abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142787504
Hoi, ik wil graag jullie mening horen over mijn 'relatie'. Het is best een lang verhaal dus ga er ff voor zitten.

Voor ongeveer 11 maanden heb ik een relatie met een jongen. Ik heb helaas heel sterk het vermoeden dat hij vreemdgaat. Of in ieder geval vreemd is gegaan in het verleden.

Het ging best snel tussen ons en nadat we elkaar 3 weken kende kregen we al een relatie. We spraken af bij mij thuis (ik zat op kamers) omdat we dan privacy hadden en het was gewoon makkelijker omdat hij een auto heeft en ik afhankelijk ben van openbaar vervoer. Ik vond hem heel leuk, ook al deden we helaas niet zoveel met elkaar. Hij werkt heel veel en ik had toen school en in de weekenden een bijbaan. Het enige waar onze relatie uit bestond was een beetje bankhangen en samen slapen. 's ochtends ging hij dan weer weg. Af en toe samen eten deden we wel. Maar we kwamen dus niet veel in het openbaar, op de supermarkt na.

Na een tijdje vond ik het wel tijd worden dat hij met mij mee naar huis ging om mijn ouders te ontmoeten. Dit hebben we toen geregeld en hij kwam bij mij thuis. Alles ging goed en hij maakte gewoon een goede indruk. We zijn dat weekend ook nog uit eten geweest, en dit heb ik toen betaald. Dat vond ik wel een beetje bijzonder, want het zal ouderwets zijn, maar ik ga er toch vanuit dat de jongen wel betaalt. Maar hij had de benzine betaald (mijn ouders wonen ver van mijn toenmalige woonplaats af), dus ik maakte er niet echt een probleem van. Wel bedacht ik me dat het best een gierige jongen is. We waren namelijk eerder een keertje naar de bios geweest en ook dat had ik zelf voor ons beiden betaald. Nu moet je erbij rekenen; hij werkt fulltime, had naar eigen zeggen veel spaargeld en woont nog thuis dus heeft vrijwel geen kosten. Ik was student, huurde een kamer, had een weekendbaantje en had het dus niet zo breed. Dan zou je denken dat hij uit liefde wel zelf zou aanbieden om te betalen.

Hij heeft daarna een keertje voorgesteld dat ik mee naar zijn huis ging maar dit durfde ik nog niet echt dus van mij mocht dit wel wachten. Hij vond dit prima en zei dat we alle tijd hadden.

Toen braken de feestdagen aan. Ik had gevraagd of we met kerst samen konden zijn. Hij gaf aan 1 dag te moeten werken, dus ik heb ervoor gezorgd dat ik de andere kerstdag vrijhield en ook op dezelfde dag als hem ging werken. Toen kerst dichterbij kwam heb ik gevraagd of alles nog doorging. ik had een mooie jurk gekocht, een kerstmenu voorbereid, en thuis rekende ze erop dat hij ook zou komen. (hij wilde niet bij hem thuis afspreken dus zouden we kerst bij mijn ouders vieren) toen zei hij opeens dat hij de dag moest werken die ik dus niet had vrijgevraagd. Hij zei dat ik een fout had gemaakt en dat hij dit al vanaf het begin had gezegd. Ik houd mijn agenda altijd goed bij dus wist zeker van niet. Maar uiteindelijk konden we volgens hem dus met geen mogelijkheid samenzijn met kerst. Jammer..

Een week later was het oud en nieuw. Hij was er zelf nooit over begonnen om dit eventueel samen te vieren. Wat ik wel vreemd vond, want in een relatie bespreek je dit soort dagen wel vind ik. Ik liet het af en toe doorschemeren 'wat doe jij met oud en nieuw?' hij wist het niet en had nog geen plannen was steeds het antwoord. Ik heb expres een beetje afgewacht of hij met ideeën zou komen, omdat ik een beetje het gevoel had dat alles van mij af kwam. De dag van tevoren vroeg ik het nogmaals en zei hij naar belgië te gaan met wat vrienden van de sportclub. Ik vond het best een naaistreek dat hij me niet uitnodige om mee te gaan, dus ben tegen hem uitgevallen. Hij zei dat hij niet meer zou gaan en 'wel gewoon thuis zou gaan zitten'. Omdat ik weet wat voor jongen het is wist ik dat dit een leugen was. (vorige week heb ik hem er trouwens nogmaals mee geconfronteerd en uiteindelijk blijkt hij nog wel te zijn geweest. hij had gelogen) ik heb hem om 00.00 gebeld, een stuk of 5x. Hij nam niet op... Dit was best een klap voor mij, mijn relatie wilde in de eerste plaats al niet samenzijn met oudjaar. En dan wil hij me ook niet eens bellen of smsen om mij gelukkig nieuwjaar te wensen?
De dag erna, nieuwjaarsdag, heb ik het uitgemaakt. Ik belde hem, heb al mijn woede in tranen eruitgegooid. Hij kwam met een hoop smoesjes en zei dat hij gewoon thuis op de bank zat. Dit was uiteraard ongelofelijke bullshit, omdat hij me dan best even had kunnen bellen. En begrijp me niet verkeerd, hij mag van mij best leuke dingen doen. Maar waarom niet samen? Waarom geen plannen maken om samen naar een feestje te gaan?

Ook een bijzonder feitje; als hij bij mij thuis kwam nam hij altijd zijn telefoon mee naar de toilet en naar de douche. Hij liet deze geen seconde onbeheerd achter bij mij. Toen hij een keertje al naar bed ging, en ik ging nog even tv kijken, kwam hij eerst uit bed om even zijn telefoon uit te zetten.

De weken daarna hebben we best veel ruzie gehad en heb ik het nog één of twee keer uitgemaakt.
Leugen na leugen volgde.

Ik had een aantal keer aangegeven wel zijn ouders te willen ontmoeten en bij hem thuis te komen. Ik vroeg mijzelf af of zijn ouders mij toch wel kenden. Hij heeft vanaf dag 1 gezegd dat zijn ouders weten dat hij een vriendin heeft en dat ze mijn naam kennen en dat zijn moeder mij graag wil ontmoeten. Maar zijn ouders ontmoeten kwam er maar niet van, want hij had iedere keer een smoes. 's avonds wilden ze dit liever niet, want dan waren ze thuis van werk en wilden ze er niet helemaal opgetut bij hoeven zitten??
Ik ben wel 3 keer bij hem thuis geweest toen zijn ouders op vakantie waren. Dit was de enige week dat ik daar ben geweest. 1 van mijn nepnagels had losgelaten in het bed van zijn ouders en zijn moeder had deze na terugkomst gevonden en gevraagd van wie deze was.
Ik zei tegen mijn vriend 'je moeder kent mij, waarom vraagt ze van wie die nagel is? lijkt me nogal logisch dat die nagel dan van mij is'
zijn antwoord was 'nee ze bedoelde of hij van jou of van haarzelf was. want ze heeft zelf ook nepnagels'
Hij is niet de slimste. Want ik weet natuurlijk wel dat een vrouw dondersgoed ziet of een nagel van haarzelf is. En dan had zij er 1 moeten missen. Maar ik liet de leugen maar even rusten..

Op een avond zou hij bij mij langskomen, maar belde dat hij in het ziekenhuis lag. Hij had hartproblemen (erfelijk, zijn vader zou het ook hebben) en ze gingen wat testen afnemen om te kijken of hij medicijnen moest krijgen. Omdat ik inmiddels natuurlijk geen 100% vertrouwen meer in hem had vroeg ik of hij kon bellen. Dit wilde hij niet. Toen vroeg ik om een foto vanuit het ziekenhuis. Hij werd boos omdat ik heb niet vertrouwde, maar stuurde uiteindelijk toch een foto van het ziekenhuisbed. Een foto van Google weliswaar..... Ik confronteerde hem hiermee en zijn antwoord was 'ja dat deed ik expres, om jou uit te testen. ik wist wel dat jij het zou nachecken' :{

Weken verstreken en we deden nooit leuke dingen samen. Alleen bankhangen en slapen. Dat was alles wat we hadden. Bij hem thuiskomen mocht nooit. Voor mijn gevoel was dit geen relatie maar werd ik gewoon gebruikt om 'af en toe een leuke tijd mee te hebben'.
Tot februari. Ik trok het niet meer en ben enorm boos geworden. Ik zei 'als ik binnen 1 maand jouw ouders nog niet heb ontmoet, dan ben ik er klaar mee en is het over tussen ons'
Omdat ik inmiddels al lang dacht dat hij er een ander naast had, wilde ik perse zijn ouders ontmoeten. Ik was bang dat hij gewoon al jarenlang een vriendin had, in zijn eigen woonplaats, die zijn ouders wel kende. En dat hij me daarom niet mee wilde nemen. Zijn ouders ontmoeten zou deze onzekerheid kunnen wegnemen.
Hij weigerde eerst en deed alsof hij vertrok. Maar uiteindelijk is hij toch teruggekomen en is akkoord gegaan met de deadline. Hij probeerde er wel 2 maanden van te maken maar mijn besluit stond vast. Hij kreeg 1 maand.

Dom van me, ik kon me niet aan de maand houden. 1 maand werd 2 maanden en 2 maanden werden 4 maanden.... We hadden heel veel ruzie (vooral over de whatsapp) en zagen elkaar weinig.

Wat ik ook nog even wil vermelden is dat hij alleen belde als hij aan het werk was. Een heel enkele keer belde hij als hij thuis was, maar dan fluisterde hij. 'anders werden zijn ouders wakker'
Als hij ergens was, nam hij nooit op met als reden 'geen zin in'

Ik was al een tijdje gestopt met mijn studie, en bleef alleen in die woonplaats wonen en werken, omdat ik met hem was. Omdat het zo slecht ging besloot ik te vertekken en terug naar mijn ouders te gaan. 2,5 uur rijden vanaf zijn woonplaats. Hij vond dit natuurlijk niet leuk, maar dacht wel dat onze relatie het zou redden. Ik zou namelijk binnenkort in Utrecht gaan wonen en dit zou maar een klein uurtje rijden zijn voor hem. (daar woon ik inmiddels)

Iedereen die ik ken verklaart me voor gek dat ik de relatie aanhoud en dat het een rare, bedriegende jongen is. En dat er hoe dan ook iets niet klopt.

2 weken geleden ben ik op hem in gaan praten en wilde ik de waarheid achter zijn ouders achterhalen. Ik heb eindelijk uit hem kunnen krijgen dat zijn ouders mij inderdaad helemaal niet kennen. Ze weten helemaal niet dat hij een relatie met mij heeft.

Gelijk kwamen er allerlei vragen in me op; waarom liegt hij over zoiets? zag hij het als een grap tussen ons? waar zei hij dat hij was als hij 3 of 4 dagen per week bij mij sliep? van wie zei hij dat die nepnagels was die in zijn ouders bed lag!? etc.....

Ik voelde me hier enorm kut over, maar zijn reden was 'dat we zoveel ruzie hadden en daarom niet zeker was over ons'
Belachelijke reden, want eerst hadden we deze ruzie helemaal niet. Dit komt allemaal juist omdat hij zo geheimzinnig over alles deed en me buitensloot uit zijn priveleven. En ik was ook helemaal niet zeker over ons, maar heb hem ook thuis voorgesteld. Je hoeft toch geen trouwplannen te hebben om iemand mee te nemen!?

Als we samen zijn hebben we het heel fijn, maar we zijn gewoon heel weinig samen want hij heeft het zogenaamd zo druk met zijn werk. En een beetje tijd vrijvragen is al teveel gevraagd.
Zo vroeg ik bijvoorbeeld heel vaak of hij plannen had een bepaald weekend. Hij zei het dan nog niet te weten en dat hij nog zou kijken. Uiteindelijk kwam er dan nooit wat van. En moest hij naar zijn oma, of had hij dit of dat. Nooit duidelijke redenen waarom hij niet kon afspreken in het weekend.

Nog iets raars: hij had me beloofd me een weekendje in een hotel te nemen zodra ik nieuw werk had. Inmiddels ben ik 3 baantjes verder en had hij me nooit meegenomen. Uiteindelijk toch een datum weten te plannen. Ik heb elke week gevraagd 'heb je al gereserveerd? moet je nog niet reserveren? wanneer ga je reserveren?' maar hij deed dit maar niet, zonder duidelijke reden. Uiteindelijk 1 dag van tevoren zei hij dat zijn oma in het ziekenhuis lag en dat ons weekend niet door kon gaan. Natuurlijk heel erg dat ik denk dat hij hierover liegt. Maar wat moet ik anders na zo'n verleden? Dagen en weken daarna heb ik steeds gevraagd hoe het met haar was, en hij zei altijd maar 'ja niet zo goed' maar kon nooit precies zeggen was ze dan had.....

Komende week ontmoet ik, als hij niet weer afzegt, zijn beste vriend. En daarna hopelijk snel zijn ouders. Hij wil tegen zijn ouders zeggen dat hij me pas net heeft leren kennen, maar ik ben natuurlijk niet helemaal achterlijk. Ik houd me stil van tevoren, anders wil hij natuurlijk niet meer dat ik zijn ouders ontmoet. Maar zodra ik er ben, barst ik los en vertel ik ze gewoon dat ik al een jaar met hun zoon ben. ;) Zeer benieuwd naar de reactie. Ik verwacht iets als 'he, maar hoe kan dat dan? je had een maand geleden nog een relatie met kimberley/tamara?

Ik ben vast nog een hoop vergeten, en zodra ik me dit herinner zal ik het er nog ff bij editen.

Bedankt als je dit verhaal helemaal hebt gelezen. Waarschijnlijk kom je tot dezelfde conclusie als ik en als alle mensen die ik hierover heb verteld. Hij moet wel vreemdgaan.....

Trouwens, ook wel handig om te weten; ik ben 20 en hij is 23
  zondag 27 juli 2014 @ 19:50:35 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142787579
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:45 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Is t zeker wel. En ja, bij ceze weet ik dat hij samenwoont met een chick. Heb je em wel op FB, hondebrok?
Zou wel een mooie plottwist zijn, eigenlijk. Dat ie niet bij paps en mams woont, maar bij z'n dinnetje
  zondag 27 juli 2014 @ 19:51:10 #3
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142787604
Was er al een deel 2?
pi_142787607
Ik durf te stellen dat hij wel samenwoont met een ander (zijn echte partner). Dat je foto's van hem krijgt waarin hij zichzelf fotografeert in dat huis zegt mij niks. Je bent er ook maar drie keer geweest? En dat hij fluistert zodra hij belt vanuit zijn zogenaamde ouderlijk huis zegt mij ook al genoeg.
pi_142787678
Heb je hem op Facebook trouwens?
pi_142787689
Yups, jij bent degeen waar hij mee vreemdgaat.
Zn vaste partner is waar hij mee samenwoont.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zondag 27 juli 2014 @ 19:53:21 #7
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142787694
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:51 schreef Yaaar het volgende:
Ik durf te stellen dat hij wel samenwoont met een ander (zijn echte partner). Dat je foto's van hem krijgt waarin hij zichzelf fotografeert in dat huis zegt mij niks. Je bent er ook maar drie keer geweest? En dat hij fluistert zodra hij belt vanuit zijn zogenaamde ouderlijk huis zegt mij ook al genoeg.
Good point.
Maar hoe verklaar je dan dat hij bij haar kan slapen?
pi_142787735
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:52 schreef Yaaar het volgende:
Heb je hem op Facebook trouwens?
Nee
  PR en moderator zondag 27 juli 2014 @ 19:54:30 #9
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_142787746
Ook gereekst aan vorige topic: R&P / Gaat mijn vriend vreemd?
Fuck the EBU.
pi_142787751
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:51 schreef Yaaar het volgende:
Mag ik vragen waarom jij daar zo zeker van bent?
  zondag 27 juli 2014 @ 19:54:49 #11
179075 hugecooll
pi_142787756
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:54 schreef Moira. het volgende:
Goed bezig
pi_142787757
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:53 schreef marsan het volgende:
Yups, jij bent degeen waar hij mee vreemdgaat.
Zn vaste partner is waar hij mee samenwoont.
Jup. Daarom zou ze hem beter 4ever negeren, lijkt me.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142787761
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:54 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Nee
Waarom niet? Hoi supergirl trouwens :D
pi_142787770
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:54 schreef Moira. het volgende:
Nice.
pi_142787783
Ik zou het mijn missie maken om uit te vinden wie de echte chick is om vervolgens even doodleuk tegen d'r te kunnen vertellen dat jij al een jaar chickie nummer twee bent. :7 Gegarandeerd feest!
  zondag 27 juli 2014 @ 19:55:34 #16
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_142787790
Ik krijg een beetje het idee dat de TS een beetje boel naief is :')
Met zulke gasten/meiden moet je gewoon korte metten mee maken en dumpen die hap
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_142787791
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:53 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Good point.
Maar hoe verklaar je dan dat hij bij haar kan slapen?
Zo te zien is het een leugenaar met best smerige leugens (als in: oma in het ziekenhuis, hijzelf zogenaamd in het ziekenhuis) dat hij wel 1 grote leugen heeft. Misschien over een zieke oma of moeder, misschien over werk. En zijn vriendin zal wel te dom om te schijten zijn.

Dit gebeurt vaker dan wij ons kunnen bedenken, helaas :').
  zondag 27 juli 2014 @ 19:55:52 #18
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_142787805
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:55 schreef capsize het volgende:
Ik zou het mijn missie maken om uit te vinden wie de echte chick is om vervolgens even doodleuk tegen d'r te kunnen vertellen dat jij al een jaar chickie nummer twee bent. :7 Gegarandeerd feest!
Dat is wel een goede actie dan ja :Y
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_142787810
Nee dat hij samenwoont met iemand gaat er bij mij niet echt in. Hij is aan het rondkijken voor een huisje voor zichzelf namelijk
pi_142787811
quote:
:D
pi_142787825
quote:
Probeer ik ook maar weet niet hoe :D
pi_142787837
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:56 schreef hondebrokje het volgende:
Nee dat hij samenwoont met iemand gaat er bij mij niet echt in. Hij is aan het rondkijken voor een huisje voor zichzelf namelijk
Wat ga je nu eigenlijk doen TS? negeren of toch "dumpen"?
pi_142787844
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:54 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Nee
Oke nou duidelijk: hij woont samen.

Maar ik kan bijna niet geloven dat je die conclusie zelf niet kunt trekken. Je zit te ouwehoeren zeker?
pi_142787850
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:56 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Probeer ik ook maar weet niet hoe :D
Zeg hem dat je een ander hebt en dat hij maar een neukertje was ofzo. :') :D
pi_142787855
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:56 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Oke nou duidelijk: hij woont samen.

Maar ik kan bijna niet geloven dat je die conclusie zelf niet kunt trekken. Je zit te ouwehoeren zeker?
Wat heb jij je conclusies snel klaar meis
pi_142787856
quote:
Ja, hij zegt wel meer hè :').
pi_142787881
Deel 2 :')
pi_142787884
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:57 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Ja, ik kan nogal snel nadenken. Alles bij elkaar betekent echt maar 1 ding.
pi_142787886
Euhm.. Volgens mij is er een veel groter probleem in jullie 'relatie' dan vreemdgaan. :{

Hij houdt zich niet aan afspraken/wil geen tijd voor je vrij maken en jij vertrouwt hem niet.

Maakt het dan nog uit of hij is vreemdgegaan of niet?
pi_142787897
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:57 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ja, hij zegt wel meer hè :').
Maakt verder ook niet uit of hij al dan niet samenwoont, hij is sowieso onbetrouwbaar en dat weet de TS heel erg goed.
  zondag 27 juli 2014 @ 20:01:43 #31
11682 Moonah
Jolie femme
pi_142787979
Heb alleen je OP gelezen, niet heel deel 1. Wil toch wat zeggen.
Los van wat ik van hem vind, vind ik van jou ook wel het eea. ;)

Je schrijft over 'dingen laten doorschemeren' en 'expres afwachten tot hij initiatief neemt'. Later in je OP vertel je dat je dat je 'een plannetje hebt over hoe te reageren bij zijn ouders'. Verder ben je erg goed in het invullen van zijn gedachten en ga je ervan uit dat jouw ideeën over een relatie ook de zijne zijn.

Oftewel: leer rechtstreeks communiceren, niet via allerlei omweggetjes en spelletjes. Dat maakt jou bijna net zo onoprecht als hem...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_142788031
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:58 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ja, ik kan nogal snel nadenken. Alles bij elkaar betekent echt maar 1 ding.
Mwah. Alles bij elkaar betekent voor mij dat ie vreemd kan gaan. Maar samenwonen nee. Noem het vrouwelijke intuïtie. Maar ik voel dat dat gewoon niet zo is. Hij is ook niet echt zelfstandig enzo. En alles wat ik van hem weet spreekt dat tegen
pi_142788037
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:01 schreef Moonah het volgende:
Heb alleen je OP gelezen, niet heel deel 1. Wil toch wat zeggen.
Los van wat ik van hem vind, vind ik van jou ook wel het eea. ;)

Je schrijft over 'dingen laten doorschemeren' en 'expres afwachten tot hij initiatief neemt'. Later in je OP vertel je dat je dat je 'een plannetje hebt over hoe te reageren bij zijn ouders'. Verder ben je erg goed in het invullen van zijn gedachten en ga je ervan uit dat jouw ideeën over een relatie ook de zijne zijn.

Oftewel: leer rechtstreeks communiceren, niet via allerlei omweggetjes en spelletjes. Dat maakt jou bijna net zo onoprecht als hem...
dit

Jullie zijn allebei te jong voor een relatie. Word eerst eens volwassen

En of ie nou vreemd gaat of niet. Er klopt een boel niet. Is dat niet genoeg?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142788093
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:58 schreef DJKoster het volgende:
Euhm.. Volgens mij is er een veel groter probleem in jullie 'relatie' dan vreemdgaan. :{

Hij houdt zich niet aan afspraken/wil geen tijd voor je vrij maken en jij vertrouwt hem niet.

Maakt het dan nog uit of hij is vreemdgegaan of niet?
Ja dat maakt uit.
pi_142788105
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:03 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Mwah. Alles bij elkaar betekent voor mij dat ie vreemd kan gaan. Maar samenwonen nee. Noem het vrouwelijke intuïtie. Maar ik voel dat dat gewoon niet zo is. Hij is ook niet echt zelfstandig enzo. En alles wat ik van hem weet spreekt dat tegen
Ik denk dat jij niet van jezelf uit moet gaan. Ik lees dat je helemaal niet zo goed kunt nadenken en geen verbanden kunt leggen. En als je verbanden legt, leg je vrij onlogische verbanden. En er is best iets mis met jou dat je dit allang accepteert van hem.
pi_142788118
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:04 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Ja dat maakt uit.
Waarom? Zodat je dan opgeluchter bent? Man man man. Kap er gewoon mee. Je weet toch al dat hij vreemd gaat.
pi_142788128
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:03 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Mja jouw plan om met die vriend te praten zou ik toch echt niet doen hoor. Maak toch gewoon jouw eigen conclusies.
pi_142788135
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:05 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik denk dat jij niet van jezelf uit moet gaan. Ik lees dat je helemaal niet zo goed kunt nadenken en geen verbanden kunt leggen. En als je verbanden legt, leg je vrij onlogische verbanden. En er is best iets mis met jou dat je dit allang accepteert van hem.
:') oke
  Forum Admin zondag 27 juli 2014 @ 20:06:32 #39
35723 crew  GGMM
pi_142788144
Je bent best wel aanhankelijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 27 juli 2014 @ 20:07:16 #40
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142788172
* flipsen pakt bekertje popcorn :Y

Je bent overigens wel de droomvrouw van iedere vent die een scharrel zoekt, tering zeg...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_142788214
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:07 schreef flipsen het volgende:

Je bent overigens wel de droomvrouw van iedere vent die een scharrel zoekt, tering zeg...
Ik mag toch hopen dat een normale man niet zo moeilijk doet bij het vinden vam een scharrel :')
pi_142788229
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:06 schreef GGMM het volgende:
Je bent best wel aanhankelijk.
En je bent oranje. :@
pi_142788251
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Mja jouw plan om met die vriend te praten zou ik toch echt niet doen hoor. Maak toch gewoon jouw eigen conclusies.
Alsof ze ooit een vriend te spreken krijgt. 😂
  zondag 27 juli 2014 @ 20:09:15 #44
179075 hugecooll
pi_142788257
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:08 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat een normale man niet zo moeilijk doet bij het vinden vam een scharrel :')
Hij doet toch ook niet moeilijk? Als ze zeurt, blokkeert of negeert hij haar en als ze bewijs wil, plukt hij een foto van Google
pi_142788274
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:07 schreef flipsen het volgende:

Het probleem is gewoon dat de TS denkt/dacht dat ze een relatie heeft /had met hem terwijl het duidelijk niet zo is. En haar "vriend" is ook niet echt relatiemateriaal. :')
pi_142788291
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:09 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik spreek jou volgende week weer hierover goed?
pi_142788311
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

pi_142788312
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:09 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Geen idee.
pi_142788330
quote:

[..]

Hoe kun je serieus nog denken dat je een vriend gaat spreken?!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142788331
quote:

[..]

Stoer, TS.
pi_142788345
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:09 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Hij doet toch ook niet moeilijk? Als ze zeurt, blokkeert of negeert hij haar en als ze bewijs wil, plukt hij een foto van Google
Het is best moeilijk: al die leugens en zichzelf verdedigdn.

Er zijn best wat vrouwen die het prima vinden om seks te hebben met een man die bezet is. Maar wss kan hij zulke niet krijgen, dus probeert hij het bij de wat simpelere vrouwen op deze manier :P.
  zondag 27 juli 2014 @ 20:11:24 #52
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142788348
quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Het probleem is gewoon dat de TS denkt/dacht dat ze een relatie heeft /had met hem terwijl het duidelijk niet zo is. En haar "vriend" is ook niet echt relatiemateriaal. :')
De beste kerel laat haar geloven dat ze een relatie heeft! En waarschijnlijk heeft hij nog zo´n vrouw ergens, dus de helft van de week leegt hij zijn zak slaapt hij bij de één, de rest van de week bij de ander.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_142788356
Dat je zelf nog gelooft dat je die vriend én die ouders nog te zien krijgt maakt het wat mij betreft helemaal af. :7
pi_142788360
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Omdat hij dat met zijn vriend heeft afgesproken over de app. Ik zat ernaast en las mee
pi_142788376
Grote kans dat ie het alsnog afzegt maar voor nu staat de afspraak
pi_142788388
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef hondebrokje het volgende:
Grote kans dat ie het alsnog afzegt maar voor nu staat de afspraak
:') God.
pi_142788391
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef flipsen het volgende:

[..]

De beste kerel laat haar geloven dat ze een relatie heeft! En waarschijnlijk heeft hij nog zo´n vrouw ergens, dus de helft van de week leegt hij zijn zak slaapt hij bij de één, de rest van de week bij de ander.
Ja dat denk ik ook. :Y
pi_142788427
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit is niet echt :P.
pi_142788453
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Omdat hij dat met zijn vriend heeft afgesproken over de app. Ik zat ernaast en las mee
Misschien had je dan beter deel 2 moeten openen na afspraak met die vriend of ouders. oO<
pi_142788483
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:12 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Huh? :{
  zondag 27 juli 2014 @ 20:14:12 #61
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142788499
Wat is nou het hele punt? Gewoon uitmaken en doorgaan met je leven toch?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142788547
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef DroogDok het volgende:
Nee, TS moet eerst 300% zeker weten dat vriendlief vreemd gaat want dan slaapt ze beter.
  Forum Admin zondag 27 juli 2014 @ 20:16:11 #63
35723 crew  GGMM
pi_142788598
Inmiddels helemaal gelezen.

Bizar hoe je hiermee verder gaat :') Geen wonder dat hij je gebruikt; je laat je ook wel heel makkelijk gebruiken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_142788608
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef DroogDok het volgende:
Nee, TS wil een glorie moment en is op zoek naar tips om hem te "dumpen" op een fataal manier.
pi_142788629
k heb niet alles gelezen, ongeveer één-derde van je verhaal, en maak daar al 100% zeker
uit op dat hij vreemdgaat. met JOU namelijk! je bent te blind van verliefdheid (misschien)
om het te zien of gewoon erg naief. je laat je erg makkelijk gebruiken naar mijn idee.

meid steek er geen tijd en moeite meer in en verlaat die vage gast, seriously.
Dat dus!
  zondag 27 juli 2014 @ 20:17:06 #66
395200 deadprez
One more rail
pi_142788644
dump die boi gewoon, tering zeg. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 27 juli 2014 @ 20:17:08 #67
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142788646
quote:
Gast die ik ken heeft dat eens geprobeerd, vond het keileuk alsnog toen het uit was.
  zondag 27 juli 2014 @ 20:17:43 #68
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142788674
quote:
Hij is aan het rondkijken voor een huisje voor zichzelf namelijk
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_142788700
Goh, ik las het boek in 1 adem uit, wat een verhaal.
pi_142788716
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:17 schreef wickedmen het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Moest lachen om dat antwoord. Ligt er wel dik bovenop.
pi_142788719
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:18 schreef JasVerstoppen het volgende:
Goh, ik las het boek in 1 adem uit, wat een verhaal.
Boek _O_
  zondag 27 juli 2014 @ 20:18:55 #72
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142788737
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:57 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  zondag 27 juli 2014 @ 20:19:27 #73
395200 deadprez
One more rail
pi_142788762
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:18 schreef wickedmen het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Enige juiste reactie op dit hele topic, deze.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 27 juli 2014 @ 20:20:26 #74
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142788819
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:09 schreef hugecooll het volgende:

[..]

_O-
pi_142788823
Zou het interessant materiaal zijn om een boek te schrijven ja?
  zondag 27 juli 2014 @ 20:20:40 #76
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142788830
quote:

[..]

pi_142788853
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef hondebrokje het volgende:
Nee. Iedereen weet na de eerste zin al het einde.
pi_142788863
quote:
Troll. :')
pi_142788864
quote:
Ja hoor. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142788894
quote:
Nee, niks an. Je schrijfstijl is ook kut verder.
pi_142788912
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef capsize het volgende:

[..]

Troll. :')
Zou kunnen, ze zei:
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:12 schreef Yaaar het volgende:

[..]

pi_142788913
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan nog
pi_142788947
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:22 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan nog
Ze vindt het spannend. *)
pi_142788984
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Zou kunnen ze zei:

[..]

Ja. Best duidelijk toch? :)
pi_142788994
Wat een trolltopic is dit zeg :')

Degene die hier het hardst lacht, is TS met al jullie serieuze reacties :') _O-

Oh, voor het geval dit wél echt een serieus topic is, dan vind ik TS een beetje zielig, sneu en naïef. :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_142789014
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:04 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Ja dat maakt uit.
In t beste geval woont hij niet samen. Maar heeft hij nog wel een vaste vriendin. Eentje die zn ouders wel kennen, die zijn vrienden kennen, die bij zn ouders thuiskomt en waar hij al veel langer mee gaat.

Jij bent dan zn neukertje erbij. De persoon waar hij zn echte vriendin mee bedriegt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_142789031
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:23 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ja. Best duidelijk toch? :)
JA :Y
  zondag 27 juli 2014 @ 20:24:12 #88
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142789059
quote:
9s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:23 schreef trolley het volgende:
Wat een trolltopic is dit zeg :')

Degene die hier het hardst lacht, is TS met al jullie serieuze reacties :') _O-

Oh, voor het geval dit wél echt een serieus topic is, dan vind ik TS een beetje zielig, sneu en naïef. :'(
Ik ken TS al langer en ze trollt alleen om groot over te komen.
Geloof mij maar dat dit haar heel wat doet en eigenlijk is het logisch.
pi_142789088
Ik troll helemaal nergens :)
pi_142789103
quote:
Ja. Of t verkoopt is een tweede.
pi_142789122
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:24 schreef hondebrokje het volgende:
Ik troll helemaal nergens :)
:') :') :') :') :Y :Y :Y :Y

Maak het dan gewoon uit :(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_142789139
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:23 schreef complicate het volgende:

[..]

JA :Y
Ik geloofde het eerst wel hoor. Maar vanwege de reacties van haar denk ik nee.

Wel vaag om zo'n lang verhaal tot in de detail te verzinnen.
pi_142789196
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:25 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik geloofde het eerst wel hoor. Maar vanwege de reacties van haar denk ik nee.

Wel vaag om zo'n lang verhaal tot in de detail te verzinnen.
Ik weet eigenlijk niet 100% of ze het verzonnen heeft, maar deel 2 was niet nodig, dat sowieso. O-)
  zondag 27 juli 2014 @ 20:27:30 #94
179075 hugecooll
pi_142789244
Zo'n verhaal verzin je toch niet? :D
  zondag 27 juli 2014 @ 20:27:38 #95
395200 deadprez
One more rail
pi_142789250
Als ze dit verhaal helemaal verzonnen heeft is het misschien wél een idee om boeken te gaan schrijven.
Stop the violence
Down with the hate
pi_142789308
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:27 schreef hugecooll het volgende:
Nee dat ook weer niet, hoewel het wel bestaat dat het verzonnen wordt. Maar er klopt iets niet in haar reacties.
pi_142789336
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:28 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Nee dat ook weer niet, hoewel het wel bestaat dat het verzonnen wordt. Maar er klopt iets niet in haar reacties.
Zoals
pi_142789365
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:27 schreef hugecooll het volgende:
Op FOK! is alles mogelijk, maar ik denk niet dat ze het verzonnen heeft, maar haar reacties zijn wel "raar".
  zondag 27 juli 2014 @ 20:30:23 #99
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142789382
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:28 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ze doet zich groot voor na al die kritiek en gaat dan trollen, niks meer dan een goede gezonde logische reacties.
Stel jezelf maar voor als je heel veel kritiek gaat krijgen in je eigen topic dan ga je maar trollen.
pi_142789387
TS, waarom wil je die vriend zo graag ontmoeten?
pi_142789415
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:29 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Zoals
Dat je denkt dat jullie een relatie hebben, bijvoorbeeld. :@
pi_142789489
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Operc het volgende:
Voor een trio nou goed?
pi_142789506
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Operc het volgende:
Ze wil haar "vriend" fataal "dumpen" met "zie je wel".
  zondag 27 juli 2014 @ 20:32:29 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142789525
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:29 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Zoals
Dat je bij deze loser blijft uit angst om alleen te blijven, terwijl je ook beweert aan belangstelling geen gebrek te hebben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_142789563
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Voor een trio nou goed?
:|W
pi_142789606
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat je bij deze loser blijft uit angst om alleen te blijven, terwijl je ook beweert aan belangstelling geen gebrek te hebben.
Het is vooral gebrek aan eigen belangstelling voor anderen
pi_142789647
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:34 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Maar TS, vertel nu eens eerlijk, je beseft toch dat jullie geen relatie hebben?
pi_142789657
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:17 schreef deadprez het volgende:
dump die boi gewoon, tering zeg. :')
  zondag 27 juli 2014 @ 20:34:59 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142789660
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:34 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Je moet nodig weer een zinnige bezigheid gaan zoeken.
  zondag 27 juli 2014 @ 20:35:03 #110
179075 hugecooll
pi_142789667
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

quote:
omdat ik me best snel hecht aan iemand
denk ik
pi_142789677
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Voor een trio nou goed?
Ik vind het allemaal prima, maar mijn punt is dat als hij kiest met welke vriend hij afspreekt, hij er eentje zal uitzoeken die zijn verhaal bevestigt natuurlijk. Dus wat schiet je er precies mee op om hem te ontmoeten?

quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef complicate het volgende:

[..]

Ze wil haar "vriend" fataal "dumpen" met "zie je wel".
Mja, als hij een jaar lang een meisje aan het lijntje houdt denk ik niet dat dit hem heel veel zal doen eerlijk gezegd. :@
pi_142789725
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:35 schreef Operc het volgende:

Mja, als je een jaar lang een meisje aan het lijntje houdt denk ik niet dat dit hem heel veel zal doen eerlijk gezegd. :@
Denk het ook niet. Mja haar "vriend" is ook geen relatiemateriaal. :')
pi_142789748
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Denk het ook niet. Mja haar "vriend" is ook geen relatiemateriaal. :')
Ben ik het mee eens
pi_142789759
Welke gek valt er nu voor zo'n debiel
pi_142789761
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:37 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens
:') .... dump hem dan.
pi_142789787
quote:

[..]

Ben ik het mee eens
*O*

En met wat ben je het niet mee eens? oO<
  zondag 27 juli 2014 @ 20:37:52 #117
179075 hugecooll
pi_142789800
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:37 schreef hondebrokje het volgende:
_O_
pi_142789813
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:35 schreef hugecooll het volgende:

[..]

[..]

denk ik
Hechten hechten. Als je dit allemaal over je heen laat komen is er wel iets mis hoor.
pi_142789838
quote:
Noem je jezelf nu een debiel? :o
  zondag 27 juli 2014 @ 20:38:53 #120
179075 hugecooll
pi_142789856
quote:
11s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Noem je jezelf nu een debiel? :o
Nee, gek
Hoewel debiel eigenlijk ook wel kan :o
  zondag 27 juli 2014 @ 20:39:18 #121
261630 marsan
"D'oh!"
pi_142789884
quote:

[..]

Ben ik het mee eens
En dat heb je best snel door.
pi_142789892
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:37 schreef complicate het volgende:

[..]

*O*

En met wat ben je niet mee eens? oO<
Naïef ben ik wel, zo zou ik mezelf wel omschrijven in deze situatie.

Maar om me nu direct voor dom en achterlijk uit te maken vind ik wel een beetje overdreven. Die mensen zijn imo nooit echt verliefd geweest.. Komen ze vast ooit nog achter.
pi_142789908
quote:
11s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nee, gek
Hoewel debiel eigenlijk ook wel kan :o
haha :P
pi_142789927
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ze doet zich groot voor na al die kritiek en gaat dan trollen, niks meer dan een goede gezonde logische reacties.
Stel jezelf maar voor als je heel veel kritiek gaat krijgen in je eigen topic dan ga je maar trollen.
Groot voordoen kan, maar als ik kritiek krijg reageer ik wel wat anders dan trollend. :P
  zondag 27 juli 2014 @ 20:40:16 #125
261630 marsan
"D'oh!"
pi_142789934
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:39 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Maar om me nu direct voor dom en achterlijk uit te maken vind ik wel een beetje overdreven. Die mensen zijn imo nooit echt verliefd geweest.. Komen ze vast ooit nog achter.
Je noemt jezelf net nog een gek.
  zondag 27 juli 2014 @ 20:40:17 #126
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142789936
Kutusers ik mag bijna popcorn eten maar nu verprutsen jullie het voor mij.
TS je vriend gaat niet vreemd hij is gewoon sociaal incapabel en onzekere jonge net zoals Dima.
pi_142789976
quote:

[..]

Ok snap je, maar misschien is het toch beter om nu nog geen relatie aan te gaan. Volgens mij kies je sowieso voor een foute vriendje. :') Dus aub negeer hem en werk aan jezelf .
pi_142789983
quote:

[..]

Als je jezelf naief noemt, ben je het gewoon niet. Volgens mij is het met naiviteit een beetje het ding dat je het dus niet doorhebt hè :').
pi_142790018
quote:
pi_142790022
quote:

[..]

Ik vraag me gewoon af waarom je, na al die tijd, en vooral nu, nog steeds ervoor kiest om bij hem te blijven. Je weet dat hij overal een excuus voor heeft, overal om liegt, en je weet dat hij vreemd gaat. Dus waarom? Kan me niet voorstellen dat je hier gelukkig van werd/wordt.
  zondag 27 juli 2014 @ 20:42:12 #131
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142790027
quote:
Ik zou hetzelfde kunnen zeggen en kijk naar de feiten, blame je ze?
Ik ben ook een paar keer verliefd geweest maar heb nooit mijzelf gegeven aan iemand die mij niet waard is of mijn zelfwaardering naar beneden gehaald.

Probeer het nog een paar keer goed te praten zou ik zeggen dan zien we je vaker terug. 14.gif
  zondag 27 juli 2014 @ 20:42:37 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142790045
quote:

[..]

Je kunt heel domme dingen doen als je verliefd bent. Maar het is ook goed als je je realiseert dat je jezelf niet zo tekort moet doen. Jij weet dat je dom bezig bent, maar je moet nog even de drempel over.
  zondag 27 juli 2014 @ 20:43:07 #133
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142790067
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:42 schreef capsize het volgende:

[..]

Ik vraag me gewoon af waarom je, na al die tijd, en vooral nu, nog steeds ervoor kiest om bij hem te blijven. Je weet dat hij overal een excuus voor heeft, overal om liegt, en je weet dat hij vreemd gaat. Dus waarom? Kan me niet voorstellen dat je hier gelukkig van werd/wordt.
Ze denkt hij wordt rustige, lieve boy die nooit meer liegt en 100% voor haat gaat zorgen. _O-
pi_142790122
We kunnen stellen dat de TS geen troll is maar wel een goed voorbeeld van hoe "liefde" blind kan maken. :D
  zondag 27 juli 2014 @ 20:44:46 #135
179075 hugecooll
pi_142790156
Eigenlijk wel erg dat je je 'vriend', met wie je al bijna een jaar samen bent, kwijt bent als je je telefoon kwijtraakt :o
pi_142790216
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:43 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ze denkt hij wordt rustige, lieve boy die nooit meer liegt en 100% voor haat gaat zorgen. _O-
pi_142790259
TS , heeft nu al spijt van deel 2. oO<
  zondag 27 juli 2014 @ 20:47:06 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142790264
quote:
3s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef complicate het volgende:
We kunnen stellen dat de TS geen troll is maar wel een goed voorbeeld van hoe "liefde" blind kan maken. :D
En dat het moeilijk is om in te zien/toe te geven dat je stom bezig bent geweest.
pi_142790309
Ja liefde maakt blind en laat je dingen zien die er eigenlijk niet zijn, iedereen is er weleens geweest, maar het kent grenzen en je 'vriend' is de grenzen ver gepasseerd vind ik. Dat moet je heus wel in de gaten hebben, anders start je niet zomaar een topic.
pi_142790311
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En dat het moeilijk is om in te zien/toe te geven dat je stom bezig bent geweest.
Klopt.
pi_142790374
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:49 schreef hondebrokje het volgende:
Hoi, ik wil graag jullie mening horen over mijn 'relatie'. Het is best een lang verhaal dus ga er ff voor zitten.

Voor ongeveer 11 maanden heb ik een relatie met een jongen. Ik heb helaas heel sterk het vermoeden dat hij vreemdgaat. Of in ieder geval vreemd is gegaan in het verleden.

Het ging best snel tussen ons en nadat we elkaar 3 weken kende kregen we al een relatie. We spraken af bij mij thuis (ik zat op kamers) omdat we dan privacy hadden en het was gewoon makkelijker omdat hij een auto heeft en ik afhankelijk ben van openbaar vervoer. Ik vond hem heel leuk, ook al deden we helaas niet zoveel met elkaar. Hij werkt heel veel en ik had toen school en in de weekenden een bijbaan. Het enige waar onze relatie uit bestond was een beetje bankhangen en samen slapen. 's ochtends ging hij dan weer weg. Af en toe samen eten deden we wel. Maar we kwamen dus niet veel in het openbaar, op de supermarkt na.

Na een tijdje vond ik het wel tijd worden dat hij met mij mee naar huis ging om mijn ouders te ontmoeten. Dit hebben we toen geregeld en hij kwam bij mij thuis. Alles ging goed en hij maakte gewoon een goede indruk. We zijn dat weekend ook nog uit eten geweest, en dit heb ik toen betaald. Dat vond ik wel een beetje bijzonder, want het zal ouderwets zijn, maar ik ga er toch vanuit dat de jongen wel betaalt. Maar hij had de benzine betaald (mijn ouders wonen ver van mijn toenmalige woonplaats af), dus ik maakte er niet echt een probleem van. Wel bedacht ik me dat het best een gierige jongen is. We waren namelijk eerder een keertje naar de bios geweest en ook dat had ik zelf voor ons beiden betaald. Nu moet je erbij rekenen; hij werkt fulltime, had naar eigen zeggen veel spaargeld en woont nog thuis dus heeft vrijwel geen kosten. Ik was student, huurde een kamer, had een weekendbaantje en had het dus niet zo breed. Dan zou je denken dat hij uit liefde wel zelf zou aanbieden om te betalen.

Hij heeft daarna een keertje voorgesteld dat ik mee naar zijn huis ging maar dit durfde ik nog niet echt dus van mij mocht dit wel wachten. Hij vond dit prima en zei dat we alle tijd hadden.

Toen braken de feestdagen aan. Ik had gevraagd of we met kerst samen konden zijn. Hij gaf aan 1 dag te moeten werken, dus ik heb ervoor gezorgd dat ik de andere kerstdag vrijhield en ook op dezelfde dag als hem ging werken. Toen kerst dichterbij kwam heb ik gevraagd of alles nog doorging. ik had een mooie jurk gekocht, een kerstmenu voorbereid, en thuis rekende ze erop dat hij ook zou komen. (hij wilde niet bij hem thuis afspreken dus zouden we kerst bij mijn ouders vieren) toen zei hij opeens dat hij de dag moest werken die ik dus niet had vrijgevraagd. Hij zei dat ik een fout had gemaakt en dat hij dit al vanaf het begin had gezegd. Ik houd mijn agenda altijd goed bij dus wist zeker van niet. Maar uiteindelijk konden we volgens hem dus met geen mogelijkheid samenzijn met kerst. Jammer..

Een week later was het oud en nieuw. Hij was er zelf nooit over begonnen om dit eventueel samen te vieren. Wat ik wel vreemd vond, want in een relatie bespreek je dit soort dagen wel vind ik. Ik liet het af en toe doorschemeren 'wat doe jij met oud en nieuw?' hij wist het niet en had nog geen plannen was steeds het antwoord. Ik heb expres een beetje afgewacht of hij met ideeën zou komen, omdat ik een beetje het gevoel had dat alles van mij af kwam. De dag van tevoren vroeg ik het nogmaals en zei hij naar belgië te gaan met wat vrienden van de sportclub. Ik vond het best een naaistreek dat hij me niet uitnodige om mee te gaan, dus ben tegen hem uitgevallen. Hij zei dat hij niet meer zou gaan en 'wel gewoon thuis zou gaan zitten'. Omdat ik weet wat voor jongen het is wist ik dat dit een leugen was. (vorige week heb ik hem er trouwens nogmaals mee geconfronteerd en uiteindelijk blijkt hij nog wel te zijn geweest. hij had gelogen) ik heb hem om 00.00 gebeld, een stuk of 5x. Hij nam niet op... Dit was best een klap voor mij, mijn relatie wilde in de eerste plaats al niet samenzijn met oudjaar. En dan wil hij me ook niet eens bellen of smsen om mij gelukkig nieuwjaar te wensen?
De dag erna, nieuwjaarsdag, heb ik het uitgemaakt. Ik belde hem, heb al mijn woede in tranen eruitgegooid. Hij kwam met een hoop smoesjes en zei dat hij gewoon thuis op de bank zat. Dit was uiteraard ongelofelijke bullshit, omdat hij me dan best even had kunnen bellen. En begrijp me niet verkeerd, hij mag van mij best leuke dingen doen. Maar waarom niet samen? Waarom geen plannen maken om samen naar een feestje te gaan?

Ook een bijzonder feitje; als hij bij mij thuis kwam nam hij altijd zijn telefoon mee naar de toilet en naar de douche. Hij liet deze geen seconde onbeheerd achter bij mij. Toen hij een keertje al naar bed ging, en ik ging nog even tv kijken, kwam hij eerst uit bed om even zijn telefoon uit te zetten.

De weken daarna hebben we best veel ruzie gehad en heb ik het nog één of twee keer uitgemaakt.
Leugen na leugen volgde.

Ik had een aantal keer aangegeven wel zijn ouders te willen ontmoeten en bij hem thuis te komen. Ik vroeg mijzelf af of zijn ouders mij toch wel kenden. Hij heeft vanaf dag 1 gezegd dat zijn ouders weten dat hij een vriendin heeft en dat ze mijn naam kennen en dat zijn moeder mij graag wil ontmoeten. Maar zijn ouders ontmoeten kwam er maar niet van, want hij had iedere keer een smoes. 's avonds wilden ze dit liever niet, want dan waren ze thuis van werk en wilden ze er niet helemaal opgetut bij hoeven zitten??
Ik ben wel 3 keer bij hem thuis geweest toen zijn ouders op vakantie waren. Dit was de enige week dat ik daar ben geweest. 1 van mijn nepnagels had losgelaten in het bed van zijn ouders en zijn moeder had deze na terugkomst gevonden en gevraagd van wie deze was.
Ik zei tegen mijn vriend 'je moeder kent mij, waarom vraagt ze van wie die nagel is? lijkt me nogal logisch dat die nagel dan van mij is'
zijn antwoord was 'nee ze bedoelde of hij van jou of van haarzelf was. want ze heeft zelf ook nepnagels'
Hij is niet de slimste. Want ik weet natuurlijk wel dat een vrouw dondersgoed ziet of een nagel van haarzelf is. En dan had zij er 1 moeten missen. Maar ik liet de leugen maar even rusten..

Op een avond zou hij bij mij langskomen, maar belde dat hij in het ziekenhuis lag. Hij had hartproblemen (erfelijk, zijn vader zou het ook hebben) en ze gingen wat testen afnemen om te kijken of hij medicijnen moest krijgen. Omdat ik inmiddels natuurlijk geen 100% vertrouwen meer in hem had vroeg ik of hij kon bellen. Dit wilde hij niet. Toen vroeg ik om een foto vanuit het ziekenhuis. Hij werd boos omdat ik heb niet vertrouwde, maar stuurde uiteindelijk toch een foto van het ziekenhuisbed. Een foto van Google weliswaar..... Ik confronteerde hem hiermee en zijn antwoord was 'ja dat deed ik expres, om jou uit te testen. ik wist wel dat jij het zou nachecken' :{

Weken verstreken en we deden nooit leuke dingen samen. Alleen bankhangen en slapen. Dat was alles wat we hadden. Bij hem thuiskomen mocht nooit. Voor mijn gevoel was dit geen relatie maar werd ik gewoon gebruikt om 'af en toe een leuke tijd mee te hebben'.
Tot februari. Ik trok het niet meer en ben enorm boos geworden. Ik zei 'als ik binnen 1 maand jouw ouders nog niet heb ontmoet, dan ben ik er klaar mee en is het over tussen ons'
Omdat ik inmiddels al lang dacht dat hij er een ander naast had, wilde ik perse zijn ouders ontmoeten. Ik was bang dat hij gewoon al jarenlang een vriendin had, in zijn eigen woonplaats, die zijn ouders wel kende. En dat hij me daarom niet mee wilde nemen. Zijn ouders ontmoeten zou deze onzekerheid kunnen wegnemen.
Hij weigerde eerst en deed alsof hij vertrok. Maar uiteindelijk is hij toch teruggekomen en is akkoord gegaan met de deadline. Hij probeerde er wel 2 maanden van te maken maar mijn besluit stond vast. Hij kreeg 1 maand.

Dom van me, ik kon me niet aan de maand houden. 1 maand werd 2 maanden en 2 maanden werden 4 maanden.... We hadden heel veel ruzie (vooral over de whatsapp) en zagen elkaar weinig.

Wat ik ook nog even wil vermelden is dat hij alleen belde als hij aan het werk was. Een heel enkele keer belde hij als hij thuis was, maar dan fluisterde hij. 'anders werden zijn ouders wakker'
Als hij ergens was, nam hij nooit op met als reden 'geen zin in'

Ik was al een tijdje gestopt met mijn studie, en bleef alleen in die woonplaats wonen en werken, omdat ik met hem was. Omdat het zo slecht ging besloot ik te vertekken en terug naar mijn ouders te gaan. 2,5 uur rijden vanaf zijn woonplaats. Hij vond dit natuurlijk niet leuk, maar dacht wel dat onze relatie het zou redden. Ik zou namelijk binnenkort in Utrecht gaan wonen en dit zou maar een klein uurtje rijden zijn voor hem. (daar woon ik inmiddels)

Iedereen die ik ken verklaart me voor gek dat ik de relatie aanhoud en dat het een rare, bedriegende jongen is. En dat er hoe dan ook iets niet klopt.

2 weken geleden ben ik op hem in gaan praten en wilde ik de waarheid achter zijn ouders achterhalen. Ik heb eindelijk uit hem kunnen krijgen dat zijn ouders mij inderdaad helemaal niet kennen. Ze weten helemaal niet dat hij een relatie met mij heeft.

Gelijk kwamen er allerlei vragen in me op; waarom liegt hij over zoiets? zag hij het als een grap tussen ons? waar zei hij dat hij was als hij 3 of 4 dagen per week bij mij sliep? van wie zei hij dat die nepnagels was die in zijn ouders bed lag!? etc.....

Ik voelde me hier enorm kut over, maar zijn reden was 'dat we zoveel ruzie hadden en daarom niet zeker was over ons'
Belachelijke reden, want eerst hadden we deze ruzie helemaal niet. Dit komt allemaal juist omdat hij zo geheimzinnig over alles deed en me buitensloot uit zijn priveleven. En ik was ook helemaal niet zeker over ons, maar heb hem ook thuis voorgesteld. Je hoeft toch geen trouwplannen te hebben om iemand mee te nemen!?

Als we samen zijn hebben we het heel fijn, maar we zijn gewoon heel weinig samen want hij heeft het zogenaamd zo druk met zijn werk. En een beetje tijd vrijvragen is al teveel gevraagd.
Zo vroeg ik bijvoorbeeld heel vaak of hij plannen had een bepaald weekend. Hij zei het dan nog niet te weten en dat hij nog zou kijken. Uiteindelijk kwam er dan nooit wat van. En moest hij naar zijn oma, of had hij dit of dat. Nooit duidelijke redenen waarom hij niet kon afspreken in het weekend.

Nog iets raars: hij had me beloofd me een weekendje in een hotel te nemen zodra ik nieuw werk had. Inmiddels ben ik 3 baantjes verder en had hij me nooit meegenomen. Uiteindelijk toch een datum weten te plannen. Ik heb elke week gevraagd 'heb je al gereserveerd? moet je nog niet reserveren? wanneer ga je reserveren?' maar hij deed dit maar niet, zonder duidelijke reden. Uiteindelijk 1 dag van tevoren zei hij dat zijn oma in het ziekenhuis lag en dat ons weekend niet door kon gaan. Natuurlijk heel erg dat ik denk dat hij hierover liegt. Maar wat moet ik anders na zo'n verleden? Dagen en weken daarna heb ik steeds gevraagd hoe het met haar was, en hij zei altijd maar 'ja niet zo goed' maar kon nooit precies zeggen was ze dan had.....

Komende week ontmoet ik, als hij niet weer afzegt, zijn beste vriend. En daarna hopelijk snel zijn ouders. Hij wil tegen zijn ouders zeggen dat hij me pas net heeft leren kennen, maar ik ben natuurlijk niet helemaal achterlijk. Ik houd me stil van tevoren, anders wil hij natuurlijk niet meer dat ik zijn ouders ontmoet. Maar zodra ik er ben, barst ik los en vertel ik ze gewoon dat ik al een jaar met hun zoon ben. ;) Zeer benieuwd naar de reactie. Ik verwacht iets als 'he, maar hoe kan dat dan? je had een maand geleden nog een relatie met kimberley/tamara?

Ik ben vast nog een hoop vergeten, en zodra ik me dit herinner zal ik het er nog ff bij editen.

Bedankt als je dit verhaal helemaal hebt gelezen. Waarschijnlijk kom je tot dezelfde conclusie als ik en als alle mensen die ik hierover heb verteld. Hij moet wel vreemdgaan.....

Trouwens, ook wel handig om te weten; ik ben 20 en hij is 23
Je bent wel erg vasthoudend in die relatie. Je moet wel echt wég van hem zijn. Maarre.. Als je hem dan niet zonder meer kwijt wil, dan zou ik de onderste steen boven willen. Waarom ga je niet eens onverwachts naar zijn ouders? Of ga naar het ziekenhuis als jij beweert dat hij daar is..
pi_142790445
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je bent wel erg vasthoudend in die relatie. Je moet wel echt wég van hem zijn. Maarre.. Als je hem dan niet zonder meer kwijt wil, dan zou ik de onderste steen boven willen. Waarom ga je niet eens onverwachts naar zijn ouders? Of ga naar het ziekenhuis als jij beweert dat hij daar is..
Ja dat onverwachts langs zijn huis gaan is dus ook al m'n plan
pi_142790461
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:51 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Ja dat onverwachts langs zijn huis gaan is dus ook al m'n plan
Vandaag? O-)
  zondag 27 juli 2014 @ 20:52:30 #144
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142790514
nu?
Prrrrr
pi_142790537
Oh ja das nog beter. Nu *O* , TS.
pi_142790575
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Vandaag? O-)
Nee nadat ik z'n vriend heb gesproken
pi_142790619
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:53 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Wat maakt het dan uit dat je eerst met die vriend moet spreken?
  zondag 27 juli 2014 @ 20:54:36 #148
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142790631
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:53 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Bel je die even op..
Prrrrr
pi_142790852
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:54 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Bel je die even op..
Geen nummer van
pi_142790890
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:59 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Geen nummer van
Hoe ga je dan kunnen afspreken?
  zondag 27 juli 2014 @ 21:00:48 #151
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142790938
je hebt al honderdmiljoenmiljard keer in zijn foon gekeken, even je geheugen aanzwengelen.
Prrrrr
pi_142790966
quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoe ga je dan kunnen afspreken?
Met hem erbij he, we gaan gewoon samen op 'visite'
pi_142790994
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Is die vriend ook een afdankertje van Titta92 :')
pi_142791004
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef GJonline het volgende:

[..]

??
pi_142791017
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Met hem erbij he, we gaan gewoon samen op 'visite'
Ok het is dus questie van jouw "vriend" te bellen en met hem af te spreken om op visite te gaan bij die vriend. Bel jouw "vriend" nu dan. O-)
pi_142791087
quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Ok het is dus questie van jouw "vriend" te bellen en met hem af te spreken om op visite te gaan bij die vriend. Bel jouw "vriend" nu dan. O-)
Je hebt het gedeelte gemist waar ik zei dat ik op 2,5 uur afstand van hem zit? :P
  zondag 27 juli 2014 @ 21:04:05 #157
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142791090
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef GJonline het volgende:

[..]

Hahahahah ja. _O-
Vriendin van TS, wat een fucking baas. _O_
pi_142791097
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

??
Die wickedman dm't dat jij Supergirl bent :') Vandaar
  zondag 27 juli 2014 @ 21:05:54 #159
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142791157
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:04 schreef GJonline het volgende:

[..]

Ik dm jou dat zij Supergirl is? Ik heb dat alleen in dit topic gezegd en in een ander.
Wie ben jij?
pi_142791169
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:04 schreef GJonline het volgende:

[..]

Had Yvonne niet aangegeven dat jullie moesten stoppen met "dit". :@
pi_142791197
quote:
5s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:05 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ik dm jou dat zij Supergirl is? Ik heb dat alleen in dit topic gezegd en in een ander.
Wie ben jij?
Wilde even stoken.
  zondag 27 juli 2014 @ 21:07:26 #162
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142791226
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef GJonline het volgende:

[..]

Wilde even stoken.
Oh goed gedaan dan.
pi_142791228
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:04 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Je hebt het gedeelte gemist waar ik zei dat ik op 2,5 uur afstand van hem zit? :P
Maar je kan hem toch bellen? :P
pi_142791238
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Maar je kan hem toch bellen? :P
Ja maar dan kan ik alsnog niet vandaag erheen
  zondag 27 juli 2014 @ 21:08:32 #165
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142791264
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Als jij aangeeft: 'en NU kom je met je vriend hierheen of anders is het uit' dan weet je gelijk hoe laat het is.
Prrrrr
pi_142791291
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Waarom? moet je morgen gaan werken ofzo?
  zondag 27 juli 2014 @ 21:09:20 #167
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142791299
Mensen die denken dat TS het gaat uitmaken. :')
pi_142791333
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom? moet je morgen gaan werken ofzo?
nee maar hun wel
pi_142791334
quote:
3s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef complicate het volgende:
Dat is een mooie omschrijving :)

Soms moet je de dingen van een afstand bekijken om te zien hoe blind het je eigenlijk maakt.
She for whom the sun doth shine
  zondag 27 juli 2014 @ 21:10:37 #170
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142791361
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

nee maar hun zij wel
Prrrrr
pi_142791377
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

nee maar hun wel
Ja en dan? Bel hem nu en spreek af. :s)
pi_142791486
quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja en dan? Bel hem nu en spreek af. :s)
Daar zit ik nu zelf ook niet echt op te wachten, heb meer te doen. Ik wacht wel op vrijdag
  zondag 27 juli 2014 @ 21:14:28 #173
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142791530
Je bent bang op je bek te gaan. Begrijpelijk, maar wel beetje laf.
Prrrrr
pi_142791555
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:13 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Daar zit ik nu zelf ook niet echt op te wachten, heb meer te doen. Ik wacht wel op vrijdag
Ik geloof je niet hoor, anders had je geen tijd in twee delen gespendeerd. Je durft het gewoon niet, lijkt me.
pi_142791656
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik geloof je niet hoor, anders had je geen tijd in twee delen gespendeerd. Je durft het gewoon niet, lijkt me.
Oh
pi_142791660
Al die excuusjes. :') Grow some balls.
pi_142791662
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:17 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Oh
Ja toch?
pi_142791682
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja toch?
Nee
pi_142791702
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:18 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Nee
Waarom blijf je dan smoesjes verzinnen om niet tot actie te komen?
  zondag 27 juli 2014 @ 21:19:14 #180
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142791705
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:18 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Nee
Wat dan?
Prrrrr
pi_142791743
quote:
9s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom blijf je dan smoesjes verzinnen om niet tot actie te komen?
Omdat er al een datum geprikt is met z'n maatje
pi_142791768
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:20 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Maar:
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:08 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Als jij aangeeft: 'en NU kom je met je vriend hierheen of anders is het uit' dan weet je gelijk hoe laat het is.
  zondag 27 juli 2014 @ 21:21:42 #183
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142791785
quote:

[..]

Je denkt serieus dat zijn maat zijn vriend gaat verraden? Of dat je die vriend te zien krijgt?
pi_142791817
Je zegt net zelf dat de kans enorm groot is dat je vriend weer afzegt, dus je weet eigenlijk al hoe het af gaat lopen. Oftewel, stop met die smoesjes man, maak het gewoon uit. Snap echt niet waarom je dat aan 't uitstellen bent. Als je toch niks gaat veranderen open dan geen topic om te vragen om hulp. :')
pi_142791894
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Maar:

[..]

Meh hij zegt toch nee we gaan vrijdag, dus waarom zou ik het nog proberen?
pi_142791940
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:24 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Meh hij zegt toch nee we gaan vrijdag, dus waarom zou ik het nog proberen?
Omdat het tijd wordt om wat "dominanter" te zijn. Het is niet om hij iets roept dat je het eens moet zijn met hem. Je wilt weten hoe de vork in de steel zit. Dus actie! Zet er maar druk op dat jij hem vandaag wilt zien. VANDAAG. 8-)
  zondag 27 juli 2014 @ 21:26:53 #187
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142791986
quote:

[..]

Ah ja. Want:
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef hondebrokje het volgende:
Toen braken de feestdagen aan. Ik had gevraagd of we met kerst samen konden zijn. Hij zei dat ik een fout had gemaakt en dat hij dit al vanaf het begin had gezegd. Ik houd mijn agenda altijd goed bij dus wist zeker van niet. Maar uiteindelijk konden we volgens hem dus met geen mogelijkheid samenzijn met kerst. Jammer..
en
quote:
Een week later was het oud en nieuw. Hij kwam met een hoop smoesjes en zei dat hij gewoon thuis op de bank zat. Dit was uiteraard ongelofelijke bullshit, omdat hij me dan best even had kunnen bellen. En begrijp me niet verkeerd, hij mag van mij best leuke dingen doen. Maar waarom niet samen? Waarom geen plannen maken om samen naar een feestje te gaan?
en natuurlijk
quote:
Ik ben wel 3 keer bij hem thuis geweest toen zijn ouders op vakantie waren.
en niet te vergeten
quote:
Op een avond zou hij bij mij langskomen, maar belde dat hij in het ziekenhuis lag. Hij had hartproblemen
En als ie dan iets met je buiten de deur gaat doen...
quote:
Uiteindelijk 1 dag van tevoren zei hij dat zijn oma in het ziekenhuis lag en dat ons weekend niet door kon gaan.
Maar joh, die afspraak met zijn maatje, die staat!
Prrrrr
  zondag 27 juli 2014 @ 21:47:13 #188
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142792790
Sla hem op zijn muil. En maak het dan uit.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 27 juli 2014 @ 21:49:45 #189
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142792904
Ah, ja, maar wel nadat je dat met zijn ouders hebt gedaan. 'Nee hoor! xxx en ik hebben al ruim een jaar! Ik begrijp niet waarom jullie dit niet weten.'.

Zet 'm maar goed voor gek. Dan uitmaken, dit kan toch niet? Doe het voor jezelf.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_142793517
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:49 schreef richolio het volgende:
Ah, ja, maar wel nadat je dat met zijn ouders hebt gedaan. 'Nee hoor! xxx en ik hebben al ruim een jaar! Ik begrijp niet waarom jullie dit niet weten.'.

Zet 'm maar goed voor gek. Dan uitmaken, dit kan toch niet? Doe het voor jezelf.
Ga ik zeker doen tnx
pi_142794929
TS, pak gewoon de auto en ga naar zijn ouders. Verzin maar een excuus dat je een nagel bent verloren, ofzo. Kun je gelijk even zeggen dat je al een jaar met hun zoon omgaat, maar dat hij steeds geen gelegenheid had om je behoorlijk voor te stellen, helaas.

Als dit een troll is, is het een goeie trouwens :P
pi_142795084
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 22:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
TS, pak gewoon de auto en ga naar zijn ouders. Verzin maar een excuus dat je een nagel bent verloren, ofzo. Kun je gelijk even zeggen dat je al een jaar met hun zoon omgaat, maar dat hij steeds geen gelegenheid had om je behoorlijk voor te stellen, helaas.

Als dit een troll is, is het een goeie trouwens :P
Ik heb geen auto, ben afhankelijk van het Ov! En het is geen troll
pi_142795376
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 22:47 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Ik heb geen auto, ben afhankelijk van het Ov! En het is geen troll
Dan pak je de trein.. En laat je eens niet zo door hem afschepen.
pi_142796071
Wow, hij moet wel heel erg lekker zijn om te compenseren voor dit alles....

Meid, wat doe je jezelf aan. Wat voor leuks haal je nog uit deze 'relatie'?
pi_142796221
quote:
Schat, met zon topic titel weet iedereen hier al hoe laat het is hoor. We hoeven je hele verhaal niet eens te lezen om te weten dat dit weer het zoveelste gevalletje is van een aanhankelijk onzeker meisje dat zichzelf enorm laat misbruiken en het maar niet wil zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 27-07-2014 23:18:29 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_142796329
snap dat het heel erg kut is allemaal, maar door maar uit te blijven stellen maak je het voor je zelf alleen maar erger. al zou hij niet vreemd gaan, dit is toch niet de manier waarop een relatie hoort?

denk aan jezelf meid er zijn genoeg jongens die meer moeite doen. dit is geen liefde.
  maandag 28 juli 2014 @ 04:50:21 #197
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142802517
TS heeft nog geluk gehad, het had ook een loverboy kunnen zjn en dan had TS al lang en breed achter de ramen gezeten. Oh wacht... ze gaan vrijdag naar die "vriend"? :X
pi_142803222
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:07 schreef blondetrien het volgende:

Meid, wat doe je jezelf aan. Wat voor leuks haal je nog uit deze 'relatie'?
Vrijdag komt de uitslag van de soa test _O_
  maandag 28 juli 2014 @ 09:15:58 #199
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_142803706
Jezus TS, als je zo snel al zo veel vertrouwensproblemen hebt, waarom die relatie dan in stand houden? Noem me maar lekker ouderwets, maar (wederzijds) vertrouwen is toch wel een fundament voor een goede relatie. Wordt dat al te grabbel gegooid dan kun je beter op zoek naar iemand die je wel serieus neemt.

Oh, en overduidelijk houdt je vriend er geheimpjes op na, anders hoeft 'ie überhaupt niet zo mysterieus te doen. Veel van de voorbeelden die je geeft (dat krampachtig de telefoon overal mee naar toe nemen, dat geheimzinnige 'stilletjes bellen', dat eeuwige gedraai als je iets geregeld probeert te krijgen, etc.) zijn voor mij een feest van herkenning wat betreft mijn ex, die ging uiteindelijk ook vreemd.
  maandag 28 juli 2014 @ 09:41:31 #200
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142804127
_O- ook gewoon 10x uitmaken :') ik zit hier gewoon hard op te lachen man wat een figuur ben jij TS :') :D
Je lekker laten gebruiken, ook nog door een niet al te snuggere :') _O-

TS typt net zo dom en ignorant als supergirl btw :') schijttrollkloon.

[ Bericht 10% gewijzigd door 2NutZ op 28-07-2014 09:57:57 ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 28 juli 2014 @ 09:55:00 #201
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142804395
Eh, als mijn vriendin met hartproblemen in het ziekenhuis zou liggen dan zou ik echt alles doen om daar heel snel te zijn.

Waarom jij nier, TS? :?
  maandag 28 juli 2014 @ 10:01:58 #202
64831 2NutZ
pi_142804566
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:55 schreef Partypoeper het volgende:
Eh, als mijn vriendin met hartproblemen in het ziekenhuis zou liggen dan zou ik echt alles doen om daar heel snel te zijn.

Omdat verzonnen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_142804679
Wat doe je eigenlijk nog in dit topic, ts? Je zit alleen maar weerwoorden te verzinnen op alles wat iedereen zegt.
pi_142805037
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:55 schreef Partypoeper het volgende:

Dat is nog het domste. Wat denk je dat ik dat niet gevraagd/gezegd heb? Maaar dat soort dingen waren raar in onze relatie. Als ik zei dat ik wilde komen dan mocht dat niet. Toen ik hoorde over z'n oma zei ik ook dirext, zal ik komen om je te steunen? Maar nee hoor mocht niet
pi_142805038
Zo heb even de boel gelezen, TS hoe is dat nou om een speelgoedje te zijn?
pi_142805077
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:26 schreef LittleLady het volgende:
Zo heb even de boel gelezen, TS hoe is dat nou om een speelgoedje te zijn?
Dit vraag ik me ook af idd. Blijven zeuren over wat ie wel allemaal niet doet, maar ondertussen geen actie ondernemen.
pi_142805134
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:29 schreef metamorphosis het volgende:

[..]

Dit vraag ik me ook af idd. Blijven zeuren over wat ie wel allemaal niet doet, maar ondertussen geen actie ondernemen.
Ja net zo'n lawaaierig speelgoedje wat dan eerst haar riedeltje af moet jengelen
pi_142805151
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:31 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ja net zo'n lawaaierig speelgoedje wat dan eerst haar riedeltje af moet jengelen
:D goeie vergelijking wel
pi_142805181
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:32 schreef metamorphosis het volgende:

[..]

:D goeie vergelijking wel
Ja toch, hij speelt er af en toe mee maar als hij aan dat knopje zit dan jengelt het weer en heeft hij het weer druk, wacht hij wel even tot dat deuntje is afgelopen.
pi_142805194
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:33 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ja toch, hij speelt er af en toe mee maar als hij aan dat knopje zit dan jengelt het weer en heeft hij het weer druk, wacht hij wel even tot dat deuntje is afgelopen.
Hahaha _O-
pi_142805343
Waarom krijg ik het gevoel dat Ts een troll is?
  Milf maandag 28 juli 2014 @ 10:44:12 #212
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_142805411
Waneer meisjes als matras gebruikt willen worden, moeten ze in de leer bij TS.

Manman. Heb je dan geen enkel gevoel van eigenwaarde?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 28 juli 2014 @ 10:51:16 #213
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142805558
OP gelezen tot het ziekenhuisverhaal. Waarom in godsnaam dit topic :'). Ben je werkelijk zo naief? Of wat wil je horen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142805726
Ik word hier een beetje treurig van. Wat vinden je vriendinnen hier van?
Worry is a misuse of imagination
  maandag 28 juli 2014 @ 11:00:39 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142805793
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef Probability het volgende:
Die hebben de handen er al vanaf getrokken waarschijnlijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142806137
Volg hem gewoon
br@m
pi_142806410
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef Probability het volgende:
Die zeggen, hij veranderd wel speciaal voor jou.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:26:00 #218
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142806424
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:25 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Die zeggen, hij veranderd wel speciaal voor jou.
Ja? Waar lees je dat?
pi_142806460
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja? Waar lees je dat?
Nee ga daarvan uit, iedere normale vriendin had al direct al aangegeven dat hier behoorlijk wat stront aan de knikker zit
pi_142806502
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:27 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee ga daarvan uit, iedere normale vriendin had al direct al aangegeven dat hier behoorlijk wat stront aan de knikker zit
Duh ;)
pi_142806548
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:29 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Duh ;)
Ja Duh! jij laat je gebruiken en bent de zaadcontainer hier in dit verhaal, ik zie je nog nergens schrijven, Joh jullie hebben gelijk, ik bel op en dump die gozer, ik ben niet langer zijn toiletpapier waar hij zijn kont mee afveegt.
pi_142806584
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:30 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ja Duh! jij laat je gebruiken en bent de zaadcontainer hier in dit verhaal, ik zie je nog nergens schrijven, Joh jullie hebben gelijk, ik bel op en dump die gozer, ik ben niet langer zijn toiletpapier waar hij zijn kont mee afveegt.
Doe ik ook nog niet ;)
pi_142806632
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:32 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Doe ik ook nog niet ;)
Waarom zeur je dan, je vind het blijkbaar geweldig.
pi_142806666
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:34 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Waarom zeur je dan, je vind het blijkbaar geweldig.
Ik doe hier gewoon even mijn verhaal net als ieder ander. Daarbij mag je je mening geven, maar dat betekent niet dat ik daar ook direct naar ga handelen.
pi_142806826
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:35 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Ik doe hier gewoon even mijn verhaal net als ieder ander. Daarbij mag je je mening geven, maar dat betekent niet dat ik daar ook direct naar ga handelen.
Nee dan gewoon zo doorgaan, zal iedereen trots op zijn en je 'vriend' gebruiker is dan ook blij
pi_142807038
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:32 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Doe ik ook nog niet ;)
Dat ging je nadat je met zijn vriend en ouders gepraat hebt doen toch? En wat nu als daar niet de gewenste reacties uit voortkomen?
  maandag 28 juli 2014 @ 11:48:21 #227
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142807093
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
_O- ook gewoon 10x uitmaken :') ik zit hier gewoon hard op te lachen man wat een figuur ben jij TS :') :D
Je lekker laten gebruiken, ook nog door een niet al te snuggere :') _O-

TS typt net zo dom en ignorant als supergirl btw :') schijttrollkloon.
Haar kloon was al snel ontmaskerd :)

En tsja, wat valt er nog te zeggen? Alles is al gezegd.

De TS blijft liever een voetveeg dan dat ze daadwerkelijk iets met de adviezen doen. Haar keus :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:50:27 #228
64831 2NutZ
pi_142807154
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Haar kloon was al snel ontmaskerd :)

En tsja, wat valt er nog te zeggen? Alles is al gezegd.

De TS blijft liever een voetveeg dan dat ze daadwerkelijk iets met de adviezen doen. Haar keus :)
Was dat echt sg? :') mijn god wat een figuur :r :')
pi_142807223
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:46 schreef metamorphosis het volgende:

[..]

Dat ging je nadat je met zijn vriend en ouders gepraat hebt doen toch? En wat nu als daar niet de gewenste reacties uit voortkomen?
Ik hoef alleen te weten of hij vreemd ging/gaat
pi_142807249
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:52 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Want dat is het enige punt in de relatie? En als hij nou niet vreemdging/gaat? Dan blijf je gezellig bij hem? :') want ja buiten dat om is het een toprelatie natuurlijk. :')
pi_142807280
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Dit. :)
  maandag 28 juli 2014 @ 11:54:51 #232
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142807290
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:52 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Je kunt hem alleen betrappen als je onverwacht langskomt.

Waarom laat je hem in deze ook weer alles bepalen? 'Ja, we hadden vrijdag een afspraak'. Dus? Zie je dan niet in waar hij mee bezig is? Zie je dat serieus niet? Ben je echt zo naief?

Waarom neem je geen initiatief en zoek je hem per direct op? Ik snap dat echt niet :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_142807367
quote:
9s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:54 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je kunt hem alleen betrappen als je onverwacht langskomt.

Waarom laat je hem in deze ook weer alles bepalen? 'Ja, we hadden vrijdag een afspraak'. Dus? Zie je dan niet in waar hij mee bezig is? Zie je dat serieus niet? Ben je echt zo naief?

Waarom neem je geen initiatief en zoek je hem per direct op? Ik snap dat echt niet :')
Ik zie TS echt als zo'n puppy die alles doet wat hij zegt en constant achter hem aan loopt
  maandag 28 juli 2014 @ 11:59:45 #234
64831 2NutZ
pi_142807418
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:57 schreef metamorphosis het volgende:

[..]

Ik zie TS echt als zo'n puppy die alles doet wat hij zegt en constant achter hem aan loopt
Maar ze is wel een independent woman hoor.
pi_142807448
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:D zeker weten, strong niet te vergeten.
pi_142807611
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waar zeg ik dit
  maandag 28 juli 2014 @ 12:06:45 #237
64831 2NutZ
pi_142807617
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:00 schreef metamorphosis het volgende:

[..]

:D zeker weten, strong niet te vergeten.
Nou idd.

Hoop dat je je aandachtniveau weer beetje op peil hebt, TS :) zo niet, misschien nog een account maken dan kan je op 3 accounts aandacht vragen.
Al snap ik het nu wel beetje aangezien je het gewend bent behandeld te worden als oud vuil.. en terecht denk ik ook.

Is dit een gevolgd van het gebrek aan aandacht en liefde vanuit je jeugd?
  maandag 28 juli 2014 @ 12:10:04 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142807715
Je herkent de troll wel aan de eindeloze herhaling van zetten en het steeds summierder worden van de reacties.
pi_142807939
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nou idd.

Hoop dat je je aandachtniveau weer beetje op peil hebt, TS :) zo niet, misschien nog een account maken dan kan je op 3 accounts aandacht vragen.
Al snap ik het nu wel beetje aangezien je het gewend bent behandeld te worden als oud vuil.. en terecht denk ik ook.

Is dit een gevolgd van het gebrek aan aandacht en liefde vanuit je jeugd?
pi_142807994
Dit is geen troll hoor, gewoon waargebeurd verhaal
  maandag 28 juli 2014 @ 12:22:31 #241
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142808077
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef hondebrokje het volgende:
Waarom reageer je dan niet inhoudelijk?

Oh ja, want hihi, aandacht al gehad, olifantje blaast het verhaaltje uit met zijn slurf of snuit, hihi :)
pi_142808229
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef hondebrokje het volgende:
Waarom/waarvoor ben je eigenlijk bang om tegengas te geven, wat jouw "vriend" betreft?
pi_142808599
Hey -supergirl-

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 12:39:57 ]
pi_142808803
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom/waarvoor ben je eigenlijk bang om tegengas te geven, wat jouw "vriend" betreft?
Heb ik wel gedaan hoor. Zie je niet terug in mijn verhaal, omdat dat het minst belangrijke was
pi_142808821
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan niet inhoudelijk?

Oh ja, want hihi, aandacht al gehad, olifantje blaast het verhaaltje uit met zijn slurf of snuit, hihi :)
Al gedaan, maar alles wat ik zeg is toch onwaar dusja :')
pi_142808904
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Heb ik wel gedaan hoor. Zie je niet terug in mijn verhaal, omdat dat het minst belangrijke was
Dat snap ik wel, maar ik bedoel zoals nu in verband met vrijdag. Waarom geef je geen tegengas om het toch eerder te doen?
  maandag 28 juli 2014 @ 12:46:37 #247
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142808928
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Al gedaan, maar alles wat ik zeg is toch onwaar dusja :')
Ga je iets met de adviezen doen?
pi_142808956
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, maar ik bedoel zoals nu in verband met vrijdag. Waarom geef je geen tegengas om het toch eerder te doen?
Omdat vrijdag m'n eigen idee was, omdat eerder niet zo goed uitkomt ivm werk en andere plannen die ik heb. ;)
pi_142808979
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:47 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Omdat vrijdag m'n eigen idee was, omdat eerder niet zo goed uitkomt ivm werk en andere plannen die ik heb. ;)
Ok afwachten. :D
pi_142808984
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ga je iets met de adviezen doen?
Enige advies dat ik krijg is om het direct af te kappen. Terwijl ik eerst nog wat dingetjes wil uitvogelen en hem daarmee op z'n bek wil laten gaan. Dus niet echt.
pi_142808985
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:47 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Waarom dump je hem niet gewoon?(??)
pi_142809019
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Enige advies dat ik krijg is om het direct af te kappen. Terwijl ik eerst nog wat dingetjes wil uitvogelen en hem daarmee op z'n bek wil laten gaan. Dus niet echt.
Hij gaat daar echt niet mee op z'n bek hoor. :') Het doet hem hoogstwaarschijnlijk zelfs helemaal niets.
  maandag 28 juli 2014 @ 12:49:51 #253
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142809047
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef capsize het volgende:

[..]

Hij gaat daar echt niet mee op z'n bek hoor. :') Het doet hem hoogstwaarschijnlijk zelfs helemaal niets.
Dit dus. Hoe naief kun je zijn.
pi_142809052
quote:

[..]

Echt he, ts is een labiele meid die niet voor zichzelf op kan komen en voor zichzelf kan denken.

Opgelost

Slotje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 12:50:14 ]
  maandag 28 juli 2014 @ 12:50:43 #255
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142809063
quote:
2s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Nee joh, dat is toch niet nodig. Als TS lekker dat bord voor dr kop wilt houden, is dat toch goed. :)

Serieus TS, waarom niet?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_142809071
quote:
2s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Omdat ik verliefd ben :') raar maar waar
pi_142809108
1 willekeurige alinea gelezen en wtf. Ren gewoon weg, hard.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_142809112
quote:

[..]

Jawel want hij heeft niet alleen tegen mij gelogen maar ook tegen zijn ouders. en hij probeerde hoe dan ook mij tegen te houden om langs z'n ouders te gaan dus ik heb het idee dat hij daar wel een beetje mee op z'n bek zou gaan
  maandag 28 juli 2014 @ 12:51:59 #259
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142809114
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:50 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Omdat ik verliefd ben :') raar maar waar
Soms moet je voor jezelf kiezen. Dus jij vindt dat hij dit gewoon kan en mag doen?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_142809149
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef richolio het volgende:

[..]

Soms moet je voor jezelf kiezen. Dus jij vindt dat hij dit gewoon kan en mag doen?
Als ik dat vond dan deed ik er verder niets mee.
  maandag 28 juli 2014 @ 12:53:13 #261
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142809155
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Jawel want hij heeft niet alleen tegen mij gelogen maar ook tegen zijn ouders. en hij probeerde hoe dan ook mij tegen te houden om langs z'n ouders te gaan dus ik heb het idee dat hij daar wel een beetje mee op z'n bek zou gaan
Ja, dat zou ik ook doen. Maar daarna mag je hem toch gewoon lekker dumpen? Godallemachtig
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 28 juli 2014 @ 12:54:31 #262
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142809205
quote:

[..]

Jij hebt een emmer koud water in je gezicht nodig. Wat zeg je nu allemaal? Waar kom jij voor het in verhaal? Nergens. Je bent de hele tijd met hem bezig, terwijl je aan jezelf moet denken.

De tering :') ;(
pi_142809213
quote:

[..]

Wat zou het zijn ouders in godsnaam uitmaken. :') Jij hebt echt een plank voor je hoofd.
pi_142809288
Who cares :')
pi_142809329
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:57 schreef hondebrokje het volgende:
Jij schijnbaar. Jij bent de enige die er wat om geeft. Je vriend lacht je waarschijnlijk vierkant uit achter je rug om en zijn ouders zullen er geen nacht slechter van slapen ;(
  maandag 28 juli 2014 @ 12:59:01 #266
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142809357
pi_142809369
quote:
:D O+
  maandag 28 juli 2014 @ 13:00:21 #268
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142809406
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:59 schreef capsize het volgende:

[..]

:D O+
Seinfeld _O_
pi_142809438
quote:
Jij.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:01:38 #270
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142809454
quote:
:') Jij toch? Of niet dan?

Maarja, slotje dan maar? Als je toch niet geholpen wilt worden terwijl je vriend je gebruikt ;(
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 28 juli 2014 @ 13:02:06 #271
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142809468
quote:
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_142809495
TS gaat haar plan vrijdag uitvoeren. :+
  maandag 28 juli 2014 @ 13:03:54 #273
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142809532
quote:
2s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:02 schreef complicate het volgende:
En wat gaat TS daarna doen? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 28 juli 2014 @ 13:04:03 #274
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_142809536
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Yaaar het volgende:
50 Shades of Grey en Twilight zijn ook bestsellers.
pi_142809538
quote:
En wachten op de soa-test. :Y
  maandag 28 juli 2014 @ 13:04:12 #276
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142809545
quote:
Ah ja, op de dag dat die 'beste vriend' met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis ligt, zonder WiFi, zodat er geen bewijs kan worden getoond :)
pi_142809574
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ah ja, op de dag dat die 'beste vriend' met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis ligt, zonder WiFi, zodat er geen bewijs kan worden getoond :)
pi_142809629
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef capsize het volgende:

[..]

En wachten op de soa-test. :Y
:Y
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

:Y
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef richolio het volgende:

[..]

Daarna uitmaken, zei ze.
pi_142809664
* capsize is benieuwd naar de relatiestatus over een half jaar. :7
pi_142809686
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:07 schreef capsize het volgende:
* capsize is benieuwd naar de relatiestatus over een half jaar. :7
Relatie :') :D
  maandag 28 juli 2014 @ 13:08:36 #281
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142809695
quote:
6s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef complicate het volgende:

[..]

:D _O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 28 juli 2014 @ 13:08:56 #282
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142809706
Zijn alle vrouwen zo? :@
pi_142809750
quote:
6s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef complicate het volgende:

[..]

:D Wilde het al tussen haakjes zetten, maar ach. :') Laat TS maar even in die waan, zoals ze gisteren zelf al aangaf. O+
pi_142809763
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:58 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Jij schijnbaar. Jij bent de enige die er wat om geeft. Je vriend lacht je waarschijnlijk vierkant uit achter je rug om en zijn ouders zullen er geen nacht slechter van slapen ;(
Maar goed jij kent mijn vriend verder niet
pi_142809769
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:10 schreef capsize het volgende:

[..]

:D Wilde het al tussen haakjes zetten, maar ach. :') Laat TS maar even in die waan, zoals ze gisteren zelf al aangaf. O+
Precies. :)
pi_142809775
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef richolio het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk van de uitkomst
pi_142809822
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:11 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Godverdomme zeg. :') For real.
pi_142809828
Zwart-wit kijkers
  maandag 28 juli 2014 @ 13:13:13 #289
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142809831
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:11 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Nou? Vertel? Wat verwacht je dan?

Als je vriend niet vreemd blijkt te gaan, dan blijf je bij hem zeker? :') Waar is je zelfrespect.

En alhoewel ik vind dat je het vrijdag moet doen, verwacht er niet te veel van. Die ouders gaan zich heus niet verlullen ofzo.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_142809878
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:13 schreef richolio het volgende:

[..]

Nou? Vertel? Wat verwacht je dan?

Als je vriend niet vreemd blijkt te gaan, dan blijf je bij hem zeker? :') Waar is je zelfrespect.

En alhoewel ik vind dat je het vrijdag moet doen, verwacht er niet te veel van. Die ouders gaan zich heus niet verlullen ofzo.
Verlullen. Mwah die mensen hebben nog nooit van mij gehoord. Dus als ik daar opeens op de stoep sta en zeg 'hoi ik kom mijn vriendje verrassen omdat we een jaar samen zijn!' dan zullen ze echt wel even raar opkijken. Heeft niks met verlullen te maken
  maandag 28 juli 2014 @ 13:15:42 #291
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142809905
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Verlullen. Mwah die mensen hebben nog nooit van mij gehoord. Dus als ik daar opeens op de stoep sta en zeg 'hoi ik kom mijn vriendje verrassen omdat we een jaar samen zijn!' dan zullen ze echt wel even raar opkijken. Heeft niks met verlullen te maken
Weet je waar zijn ouders wonen?
pi_142809974
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:49 schreef hondebrokje het volgende:
De dag erna, nieuwjaarsdag, heb ik het uitgemaakt.
quote:
Nepnagels
quote:
quote:
Ik zei 'als ik binnen 1 maand jouw ouders nog niet heb ontmoet, dan ben ik er klaar mee en is het over tussen ons'
quote:
1 maand werd 2 maanden en 2 maanden werden 4 maanden....
quote:

maandag 28 juli 2014 @ 13:17:56 #293
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142809977
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Je wilt er toch achter komen of hij vreemd gaat? Zo komje er niet achter. En vertel nou, wat ga je daarna doen afhankelijk van welke uitkomsten?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_142810046
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn alle vrouwen zo? :@
NOPE
pi_142810051
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:15 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Weet je waar zijn ouders wonen?
Jaa
pi_142810070
Als je je "vriend" zo graag op zijn bek wilt laten gaan dan begrijp ik echt niet waarom je niet allang langs die ouders bent gegaan. Uitstelgedrag man.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:20:53 #297
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142810080
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:19 schreef Snowbells het volgende:

[..]

NOPE
Jammer ;(

Leek me wel fijn dat je een harem kan onderhouden zonder dat je vriendin daar moeite mee heeft.
pi_142810101
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:17 schreef richolio het volgende:

[..]

Je wilt er toch achter komen of hij vreemd gaat? Zo komje er niet achter. En vertel nou, wat ga je daarna doen afhankelijk van welke uitkomsten?
'Wie ben jij? Mijn zoon is al 2 jaar samen met fleurtje hoor'
pi_142810143
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:20 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Jammer ;(

Leek me wel fijn dat je een harem kan onderhouden zonder dat je vriendin daar moeite mee heeft.
Een mini-harem wordt al geaccepteerd tegenwoordig. :) R&P / Ze trekt bij ons in!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 13:23:33 ]
  maandag 28 juli 2014 @ 13:25:24 #300
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142810250
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:22 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Een mini-harem wordt al geaccepteerd tegenwoordig. :) R&P / Ze trekt bij ons in!
Geeft me weer hoop O+
  maandag 28 juli 2014 @ 13:26:16 #301
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142810281
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')