abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143063784
Wordt hoc nog beter, ja? Zit nu bij s01e11. Snel verder kijken.

Kindjes blij, Frozen binnenkort beschikbaar.
Met een meidenkwartet
pi_143064359
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:24 schreef Cathmar het volgende:
Wordt hoc nog beter, ja? Zit nu bij s01e11. Snel verder kijken.

Kindjes blij, Frozen binnenkort beschikbaar.
ik ook blij nog nooit gezien namelijk
pi_143064376
en wat zijn de 1e 5 seizoen van HIMYM toch legendarisch
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:51:10 #229
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_143080988
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:38 schreef Evertjan het volgende:
en wat zijn de 1e 5 seizoen van HIMYM toch legendarisch
daarna werd het rap minder legendarisch helaas :{

Zelf net begonnen met Chuck op Netflix :D Eerste seizoen op 2 aflveringen na al gekeken, leuke serie ^O^ enne Yvonne Strahovski natuurlijk O+
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:53:20 #230
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_143081039
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, ligt het aan mij of wordt House of Cards met elke aflevering beter? (zitten in seizoen 2)
Zeker! De laatste 6 afleveringen heb ik aan een stuk gekeken want dat is echt toptv. :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_143081120
Beasts of the Southern Wild
In dit fantasierijke drama woont het kleine meisje Hushpuppy met haar vader in een krot van een huis in de Mississippi Delta.

Snowball Express
Moe van de tredmolen in New York ontvangt John Baxter een cadeau voor het leven via het testament van zijn oom: een skicomplex in de Rocky Mountains.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:40:42 #232
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143088350
Bij jullie ook geen subs meer?
pi_143088743
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:40 schreef SunChaser het volgende:
Bij jullie ook geen subs meer?
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:15 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ineens geen subtitel weergave meer op mijn TV. Rondje Google gedaan, ligt kennelijk aan de dns die ik gebruik. Irritant. Op mijn tablet met Hola heb ik ze wel.
ik heb wel subs maar ik gebruik vpn geen DNS

aftellen tot netflix naar belgie komt :P
ging in september naar belgie komen. ben benieuwd naar het aanbod.
pi_143088836
Modern Family seizoen 4 geweldig _O_
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:49:51 #235
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143090503
Hmm mijn fout, subs stond uit op unblock site, wist niet dat daar een schuifje zat
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:02:19 #236
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143090833
The Killing
Is dat wat?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:09:01 #237
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143091031
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:02 schreef SunChaser het volgende:
The Killing
Is dat wat?
de originele zeker weten, de remake weet ik niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143091394
De Deense variant is geweldig, ik heb de Amerikaanse remake ook nooit gezien.
pi_143093830
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef Urquhart het volgende:
De Deense variant is geweldig, ik heb de Amerikaanse remake ook nooit gezien.
Dat dus! De Deense variant móet je gaan kijken, die is erg goed.

En niet lezen als je hem nog wilt gaan kijken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143095659
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:09 schreef Re het volgende:

[..]

de originele zeker weten, de remake weet ik niet
Dit. Alleen seizoen 3> seizoen 1> seizoen 2 (vond ik)

Opmerking in het algemeen: Bron/Broen (The Bridge) ook zeker kijken als je Forbrydelsen (The Killing) leuk vond/vindt :Y
Tails tell tales
pi_143095711
Ik heb de Amerikaanse The Killing gekeken.
Seizoen 1 was wel oke maar daarna kon het mij niet meer zo boeien
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:21:54 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143097213
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:

Dat dus! De Deense variant móet je gaan kijken, die is erg goed.

Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:41:04 #243
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143097874
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:32 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dit. Alleen seizoen 3> seizoen 1> seizoen 2 (vond ik)

Opmerking in het algemeen: Bron/Broen (The Bridge) ook zeker kijken als je Forbrydelsen (The Killing) leuk vond/vindt :Y
The Bridge 2 staat nog steeds niet op Netflix :{
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:07:22 #244
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143098788
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.
Ik ben een van de weinigen die BB kut vind, seizoen 1 gezien, daarna alleen nog de laatste 2 afleveringen van de serie
pi_143098962
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Op UK staat een nieuwere geloof ik
pi_143110655
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.
Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf? Kan natuurlijk, maar ik vond het einde qua hoofdverhaallijn juist hét hoogtepunt (maar daarnaast vind ik Saga en Martin ook gewoon leuke/boeiende karakters). Seizoen 2 vond ik qua hoofdverhaallijn in zijn géheel erg goed.
Tails tell tales
  woensdag 6 augustus 2014 @ 00:37:08 #247
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_143111014
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik ben een van de weinigen die BB kut vind, seizoen 1 gezien, daarna alleen nog de laatste 2 afleveringen van de serie
Zonde, BB is een serie die elk seizoen beter en beter werd.
pi_143124417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Zonde, BB is een serie die elk seizoen beter en beter werd.
Dát is dus een mening die bijna iedereen lijkt te hebben (althans, op FOK!), die ík niet deel. Ik vond latere seizoenen ook onwijs goed, maar niet beter. :N
Tails tell tales
pi_143124471
Bates Motel werd nog wat beter tegen het einde van seizoen 1. 7.5/10

Zeker leuk genoeg om door te gaan met seizoen 2 nu :)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:00:50 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143124514
Begonnen aan The Americans. Erg toffe serie (na 3 eps).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143124604
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf? Kan natuurlijk, maar ik vond het einde qua hoofdverhaallijn juist hét hoogtepunt (maar daarnaast vind ik Saga en Martin ook gewoon leuke/boeiende karakters). Seizoen 2 vond ik qua hoofdverhaallijn in zijn géheel erg goed.
Nu ik er nog even over na zit te denken: bij Forbrydelsen vond ik volgens mij óók het einde juist het hoogtepunt van het eerste seizoen :D
Tails tell tales
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:03:49 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143124613
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Forbry het volgende:

Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf?
Ja, alles kwam zo mooi bijeen op de brug. Te gemaakt naar mijn smaak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:04:59 #253
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143124649
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_143125072
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Fargo, Luther, Sons of Anarchy, Prison Break
Feyenoord Rotterdam
pi_143125082
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, alles kwam zo mooi bijeen op de brug. Te gemaakt naar mijn smaak.
Hetzelfde vond je van het einde van het 1e seizoen van Forbrydelsen (zie ook mijn post hierboven)?
Ik vond bij beide series de eerste seizoenen niet de beste seizoenen, maar bij beide eerste seizoenen juist het einde dan wel weer erg sterk.

Ik weet je hiermee niet echt over te halen om alsnog de rest te gaan kijken, zekers? :P
Tails tell tales
pi_143125123
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
In ieder geval Fargo.
Tails tell tales
  roze woensdag 6 augustus 2014 @ 15:19:36 #257
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143125192
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Bates Motel :D
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:20:15 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143125221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Forbry het volgende:

Hetzelfde vond je van het einde van het 1e seizoen van Forbrydelsen (zie ook mijn post hierboven)?
Ik vond bij beide series de eerste seizoenen niet de beste seizoenen, maar bij beide eerste seizoenen juist het einde dan wel weer erg sterk.

Ik weet je hiermee niet echt over te halen om alsnog de rest te gaan kijken, zekers? :P
Dat einde vond ik enorm afgeraffeld. Keek het samen met een vriend en we waren allebei echt teleurgesteld, 'wat een makkelijk einde'. Ik heb seizoen twee hier nog liggen op dvd, maar vooralsnog geen enkele drang die te gaan kijken. Sorry ;) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143125640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bates Motel werd nog wat beter tegen het einde van seizoen 1. 7.5/10

Zeker leuk genoeg om door te gaan met seizoen 2 nu :)
Alleen beetje jammer dat ze m op Ned3 al hebben uitgezonden
pi_143125655
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:32 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Alleen beetje jammer dat ze m op Ned3 al hebben uitgezonden
Uh, waarom is dat jammer :?
pi_143125810
Ik heb ze al gezien :-)
  Moderator / Colorchick woensdag 6 augustus 2014 @ 15:42:26 #262
382129 crew  Donna
pi_143125983
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Bates Motel :D
Ja, die wil ik ook gaan kijken!
pi_143127444
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Unsere Mütter, unsere Väter (3x 90 min en daarna afgelopen) en Fargo (ook afgelopen na 10 afleveringen)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:41:22 #264
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143130213
Hitchcock! *O* Bates Motel it is!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_143131393
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:19 schreef Drankster het volgende:

[..]

Unsere Mütter, unsere Väter (3x 90 min en daarna afgelopen) en Fargo (ook afgelopen na 10 afleveringen)
Komt toch nieuw seizoen van Fargo?
pi_143131805
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:17 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Komt toch nieuw seizoen van Fargo?
Klopt maar wel een ander verhaallijn.
pi_143133084
Ok!

Nog maar net 2 weken Netflix dus moet nog "iets" inhalen...
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:49:04 #268
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_143138383
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:00 schreef Caland het volgende:
Begonnen aan The Americans. Erg toffe serie (na 3 eps).
Blijft tof :)
pi_143157787
ZwareJongens twitterde op woensdag 06-08-2014 om 11:30:08 Gelukkig hebben we in de bajes Nepflix! http://t.co/ISMpqdTVxt #OITNB reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_143158057
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:00 schreef franklop het volgende:
ZwareJongens twitterde op woensdag 06-08-2014 om 11:30:08 Gelukkig hebben we in de bajes Nepflix! http://t.co/ISMpqdTVxt #OITNB reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_143158088
quote:
12s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:12 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lampje in de gevangenis? :o
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 7 augustus 2014 @ 12:10:47 #272
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_143159613
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:14 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Lampje in de gevangenis? :o
Haha dit is heel fout, maar ik herinner me dat Donald Duck vroeger deze stijl posters plaatste en je steeds kon raden wie er volgende maand aan de beurt was ... ;)
pi_143159633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Haha dit is heel fout, maar ik herinner me dat Donald Duck vroeger deze stijl posters plaatste en je steeds kon raden wie er volgende maand aan de beurt was ... ;)
Oh ja das waar ook :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:12:46 #274
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_143159664
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
the bletchley girls (of zoiets)

best lekker weg te kijken
pi_143160108
Hoe werkt dat precies met Hola Unblock? Ik heb nu gewoon een Nederlands abbonement op Netflix? Ik kan niet worden geblokkeerd ofzo?
pi_143160367
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:29 schreef b2py het volgende:
Hoe werkt dat precies met Hola Unblock? Ik heb nu gewoon een Nederlands abbonement op Netflix? Ik kan niet worden geblokkeerd ofzo?
Je hebt geen NL abbo, je hebt gewoon een abbo op Netflix en kijkt vanuit NL.

Als jij vanmiddag naar Engeland vliegt en daar inlogt met je abbo krijg je de UK content te zien. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143160628
Oh vet, straks maar eens proberen :)
  roze donderdag 7 augustus 2014 @ 14:30:02 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143164231
Hopelijk snel seizoen 2 van Bates Motel op Netflix
Your beauty never ever scared me.
pi_143174215
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Kan ook Aziz Ansari aanbevelen:
Interview: http://comediansincarsget(...)building-off-a-cliff
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:22:26 #280
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_143175502
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:13 schreef Aether het volgende:

[..]

Er is geen Franse Netflix ;)

[ afbeelding ]

Die komt er wrs. ook helemaal niet. ;(

Helaas. Ben het meest dol op Franse films.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_143175593
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef Staal het volgende:

[..]

Die komt er wrs. ook helemaal niet. ;(

Helaas. Ben het meest dol op Franse films.
Ik dacht juist van wel of is dat al weer achterhaald?

http://tweakers.net/nieuw(...)n-frankrijk-aan.html
Tails tell tales
pi_143175605
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef Staal het volgende:

[..]

Die komt er wrs. ook helemaal niet. ;(

Helaas. Ben het meest dol op Franse films.
quote:
Netflix zal in september zijn deuren openen in België, evenals in Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg. Verder maakte het bedrijf bekend dat het inmiddels meer dan 50 miljoen abonnees heeft.

http://tweakers.net/nieuw(...)ber-naar-belgie.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_143175669
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:24 schreef Aether het volgende:

[..]

[..]

Ik was eerder, maar jij hebt dan wel weer een link van latere datum ;)
Tails tell tales
pi_143178394
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Jericho (TV Series 2006–2008) - IMDb beviel mij wel ^O^
pi_143178422
Toch wel spannend seizoen 3 van The Killing :)
  Admin donderdag 7 augustus 2014 @ 21:36:26 #286
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_143178947
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je hebt geen NL abbo, je hebt gewoon een abbo op Netflix en kijkt vanuit NL.

Als jij vanmiddag naar Engeland vliegt en daar inlogt met je abbo krijg je de UK content te zien. ;)
Toen ik met de boot naar Engeland ging had ik Deens ( of iets gelijksoortigs)
En in Engeland had ik veel Bollywoodfilms en gayfilms.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin donderdag 7 augustus 2014 @ 21:38:00 #287
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_143179025
Arrested development ben ik nu hooked aan. Heerlijk _O-
Voor de oudere kijkertjes hier, doet me een beetje denken aan "Soap"
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:40:48 #288
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_143179162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:25 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik was eerder, maar jij hebt dan wel weer een link van latere datum ;)
Forbry en Aether, allebei dank!

Tof nieuws!
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:42:23 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143179240
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:38 schreef yvonne het volgende:
Arrested development ben ik nu hooked aan. Heerlijk _O-
Voor de oudere kijkertjes hier, doet me een beetje denken aan "Soap"
Inderdaad heeft het een beetje een Soapsmaakje. Het laatste Netflix-seizoen viel me trouwens erg tegen. Mosterd na de maaltijd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:46:02 #290
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_143179432
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Inderdaad heeft het een beetje een Soapsmaakje. Het laatste Netflix-seizoen viel me trouwens erg tegen. Mosterd na de maaltijd.
idd. De helft van de tijd herkende ik die zus niet eens. Nog zoiets raars.

Ben zelf met ega parenthood aan het kijken. Erg goed gedaan!

Wel alleen op USA netflix.





[ Bericht 5% gewijzigd door SosuaCafe op 07-08-2014 21:57:49 ]
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_143185832
quote:
Tsja, ik zou niet zo snel een serie aanraden die is afgekapt zonder bevredigend einde.
Daarbij ontaarde het al vrij snel in een soapserie waarbij onderlinge relaties belangrijker waren dan de problemen ontstaan door de atoombommen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143191132
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:46 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

idd. De helft van de tijd herkende ik die zus niet eens. Nog zoiets raars.

Ben zelf met ega parenthood aan het kijken. Erg goed gedaan!

Wel alleen op USA netflix.


[ afbeelding ]
Die serie mag van mij ook wel in NL komen!
Met een meidenkwartet
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:25:50 #293
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_143193700
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:44 schreef Aether het volgende:

[..]

Kan ook Aziz Ansari aanbevelen:
Interview: http://comediansincarsget(...)building-off-a-cliff
Staat genoteerd!
pi_143193770
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:38 schreef yvonne het volgende:
Arrested development ben ik nu hooked aan. Heerlijk _O-
Voor de oudere kijkertjes hier, doet me een beetje denken aan "Soap"
_O_

Seizoen 3 kan je laten doen :'(
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:29:10 #295
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143193807
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:21 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Die serie mag van mij ook wel in NL komen!
Want je wil geen unblock account?
pi_143193845
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:29 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Want je wil geen unblock account?
Ga ik eens bekijken. Nog niet aan gedacht eigenlijk. Thanks.
Met een meidenkwartet
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:31:11 #297
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143193871
Duitse Netflix, krijgen se nasynchroniseerde content
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:32:56 #298
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143193918
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:30 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ga ik eens bekijken. Nog niet aan gedacht eigenlijk. Thanks.
Unblock us gratis week proberen
Staat bij standaard op us, soms uitstapje naar ander land
pi_143200075
Nymphomaniac: Volume 1/2 (Indie, Drama)

Toegevoegd aan USA catalogus.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143202662
quote:
Netflix surpasses HBO in subscriber revenue
New media out earns old—with a smaller customer base


Netflix has surpassed HBO in subscriber revenue, according to a status update from Netflix CEO Reed Hastings on Wednesday. The company is now pulling in $1.146 billion compared to HBO's $1.141 billion, and it boasts 50.05 million subscribers, according to its second-quarter earnings reported in July.

Netflix has long seen HBO as a competitor in terms of audience and, more recently, in produced content. While HBO has slowly started to come down from the ivory cable tower and be more flexible about how it offers its subscriptions, Netflix has been making gains.

Hastings acknowledged that HBO still surpasses Netflix "in profits and Emmy's [sic], but we are making progress." Hastings has said many times before that he considers HBO to be a media company that is well-positioned in the changing distribution landscape, where power is shifting away from cable providers and toward Internet streaming.
Still, Netflix may be looking up to HBO a while longer, at least in terms of business. HBO has 130 million subscribers worldwide, more than double Netflix's user base.

Netflix has also written that it's keeping a close eye on Amazon's Prime Instant Video offerings, which are heavily focused on the US, UK, and German markets.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')