De beste kerel laat haar geloven dat ze een relatie heeft! En waarschijnlijk heeft hij nog zo´n vrouw ergens, dus de helft van de week leegt hij zijn zak slaapt hij bij de één, de rest van de week bij de ander.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon dat de TS denkt/dacht dat ze een relatie heeft /had met hem terwijl het duidelijk niet zo is. En haar "vriend" is ook niet echt relatiemateriaal.
Omdat hij dat met zijn vriend heeft afgesproken over de app. Ik zat ernaast en las meequote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kun je serieus nog denken dat je een vriend gaat spreken?!
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef hondebrokje het volgende:
Grote kans dat ie het alsnog afzegt maar voor nu staat de afspraak
Ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
De beste kerel laat haar geloven dat ze een relatie heeft! En waarschijnlijk heeft hij nog zo´n vrouw ergens, dus de helft van de week leegt hij zijn zak slaapt hij bij de één, de rest van de week bij de ander.
Dit is niet echtquote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kun je serieus nog denken dat je een vriend gaat spreken?!
Misschien had je dan beter deel 2 moeten openen na afspraak met die vriend of ouders.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat hij dat met zijn vriend heeft afgesproken over de app. Ik zat ernaast en las mee
Huh?quote:
Nee, TS moet eerst 300% zeker weten dat vriendlief vreemd gaat want dan slaapt ze beter.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef DroogDok het volgende:
Wat is nou het hele punt? Gewoon uitmaken en doorgaan met je leven toch?
Nee, TS wil een glorie moment en is op zoek naar tips om hem te "dumpen" op een fataal manier.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef DroogDok het volgende:
Wat is nou het hele punt? Gewoon uitmaken en doorgaan met je leven toch?
Gast die ik ken heeft dat eens geprobeerd, vond het keileuk alsnog toen het uit was.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:55 schreef capsize het volgende:
Ik zou het mijn missie maken om uit te vinden wie de echte chick is om vervolgens even doodleuk tegen d'r te kunnen vertellen dat jij al een jaar chickie nummer twee bent.Gegarandeerd feest!
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:56 schreef hondebrokje het volgende:
Hij is aan het rondkijken voor een huisje voor zichzelf namelijk
Boekquote:Op zondag 27 juli 2014 20:18 schreef JasVerstoppen het volgende:
Goh, ik las het boek in 1 adem uit, wat een verhaal.
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:57 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Wat heb jij je conclusies snel klaar meis
Enige juiste reactie op dit hele topic, deze.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij doet toch ook niet moeilijk? Als ze zeurt, blokkeert of negeert hij haar en als ze bewijs wil, plukt hij een foto van Google
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik spreek jou volgende week weer hierover goed?
Nee. Iedereen weet na de eerste zin al het einde.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef hondebrokje het volgende:
Zou het interessant materiaal zijn om een boek te schrijven ja?
Troll.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef hondebrokje het volgende:
Ja hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef hondebrokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Nee, niks an. Je schrijfstijl is ook kut verder.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef hondebrokje het volgende:
Zou kunnen, ze zei:quote:
quote:
Wat doe je hier dan nogquote:Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, niks an. Je schrijfstijl is ook kut verder.
Ze vindt het spannend.quote:
In t beste geval woont hij niet samen. Maar heeft hij nog wel een vaste vriendin. Eentje die zn ouders wel kennen, die zijn vrienden kennen, die bij zn ouders thuiskomt en waar hij al veel langer mee gaat.quote:
JAquote:
Ik ken TS al langer en ze trollt alleen om groot over te komen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:23 schreef trolley het volgende:
Wat een trolltopic is dit zeg
Degene die hier het hardst lacht, is TS met al jullie serieuze reacties![]()
![]()
Oh, voor het geval dit wél echt een serieus topic is, dan vind ik TS een beetje zielig, sneu en naïef.![]()
Ja. Of t verkoopt is een tweede.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef hondebrokje het volgende:
quote:
Ik geloofde het eerst wel hoor. Maar vanwege de reacties van haar denk ik nee.quote:
Ik weet eigenlijk niet 100% of ze het verzonnen heeft, maar deel 2 was niet nodig, dat sowieso.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:25 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik geloofde het eerst wel hoor. Maar vanwege de reacties van haar denk ik nee.
Wel vaag om zo'n lang verhaal tot in de detail te verzinnen.
Nee dat ook weer niet, hoewel het wel bestaat dat het verzonnen wordt. Maar er klopt iets niet in haar reacties.quote:
Zoalsquote:Op zondag 27 juli 2014 20:28 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, hoewel het wel bestaat dat het verzonnen wordt. Maar er klopt iets niet in haar reacties.
Op FOK! is alles mogelijk, maar ik denk niet dat ze het verzonnen heeft, maar haar reacties zijn wel "raar".quote:
Ze doet zich groot voor na al die kritiek en gaat dan trollen, niks meer dan een goede gezonde logische reacties.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:28 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, hoewel het wel bestaat dat het verzonnen wordt. Maar er klopt iets niet in haar reacties.
Dat je denkt dat jullie een relatie hebben, bijvoorbeeld.quote:
Voor een trio nou goed?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Operc het volgende:
TS, waarom wil je die vriend zo graag ontmoeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |