachtleven . Heb zelf keiweek gelopen en 2x leider geweest. Overdag deden we nog wel wat andere dingen als perse lui ergens naar toe wouden zoals sportverenigingen etc.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jaaaa, kijken naar de tetten van een standbeeld
Ik wil ook best wel feesten hoor dus dat komt wel goed
Yes. In KEI-week leer je de meeste kroegen wel kennen, zeker een aanraderquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Inwoner van Groningen hier??
Al bedankt voor het adviesquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:17 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Prima, dan kiezen voor nachtleven . Heb zelf keiweek gelopen en 2x leider geweest. Overdag deden we nog wel wat andere dingen als perse lui ergens naar toe wouden zoals sportverenigingen etc.
Komt vast wel goed. In Amsterdam is er geen doorkomen aan met alle kroegen die er zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:17 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Yes. In KEI-week leer je de meeste kroegen wel kennen, zeker een aanrader
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:28 schreef Goldenrush het volgende:
Wow TwisterNederland kan gewoon iemand zijn die ik ga tegenkomen
Er zijn er maar weinig die tijdens de master nog lid worden van een studentenvereniging. Jaartje sjaars zijn en dan is het al weer afgelopen... zonde.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het lijkt mij een hel om in een groepje terecht te komen met 100% vindicat of albertus
En die kans bestaat.
Ga je ook naar het eindfeest? Ga je een TNL shirt dragen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Dat is nietmaar
Aah, bedankt voor de informatie. Dan komt het zeker wel goedquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:31 schreef Azorius het volgende:
Ik zou voor Nachtleven, Studieverenigingen of Sport gaan. Grote kans dat je met de laatste twee ook prima de stad in kan duiken 's avonds. De groepen zijn er eigenlijk alleen om activiteiten makkelijker te kunnen afstellen op zaken die de groepsleden interessant vinden. Maakten tijdens mijn KEI-week weinig uit. Grotere verschillen waren er tussen internationale groepen en Nederlandse groepen.
[..]
Er zijn er maar weinig die tijdens de master nog lid worden van een studentenvereniging. Jaartje sjaars zijn en dan is het al weer afgelopen... zonde.
Ik heb niet eens een TNL shirtquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:31 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Ga je ook naar het eindfeest? Ga je een TNL shirt dragen?![]()
Jammer maar ergens ook wel begrijpelijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Aah, bedankt voor de informatie. Dan komt het zeker wel goed
[..]
Ik heb niet eens een TNL shirt
Ik loop er niet zo mee te koop
Ga trouwens sowieso langs Het Kasteel en 't Vaatje. Kasteel is qua interieur vrij pauper, maar het bier is er spotgoedkoopquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Aah, bedankt voor de informatie. Dan komt het zeker wel goed
Ik ben al voorzien van een kamer. Nu nog een bed en allesquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:37 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Jammer maar ergens ook wel begrijpelijk
Als je nog een slaapplek ofzo zoekt voor die nacht kan best wel bij ons, no problems enzo
En dat is wel het mooie van Groningen. In Amsterdam kom je na 3 uur nergens meer binnen en gaan de meeste plekken sluiten om 4/5 uurquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:43 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ga trouwens sowieso langs Het Kasteel en 't Vaatje. Kasteel is qua interieur vrij pauper, maar het bier is er spotgoedkoop. Als we de stad in duik beginnen we daar meestal met een paar zwaardjes. 't Vaatje vind ik zelf een fijne kroeg, maar is niet heel speciaal. Vrij populair bij Vindicaters en Albertianen.
Mooie van de relatief kleine binnenstad is dat alle kroegen op loopafstand van elkaar liggen. Veel studenten maken er elke avond een soort kroegentocht van.
Nee, helaas. Moet het hebben van ander (vergelijkbaar) werk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Verdien jij eigenlijk veel aan die compilaties?
Maar wel wat dus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee, helaas. Moet het hebben van ander (vergelijkbaar) werk.
Dat mag je niet zeggen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet
Wat klinkt dit ongelofelijk lame zeg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:23 schreef gargamelnl het volgende:
Het maakt niet zoveel uit. Je kan altijd tijdens de kei week nog overstappen naar een andere kei groep.
40% van alle kei kinderen gaan toch overstappen naar een andere kei groep die ze tegen komen tijdens de kroegen tochten. Gewoon ff vragen aan de desbetreffende kei leiders en klaar is kees.
Heb ik ook gedaan tijdens mijn kei week. Ik ben toen na 2 dagen overgestapt van een kei groep met vindicat kei leiders met zeer suffe kei kinderen naar een zeer relaxte groep met hele lekker uitziende en toffe kei mamma's van albertus.
In mijn tijd (ik word oud) kon je tijdens de inschrijving helemaal niet kiezen wat voor kei groep je wilde. Je werd gewoon ergens ingedeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |