Waarom dump je hem niet gewoon?(??)quote:Op maandag 28 juli 2014 12:47 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat vrijdag m'n eigen idee was, omdat eerder niet zo goed uitkomt ivm werk en andere plannen die ik heb.
Hij gaat daar echt niet mee op z'n bek hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Enige advies dat ik krijg is om het direct af te kappen. Terwijl ik eerst nog wat dingetjes wil uitvogelen en hem daarmee op z'n bek wil laten gaan. Dus niet echt.
Dit dus. Hoe naief kun je zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef capsize het volgende:
[..]
Hij gaat daar echt niet mee op z'n bek hoor.Het doet hem hoogstwaarschijnlijk zelfs helemaal niets.
Echt he, ts is een labiele meid die niet voor zichzelf op kan komen en voor zichzelf kan denken.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef capsize het volgende:
[..]
Hij gaat daar echt niet mee op z'n bek hoor.Het doet hem hoogstwaarschijnlijk zelfs helemaal niets.
Nee joh, dat is toch niet nodig. Als TS lekker dat bord voor dr kop wilt houden, is dat toch goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom dump je hem niet gewoon?(??)
Omdat ik verliefd benquote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom dump je hem niet gewoon?(??)
Jawel want hij heeft niet alleen tegen mij gelogen maar ook tegen zijn ouders. en hij probeerde hoe dan ook mij tegen te houden om langs z'n ouders te gaan dus ik heb het idee dat hij daar wel een beetje mee op z'n bek zou gaanquote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef capsize het volgende:
[..]
Soms moet je voor jezelf kiezen. Dus jij vindt dat hij dit gewoon kan en mag doen?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:50 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat ik verliefd benraar maar waar
Als ik dat vond dan deed ik er verder niets mee.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Soms moet je voor jezelf kiezen. Dus jij vindt dat hij dit gewoon kan en mag doen?
Ja, dat zou ik ook doen. Maar daarna mag je hem toch gewoon lekker dumpen? Godallemachtigquote:Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Jawel want hij heeft niet alleen tegen mij gelogen maar ook tegen zijn ouders. en hij probeerde hoe dan ook mij tegen te houden om langs z'n ouders te gaan dus ik heb het idee dat hij daar wel een beetje mee op z'n bek zou gaan
Jij hebt een emmer koud water in je gezicht nodig. Wat zeg je nu allemaal? Waar kom jij voor het in verhaal? Nergens. Je bent de hele tijd met hem bezig, terwijl je aan jezelf moet denken.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Jawel want hij heeft niet alleen tegen mij gelogen maar ook tegen zijn ouders. en hij probeerde hoe dan ook mij tegen te houden om langs z'n ouders te gaan dus ik heb het idee dat hij daar wel een beetje mee op z'n bek zou gaan
Wat zou het zijn ouders in godsnaam uitmaken.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Jij schijnbaar. Jij bent de enige die er wat om geeft. Je vriend lacht je waarschijnlijk vierkant uit achter je rug om en zijn ouders zullen er geen nacht slechter van slapenquote:
Seinfeldquote:
quote:
En wat gaat TS daarna doen? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.quote:
50 Shades of Grey en Twilight zijn ook bestsellers.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Yaaar het volgende:
Nee, niks an. Je schrijfstijl is ook kut verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |