Het is lang geleden dat ik naar een leuke dame toe moest gaan, kennelijk ben ik leuk genoeg voor ze om allemaal naar mij te willen! Maar natuurlijk, soms moet je het er voor over hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Je moet soms ook wel wat over hebben voor een leuke dame!
Waarom zit je op Fok!, ga date-bezig-zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:14 schreef Kutmanager het volgende:
Ze is nu naar de wc, dit wordt wel wat, sorry UF
Ze is even naar de wc, zegt 'ie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zit je op Fok!, ga date-bezig-zijn.
NEEquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:14 schreef Kutmanager het volgende:
Ze is nu naar de wc, dit wordt wel wat, sorry UF
Dat kan best kloppen, ik ben iemand die ik heb unmatched ook al 3 keer opnieuw tegengekomenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb 't er maar toch weer opgezet voor de lol, alleen ik heb weer
sterk het idee de vrouwen die ik naar link flip, ik later weer tegenkom.
ik zit er nog steedsquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
NEE![]()
Ik ga ook altijd spontaan naar de wc, dan sms ik mijn vriendin "112" en dan belt ze 10 minuten later op dat ik écht écht moet komen want mijn huis staat in de fik, of die van haar, haar hond heeft haar huiswerk op gegeten, het nichtje van haar achterneef haar oma ligt in het ziekenhuis enz.
Ik zal je ontvangen met open armen als dat gebeurt.
Naast dat, ik kom al mijn 'oude' matches ook weer tegenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen, ik ben iemand die ik heb unmatched ook al 3 keer opnieuw tegengekomen
Het klinkt dus wel lekker? Goed om te lezen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
Mijn date zei net: "ik ga naar de wc. Ga je mee?"
We hebben wel interessante gesprekken *vuige smiley*
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het klinkt dus wel lekker? Goed om te lezen.
Hier is je smiley.
[ afbeelding ]
Pist ze ook staand dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
Je ligt nog voor de wc deur?quote:
Tja jij sweeped ook iedereen wegquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je ligt nog voor de wc deur?
----
Volgens mij begin ik nu ook dezelfde te krijgen
Nog steeds geen matches though FML
Ga zo maar in een hoekje zitten huilen denk ik.
Same poepen, ultieme romantiek.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
Zorg dan dat je mij matched hoef je niet meer verder op zoekquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Na een tijdje niks denk ik dat ik al mijn matches er maar eens uitgooi en opnieuw begin.
En dan ook serieus met elke match praten en moeite doen. Ben benieuwd of daar wat uit ontstaat.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:16 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zorg dan dat je mij matched hoef je niet meer verder op zoek
Ik ben nu aan het werk, ze appt me vanavond nog, en morgen gaat ze 2 weken op vakantie naar Turkijequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je tinder match en per-ongeluk-verkeerde-nummer contact?
Oke, ga je gang. Sorry.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhh volgens mij hebben we het over tinder, matches en dates... hoezo zou dat hier niet horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |