Ik zie niet in waarom dit vervelend zou moeten eindigen. Dit is al bijna 5 jaar gaande. Als er jaloezie zou ontstaan was dat allang gebeurd. We passen alle drie perfect bij elkaar en we hebben respect voor onderlinge banden.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef flipsen het volgende:
Place your bets please: hoe lang voordat dit voor 3 mensen vervelend eindigt? Ik zet een tientje op 3,5 week
In die 5 jaar woonden jullie niet samen he?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:35 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dit vervelend zou moeten eindigen. Dit is al bijna 5 jaar gaande. Als er jaloezie zou ontstaan was dat allang gebeurd. We passen alle drie perfect bij elkaar en we hebben respect voor onderlinge banden.
Samenlevingscontract mag gewoon met meerdere personenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef LuieDonder het volgende:
Wel opvallend hoe hier gestuiterd wordt, al die vooroordelen als mensen eens van de norm afwijken. Toch een vorm van jaloezie? Mannetje + vrouwtje voor altijd begint nou eenmaal een beetje ouderwets en achterhaald te worden, bovendien gaan die relaties tegenwoordig net zo hard op de klippen, met een beetje pech als er jonge kinderen in het spel zijn. Ik kan het alleen maar aanmoedigen, dat mensen hun eigen gevoel volgen en hun eigen leven indelen. Veel succes gewenst!
Ik ben nog wel benieuwd tegen wat voor praktische bezwaren je aan gaat lopen, inderdaad met belastingen en samenlevingscontracten, e.d., het is niet echt iets waar de samenleving op is ingesteld. Wat dat betreft zou daar wel wat hervorming plaats mogen vinden, want nogmaals, man + vrouw 60 jaar bijelkaar is al een tijdje niet meer echt de norm.
Nou, gelukkig maar.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
De keuze van smileys + PI deed mij vermoeden dat het niet een geheel serieus topic was.
Wat ik dan weer niet begrijp, is waarom (langdurige) een-op-een-relaties dan weer afgekraakt moeten worden als ouderwets en achterhaald. Jij kunt wel even bepalen dat die mensen hun gevoel niet volgen en jij wel?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef LuieDonder het volgende:
Wel opvallend hoe hier gestuiterd wordt, al die vooroordelen als mensen eens van de norm afwijken. Toch een vorm van jaloezie? Mannetje + vrouwtje voor altijd begint nou eenmaal een beetje ouderwets en achterhaald te worden, bovendien gaan die relaties tegenwoordig net zo hard op de klippen, met een beetje pech als er jonge kinderen in het spel zijn. Ik kan het alleen maar aanmoedigen, dat mensen hun eigen gevoel volgen en hun eigen leven indelen. Veel succes gewenst!
Ik ben nog wel benieuwd tegen wat voor praktische bezwaren je aan gaat lopen, inderdaad met belastingen en samenlevingscontracten, e.d., het is niet echt iets waar de samenleving op is ingesteld. Wat dat betreft zou daar wel wat hervorming plaats mogen vinden, want nogmaals, man + vrouw 60 jaar bijelkaar is al een tijdje niet meer echt de norm.
De wetgeving is daar gewoon treurig genoeg niet klaar voor. Je moet gewoon je leven inrichten zoals de norm voorschrijft en anders niet....quote:Op zondag 27 juli 2014 20:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Samenlevingscontract mag gewoon met meerdere personen![]()
Trouwen en fiscaal partnerschap niet, dat laatste kan ik me wel voorstellen omdat je dan vraagt om misbruik.
Niet in een bureaucratisch hokje passen is altijd al wat problematisch geweest. Ik hoop dat ze niet tegen al te veel problemen/onbegrip aan gaan lopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Five_Horizons het volgende:
De wetgeving is daar gewoon treurig genoeg niet klaar voor. Je moet gewoon je leven inrichten zoals de norm voorschrijft en anders niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |