Ah ja, op de dag dat die 'beste vriend' met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis ligt, zonder WiFi, zodat er geen bewijs kan worden getoondquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ah ja, op de dag dat die 'beste vriend' met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis ligt, zonder WiFi, zodat er geen bewijs kan worden getoond
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ah ja, op de dag dat die 'beste vriend' met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis ligt, zonder WiFi, zodat er geen bewijs kan worden getoond
Daarna uitmaken, zei ze.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef richolio het volgende:
[..]
En wat gaat TS daarna doen? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
Relatiequote:Op maandag 28 juli 2014 13:07 schreef capsize het volgende:
* capsize is benieuwd naar de relatiestatus over een half jaar.
quote:
Maar goed jij kent mijn vriend verder nietquote:Op maandag 28 juli 2014 12:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij schijnbaar. Jij bent de enige die er wat om geeft. Je vriend lacht je waarschijnlijk vierkant uit achter je rug om en zijn ouders zullen er geen nacht slechter van slapen
Precies.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:10 schreef capsize het volgende:
[..]Wilde het al tussen haakjes zetten, maar ach.
Laat TS maar even in die waan, zoals ze gisteren zelf al aangaf.
Dat is afhankelijk van de uitkomstquote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef richolio het volgende:
[..]
En wat gaat TS daarna doen? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
Godverdomme zeg.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:11 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de uitkomst
Nou? Vertel? Wat verwacht je dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:11 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de uitkomst
Verlullen. Mwah die mensen hebben nog nooit van mij gehoord. Dus als ik daar opeens op de stoep sta en zeg 'hoi ik kom mijn vriendje verrassen omdat we een jaar samen zijn!' dan zullen ze echt wel even raar opkijken. Heeft niks met verlullen te makenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou? Vertel? Wat verwacht je dan?
Als je vriend niet vreemd blijkt te gaan, dan blijf je bij hem zeker?Waar is je zelfrespect.
En alhoewel ik vind dat je het vrijdag moet doen, verwacht er niet te veel van. Die ouders gaan zich heus niet verlullen ofzo.
Weet je waar zijn ouders wonen?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Verlullen. Mwah die mensen hebben nog nooit van mij gehoord. Dus als ik daar opeens op de stoep sta en zeg 'hoi ik kom mijn vriendje verrassen omdat we een jaar samen zijn!' dan zullen ze echt wel even raar opkijken. Heeft niks met verlullen te maken
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:49 schreef hondebrokje het volgende:
De dag erna, nieuwjaarsdag, heb ik het uitgemaakt.
quote:Nepnagels
quote:De weken daarna hebben we best veel ruzie gehad en heb ik het nog één of twee keer uitgemaakt.
quote:Ik zei 'als ik binnen 1 maand jouw ouders nog niet heb ontmoet, dan ben ik er klaar mee en is het over tussen ons'
quote:1 maand werd 2 maanden en 2 maanden werden 4 maanden....
quote:
Je wilt er toch achter komen of hij vreemd gaat? Zo komje er niet achter. En vertel nou, wat ga je daarna doen afhankelijk van welke uitkomsten?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Verlullen. Mwah die mensen hebben nog nooit van mij gehoord. Dus als ik daar opeens op de stoep sta en zeg 'hoi ik kom mijn vriendje verrassen omdat we een jaar samen zijn!' dan zullen ze echt wel even raar opkijken. Heeft niks met verlullen te maken
Jammerquote:
'Wie ben jij? Mijn zoon is al 2 jaar samen met fleurtje hoor'quote:Op maandag 28 juli 2014 13:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Je wilt er toch achter komen of hij vreemd gaat? Zo komje er niet achter. En vertel nou, wat ga je daarna doen afhankelijk van welke uitkomsten?
Een mini-harem wordt al geaccepteerd tegenwoordig.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jammer![]()
Leek me wel fijn dat je een harem kan onderhouden zonder dat je vriendin daar moeite mee heeft.
Geeft me weer hoopquote:Op maandag 28 juli 2014 13:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een mini-harem wordt al geaccepteerd tegenwoordig.R&P / Ze trekt bij ons in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |