Weet je het zeker?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het werk, ze appt me vanavond nog, en morgen gaat ze 2 weken op vakantie naar Turkije
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Vorige week zou ze maandag gaan, maandag zou ze dinsdag gaan, en nu wordt t vrijdag?
Ga maar uit van wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Na een tijdje niks denk ik dat ik al mijn matches er maar eens uitgooi en opnieuw begin.
En dan ook serieus met elke match praten en moeite doen. Ben benieuwd of daar wat uit ontstaat.
Het was altijd al vrijdag. Ze ging dinsdag idd op vakantie alleen binnen Nederlandquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Vorige week zou ze maandag gaan, maandag zou ze dinsdag gaan, en nu wordt t vrijdag?
Aldiquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
M'n Tindermatch van een km woont iets verder weg maar was hier toen in de buurt. Wel ook Utrechter, net nummers uitgewisseld alleen zie ik echt geen ene kut op mijn tel. Beeldscherm lijkt wel erger geworden
Krijg al een meisje op bezoek. Anders was ik gekomen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
Welkom thuis feestje bij mij, morgen?
Ik heb al een afspraak voor morgen, anders was ik een bakje ijs komen halen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
Welkom thuis feestje bij mij, morgen?
Fawk! balenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg al een meisje op bezoek. Anders was ik gekomen.
Neeee!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak voor morgen, anders was ik een bakje ijs komen halen.
Ik wist niet dat we een date hebben?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:39 schreef Sarasi het volgende:
Haha. Tja. Sorry. Ik heb wat leukers in de planning staan.
Niet met jou.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we een date hebben?
Ik heb wat gemist, hoor ik wel.quote:
Oh wat jij het nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist, hoor ik wel.
Je moet Grielen hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |