Is die vriend ook een afdankertje van Titta92quote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat hij dat met zijn vriend heeft afgesproken over de app. Ik zat ernaast en las mee
??quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef GJonline het volgende:
[..]
Is die vriend ook een afdankertje van Titta92
Ok het is dus questie van jouw "vriend" te bellen en met hem af te spreken om op visite te gaan bij die vriend. Bel jouw "vriend" nu dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Met hem erbij he, we gaan gewoon samen op 'visite'
Je hebt het gedeelte gemist waar ik zei dat ik op 2,5 uur afstand van hem zit?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok het is dus questie van jouw "vriend" te bellen en met hem af te spreken om op visite te gaan bij die vriend. Bel jouw "vriend" nu dan.
Hahahahah ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef GJonline het volgende:
[..]
Is die vriend ook een afdankertje van Titta92
Ik dm jou dat zij Supergirl is? Ik heb dat alleen in dit topic gezegd en in een ander.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:04 schreef GJonline het volgende:
[..]
Die wickedman dm't dat jij Supergirl bentVandaar
Had Yvonne niet aangegeven dat jullie moesten stoppen met "dit".quote:Op zondag 27 juli 2014 21:04 schreef GJonline het volgende:
[..]
Die wickedman dm't dat jij Supergirl bentVandaar
Wilde even stoken.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik dm jou dat zij Supergirl is? Ik heb dat alleen in dit topic gezegd en in een ander.
Wie ben jij?
Maar je kan hem toch bellen?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:04 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Je hebt het gedeelte gemist waar ik zei dat ik op 2,5 uur afstand van hem zit?
Als jij aangeeft: 'en NU kom je met je vriend hierheen of anders is het uit' dan weet je gelijk hoe laat het is.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik alsnog niet vandaag erheen
Waarom? moet je morgen gaan werken ofzo?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik alsnog niet vandaag erheen
nee maar hun welquote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom? moet je morgen gaan werken ofzo?
Dat is een mooie omschrijvingquote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef complicate het volgende:
We kunnen stellen dat de TS geen troll is maar wel een goed voorbeeld van hoe "liefde" blind kan maken.
Ja en dan? Bel hem nu en spreek af.quote:
Daar zit ik nu zelf ook niet echt op te wachten, heb meer te doen. Ik wacht wel op vrijdagquote:Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en dan? Bel hem nu en spreek af.
Ik geloof je niet hoor, anders had je geen tijd in twee delen gespendeerd. Je durft het gewoon niet, lijkt me.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:13 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Daar zit ik nu zelf ook niet echt op te wachten, heb meer te doen. Ik wacht wel op vrijdag
Ohquote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik geloof je niet hoor, anders had je geen tijd in twee delen gespendeerd. Je durft het gewoon niet, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |