abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143095711
Ik heb de Amerikaanse The Killing gekeken.
Seizoen 1 was wel oke maar daarna kon het mij niet meer zo boeien
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:21:54 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143097213
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:

Dat dus! De Deense variant móet je gaan kijken, die is erg goed.

Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:41:04 #243
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143097874
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:32 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dit. Alleen seizoen 3> seizoen 1> seizoen 2 (vond ik)

Opmerking in het algemeen: Bron/Broen (The Bridge) ook zeker kijken als je Forbrydelsen (The Killing) leuk vond/vindt :Y
The Bridge 2 staat nog steeds niet op Netflix :{
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:07:22 #244
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143098788
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.
Ik ben een van de weinigen die BB kut vind, seizoen 1 gezien, daarna alleen nog de laatste 2 afleveringen van de serie
pi_143098962
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Op UK staat een nieuwere geloof ik
pi_143110655
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.
Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf? Kan natuurlijk, maar ik vond het einde qua hoofdverhaallijn juist hét hoogtepunt (maar daarnaast vind ik Saga en Martin ook gewoon leuke/boeiende karakters). Seizoen 2 vond ik qua hoofdverhaallijn in zijn géheel erg goed.
Tails tell tales
  woensdag 6 augustus 2014 @ 00:37:08 #247
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_143111014
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik ben een van de weinigen die BB kut vind, seizoen 1 gezien, daarna alleen nog de laatste 2 afleveringen van de serie
Zonde, BB is een serie die elk seizoen beter en beter werd.
pi_143124417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Zonde, BB is een serie die elk seizoen beter en beter werd.
Dát is dus een mening die bijna iedereen lijkt te hebben (althans, op FOK!), die ík niet deel. Ik vond latere seizoenen ook onwijs goed, maar niet beter. :N
Tails tell tales
pi_143124471
Bates Motel werd nog wat beter tegen het einde van seizoen 1. 7.5/10

Zeker leuk genoeg om door te gaan met seizoen 2 nu :)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:00:50 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143124514
Begonnen aan The Americans. Erg toffe serie (na 3 eps).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143124604
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf? Kan natuurlijk, maar ik vond het einde qua hoofdverhaallijn juist hét hoogtepunt (maar daarnaast vind ik Saga en Martin ook gewoon leuke/boeiende karakters). Seizoen 2 vond ik qua hoofdverhaallijn in zijn géheel erg goed.
Nu ik er nog even over na zit te denken: bij Forbrydelsen vond ik volgens mij óók het einde juist het hoogtepunt van het eerste seizoen :D
Tails tell tales
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:03:49 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143124613
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Forbry het volgende:

Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf?
Ja, alles kwam zo mooi bijeen op de brug. Te gemaakt naar mijn smaak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:04:59 #253
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143124649
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_143125072
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Fargo, Luther, Sons of Anarchy, Prison Break
Feyenoord Rotterdam
pi_143125082
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, alles kwam zo mooi bijeen op de brug. Te gemaakt naar mijn smaak.
Hetzelfde vond je van het einde van het 1e seizoen van Forbrydelsen (zie ook mijn post hierboven)?
Ik vond bij beide series de eerste seizoenen niet de beste seizoenen, maar bij beide eerste seizoenen juist het einde dan wel weer erg sterk.

Ik weet je hiermee niet echt over te halen om alsnog de rest te gaan kijken, zekers? :P
Tails tell tales
pi_143125123
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
In ieder geval Fargo.
Tails tell tales
  roze woensdag 6 augustus 2014 @ 15:19:36 #257
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143125192
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Bates Motel :D
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:20:15 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143125221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Forbry het volgende:

Hetzelfde vond je van het einde van het 1e seizoen van Forbrydelsen (zie ook mijn post hierboven)?
Ik vond bij beide series de eerste seizoenen niet de beste seizoenen, maar bij beide eerste seizoenen juist het einde dan wel weer erg sterk.

Ik weet je hiermee niet echt over te halen om alsnog de rest te gaan kijken, zekers? :P
Dat einde vond ik enorm afgeraffeld. Keek het samen met een vriend en we waren allebei echt teleurgesteld, 'wat een makkelijk einde'. Ik heb seizoen twee hier nog liggen op dvd, maar vooralsnog geen enkele drang die te gaan kijken. Sorry ;) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143125640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bates Motel werd nog wat beter tegen het einde van seizoen 1. 7.5/10

Zeker leuk genoeg om door te gaan met seizoen 2 nu :)
Alleen beetje jammer dat ze m op Ned3 al hebben uitgezonden
pi_143125655
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:32 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Alleen beetje jammer dat ze m op Ned3 al hebben uitgezonden
Uh, waarom is dat jammer :?
pi_143125810
Ik heb ze al gezien :-)
  Moderator / Colorchick woensdag 6 augustus 2014 @ 15:42:26 #262
382129 crew  Donna
pi_143125983
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Bates Motel :D
Ja, die wil ik ook gaan kijken!
pi_143127444
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Unsere Mütter, unsere Väter (3x 90 min en daarna afgelopen) en Fargo (ook afgelopen na 10 afleveringen)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:41:22 #264
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143130213
Hitchcock! *O* Bates Motel it is!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_143131393
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:19 schreef Drankster het volgende:

[..]

Unsere Mütter, unsere Väter (3x 90 min en daarna afgelopen) en Fargo (ook afgelopen na 10 afleveringen)
Komt toch nieuw seizoen van Fargo?
pi_143131805
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:17 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Komt toch nieuw seizoen van Fargo?
Klopt maar wel een ander verhaallijn.
pi_143133084
Ok!

Nog maar net 2 weken Netflix dus moet nog "iets" inhalen...
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:49:04 #268
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_143138383
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:00 schreef Caland het volgende:
Begonnen aan The Americans. Erg toffe serie (na 3 eps).
Blijft tof :)
pi_143157787
ZwareJongens twitterde op woensdag 06-08-2014 om 11:30:08 Gelukkig hebben we in de bajes Nepflix! http://t.co/ISMpqdTVxt #OITNB reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_143158057
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:00 schreef franklop het volgende:
ZwareJongens twitterde op woensdag 06-08-2014 om 11:30:08 Gelukkig hebben we in de bajes Nepflix! http://t.co/ISMpqdTVxt #OITNB reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')