Ja, hier pas voor het eerst van gehoord.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Is dit echt zo'n vreemde term voor jullie?
Nee, geboren en getogen Bosschenaar, Delfts student.quote:
Buitenlander.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee, geboren en getogen Bosschenaar, Delfts student.
Oh wacht, de helft hier vindt een Bosschenaar natuurlijk een belg.![]()
O wacht, kutkabouter? Haha, dat je dat nog weet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wij zouden na EXA 2010 ook nog een keer gaan daten.![]()
Tenenkrommend zelfs. Ik vind ''snavelen'' al emosmileywaardig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Is dit echt zo'n vreemde term voor jullie?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ging je een bekje leggen in de dancing waar jullie een pasje deden tijdens een stapje doen?
Ik ging een beetje doodquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ging je een bekje leggen in de dancing waar jullie een pasje deden tijdens een stapje doen?
Nu ja, dit vat het wel goed samen. Alsof je een baby zijn eerste stapjes laat zetten. En verder wat habitue zegt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap het nog niet helemaal. Kan je het voordoen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik noem het zoenen. Passievol zoenen. Voorzichtig rondjes draaien met de tong, beetje bijten, teasen, dan even op de wang, in de nek, achter het oor en weer terug naar de mond...oke stawp. Gewoon zoenen dus
En klinkt als een geslaagde date, KM!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O wacht, kutkabouter? Haha, dat je dat nog weet.
Heb ik wel iemand voor nodig. Puur vanuit wetenschappelijk oogpunt uiteraardquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet helemaal. Kan je het voordoen?
Er is vast wel iemand te vinden die daarvoor openstaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb ik wel iemand voor nodig. Puur vanuit wetenschappelijk oogpunt uiteraard
Vind ik juist wel handig want met dat soort lui heb ik echt niets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:11 schreef Godshand het volgende:
-kijk mij rijke vrienden hebben foto's, waar opzichtig in Limo's/ glinsterende hotels of sportauto's geposeerd wordt..
Als ze rijk is zijn we een matchquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind ik juist wel handig want met dat soort lui heb ik echt niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |