abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143124604
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf? Kan natuurlijk, maar ik vond het einde qua hoofdverhaallijn juist hét hoogtepunt (maar daarnaast vind ik Saga en Martin ook gewoon leuke/boeiende karakters). Seizoen 2 vond ik qua hoofdverhaallijn in zijn géheel erg goed.
Nu ik er nog even over na zit te denken: bij Forbrydelsen vond ik volgens mij óók het einde juist het hoogtepunt van het eerste seizoen :D
Tails tell tales
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:03:49 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143124613
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Forbry het volgende:

Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf?
Ja, alles kwam zo mooi bijeen op de brug. Te gemaakt naar mijn smaak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:04:59 #253
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143124649
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_143125072
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Fargo, Luther, Sons of Anarchy, Prison Break
Feyenoord Rotterdam
pi_143125082
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, alles kwam zo mooi bijeen op de brug. Te gemaakt naar mijn smaak.
Hetzelfde vond je van het einde van het 1e seizoen van Forbrydelsen (zie ook mijn post hierboven)?
Ik vond bij beide series de eerste seizoenen niet de beste seizoenen, maar bij beide eerste seizoenen juist het einde dan wel weer erg sterk.

Ik weet je hiermee niet echt over te halen om alsnog de rest te gaan kijken, zekers? :P
Tails tell tales
pi_143125123
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
In ieder geval Fargo.
Tails tell tales
  roze woensdag 6 augustus 2014 @ 15:19:36 #257
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143125192
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Bates Motel :D
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:20:15 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143125221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Forbry het volgende:

Hetzelfde vond je van het einde van het 1e seizoen van Forbrydelsen (zie ook mijn post hierboven)?
Ik vond bij beide series de eerste seizoenen niet de beste seizoenen, maar bij beide eerste seizoenen juist het einde dan wel weer erg sterk.

Ik weet je hiermee niet echt over te halen om alsnog de rest te gaan kijken, zekers? :P
Dat einde vond ik enorm afgeraffeld. Keek het samen met een vriend en we waren allebei echt teleurgesteld, 'wat een makkelijk einde'. Ik heb seizoen twee hier nog liggen op dvd, maar vooralsnog geen enkele drang die te gaan kijken. Sorry ;) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143125640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bates Motel werd nog wat beter tegen het einde van seizoen 1. 7.5/10

Zeker leuk genoeg om door te gaan met seizoen 2 nu :)
Alleen beetje jammer dat ze m op Ned3 al hebben uitgezonden
pi_143125655
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:32 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Alleen beetje jammer dat ze m op Ned3 al hebben uitgezonden
Uh, waarom is dat jammer :?
pi_143125810
Ik heb ze al gezien :-)
  Moderator / Colorchick woensdag 6 augustus 2014 @ 15:42:26 #262
382129 crew  Donna
pi_143125983
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Bates Motel :D
Ja, die wil ik ook gaan kijken!
pi_143127444
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Unsere Mütter, unsere Väter (3x 90 min en daarna afgelopen) en Fargo (ook afgelopen na 10 afleveringen)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:41:22 #264
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143130213
Hitchcock! *O* Bates Motel it is!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_143131393
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:19 schreef Drankster het volgende:

[..]

Unsere Mütter, unsere Väter (3x 90 min en daarna afgelopen) en Fargo (ook afgelopen na 10 afleveringen)
Komt toch nieuw seizoen van Fargo?
pi_143131805
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:17 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Komt toch nieuw seizoen van Fargo?
Klopt maar wel een ander verhaallijn.
pi_143133084
Ok!

Nog maar net 2 weken Netflix dus moet nog "iets" inhalen...
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:49:04 #268
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_143138383
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:00 schreef Caland het volgende:
Begonnen aan The Americans. Erg toffe serie (na 3 eps).
Blijft tof :)
pi_143157787
ZwareJongens twitterde op woensdag 06-08-2014 om 11:30:08 Gelukkig hebben we in de bajes Nepflix! http://t.co/ISMpqdTVxt #OITNB reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_143158057
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:00 schreef franklop het volgende:
ZwareJongens twitterde op woensdag 06-08-2014 om 11:30:08 Gelukkig hebben we in de bajes Nepflix! http://t.co/ISMpqdTVxt #OITNB reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_143158088
quote:
12s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:12 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lampje in de gevangenis? :o
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 7 augustus 2014 @ 12:10:47 #272
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_143159613
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:14 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Lampje in de gevangenis? :o
Haha dit is heel fout, maar ik herinner me dat Donald Duck vroeger deze stijl posters plaatste en je steeds kon raden wie er volgende maand aan de beurt was ... ;)
pi_143159633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Haha dit is heel fout, maar ik herinner me dat Donald Duck vroeger deze stijl posters plaatste en je steeds kon raden wie er volgende maand aan de beurt was ... ;)
Oh ja das waar ook :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:12:46 #274
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_143159664
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
the bletchley girls (of zoiets)

best lekker weg te kijken
pi_143160108
Hoe werkt dat precies met Hola Unblock? Ik heb nu gewoon een Nederlands abbonement op Netflix? Ik kan niet worden geblokkeerd ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')