Dat je denkt dat jullie een relatie hebben, bijvoorbeeld.quote:
Voor een trio nou goed?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Operc het volgende:
TS, waarom wil je die vriend zo graag ontmoeten?
Ze wil haar "vriend" fataal "dumpen" met "zie je wel".quote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Operc het volgende:
TS, waarom wil je die vriend zo graag ontmoeten?
Dat je bij deze loser blijft uit angst om alleen te blijven, terwijl je ook beweert aan belangstelling geen gebrek te hebben.quote:
quote:
Het is vooral gebrek aan eigen belangstelling voor anderenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat je bij deze loser blijft uit angst om alleen te blijven, terwijl je ook beweert aan belangstelling geen gebrek te hebben.
Maar TS, vertel nu eens eerlijk, je beseft toch dat jullie geen relatie hebben?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:34 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Het is vooral gebrek aan eigen belangstelling voor anderen
Je moet nodig weer een zinnige bezigheid gaan zoeken.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:34 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Het is vooral gebrek aan eigen belangstelling voor anderen
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat je bij deze loser blijft uit angst om alleen te blijven, terwijl je ook beweert aan belangstelling geen gebrek te hebben.
denk ikquote:omdat ik me best snel hecht aan iemand
Ik vind het allemaal prima, maar mijn punt is dat als hij kiest met welke vriend hij afspreekt, hij er eentje zal uitzoeken die zijn verhaal bevestigt natuurlijk. Dus wat schiet je er precies mee op om hem te ontmoeten?quote:
Mja, als hij een jaar lang een meisje aan het lijntje houdt denk ik niet dat dit hem heel veel zal doen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze wil haar "vriend" fataal "dumpen" met "zie je wel".
Denk het ook niet. Mja haar "vriend" is ook geen relatiemateriaal.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:35 schreef Operc het volgende:
Mja, als je een jaar lang een meisje aan het lijntje houdt denk ik niet dat dit hem heel veel zal doen eerlijk gezegd.
Ben ik het mee eensquote:Op zondag 27 juli 2014 20:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Mja haar "vriend" is ook geen relatiemateriaal.
quote:
Noem je jezelf nu een debiel?quote:
En dat heb je best snel door.quote:
Naïef ben ik wel, zo zou ik mezelf wel omschrijven in deze situatie.quote:
hahaquote:Op zondag 27 juli 2014 20:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, gek
Hoewel debiel eigenlijk ook wel kan
Groot voordoen kan, maar als ik kritiek krijg reageer ik wel wat anders dan trollend.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ze doet zich groot voor na al die kritiek en gaat dan trollen, niks meer dan een goede gezonde logische reacties.
Stel jezelf maar voor als je heel veel kritiek gaat krijgen in je eigen topic dan ga je maar trollen.
Je noemt jezelf net nog een gek.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:39 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Naïef ben ik wel, zo zou ik mezelf wel omschrijven in deze situatie.
Maar om me nu direct voor dom en achterlijk uit te maken vind ik wel een beetje overdreven. Die mensen zijn imo nooit echt verliefd geweest.. Komen ze vast ooit nog achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |