abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143063784
Wordt hoc nog beter, ja? Zit nu bij s01e11. Snel verder kijken.

Kindjes blij, Frozen binnenkort beschikbaar.
Met een meidenkwartet
pi_143064359
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:24 schreef Cathmar het volgende:
Wordt hoc nog beter, ja? Zit nu bij s01e11. Snel verder kijken.

Kindjes blij, Frozen binnenkort beschikbaar.
ik ook blij nog nooit gezien namelijk
pi_143064376
en wat zijn de 1e 5 seizoen van HIMYM toch legendarisch
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:51:10 #229
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_143080988
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:38 schreef Evertjan het volgende:
en wat zijn de 1e 5 seizoen van HIMYM toch legendarisch
daarna werd het rap minder legendarisch helaas :{

Zelf net begonnen met Chuck op Netflix :D Eerste seizoen op 2 aflveringen na al gekeken, leuke serie ^O^ enne Yvonne Strahovski natuurlijk O+
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:53:20 #230
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_143081039
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, ligt het aan mij of wordt House of Cards met elke aflevering beter? (zitten in seizoen 2)
Zeker! De laatste 6 afleveringen heb ik aan een stuk gekeken want dat is echt toptv. :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_143081120
Beasts of the Southern Wild
In dit fantasierijke drama woont het kleine meisje Hushpuppy met haar vader in een krot van een huis in de Mississippi Delta.

Snowball Express
Moe van de tredmolen in New York ontvangt John Baxter een cadeau voor het leven via het testament van zijn oom: een skicomplex in de Rocky Mountains.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:40:42 #232
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143088350
Bij jullie ook geen subs meer?
pi_143088743
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:40 schreef SunChaser het volgende:
Bij jullie ook geen subs meer?
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:15 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ineens geen subtitel weergave meer op mijn TV. Rondje Google gedaan, ligt kennelijk aan de dns die ik gebruik. Irritant. Op mijn tablet met Hola heb ik ze wel.
ik heb wel subs maar ik gebruik vpn geen DNS

aftellen tot netflix naar belgie komt :P
ging in september naar belgie komen. ben benieuwd naar het aanbod.
pi_143088836
Modern Family seizoen 4 geweldig _O_
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:49:51 #235
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143090503
Hmm mijn fout, subs stond uit op unblock site, wist niet dat daar een schuifje zat
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:02:19 #236
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143090833
The Killing
Is dat wat?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:09:01 #237
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143091031
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:02 schreef SunChaser het volgende:
The Killing
Is dat wat?
de originele zeker weten, de remake weet ik niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143091394
De Deense variant is geweldig, ik heb de Amerikaanse remake ook nooit gezien.
pi_143093830
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef Urquhart het volgende:
De Deense variant is geweldig, ik heb de Amerikaanse remake ook nooit gezien.
Dat dus! De Deense variant móet je gaan kijken, die is erg goed.

En niet lezen als je hem nog wilt gaan kijken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143095659
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:09 schreef Re het volgende:

[..]

de originele zeker weten, de remake weet ik niet
Dit. Alleen seizoen 3> seizoen 1> seizoen 2 (vond ik)

Opmerking in het algemeen: Bron/Broen (The Bridge) ook zeker kijken als je Forbrydelsen (The Killing) leuk vond/vindt :Y
Tails tell tales
pi_143095711
Ik heb de Amerikaanse The Killing gekeken.
Seizoen 1 was wel oke maar daarna kon het mij niet meer zo boeien
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:21:54 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143097213
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:

Dat dus! De Deense variant móet je gaan kijken, die is erg goed.

Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:41:04 #243
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143097874
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:32 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dit. Alleen seizoen 3> seizoen 1> seizoen 2 (vond ik)

Opmerking in het algemeen: Bron/Broen (The Bridge) ook zeker kijken als je Forbrydelsen (The Killing) leuk vond/vindt :Y
The Bridge 2 staat nog steeds niet op Netflix :{
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:07:22 #244
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143098788
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.
Ik ben een van de weinigen die BB kut vind, seizoen 1 gezien, daarna alleen nog de laatste 2 afleveringen van de serie
pi_143098962
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Op UK staat een nieuwere geloof ik
pi_143110655
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.
Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf? Kan natuurlijk, maar ik vond het einde qua hoofdverhaallijn juist hét hoogtepunt (maar daarnaast vind ik Saga en Martin ook gewoon leuke/boeiende karakters). Seizoen 2 vond ik qua hoofdverhaallijn in zijn géheel erg goed.
Tails tell tales
  woensdag 6 augustus 2014 @ 00:37:08 #247
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_143111014
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik ben een van de weinigen die BB kut vind, seizoen 1 gezien, daarna alleen nog de laatste 2 afleveringen van de serie
Zonde, BB is een serie die elk seizoen beter en beter werd.
pi_143124417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Zonde, BB is een serie die elk seizoen beter en beter werd.
Dát is dus een mening die bijna iedereen lijkt te hebben (althans, op FOK!), die ík niet deel. Ik vond latere seizoenen ook onwijs goed, maar niet beter. :N
Tails tell tales
pi_143124471
Bates Motel werd nog wat beter tegen het einde van seizoen 1. 7.5/10

Zeker leuk genoeg om door te gaan met seizoen 2 nu :)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:00:50 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143124514
Begonnen aan The Americans. Erg toffe serie (na 3 eps).
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')