Weet je het zeker?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het werk, ze appt me vanavond nog, en morgen gaat ze 2 weken op vakantie naar Turkije
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Vorige week zou ze maandag gaan, maandag zou ze dinsdag gaan, en nu wordt t vrijdag?
Ga maar uit van wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Na een tijdje niks denk ik dat ik al mijn matches er maar eens uitgooi en opnieuw begin.
En dan ook serieus met elke match praten en moeite doen. Ben benieuwd of daar wat uit ontstaat.
Het was altijd al vrijdag. Ze ging dinsdag idd op vakantie alleen binnen Nederlandquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Vorige week zou ze maandag gaan, maandag zou ze dinsdag gaan, en nu wordt t vrijdag?
Aldiquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
M'n Tindermatch van een km woont iets verder weg maar was hier toen in de buurt. Wel ook Utrechter, net nummers uitgewisseld alleen zie ik echt geen ene kut op mijn tel. Beeldscherm lijkt wel erger geworden
Krijg al een meisje op bezoek. Anders was ik gekomen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
Welkom thuis feestje bij mij, morgen?
Ik heb al een afspraak voor morgen, anders was ik een bakje ijs komen halen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
Welkom thuis feestje bij mij, morgen?
Fawk! balenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg al een meisje op bezoek. Anders was ik gekomen.
Neeee!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak voor morgen, anders was ik een bakje ijs komen halen.
Ik wist niet dat we een date hebben?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:39 schreef Sarasi het volgende:
Haha. Tja. Sorry. Ik heb wat leukers in de planning staan.
Niet met jou.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we een date hebben?
Ik heb wat gemist, hoor ik wel.quote:
Oh wat jij het nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist, hoor ik wel.
Je moet Grielen hebben.quote:
Vertel. Hoe was het?quote:
Anders gewoon FOK!kers daten. kan je nog ontmaagden ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Na een tijdje niks denk ik dat ik al mijn matches er maar eens uitgooi en opnieuw begin.
En dan ook serieus met elke match praten en moeite doen. Ben benieuwd of daar wat uit ontstaat.
Je batterij is bijna leegquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
M'n Tindermatch van een km woont iets verder weg maar was hier toen in de buurt. Wel ook Utrechter, net nummers uitgewisseld alleen zie ik echt geen ene kut op mijn tel. Beeldscherm lijkt wel erger geworden
Zo ben ik ook ontmaagd een maand geledenquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Anders gewoon FOK!kers daten. kan je nog ontmaagden ook
Was echt prima. Zouden alleen gaan koffiedrinken, dat werd bier/wijn drinken, dat werd diner, toen nog even naar de kroeg, klein bekje gelegd, maar meer zat er vanavond niet in.quote:
Een bekje leggen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Was echt prima. Zouden alleen gaan koffiedrinken, dat werd bier/wijn drinken, dat werd diner, toen nog even naar de kroeg, klein bekje gelegd, maar meer zat er vanavond niet in.
Maargoed in plaats van even koffie drinken wel gewoon bijna de hele dag bij haar geweest aangezien het echt heel makkelijk praten was en we ons prima vermaakten.
Komt wel zeker nog een vervolg. Echt een topmeid.
"Other people play poker, I play chess."quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een bekje leggen?Het is geen kaarten..
Maar verder, prima date zo te lezen
Ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:06 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Moet dat gewoon aandacht zoekerij voorstellen ofzo?
Zoenen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:45 schreef Fera het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is een 'bekje leggen'?
Klinkt als een topdate.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Was echt prima. Zouden alleen gaan koffiedrinken, dat werd bier/wijn drinken, dat werd diner, toen nog even naar de kroeg, klein bekje gelegd, maar meer zat er vanavond niet in.
Maargoed in plaats van even koffie drinken wel gewoon bijna de hele dag bij haar geweest aangezien het echt heel makkelijk praten was en we ons prima vermaakten.
Komt wel zeker nog een vervolg. Echt een topmeid.
Mensen met een insta link swipe ik standaard naar links.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:06 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Er zetten best veel vrouwen een instagram bij hun profiel, maar wat is daar het nut van?
Gister bij een match ook al gezien, en zij reageert gewoon niet op berichten
Ik dacht; ff kijken op dr instagram, en daar staat alles prive, dus toegang verschaft door op een aanvraag te klikken. Die accepteert ze dan ook nogLike wuttt.. Moet dat gewoon aandacht zoekerij voorstellen ofzo?
Goed plan!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen met een insta link swipe ik standaard naar links.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een bekje leggen?Het is geen kaarten..
Maar verder, prima date zo te lezen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:45 schreef Fera het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is een 'bekje leggen'?
quote:
Is dit echt zo'n vreemde term voor jullie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:30 schreef Stink-ui het volgende:
Bekje leggenhaha
Ow wat doe ik hier, dooeiiiii
Ja, ben je Belg ofzo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Is dit echt zo'n vreemde term voor jullie?
Ja, hier pas voor het eerst van gehoord.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, geboren en getogen Bosschenaar, Delfts student.quote:
Buitenlander.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee, geboren en getogen Bosschenaar, Delfts student.
Oh wacht, de helft hier vindt een Bosschenaar natuurlijk een belg.![]()
O wacht, kutkabouter? Haha, dat je dat nog weet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wij zouden na EXA 2010 ook nog een keer gaan daten.![]()
Tenenkrommend zelfs. Ik vind ''snavelen'' al emosmileywaardig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ging je een bekje leggen in de dancing waar jullie een pasje deden tijdens een stapje doen?
Ik ging een beetje doodquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ging je een bekje leggen in de dancing waar jullie een pasje deden tijdens een stapje doen?
Nu ja, dit vat het wel goed samen. Alsof je een baby zijn eerste stapjes laat zetten. En verder wat habitue zegt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap het nog niet helemaal. Kan je het voordoen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik noem het zoenen. Passievol zoenen. Voorzichtig rondjes draaien met de tong, beetje bijten, teasen, dan even op de wang, in de nek, achter het oor en weer terug naar de mond...oke stawp. Gewoon zoenen dus
En klinkt als een geslaagde date, KM!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O wacht, kutkabouter? Haha, dat je dat nog weet.
Heb ik wel iemand voor nodig. Puur vanuit wetenschappelijk oogpunt uiteraardquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet helemaal. Kan je het voordoen?
Er is vast wel iemand te vinden die daarvoor openstaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb ik wel iemand voor nodig. Puur vanuit wetenschappelijk oogpunt uiteraard
Vind ik juist wel handig want met dat soort lui heb ik echt niets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:11 schreef Godshand het volgende:
-kijk mij rijke vrienden hebben foto's, waar opzichtig in Limo's/ glinsterende hotels of sportauto's geposeerd wordt..
Als ze rijk is zijn we een matchquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind ik juist wel handig want met dat soort lui heb ik echt niets.
"openstaat" hihahoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand te vinden die daarvoor openstaat.
Als je het goed doet mag je daarna wel vis eten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:10 schreef Revanches het volgende:
Bekje leggenDacht eerst dat het een speciale manier was om een haring te eten oid
![]()
Gvdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als je het goed doet mag je daarna wel vis eten.
Afgezien van het totale gebrek aan matches, zijn dat wel onder andere de dingen waarom ik helemaal gestopt ben met al die datingshitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:11 schreef Godshand het volgende:
Nog even wat ergernissen op een rijtje van Tinder (naast de usual duckfaces, reisfoto's, pseudo fotomodelfoto's, witte wijnfoto's, ik-til-de-zon/louvre/eiffeltoren-op en sprong-in-de-lucht foto's)(nog een wonder dat ik niet asexueel geworden ben).
-Plaatjes waaruit blijkt dat ze meeleven met MH71 (of welk vluchtnummer het ook was die neergehaald werd). Prima, maar waarom in een datingapp? Ik heb nu niet meteen een pener als de dame in kwestie dat als plaatje heeft.
-snorren op bovenlippen geplakt, getekend of gephotoshopt! Is dat lachen ofzo? Ik knap meteen af in ieder geval...
-kijk mij rijke vrienden hebben foto's, waar opzichtig in Limo's/ glinsterende hotels of sportauto's geposeerd wordt..
Wat vind ik dan wel leuk? De dames die een match zijn, weten het
Fax kom op! Keep playin' da game playahquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Afgezien van het totale gebrek aan matches, zijn dat wel onder andere de dingen waarom ik helemaal gestopt ben met al die datingshit
Er zit geen fatsoenlijk wijf tussen manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fax kom op! Keep playin' da game playah
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zit geen fatsoenlijk wijf tussen man
Word! Nou ja, zo nu en dan komt er een leuke match.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zit geen fatsoenlijk wijf tussen man
Ja, ergerlijk. Het is: ja togh?!1!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:58 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou ik moet zeggen dat ik aardig Tinder moe begin te worden. Heb nu recent een match toegevoegd in m'n app maar daar nu alweer spijt van. Een 31 jarige die de hele tijd "ja tog?" zegt is niet aantrekkelijk
Neeeheeeequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, ergerlijk. Het is: ja togh?!1!
Het is niet eens msn taal. Het is achterlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
NeeeheeeeBizarre is dat hij op Tinder het gewoon nog zo ging "Ja ik ben ook in Utrecht geboren :-)"
En op app komt de msn taal tevoorschijn,dat kan echt niet
Die smiley erin verklapt het al een beetje natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Neeeheeee
Bizarre is dat hij op Tinder het gewoon nog zo ging "Ja ik ben ook in Utrecht geboren :-)"
Je verbaast je soms echt hoe achterlijk normaal uitziende mensen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Neeeheeee
Bizarre is dat hij op Tinder het gewoon nog zo ging "Ja ik ben ook in Utrecht geboren :-)"
Hij is ook echt knap, echt een leuke vent om te zien gewoon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je verbaast je soms echt hoe achterlijk normaal uitziende mensen kunnen zijn.
Pas gerekend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:48 schreef TheStranger1158 het volgende:
Hoeveel mensen like jij nou ? 1 op de 10? 5 op de 10? 9 op de 10?
Oh dan zal ik wel op de zwarte lijst staan, ik schat dat ik zeker 5 a 6 op de 10 like.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
Pas gerekend.
1/15
Ik beslis ook echt binnen 0.0002 sec.
Waarom niet gewoon zeggen? 'Hee sorry maar die msn taal is niks voor mij dus ik heb er geen zin in'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij is ook echt knap, echt een leuke vent om te zien gewoon.
Maar waarom beginnen ze daar niet gewoon gelijk mee dan hoef ik niet iedere keer mijn nummer uit te geven.
Hij wilde trouwens nu ook even wat drinken of langskomen, heb maar gezegd dat ik gewoon erg moe was
Hier 1/10 soms meer soms minder. Hangt een beetje af van fotos/profieltekst enzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:09 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Oh dan zal ik wel op de zwarte lijst staan, ik schat dat ik zeker 5 a 6 op de 10 like.
Omdat de meeste dus geen afwijzing kunnen hebben ook al zeggen ze van wel. Van de week nog gedaan en ik ben helemaal verrot gescholdenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zeggen? 'Hee sorry maar die msn taal is niks voor mij dus ik heb er geen zin in'
Mwoa, valt tot nu toe tegen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand te vinden die daarvoor openstaat.
Wat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Omdat de meeste dus geen afwijzing kunnen hebben ook al zeggen ze van wel. Van de week nog gedaan en ik ben helemaal verrot gescholden
Wat voor paupervolk like jij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Omdat de meeste dus geen afwijzing kunnen hebben ook al zeggen ze van wel. Van de week nog gedaan en ik ben helemaal verrot gescholden
Ik heb ook zeker leuke mannen gehad maar dit was wel echt een hele rotte appel. Zat nog wel een verhaal achter maar geen zin om hier te vertellen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat voor paupervolk like jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |