Omdat verzonnen.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:55 schreef Partypoeper het volgende:
Eh, als mijn vriendin met hartproblemen in het ziekenhuis zou liggen dan zou ik echt alles doen om daar heel snel te zijn.
Waarom jij nier, TS?
Dat is nog het domste. Wat denk je dat ik dat niet gevraagd/gezegd heb? Maaar dat soort dingen waren raar in onze relatie. Als ik zei dat ik wilde komen dan mocht dat niet. Toen ik hoorde over z'n oma zei ik ook dirext, zal ik komen om je te steunen? Maar nee hoor mocht nietquote:Op maandag 28 juli 2014 09:55 schreef Partypoeper het volgende:
Eh, als mijn vriendin met hartproblemen in het ziekenhuis zou liggen dan zou ik echt alles doen om daar heel snel te zijn.
Waarom jij nier, TS?
Dit vraag ik me ook af idd. Blijven zeuren over wat ie wel allemaal niet doet, maar ondertussen geen actie ondernemen.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:26 schreef LittleLady het volgende:
Zo heb even de boel gelezen, TS hoe is dat nou om een speelgoedje te zijn?
Ja net zo'n lawaaierig speelgoedje wat dan eerst haar riedeltje af moet jengelenquote:Op maandag 28 juli 2014 10:29 schreef metamorphosis het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af idd. Blijven zeuren over wat ie wel allemaal niet doet, maar ondertussen geen actie ondernemen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 10:31 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja net zo'n lawaaierig speelgoedje wat dan eerst haar riedeltje af moet jengelen
Ja toch, hij speelt er af en toe mee maar als hij aan dat knopje zit dan jengelt het weer en heeft hij het weer druk, wacht hij wel even tot dat deuntje is afgelopen.quote:
Hahahaquote:Op maandag 28 juli 2014 10:33 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja toch, hij speelt er af en toe mee maar als hij aan dat knopje zit dan jengelt het weer en heeft hij het weer druk, wacht hij wel even tot dat deuntje is afgelopen.
Die hebben de handen er al vanaf getrokken waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef Probability het volgende:
Ik word hier een beetje treurig van. Wat vinden je vriendinnen hier van?
Die zeggen, hij veranderd wel speciaal voor jou.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef Probability het volgende:
Ik word hier een beetje treurig van. Wat vinden je vriendinnen hier van?
Ja? Waar lees je dat?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:25 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Die zeggen, hij veranderd wel speciaal voor jou.
Nee ga daarvan uit, iedere normale vriendin had al direct al aangegeven dat hier behoorlijk wat stront aan de knikker zitquote:
Duhquote:Op maandag 28 juli 2014 11:27 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee ga daarvan uit, iedere normale vriendin had al direct al aangegeven dat hier behoorlijk wat stront aan de knikker zit
Ja Duh! jij laat je gebruiken en bent de zaadcontainer hier in dit verhaal, ik zie je nog nergens schrijven, Joh jullie hebben gelijk, ik bel op en dump die gozer, ik ben niet langer zijn toiletpapier waar hij zijn kont mee afveegt.quote:
Doe ik ook nog nietquote:Op maandag 28 juli 2014 11:30 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja Duh! jij laat je gebruiken en bent de zaadcontainer hier in dit verhaal, ik zie je nog nergens schrijven, Joh jullie hebben gelijk, ik bel op en dump die gozer, ik ben niet langer zijn toiletpapier waar hij zijn kont mee afveegt.
Ik doe hier gewoon even mijn verhaal net als ieder ander. Daarbij mag je je mening geven, maar dat betekent niet dat ik daar ook direct naar ga handelen.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:34 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Waarom zeur je dan, je vind het blijkbaar geweldig.
Nee dan gewoon zo doorgaan, zal iedereen trots op zijn en je 'vriend' gebruiker is dan ook blijquote:Op maandag 28 juli 2014 11:35 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik doe hier gewoon even mijn verhaal net als ieder ander. Daarbij mag je je mening geven, maar dat betekent niet dat ik daar ook direct naar ga handelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |