Dat kan best kloppen, ik ben iemand die ik heb unmatched ook al 3 keer opnieuw tegengekomenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb 't er maar toch weer opgezet voor de lol, alleen ik heb weer
sterk het idee de vrouwen die ik naar link flip, ik later weer tegenkom.
ik zit er nog steedsquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
NEE![]()
Ik ga ook altijd spontaan naar de wc, dan sms ik mijn vriendin "112" en dan belt ze 10 minuten later op dat ik écht écht moet komen want mijn huis staat in de fik, of die van haar, haar hond heeft haar huiswerk op gegeten, het nichtje van haar achterneef haar oma ligt in het ziekenhuis enz.
Ik zal je ontvangen met open armen als dat gebeurt.
Naast dat, ik kom al mijn 'oude' matches ook weer tegenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen, ik ben iemand die ik heb unmatched ook al 3 keer opnieuw tegengekomen
Het klinkt dus wel lekker? Goed om te lezen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
Mijn date zei net: "ik ga naar de wc. Ga je mee?"
We hebben wel interessante gesprekken *vuige smiley*
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het klinkt dus wel lekker? Goed om te lezen.
Hier is je smiley.
[ afbeelding ]
Pist ze ook staand dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
Je ligt nog voor de wc deur?quote:
Tja jij sweeped ook iedereen wegquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je ligt nog voor de wc deur?
----
Volgens mij begin ik nu ook dezelfde te krijgen
Nog steeds geen matches though FML
Ga zo maar in een hoekje zitten huilen denk ik.
Same poepen, ultieme romantiek.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
Zorg dan dat je mij matched hoef je niet meer verder op zoekquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Na een tijdje niks denk ik dat ik al mijn matches er maar eens uitgooi en opnieuw begin.
En dan ook serieus met elke match praten en moeite doen. Ben benieuwd of daar wat uit ontstaat.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:16 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zorg dan dat je mij matched hoef je niet meer verder op zoek
Ik ben nu aan het werk, ze appt me vanavond nog, en morgen gaat ze 2 weken op vakantie naar Turkijequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je tinder match en per-ongeluk-verkeerde-nummer contact?
Oke, ga je gang. Sorry.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhh volgens mij hebben we het over tinder, matches en dates... hoezo zou dat hier niet horen?
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het werk, ze appt me vanavond nog, en morgen gaat ze 2 weken op vakantie naar Turkije
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Vorige week zou ze maandag gaan, maandag zou ze dinsdag gaan, en nu wordt t vrijdag?
Ga maar uit van wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Na een tijdje niks denk ik dat ik al mijn matches er maar eens uitgooi en opnieuw begin.
En dan ook serieus met elke match praten en moeite doen. Ben benieuwd of daar wat uit ontstaat.
Het was altijd al vrijdag. Ze ging dinsdag idd op vakantie alleen binnen Nederlandquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Vorige week zou ze maandag gaan, maandag zou ze dinsdag gaan, en nu wordt t vrijdag?
Aldiquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
M'n Tindermatch van een km woont iets verder weg maar was hier toen in de buurt. Wel ook Utrechter, net nummers uitgewisseld alleen zie ik echt geen ene kut op mijn tel. Beeldscherm lijkt wel erger geworden
Krijg al een meisje op bezoek. Anders was ik gekomen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
Welkom thuis feestje bij mij, morgen?
Ik heb al een afspraak voor morgen, anders was ik een bakje ijs komen halen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
Welkom thuis feestje bij mij, morgen?
Fawk! balenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg al een meisje op bezoek. Anders was ik gekomen.
Neeee!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak voor morgen, anders was ik een bakje ijs komen halen.
Ik wist niet dat we een date hebben?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:39 schreef Sarasi het volgende:
Haha. Tja. Sorry. Ik heb wat leukers in de planning staan.
Niet met jou.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we een date hebben?
Ik heb wat gemist, hoor ik wel.quote:
Oh wat jij het nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist, hoor ik wel.
Je moet Grielen hebben.quote:
Vertel. Hoe was het?quote:
Anders gewoon FOK!kers daten. kan je nog ontmaagden ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Je batterij is bijna leegquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
M'n Tindermatch van een km woont iets verder weg maar was hier toen in de buurt. Wel ook Utrechter, net nummers uitgewisseld alleen zie ik echt geen ene kut op mijn tel. Beeldscherm lijkt wel erger geworden
Zo ben ik ook ontmaagd een maand geledenquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Anders gewoon FOK!kers daten. kan je nog ontmaagden ook
Was echt prima. Zouden alleen gaan koffiedrinken, dat werd bier/wijn drinken, dat werd diner, toen nog even naar de kroeg, klein bekje gelegd, maar meer zat er vanavond niet in.quote:
Een bekje leggen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Was echt prima. Zouden alleen gaan koffiedrinken, dat werd bier/wijn drinken, dat werd diner, toen nog even naar de kroeg, klein bekje gelegd, maar meer zat er vanavond niet in.
Maargoed in plaats van even koffie drinken wel gewoon bijna de hele dag bij haar geweest aangezien het echt heel makkelijk praten was en we ons prima vermaakten.
Komt wel zeker nog een vervolg. Echt een topmeid.
"Other people play poker, I play chess."quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een bekje leggen?Het is geen kaarten..
Maar verder, prima date zo te lezen
Ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:06 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Moet dat gewoon aandacht zoekerij voorstellen ofzo?
Zoenen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:45 schreef Fera het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is een 'bekje leggen'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |