Ja, hij zegt wel meer hèquote:Op zondag 27 juli 2014 19:56 schreef hondebrokje het volgende:
Nee dat hij samenwoont met iemand gaat er bij mij niet echt in. Hij is aan het rondkijken voor een huisje voor zichzelf namelijk
Ja, ik kan nogal snel nadenken. Alles bij elkaar betekent echt maar 1 ding.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:57 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Wat heb jij je conclusies snel klaar meis
Maakt verder ook niet uit of hij al dan niet samenwoont, hij is sowieso onbetrouwbaar en dat weet de TS heel erg goed.quote:
Mwah. Alles bij elkaar betekent voor mij dat ie vreemd kan gaan. Maar samenwonen nee. Noem het vrouwelijke intuïtie. Maar ik voel dat dat gewoon niet zo is. Hij is ook niet echt zelfstandig enzo. En alles wat ik van hem weet spreekt dat tegenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:58 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, ik kan nogal snel nadenken. Alles bij elkaar betekent echt maar 1 ding.
ditquote:Op zondag 27 juli 2014 20:01 schreef Moonah het volgende:
Heb alleen je OP gelezen, niet heel deel 1. Wil toch wat zeggen.
Los van wat ik van hem vind, vind ik van jou ook wel het eea.
Je schrijft over 'dingen laten doorschemeren' en 'expres afwachten tot hij initiatief neemt'. Later in je OP vertel je dat je dat je 'een plannetje hebt over hoe te reageren bij zijn ouders'. Verder ben je erg goed in het invullen van zijn gedachten en ga je ervan uit dat jouw ideeën over een relatie ook de zijne zijn.
Oftewel: leer rechtstreeks communiceren, niet via allerlei omweggetjes en spelletjes. Dat maakt jou bijna net zo onoprecht als hem...
Ja dat maakt uit.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:58 schreef DJKoster het volgende:
Euhm.. Volgens mij is er een veel groter probleem in jullie 'relatie' dan vreemdgaan.![]()
Hij houdt zich niet aan afspraken/wil geen tijd voor je vrij maken en jij vertrouwt hem niet.
Maakt het dan nog uit of hij is vreemdgegaan of niet?
Ik denk dat jij niet van jezelf uit moet gaan. Ik lees dat je helemaal niet zo goed kunt nadenken en geen verbanden kunt leggen. En als je verbanden legt, leg je vrij onlogische verbanden. En er is best iets mis met jou dat je dit allang accepteert van hem.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Mwah. Alles bij elkaar betekent voor mij dat ie vreemd kan gaan. Maar samenwonen nee. Noem het vrouwelijke intuïtie. Maar ik voel dat dat gewoon niet zo is. Hij is ook niet echt zelfstandig enzo. En alles wat ik van hem weet spreekt dat tegen
Waarom? Zodat je dan opgeluchter bent? Man man man. Kap er gewoon mee. Je weet toch al dat hij vreemd gaat.quote:
Mja jouw plan om met die vriend te praten zou ik toch echt niet doen hoor. Maak toch gewoon jouw eigen conclusies.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Mwah. Alles bij elkaar betekent voor mij dat ie vreemd kan gaan. Maar samenwonen nee. Noem het vrouwelijke intuïtie. Maar ik voel dat dat gewoon niet zo is. Hij is ook niet echt zelfstandig enzo. En alles wat ik van hem weet spreekt dat tegen
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:05 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet van jezelf uit moet gaan. Ik lees dat je helemaal niet zo goed kunt nadenken en geen verbanden kunt leggen. En als je verbanden legt, leg je vrij onlogische verbanden. En er is best iets mis met jou dat je dit allang accepteert van hem.
Ik mag toch hopen dat een normale man niet zo moeilijk doet bij het vinden vam een scharrelquote:Op zondag 27 juli 2014 20:07 schreef flipsen het volgende:
* flipsen pakt bekertje popcorn
Je bent overigens wel de droomvrouw van iedere vent die een scharrel zoekt, tering zeg...
En je bent oranje.quote:
Alsof ze ooit een vriend te spreken krijgt. 😂quote:Op zondag 27 juli 2014 20:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja jouw plan om met die vriend te praten zou ik toch echt niet doen hoor. Maak toch gewoon jouw eigen conclusies.
Hij doet toch ook niet moeilijk? Als ze zeurt, blokkeert of negeert hij haar en als ze bewijs wil, plukt hij een foto van Googlequote:Op zondag 27 juli 2014 20:08 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat een normale man niet zo moeilijk doet bij het vinden vam een scharrel
Het probleem is gewoon dat de TS denkt/dacht dat ze een relatie heeft /had met hem terwijl het duidelijk niet zo is. En haar "vriend" is ook niet echt relatiemateriaal.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:07 schreef flipsen het volgende:
* flipsen pakt bekertje popcorn
Je bent overigens wel de droomvrouw van iedere vent die een scharrel zoekt, tering zeg...
Ik spreek jou volgende week weer hierover goed?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:09 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Alsof ze ooit een vriend te spreken krijgt. 😂
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik spreek jou volgende week weer hierover goed?
Geen idee.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:09 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Alsof ze ooit een vriend te spreken krijgt. 😂
Hoe kun je serieus nog denken dat je een vriend gaat spreken?!quote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Stoer, TS.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |