Knor?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:40 schreef beverton het volgende:
[..]
Ah, we hebben de eerste knor te pakken
Marketing en communicatiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:40 schreef beverton het volgende:
[..]
Ah, we hebben de eerste knor te pakken
Dat was mijn studie vooraf inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Marketing en communicatie![]()
'Studeren' zodat je van de overheid centjes krijgt om te kunnen drinken met je kornuiten
Denken dat je stoer bent als je elke avond dronken in de kroeg hangtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:55 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat was mijn studie vooraf inderdaad. Diploma op zak en wel. Tevens; op kosten van de overheid pilzen is niets mis mee
Ik bespeur een jaloezie op mensen die wél een sociaal leven hebben en wél chickies hosselen. Ik wist niet dat vandaag DJ Triesto speelde op FOK!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denken dat je stoer bent als je elke avond dronken in de kroeg hangtEn dan dikke corpssletjes pakken omdat je met je eigen bierpens niet beter kan krijgen
Mattie jij weet niets, als ik die corpsballen zie in de stad zijn ze altijd bang als ik ze aanspreekquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:03 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik bespeur een jaloezie op mensen die wél een sociaal leven hebben en wél chickies hosselen. Ik wist niet dat vandaag DJ Triesto speelde op FOK!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mattie jij weet niets, als ik die corpsballen zie in de stad zijn ze altijd bang als ik ze aanspreekAltijd stoer doen maar als pappie er niet is doen ze huilie. En ik zweer ik hossel kk veel lekkerdere chicks dan die uitgezakte corpssletjes
Ik zal je maar lekker in die waan laten zitten, wetende dat je straks weer een paar traantjes wegveegt omdat je toch komend weekend voor de zoveelste keer ligt te beren in bedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mattie jij weet niets, als ik die corpsballen zie in de stad zijn ze altijd bang als ik ze aanspreekAltijd stoer doen maar als pappie er niet is doen ze huilie. En ik zweer ik hossel kk veel lekkerdere chicks dan die uitgezakte corpssletjes
Nee mattie, dit weekend feunen in me bempie met mn matties, wat weet jequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:07 schreef beverton het volgende:
[..]
[..]
Ik zal je maar lekker in die waan laten zitten, wetende dat je straks weer een paar traantjes wegveegt omdat je toch komend weekend voor de zoveelste keer ligt te beren in bed
Ja, doe ik wel eens.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denken dat je stoer bent als je elke avond dronken in de sociëteit kroeg hangtEn dan dikke corpssletjes pakken omdat je met je eigen bierpens niet beter kan krijgen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:13 schreef BIijeHaas het volgende:
Paar keer in Groningen geweest, die corpsballen en hipsters studentjes zijn zo triest, alleen hoe ze erbij lopen al
Niet echt. Ben op het moment drukker met werkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:10 schreef Zuivelkoe het volgende:
Het begint bijna, vind je het al spannend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |