Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Oh ja! daar had ik al over gelezen in een van de posts hier, maar na 10 min had ik mijn eerste foto's ook al gezien. Haha, het zijn er echt veelquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
0
Maar ik ben dan ook vrij selectief. Teveen instagram tagjes, fotos met tijgers, negerkindjes en andere van dat soort bende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest nog even denken ook, normaal pak ik een fokker voor in de TTquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik had geen inspiratie![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:53 schreef UnicornFarts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Moest nog even denken ook, normaal pak ik een fokker voor in de TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik had geen inspiratieIk heb ook wel genoeg naam TT's van jou gehad
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
95% vindt ik gewoon niks, geen idee waar dat aan ligt. En ook zoveel cliché vrouwen eropquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Oh ja! daar had ik al over gelezen in een van de posts hier, maar na 10 min had ik mijn eerste foto's ook al gezien. Haha, het zijn er echt veel
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:52 schreef Gh0stface het volgende:
S95Sedan: Nee serieus, en dat met maar 1 foto
Dat vat het wel zo'n beetje samen jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:55 schreef artelligence het volgende:
Colorrun, 'spontane' springen op het strand foto's, tijgerknuffelen, negerkindjes, Thailand, insta/IG:hoer, 'verras me', kek hoedje op hip festival, zwart witte foto's van 'undergroundfeestjes', zwemmen met ongelukkige dolfijnen.
okequote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:52 schreef Gh0stface het volgende:
@MrChocolademelk: Hoezo geloof je mij niet? Waren maar 2 matches hoor..... dag erna kwamen pas meerdere
Sorry, mijn voorkeur gaat uit naar blond.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:57 schreef UnicornFarts het volgende:
En toch allemaal ff lekker sjorren als jullie weer zo'n geile gladde natte flipper zien omhelst door een mooie brunette.
Here comes the sad part. Die app was zo buggy dat ik eerst dacht dat het aan mij lag voordat bleek hier dat velen anderen ook issues hadden. Dus wat deed ik, die app opnieuw installeren en nu start die helemaal niet meer op fmlquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Nouja, voor jou alleen maar mooi toch
[..]
Als je het zo zegt *oefff, 'trekt' zich terug*quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:57 schreef UnicornFarts het volgende:
En toch allemaal ff lekker sjorren als jullie weer zo'n geile gladde natte flipper zien omhelst door een mooie brunette.
Ik probeer nog een beetje open te zijn. Normaal ben ik ook best kieskeurig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
95% vindt ik gewoon niks, geen idee waar dat aan ligt. En ook zoveel cliché vrouwen erop
Of ik ben te kieskeurig, dat kan het ook zijn
[..]
Nouja, voor jou alleen maar mooi toch
[..]
Dat vat het wel zo'n beetje samen ja![]()
TT is gewoon een samenvatting van het vorige deel trouwensquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Unicorn, het is officieel: je bent echt gestoord uniek![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:53 schreef UnicornFarts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Moest nog even denken ook, normaal pak ik een fokker voor in de TTMooie hand, zou fapje laten geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik had geen inspiratie
Ik wil je krabben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:01 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Mooie hand, zou fapje laten geven.
Dat schiet op inderdaad, tijd dat ze die bugs eens fixen, al fanaf de launch zijn er problemen mee volgens mij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:58 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Here comes the sad part. Die app was zo buggy dat ik eerst dacht dat het aan mij lag voordat bleek hier dat velen anderen ook issues hadden. Dus wat deed ik, die app opnieuw installeren en nu start die helemaal niet meer op fml
Geen idee, als ik matches wil kan ik natuurlijk iedereen liken maar ik besteed m'n tijd liever aan iemand die leuk is dan al die oppervlakkige, drie-in-een-dozijn wijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:59 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik probeer nog een beetje open te zijn. Normaal ben ik ook best kieskeurig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Batterij is leeg, geen tinder meer voor mij vanavond.
quote:
Gelijk heb jequote:Op woensdag 30 juli 2014 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat schiet op inderdaad, tijd dat ze die bugs eens fixen, al fanaf de launch zijn er problemen mee volgens mij.
Wellicht krijg ik daarom geen matches dus.
[..]
Geen idee, als ik matches wil kan ik natuurlijk iedereen liken maar ik besteed m'n tijd liever aan iemand die leuk is dan al die oppervlakkige, drie-in-een-dozijn wijven.
Maar hoe weet je dat ze leuk zijn als je ze niet een kans geeft?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat schiet op inderdaad, tijd dat ze die bugs eens fixen, al fanaf de launch zijn er problemen mee volgens mij.
[..]
Geen idee, als ik matches wil kan ik natuurlijk iedereen liken maar ik besteed m'n tijd liever aan iemand die leuk is dan al die oppervlakkige, drie-in-een-dozijn wijven.
Hypocriet. Tinder is oppervlakkig, dat jij mensen weg swiped omdat je denkt dat het mutsen zijn is ook oppervlakkig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Dat is snel. Ik heb hier nog een bijtspoor van donderdag in mijn arm.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt wel mee. 2dagen is dat weer weg
Kat viel je aan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is snel. Ik heb hier nog een bijtspoor van donderdag in mijn arm.
Zoiets jaquote:
Ook zo leuk ja, en dan vergelijken met de eerste waar ze dan blurry op staan om erachter te komen wie ze nou precies is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:06 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Gelijk heb je![]()
Ik vind de "samen op de foto" foto's vervelend.
Ook, maar je kan wel enigszins opmaken uit foto's wat voor type iemand is. Zoals die voorbeelden die art al gaf eerder, dat soort dingen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:07 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat ze leuk zijn als je ze niet een kans geeft?Tenzij je gewoon bedoelt dat je ze niet aantrekkelijk vind en daarom niet liked......
Ik swipe ze weg omdat ik weet wat ik wil, dat is andersquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hypocriet. Tinder is oppervlakkig, dat jij mensen weg swiped omdat je denkt dat het mutsen zijn is ook oppervlakkig.
Als je dat niet wil is Tinder niet de juiste app voor je.
En gaan dateverslag?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is snel. Ik heb hier nog een bijtspoor van donderdag in mijn arm.
Is dat.... een uitdagingquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die Portugezen hebben langere nagels dan jij hoor.
Ja, en dan staan daar nog meer samen op de foto of een groepsfotoquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 00:06 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Ik vind de "samen op de foto" foto's vervelend.
Ook zo leuk ja, en dan vergelijken met de eerste waar ze dan blurry op staan om erachter te komen wie ze nou precies is.
Is de druk er al af?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Is dat.... een uitdaging
Oke klaar nu, bedtijd
Sweet dreamsquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Is dat.... een uitdaging
Oke klaar nu, bedtijd
Oke.quote:
Nee, wat jij hebt is wel de max eigenlijk. Ik hou meer van korte nagels.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Is dat.... een uitdaging
Oke klaar nu, bedtijd
Wat een Minnie Mouse handjesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RIP.
Mijn Tinder icoon zit bovenin en er zitten allemaal losse glas splinters daar..
Hij valt zó vaak en hij viel nu echt niet hard of van hoog en pats, scherm in 1000 stukken
Ze is ook maar 1.22quote:
Diequote:
Hoe begin je opnieuw?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ben weer opnieuw begonnen. Account deleten en hup, swipen maar weer.
Bij instellingen account deleten aanklikken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe begin je opnieuw?
* weethetevennietmeer mompelt iets over facebook en tweede account, of kun je alles echt "wissen" en met hetzelfde account opnieuw beginnen?
Dankquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Bij instellingen account deleten aanklikken.
Daarna kan je weer inloggen met je fb account.
Bij mij begon hij dan weer opnieuw. Als in matches kwijt en iedereen komt weer voorbij
hahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:55 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
En toen wisthijhetevenwelweer.
Srry kon niet laten
Die van mij was zo verkracht dat ik ook opnieuw ging proberen, nu start die helemaal niet meer opquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
haha![]()
.
Mijn Tinder is zo verkracht, niet leuk meer. Opnieuw beginnen klinkt erg aanlokkelijk![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:32 schreef Grielen het volgende:
Wat ik soms niet snap is dat die chicks hun snapchat in de tagline zetten. Instagram snap ik nog wel, want likes en followers omdat aandacht tekort.
Maar snapchat?
Do you want dickpics? Because this is how you get dickpics.
Niet iedereen wil een relatie met elk willekeurig persoonquote:
...quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:55 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Niet iedereen wil een relatie met elk willekeurig persoon
Was dat die je om modellen werk vroeg?quote:
Let niet op dima. Die zit op z'n zolderkamer te verpieteren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:55 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Niet iedereen wil een relatie met elk willekeurig persoon
Moet je niet steeds uitloggen. Ik vind het wel handig, als je per ongeluk 1 naar links had weggeswiped kan je haar alsnog naar rechts wegswipen. Andersom kan ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 07:05 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik krijg telkens dezelfde vrouwen te zien, ook die ik al weg geswiped had
Oh ik kill de app meestal gewoon om geheugen te besparen, maar bedoel je als je uitlogt dat je dan de laatste weer terugkrijgt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moet je niet steeds uitloggen. Ik vind het wel handig, als je per ongeluk 1 naar links had weggeswiped kan je haar alsnog naar rechts wegswipen. Andersom kan ook![]()
Nee, dat was Hermafrodietje, 22quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was dat die je om modellen werk vroeg?
Ik heb nog geen logisch verband kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Oh ik kill de app meestal gewoon om geheugen te besparen, maar bedoel je als je uitlogt dat je dan de laatste weer terugkrijgt?
De app weet zelf niet eens wat 'ie doet eigenlijk. Zo heb ik eens iemand een stuk of 9 keer moeten wegswipen, die gozer bleef maar komen in 2 dagen tijd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb nog geen logisch verband kunnen ontdekken.
Behalve dat ik na opnieuw inloggen steeds een bodybuild chick opnieuw te beoordelen krijg. Woont steeds 37 km van mij vandaan, ziet er niet en uit en gaat steeds naar links.
Enige wat ik mij kan bedenken is dat de app bij opnieuw inloggen gaat kijken wie er in de buurt zijn en dan niet kijkt of jij de ander al beoordeeld hebt.
Maar hoe het ook zit, het is wel handig...
De app kan dan ook niet nadenken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
De app weet zelf niet eens wat 'ie doet eigenlijk. Zo heb ik eens iemand een stuk of 9 keer moeten wegswipen, die gozer bleef maar komen in 2 dagen tijd.
Ik heb meer het idee dat hij gewoon niet altijd goed kan registreren hoe,wie,wat of waar.
Ja de typetjes zijn wel redelijk aanwezig ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Kheb vandaag flink wat dolfijnen knuffelaars weggeswipedlijken er steeds meer te komen
Wat? Meen je niet? Nouja zeg! Fijn dat ik dat nu eindelijk weet!quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:58 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
De app kan dan ook niet nadenken.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja de typetjes zijn wel redelijk aanwezig ja.
Ja goed je bent een vrouw weet niet hoe goed je met technologie bent. Ik bedoel, je laat ook je telefoon kapot gaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat? Meen je niet? Nouja zeg! Fijn dat ik dat nu eindelijk weet!
Topper!
Nu ben je gewoon gemeenquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:06 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja goed je bent een vrouw weet niet hoe goed je met technologie bent. Ik bedoel, je laat ook je telefoon kapot gaan.
Hij zat in mijn BH, mijn telefoon had niets te klagen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:14 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Alsof die telefoon jou niet gemeen vond toen je hem liet vallen.
Nu ben ik jaloers op jou telefoonquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij zat in mijn BH, mijn telefoon had niets te klagen.
BH te groot dus, als ie daar uit kon vallen. Beetje mannen voor de gek houden hè?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij zat in mijn BH, mijn telefoon had niets te klagen.
Man ik moest hardop lachen. Kreeg mijn fair share daarvan ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Kheb vandaag flink wat dolfijnen knuffelaars weggeswipedlijken er steeds meer te komen
Had mijn kipfiletjes weer terug in de koelkast gelegd zo voor het slapen gaan dus jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
BH te groot dus, als ie daar uit kon vallen. Beetje mannen voor de gek houden hè?
Zal zo rond september nog erger zijn, iedereen natuurlijk op vakantie geweest. Ik snap niet dat vrouwen ze er nog op zetten eigenlijk, mannen hebben zelfs in hun bio's staan dat ze die dolfijnen zat zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:23 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Man ik moest hardop lachen. Kreeg mijn fair share daarvan ook
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zal zo rond september nog erger zijn, iedereen natuurlijk op vakantie geweest. Ik snap niet dat vrouwen ze er nog op zetten eigenlijk, mannen hebben zelfs in hun bio's staan dat ze die dolfijnen zat zijn
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Had mijn kipfiletjes weer terug in de koelkast gelegd zo voor het slapen gaan dus ja
ordnung muss sein?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
On-topic mensen. DM elkaar maar gewoon of ga in de TC zitten.
Jij snapt hetquote:
Fucking hell, ik deed het 2 x kort achter elkaar vanwege die buggs en kom er idd niet meer in dat is dus de reden. *kuchquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef Teydelyk het volgende:
Als je te vaak je account opnieuw maakt knikkert Tinder je uit de lijst overigens.
watquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Fucking hell, ik deed het 2 x kort achter elkaar vanwege die buggs en kom er idd niet meer in dat is dus de reden. *kuch
Ik vind de duckfaces erger. Dolfijnen zijn intelligenter dan mensen, alleen vanwege hun vinnen kunnen ze er zo weinig mee...quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja de typetjes zijn wel redelijk aanwezig ja.
Ander facebook account maken?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:10 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja account opnieuw aanmaken, nu kom ik Tinder helemaal niet meer in
kan niet zonder interesses/vrienden, dan werkt talsnog nietquote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:28 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
kan niet zonder interesses/vrienden, dan werkt talsnog niet
Dat heb ik gedaan. Die beesten gaan zo teringhard. Voel je vooral goed als je met 40 kilo gear op je rug en middel rondzwemt. Als je aan het snorkelen bent is het echt net of je vliegt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vind de duckfaces erger. Dolfijnen zijn intelligenter dan mensen, alleen vanwege hun vinnen kunnen ze er zo weinig mee...
Lijkt mij echt fantastisch met een dolfijn zwemmen. Als ze je mogen, bieden ze je aan op hun rug mee te liften en zwemmen ze met je door de zee en dat gaat vrij hard schijntIk zou dan ook aan hem/haar vragen of ie mij op zijn sprong mee wil nemen
Klinkt coolquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Die beesten gaan zo teringhard. Voel je vooral goed als je met 40 kilo gear op je rug en middel rondzwemt. Als je aan het snorkelen bent is het echt net of je vliegt.Met al die gear op je rug krijg je vooral veel respect voor hoeveel kracht zo'n dier heeft want dan voel je al dat gewicht prima trekken.
Was echt heel vet. Ik was toen met wat locals naar een mooie spot gegaan in de buurt om ze te helpen oesters op te duiken en toen kwamen we ze tegen. Die gasten zeiden dat ik teringveel geluk had en dat ze ze normaal bijna nooit zien.quote:
Watquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dolfijnen zijn intelligenter dan mensen
Ik heb van veel mensen vernomen dat een nep fb account gebruiken voor problemen kan zorgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Kwestie van ander mailadres invullen, je naam anders schrijven en dan je nieuwe Facebookpagina openen toch? En daarmee inschrijven bij Tinder. Ik heb het zelf gedaan dus ik weet waar ik over praat.
Watdan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:01 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik heb van veel mensen vernomen dat een nep fb account gebruiken voor problemen kan zorgen.
Binnen die afstand toch best veel?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb nu alles binnen 14km gehad en 11 matches![]()
![]()
Perfecte match dit alquote:Zij: Wat is uw leeftijd?
Ik: Kun jij wel lezen?
Tsja, ze wil wel opgetild kunnen worden natuurlijkquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:57 schreef Grielen het volgende:
Een of ander lelijk mormel met duidelijk een pondje of 20 te veel en flubberarmen die ze krampachtig probeerde te verbergen op de foto: "If you don't lift, we don't match"![]()
En dan niet tillen vanuit je rug, maar beetje door de beentjes..quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tsja, ze wil wel opgetild kunnen worden natuurlijk
I lift, but not that mutch!quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:57 schreef Grielen het volgende:
Een of ander lelijk mormel met duidelijk een pondje of 20 te veel en flubberarmen die ze krampachtig probeerde te verbergen op de foto: "If you don't lift, we don't match"![]()
Ik merk het. Spierpijn, spierpijn overalquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:37 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
En dan niet tillen vanuit je rug, maar beetje door de beentjes..
Anders krijg je dan rugklachten
Flinke porno gemaakt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik merk het. Spierpijn, spierpijn overal
Je hebt maar 1 match nodigquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb nu alles binnen 14km gehad en 11 matches![]()
![]()
Neequote:
Niet die 151ste er nog even bij gedaan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee
150 biggen in hun hok getild gisteren.
Ik krijg nu ook geen meldingen meer van berichten op Tinder trouwens. Kei irritant.
knor knorquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee
150 biggen in hun hok getild gisteren.
Ik krijg nu ook geen meldingen meer van berichten op Tinder trouwens. Kei irritant.
Het zullen er ongetwijfeld meer zijn geweest. Misschien zelfs 200.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:43 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niet die 151ste er nog even bij gedaan?
Zullen er mannen zeggen dat ze het niet kunnen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het zullen er ongetwijfeld meer zijn geweest. Misschien zelfs 200.
Dus nu leuke tindermatch zoeken die goed kan masseren
Ik doelde meer op:quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het zullen er ongetwijfeld meer zijn geweest. Misschien zelfs 200.
Dus nu leuke tindermatch zoeken die goed kan masseren
Maar ik zie nu dat dat er 1 van Grielen was.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:57 schreef Grielen het volgende:
Die kan ik ongetwijfeld niet tillenquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:54 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik doelde meer op:
[..]
Maar ik zie nu dat dat er 1 van Grielen was.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zulke zware biggetjes gehad?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja maarquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:57 schreef Kutmanager het volgende:
Sowieso chicks optillen en tegen de muur zetten, daar ben ik echt na een halve minuut wel weer klaar mee hoor, veel te veel werk.
Is het nou nog niet duidelijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is het nou nog niet duidelijk?Jawel, maar ik dacht dat je een vent was voor je laatste post. Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij snapt duidelijk niet wat vrouwen willen. Ik zou nog even oefenen als ik jou was!quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:57 schreef Kutmanager het volgende:
Sowieso chicks optillen en tegen de muur zetten, daar ben ik echt na een halve minuut wel weer klaar mee hoor, veel te veel werk.
Ik denk dat dat wel meevalt. Mezelf binnen een paar minuten volledig afpeigeren of langer met veel energie doorgaan, lijkt me beiden wel wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:17 schreef Aisomont het volgende:
Sinds gisteren krijg ik weer wel meldingen. Maar ik zit echt heel vaak letterlijk minuten te wachten totdat ik de 'Over'-pagina in beeld krijgt. Ook niet al te praktisch. Ik vraag mij echt af welk deel van Tinder wél fatsoenlijk werkt...
[..]
Jij snapt duidelijk niet wat vrouwen willen. Ik zou nog even oefenen als ik jou was!
Het is een grapje, meer nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Mezelf binnen een paar minuten volledig afpeigeren of langer met veel energie doorgaan, lijkt me beiden wel wat voor te zeggen.
Tenzij jij in staat bent een gewicht tussen de 50 en 70 kilo omhoog te houden en ondertussen nog hard ertegenaan gaan. Maar ik ben daar redelijk snel klaar mee.
Ja precies, bij mij ook. Als ik ze over m'n schouder leg of aan hun haren meesleep de grot in allemaal prima, maar met mijn armen omhoog houden is gewoon wat lastiger.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:24 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het is een grapje, meer niet![]()
Ik kan dat ook niet nee, mijn spieren zitten in mijn benen
Iedereen kan jou optillen, lichtgewichtje!quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:28 schreef SiIk het volgende:
En daarom dus, if you don't lift, we don't match
En het balletje is weer rond inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:28 schreef SiIk het volgende:
En daarom dus, if you don't lift, we don't match
Zo zie je ook weleens bij de dikkere dames langskomen: "Echte mannen houden van vlees en botten zijn voor honden!"quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:57 schreef Grielen het volgende:
Geilquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja precies, bij mij ook. Als ik ze over m'n schouder leg of aan hun haren meesleep de grot in allemaal prima, maar met mijn armen omhoog houden is gewoon wat lastiger.
Was wel heel makkelijk deze.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zo zie je ook weleens bij de dikkere dames langskomen: "Echte mannen houden van vlees en botten zijn voor honden!"
Gewoon weer een slap excuus om niet te sporten en bij KFC te vreten
[..]
Geil![]()
Ik heb nooit begrepen dat er mensen zijn die claimen "iets beet te willen houden". Willen ze vetrollen als teugels gebruiken of iets?quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zo zie je ook weleens bij de dikkere dames langskomen: "Echte mannen houden van vlees en botten zijn voor honden!"
[..]
Geil![]()
Neukteugels bedoel je?quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen dat er mensen zijn die claimen "iets beet te willen houden". Willen ze vetrollen als teugels gebruiken of iets?
Kippenvleesquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[..]
Geil![]()
Jij ook.quote:
Succes.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:19 schreef Kutmanager het volgende:
Oke, ik heb een date. Ik ben benieuwd.
Succes jongen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:23 schreef artelligence het volgende:
Zometeen naar Leeuwarden voor een 'date'. Ben benieuwd. Als het maar gezellig is en niet zo'n fiasco als de dubbeldate van vorige week.
En dat terwijl dat eigenlijk juist het enige is waar dit weer niet geschikt voor is.. imo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:04 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Het weer werkt goed mee met het 'willlen daten gevoel'
Lekker skinnydippen en ondeugende dingen met ijsblokjes doen toch stoeipoesquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dat terwijl dat eigenlijk juist het enige is waar dit weer niet geschikt voor is.. imo.
Lekkere zwetende lichamenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dat terwijl dat eigenlijk juist het enige is waar dit weer niet geschikt voor is.. imo.
Zweet is vies.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:12 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Lekkere zwetende lichamen![]()
![]()
Vers zweet niet....quote:
Heb jij geen seks dan met dit weer? Want bah zweet?quote:
Ik heb sowieso geen seks, dus nee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb jij geen seks dan met dit weer? Want bah zweet?
Tuurlijk, smaken verschillen. Niks mis mee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef Fera het volgende:
Als spekje kan ik zeggen dat mijn vetrollen nooit als teugels zijn gebruikt. Echter wel mannen getroffen die een vollere vrouw wel lekker vonden. Kwestie van smaak, niets mis mee.
Zelf zou ik wel wat minder spekkig willen zijn, dus ik snap vrouwen niet die met hun vet te koop lopen alsof het iets geweldigs is.
Ga mee 60 km fietsen en de spek is als sneeuw voor de zon verdwenenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef Fera het volgende:
Zelf zou ik wel wat minder spekkig willen zijn, dus ik snap vrouwen niet die met hun vet te koop lopen alsof het iets geweldigs is.
Precies. Of meer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga mee 60 km fietsen en de spek is als sneeuw voor de zon verdwenen
Daarom ook mijn eerste opmerking. Nooit iemand getroffen die er echt iets mee deed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen seks, dus nee.
[..]
Tuurlijk, smaken verschillen. Niks mis mee.
Maar ik snap de redenatie nooit van het iets vast willen houden. Ik kan dat gewoon niet voor me zien.
Ik doe al aan sport, dank je. Dat ik nu nog dik ben wil niet zeggen dat ik er niet mee bezig ben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga mee 60 km fietsen en de spek is als sneeuw voor de zon verdwenen
Valt toch wel mee, hoewel de treinquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef Kutmanager het volgende:
Een uur in de trein voor een date, waar ben ik aan begonnen
Niet fokken met de trein.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, hoewel de trein
Een reis, lijkt mij dat als je er al geen heil in zag niet op pad zou gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef Kutmanager het volgende:
Laat haar dan ook naar jou toekomen. Ben je ook weer lekker snel thuis als ze niks is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef Kutmanager het volgende:
Je moet soms ook wel wat over hebben voor een leuke dame!quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:47 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Laat haar dan ook naar jou toekomen. Ben je ook weer lekker snel thuis als ze niks is.
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Je moet soms ook wel wat over hebben voor een leuke dame!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Denksport?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe al aan sport, dank je. Dat ik nu nog dik ben wil niet zeggen dat ik er niet mee bezig ben.
Een mooie reis. Tenminste als de trein nog een beetje langs mooi landschap gaat. De reis naar Groningen is bijvoorbeeld rete saai vanuit Amsterdam. 180 km weilandquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef Kutmanager het volgende:
Denksport, bedsport. Maar ook serieuze sport hoor.quote:
Het is lang geleden dat ik naar een leuke dame toe moest gaan, kennelijk ben ik leuk genoeg voor ze om allemaal naar mij te willen! Maar natuurlijk, soms moet je het er voor over hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Waarom zit je op Fok!, ga date-bezig-zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:14 schreef Kutmanager het volgende:
Ze is nu naar de wc, dit wordt wel wat, sorry UF
Ze is even naar de wc, zegt 'ie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zit je op Fok!, ga date-bezig-zijn.
NEEquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:14 schreef Kutmanager het volgende:
Ze is nu naar de wc, dit wordt wel wat, sorry UF
Dat kan best kloppen, ik ben iemand die ik heb unmatched ook al 3 keer opnieuw tegengekomenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb 't er maar toch weer opgezet voor de lol, alleen ik heb weer
sterk het idee de vrouwen die ik naar link flip, ik later weer tegenkom.
ik zit er nog steedsquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
NEE![]()
Ik ga ook altijd spontaan naar de wc, dan sms ik mijn vriendin "112" en dan belt ze 10 minuten later op dat ik écht écht moet komen want mijn huis staat in de fik, of die van haar, haar hond heeft haar huiswerk op gegeten, het nichtje van haar achterneef haar oma ligt in het ziekenhuis enz.
Ik zal je ontvangen met open armen als dat gebeurt.
Naast dat, ik kom al mijn 'oude' matches ook weer tegenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen, ik ben iemand die ik heb unmatched ook al 3 keer opnieuw tegengekomen
Het klinkt dus wel lekker? Goed om te lezen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
Mijn date zei net: "ik ga naar de wc. Ga je mee?"
We hebben wel interessante gesprekken *vuige smiley*
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het klinkt dus wel lekker? Goed om te lezen.
Hier is je smiley.
[ afbeelding ]
Pist ze ook staand dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
Je ligt nog voor de wc deur?quote:
Tja jij sweeped ook iedereen wegquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je ligt nog voor de wc deur?
----
Volgens mij begin ik nu ook dezelfde te krijgen
Nog steeds geen matches though FML
Ga zo maar in een hoekje zitten huilen denk ik.
Same poepen, ultieme romantiek.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
Zorg dan dat je mij matched hoef je niet meer verder op zoekquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Na een tijdje niks denk ik dat ik al mijn matches er maar eens uitgooi en opnieuw begin.
En dan ook serieus met elke match praten en moeite doen. Ben benieuwd of daar wat uit ontstaat.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:16 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zorg dan dat je mij matched hoef je niet meer verder op zoek
Ik ben nu aan het werk, ze appt me vanavond nog, en morgen gaat ze 2 weken op vakantie naar Turkijequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je tinder match en per-ongeluk-verkeerde-nummer contact?
Oke, ga je gang. Sorry.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhh volgens mij hebben we het over tinder, matches en dates... hoezo zou dat hier niet horen?
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het werk, ze appt me vanavond nog, en morgen gaat ze 2 weken op vakantie naar Turkije
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Vorige week zou ze maandag gaan, maandag zou ze dinsdag gaan, en nu wordt t vrijdag?
Ga maar uit van wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Na een tijdje niks denk ik dat ik al mijn matches er maar eens uitgooi en opnieuw begin.
En dan ook serieus met elke match praten en moeite doen. Ben benieuwd of daar wat uit ontstaat.
Het was altijd al vrijdag. Ze ging dinsdag idd op vakantie alleen binnen Nederlandquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Vorige week zou ze maandag gaan, maandag zou ze dinsdag gaan, en nu wordt t vrijdag?
Aldiquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
M'n Tindermatch van een km woont iets verder weg maar was hier toen in de buurt. Wel ook Utrechter, net nummers uitgewisseld alleen zie ik echt geen ene kut op mijn tel. Beeldscherm lijkt wel erger geworden
Krijg al een meisje op bezoek. Anders was ik gekomen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
Welkom thuis feestje bij mij, morgen?
Ik heb al een afspraak voor morgen, anders was ik een bakje ijs komen halen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
Welkom thuis feestje bij mij, morgen?
Fawk! balenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg al een meisje op bezoek. Anders was ik gekomen.
Neeee!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak voor morgen, anders was ik een bakje ijs komen halen.
Ik wist niet dat we een date hebben?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:39 schreef Sarasi het volgende:
Haha. Tja. Sorry. Ik heb wat leukers in de planning staan.
Niet met jou.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we een date hebben?
Ik heb wat gemist, hoor ik wel.quote:
Oh wat jij het nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist, hoor ik wel.
Je moet Grielen hebben.quote:
Vertel. Hoe was het?quote:
Anders gewoon FOK!kers daten. kan je nog ontmaagden ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Je batterij is bijna leegquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
M'n Tindermatch van een km woont iets verder weg maar was hier toen in de buurt. Wel ook Utrechter, net nummers uitgewisseld alleen zie ik echt geen ene kut op mijn tel. Beeldscherm lijkt wel erger geworden
Zo ben ik ook ontmaagd een maand geledenquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Anders gewoon FOK!kers daten. kan je nog ontmaagden ook
Was echt prima. Zouden alleen gaan koffiedrinken, dat werd bier/wijn drinken, dat werd diner, toen nog even naar de kroeg, klein bekje gelegd, maar meer zat er vanavond niet in.quote:
Een bekje leggen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Was echt prima. Zouden alleen gaan koffiedrinken, dat werd bier/wijn drinken, dat werd diner, toen nog even naar de kroeg, klein bekje gelegd, maar meer zat er vanavond niet in.
Maargoed in plaats van even koffie drinken wel gewoon bijna de hele dag bij haar geweest aangezien het echt heel makkelijk praten was en we ons prima vermaakten.
Komt wel zeker nog een vervolg. Echt een topmeid.
"Other people play poker, I play chess."quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een bekje leggen?Het is geen kaarten..
Maar verder, prima date zo te lezen
Ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:06 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Moet dat gewoon aandacht zoekerij voorstellen ofzo?
Zoenen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:45 schreef Fera het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is een 'bekje leggen'?
Klinkt als een topdate.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Was echt prima. Zouden alleen gaan koffiedrinken, dat werd bier/wijn drinken, dat werd diner, toen nog even naar de kroeg, klein bekje gelegd, maar meer zat er vanavond niet in.
Maargoed in plaats van even koffie drinken wel gewoon bijna de hele dag bij haar geweest aangezien het echt heel makkelijk praten was en we ons prima vermaakten.
Komt wel zeker nog een vervolg. Echt een topmeid.
Mensen met een insta link swipe ik standaard naar links.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:06 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Er zetten best veel vrouwen een instagram bij hun profiel, maar wat is daar het nut van?
Gister bij een match ook al gezien, en zij reageert gewoon niet op berichten
Ik dacht; ff kijken op dr instagram, en daar staat alles prive, dus toegang verschaft door op een aanvraag te klikken. Die accepteert ze dan ook nogLike wuttt.. Moet dat gewoon aandacht zoekerij voorstellen ofzo?
Goed plan!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen met een insta link swipe ik standaard naar links.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een bekje leggen?Het is geen kaarten..
Maar verder, prima date zo te lezen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:45 schreef Fera het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is een 'bekje leggen'?
quote:
Is dit echt zo'n vreemde term voor jullie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:30 schreef Stink-ui het volgende:
Bekje leggenhaha
Ow wat doe ik hier, dooeiiiii
Ja, ben je Belg ofzo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Is dit echt zo'n vreemde term voor jullie?
Ja, hier pas voor het eerst van gehoord.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, geboren en getogen Bosschenaar, Delfts student.quote:
Buitenlander.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee, geboren en getogen Bosschenaar, Delfts student.
Oh wacht, de helft hier vindt een Bosschenaar natuurlijk een belg.![]()
O wacht, kutkabouter? Haha, dat je dat nog weet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wij zouden na EXA 2010 ook nog een keer gaan daten.![]()
Tenenkrommend zelfs. Ik vind ''snavelen'' al emosmileywaardig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ging je een bekje leggen in de dancing waar jullie een pasje deden tijdens een stapje doen?
Ik ging een beetje doodquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ging je een bekje leggen in de dancing waar jullie een pasje deden tijdens een stapje doen?
Nu ja, dit vat het wel goed samen. Alsof je een baby zijn eerste stapjes laat zetten. En verder wat habitue zegt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap het nog niet helemaal. Kan je het voordoen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik noem het zoenen. Passievol zoenen. Voorzichtig rondjes draaien met de tong, beetje bijten, teasen, dan even op de wang, in de nek, achter het oor en weer terug naar de mond...oke stawp. Gewoon zoenen dus
En klinkt als een geslaagde date, KM!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O wacht, kutkabouter? Haha, dat je dat nog weet.
Heb ik wel iemand voor nodig. Puur vanuit wetenschappelijk oogpunt uiteraardquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet helemaal. Kan je het voordoen?
Er is vast wel iemand te vinden die daarvoor openstaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb ik wel iemand voor nodig. Puur vanuit wetenschappelijk oogpunt uiteraard
Vind ik juist wel handig want met dat soort lui heb ik echt niets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:11 schreef Godshand het volgende:
-kijk mij rijke vrienden hebben foto's, waar opzichtig in Limo's/ glinsterende hotels of sportauto's geposeerd wordt..
Als ze rijk is zijn we een matchquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind ik juist wel handig want met dat soort lui heb ik echt niets.
"openstaat" hihahoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand te vinden die daarvoor openstaat.
Als je het goed doet mag je daarna wel vis eten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:10 schreef Revanches het volgende:
Bekje leggenDacht eerst dat het een speciale manier was om een haring te eten oid
![]()
Gvdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als je het goed doet mag je daarna wel vis eten.
Afgezien van het totale gebrek aan matches, zijn dat wel onder andere de dingen waarom ik helemaal gestopt ben met al die datingshitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:11 schreef Godshand het volgende:
Nog even wat ergernissen op een rijtje van Tinder (naast de usual duckfaces, reisfoto's, pseudo fotomodelfoto's, witte wijnfoto's, ik-til-de-zon/louvre/eiffeltoren-op en sprong-in-de-lucht foto's)(nog een wonder dat ik niet asexueel geworden ben).
-Plaatjes waaruit blijkt dat ze meeleven met MH71 (of welk vluchtnummer het ook was die neergehaald werd). Prima, maar waarom in een datingapp? Ik heb nu niet meteen een pener als de dame in kwestie dat als plaatje heeft.
-snorren op bovenlippen geplakt, getekend of gephotoshopt! Is dat lachen ofzo? Ik knap meteen af in ieder geval...
-kijk mij rijke vrienden hebben foto's, waar opzichtig in Limo's/ glinsterende hotels of sportauto's geposeerd wordt..
Wat vind ik dan wel leuk? De dames die een match zijn, weten het
Fax kom op! Keep playin' da game playahquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Afgezien van het totale gebrek aan matches, zijn dat wel onder andere de dingen waarom ik helemaal gestopt ben met al die datingshit
Er zit geen fatsoenlijk wijf tussen manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fax kom op! Keep playin' da game playah
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zit geen fatsoenlijk wijf tussen man
Word! Nou ja, zo nu en dan komt er een leuke match.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zit geen fatsoenlijk wijf tussen man
Ja, ergerlijk. Het is: ja togh?!1!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:58 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou ik moet zeggen dat ik aardig Tinder moe begin te worden. Heb nu recent een match toegevoegd in m'n app maar daar nu alweer spijt van. Een 31 jarige die de hele tijd "ja tog?" zegt is niet aantrekkelijk
Neeeheeeequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, ergerlijk. Het is: ja togh?!1!
Het is niet eens msn taal. Het is achterlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
NeeeheeeeBizarre is dat hij op Tinder het gewoon nog zo ging "Ja ik ben ook in Utrecht geboren :-)"
En op app komt de msn taal tevoorschijn,dat kan echt niet
Die smiley erin verklapt het al een beetje natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Neeeheeee
Bizarre is dat hij op Tinder het gewoon nog zo ging "Ja ik ben ook in Utrecht geboren :-)"
Je verbaast je soms echt hoe achterlijk normaal uitziende mensen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Neeeheeee
Bizarre is dat hij op Tinder het gewoon nog zo ging "Ja ik ben ook in Utrecht geboren :-)"
Hij is ook echt knap, echt een leuke vent om te zien gewoon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je verbaast je soms echt hoe achterlijk normaal uitziende mensen kunnen zijn.
Pas gerekend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:48 schreef TheStranger1158 het volgende:
Hoeveel mensen like jij nou ? 1 op de 10? 5 op de 10? 9 op de 10?
Oh dan zal ik wel op de zwarte lijst staan, ik schat dat ik zeker 5 a 6 op de 10 like.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
Pas gerekend.
1/15
Ik beslis ook echt binnen 0.0002 sec.
Waarom niet gewoon zeggen? 'Hee sorry maar die msn taal is niks voor mij dus ik heb er geen zin in'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij is ook echt knap, echt een leuke vent om te zien gewoon.
Maar waarom beginnen ze daar niet gewoon gelijk mee dan hoef ik niet iedere keer mijn nummer uit te geven.
Hij wilde trouwens nu ook even wat drinken of langskomen, heb maar gezegd dat ik gewoon erg moe was
Hier 1/10 soms meer soms minder. Hangt een beetje af van fotos/profieltekst enzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:09 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Oh dan zal ik wel op de zwarte lijst staan, ik schat dat ik zeker 5 a 6 op de 10 like.
Omdat de meeste dus geen afwijzing kunnen hebben ook al zeggen ze van wel. Van de week nog gedaan en ik ben helemaal verrot gescholdenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zeggen? 'Hee sorry maar die msn taal is niks voor mij dus ik heb er geen zin in'
Mwoa, valt tot nu toe tegen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand te vinden die daarvoor openstaat.
Wat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Omdat de meeste dus geen afwijzing kunnen hebben ook al zeggen ze van wel. Van de week nog gedaan en ik ben helemaal verrot gescholden
Wat voor paupervolk like jij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Omdat de meeste dus geen afwijzing kunnen hebben ook al zeggen ze van wel. Van de week nog gedaan en ik ben helemaal verrot gescholden
Ik heb ook zeker leuke mannen gehad maar dit was wel echt een hele rotte appel. Zat nog wel een verhaal achter maar geen zin om hier te vertellen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat voor paupervolk like jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |