Ja toch?quote:
Waarom blijf je dan smoesjes verzinnen om niet tot actie te komen?quote:
Omdat er al een datum geprikt is met z'n maatjequote:Op zondag 27 juli 2014 21:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan smoesjes verzinnen om niet tot actie te komen?
Maar:quote:Op zondag 27 juli 2014 21:20 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat er al een datum geprikt is met z'n maatje
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:08 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Als jij aangeeft: 'en NU kom je met je vriend hierheen of anders is het uit' dan weet je gelijk hoe laat het is.
Je denkt serieus dat zijn maat zijn vriend gaat verraden? Of dat je die vriend te zien krijgt?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:20 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat het tijd wordt om wat "dominanter" te zijn. Het is niet om hij iets roept dat je het eens moet zijn met hem. Je wilt weten hoe de vork in de steel zit. Dus actie! Zet er maar druk op dat jij hem vandaag wilt zien. VANDAAG.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:24 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Meh hij zegt toch nee we gaan vrijdag, dus waarom zou ik het nog proberen?
Ah ja. Want:quote:Op zondag 27 juli 2014 21:20 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
enquote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef hondebrokje het volgende:
Toen braken de feestdagen aan. Ik had gevraagd of we met kerst samen konden zijn. Hij zei dat ik een fout had gemaakt en dat hij dit al vanaf het begin had gezegd. Ik houd mijn agenda altijd goed bij dus wist zeker van niet. Maar uiteindelijk konden we volgens hem dus met geen mogelijkheid samenzijn met kerst. Jammer..
en natuurlijkquote:Een week later was het oud en nieuw. Hij kwam met een hoop smoesjes en zei dat hij gewoon thuis op de bank zat. Dit was uiteraard ongelofelijke bullshit, omdat hij me dan best even had kunnen bellen. En begrijp me niet verkeerd, hij mag van mij best leuke dingen doen. Maar waarom niet samen? Waarom geen plannen maken om samen naar een feestje te gaan?
en niet te vergetenquote:Ik ben wel 3 keer bij hem thuis geweest toen zijn ouders op vakantie waren.
En als ie dan iets met je buiten de deur gaat doen...quote:Op een avond zou hij bij mij langskomen, maar belde dat hij in het ziekenhuis lag. Hij had hartproblemen
Maar joh, die afspraak met zijn maatje, die staat!quote:Uiteindelijk 1 dag van tevoren zei hij dat zijn oma in het ziekenhuis lag en dat ons weekend niet door kon gaan.
Ga ik zeker doen tnxquote:Op zondag 27 juli 2014 21:49 schreef richolio het volgende:
Ah, ja, maar wel nadat je dat met zijn ouders hebt gedaan. 'Nee hoor! xxx en ik hebben al ruim een jaar! Ik begrijp niet waarom jullie dit niet weten.'.
Zet 'm maar goed voor gek. Dan uitmaken, dit kan toch niet? Doe het voor jezelf.
Ik heb geen auto, ben afhankelijk van het Ov! En het is geen trollquote:Op zondag 27 juli 2014 22:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
TS, pak gewoon de auto en ga naar zijn ouders. Verzin maar een excuus dat je een nagel bent verloren, ofzo. Kun je gelijk even zeggen dat je al een jaar met hun zoon omgaat, maar dat hij steeds geen gelegenheid had om je behoorlijk voor te stellen, helaas.
Als dit een troll is, is het een goeie trouwens
Dan pak je de trein.. En laat je eens niet zo door hem afschepen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:47 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, ben afhankelijk van het Ov! En het is geen troll
Schat, met zon topic titel weet iedereen hier al hoe laat het is hoor. We hoeven je hele verhaal niet eens te lezen om te weten dat dit weer het zoveelste gevalletje is van een aanhankelijk onzeker meisje dat zichzelf enorm laat misbruiken en het maar niet wil zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef hondebrokje het volgende:
Zou het interessant materiaal zijn om een boek te schrijven ja?
Vrijdag komt de uitslag van de soa testquote:Op zondag 27 juli 2014 23:07 schreef blondetrien het volgende:
Meid, wat doe je jezelf aan. Wat voor leuks haal je nog uit deze 'relatie'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |