Lekkere zwetende lichamenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dat terwijl dat eigenlijk juist het enige is waar dit weer niet geschikt voor is.. imo.
Zweet is vies.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:12 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Lekkere zwetende lichamen![]()
![]()
Vers zweet niet....quote:
Heb jij geen seks dan met dit weer? Want bah zweet?quote:
Ik heb sowieso geen seks, dus nee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb jij geen seks dan met dit weer? Want bah zweet?
Tuurlijk, smaken verschillen. Niks mis mee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef Fera het volgende:
Als spekje kan ik zeggen dat mijn vetrollen nooit als teugels zijn gebruikt. Echter wel mannen getroffen die een vollere vrouw wel lekker vonden. Kwestie van smaak, niets mis mee.
Zelf zou ik wel wat minder spekkig willen zijn, dus ik snap vrouwen niet die met hun vet te koop lopen alsof het iets geweldigs is.
Ga mee 60 km fietsen en de spek is als sneeuw voor de zon verdwenenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef Fera het volgende:
Zelf zou ik wel wat minder spekkig willen zijn, dus ik snap vrouwen niet die met hun vet te koop lopen alsof het iets geweldigs is.
Precies. Of meer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga mee 60 km fietsen en de spek is als sneeuw voor de zon verdwenen
Daarom ook mijn eerste opmerking. Nooit iemand getroffen die er echt iets mee deed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen seks, dus nee.
[..]
Tuurlijk, smaken verschillen. Niks mis mee.
Maar ik snap de redenatie nooit van het iets vast willen houden. Ik kan dat gewoon niet voor me zien.
Ik doe al aan sport, dank je. Dat ik nu nog dik ben wil niet zeggen dat ik er niet mee bezig ben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga mee 60 km fietsen en de spek is als sneeuw voor de zon verdwenen
Valt toch wel mee, hoewel de treinquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef Kutmanager het volgende:
Een uur in de trein voor een date, waar ben ik aan begonnen
Niet fokken met de trein.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, hoewel de trein
Een reis, lijkt mij dat als je er al geen heil in zag niet op pad zou gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef Kutmanager het volgende:
Laat haar dan ook naar jou toekomen. Ben je ook weer lekker snel thuis als ze niks is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef Kutmanager het volgende:
Je moet soms ook wel wat over hebben voor een leuke dame!quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:47 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Laat haar dan ook naar jou toekomen. Ben je ook weer lekker snel thuis als ze niks is.
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Je moet soms ook wel wat over hebben voor een leuke dame!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Je moet soms ook wel wat over hebben voor een leuke dame!
Denksport?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe al aan sport, dank je. Dat ik nu nog dik ben wil niet zeggen dat ik er niet mee bezig ben.
Een mooie reis. Tenminste als de trein nog een beetje langs mooi landschap gaat. De reis naar Groningen is bijvoorbeeld rete saai vanuit Amsterdam. 180 km weilandquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef Kutmanager het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |