Nu ik er nog even over na zit te denken: bij Forbrydelsen vond ik volgens mij óók het einde juist het hoogtepunt van het eerste seizoenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf? Kan natuurlijk, maar ik vond het einde qua hoofdverhaallijn juist hét hoogtepunt (maar daarnaast vind ik Saga en Martin ook gewoon leuke/boeiende karakters). Seizoen 2 vond ik qua hoofdverhaallijn in zijn géheel erg goed.
Ja, alles kwam zo mooi bijeen op de brug. Te gemaakt naar mijn smaak.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Forbry het volgende:
Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf?
Fargo, Luther, Sons of Anarchy, Prison Breakquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Hetzelfde vond je van het einde van het 1e seizoen van Forbrydelsen (zie ook mijn post hierboven)?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, alles kwam zo mooi bijeen op de brug. Te gemaakt naar mijn smaak.
In ieder geval Fargo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Bates Motelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Dat einde vond ik enorm afgeraffeld. Keek het samen met een vriend en we waren allebei echt teleurgesteld, 'wat een makkelijk einde'. Ik heb seizoen twee hier nog liggen op dvd, maar vooralsnog geen enkele drang die te gaan kijken. Sorryquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Forbry het volgende:
Hetzelfde vond je van het einde van het 1e seizoen van Forbrydelsen (zie ook mijn post hierboven)?
Ik vond bij beide series de eerste seizoenen niet de beste seizoenen, maar bij beide eerste seizoenen juist het einde dan wel weer erg sterk.
Ik weet je hiermee niet echt over te halen om alsnog de rest te gaan kijken, zekers?
Alleen beetje jammer dat ze m op Ned3 al hebben uitgezondenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bates Motel werd nog wat beter tegen het einde van seizoen 1. 7.5/10
Zeker leuk genoeg om door te gaan met seizoen 2 nu
Uh, waarom is dat jammerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:32 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Alleen beetje jammer dat ze m op Ned3 al hebben uitgezonden
Unsere Mütter, unsere Väter (3x 90 min en daarna afgelopen) en Fargo (ook afgelopen na 10 afleveringen)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Komt toch nieuw seizoen van Fargo?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Unsere Mütter, unsere Väter (3x 90 min en daarna afgelopen) en Fargo (ook afgelopen na 10 afleveringen)
Klopt maar wel een ander verhaallijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:17 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Komt toch nieuw seizoen van Fargo?
Blijft tofquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:00 schreef Caland het volgende:
Begonnen aan The Americans. Erg toffe serie (na 3 eps).
twitter:ZwareJongens twitterde op woensdag 06-08-2014 om 11:30:08Gelukkig hebben we in de bajes Nepflix! http://t.co/ISMpqdTVxt #OITNB reageer retweet
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:00 schreef franklop het volgende:
twitter:ZwareJongens twitterde op woensdag 06-08-2014 om 11:30:08Gelukkig hebben we in de bajes Nepflix! http://t.co/ISMpqdTVxt #OITNB reageer retweet
Lampje in de gevangenis?quote:
Haha dit is heel fout, maar ik herinner me dat Donald Duck vroeger deze stijl posters plaatste en je steeds kon raden wie er volgende maand aan de beurt was ...quote:
Oh ja das waar ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Haha dit is heel fout, maar ik herinner me dat Donald Duck vroeger deze stijl posters plaatste en je steeds kon raden wie er volgende maand aan de beurt was ...
the bletchley girls (of zoiets)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |