Gisteren ook gezien jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Beide ook gezien ja erg komische gast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Ja echt belachelijk hoe de kwaliteit van uitzending gemist er anno 2014 uit ziet hè... En dan komen ze ook nog met dat slappe NLZiet oid dat totaal geen concurrentie is voor Netflixquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Gister ook gedoe met kijken hier, dus gingen we over naar Ziggo Uitzending Gemist. Meer blokjes en haperingen dan beeld....
Hoe afhankelijk ben je dan he hahaha
volgens mij doen ze dat nu bewust niet (meer?) in hd online zetten maar bewaren ze dat voor die NLZiet dienstquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:52 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk hoe de kwaliteit van uitzending gemist er anno 2014 uit ziet hè... En dan komen ze ook nog met dat slappe NLZiet oid dat totaal geen concurrentie is voor Netflix
Is toffe animequote:Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben trouwens aan Death Note begonnen, je moet wel wat met anime hebben maar damn! Tot nu toe heel erg tof. (5 episodes gezien)
Heel vet ja al vind ik Attack on Titan nog gruwelijker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben trouwens aan Death Note begonnen, je moet wel wat met anime hebben maar damn! Tot nu toe heel erg tof. (5 episodes gezien)
Daar ga ik ook nog wel aan beginnen ooit, en Hunter X Hunter.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heel vet ja al vind ik Attack on Titan nog gruwelijker.
Haha nog even One piece erachteraan en we zijn weer 10 jaar verderquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook nog wel aan beginnen ooit, en Hunter X Hunter.
Oh en Knights of Sidonia.
Zoiets.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha nog even One piece erachteraan en we zijn weer 10 jaar verder
Dan zie ik the shield en oitnb en misschien weeds er nog niet bij staanquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
suits of fargo?
ik heb momenteel afgekeken of alles gezien wat er uitgekomen is:
Dexter /GoT/ Arrow/ walking dead/ Sons of anarchy / Breaking bad / Vikings / Touch /
House of Cards, dan Fargo en Suits. The Bridge was ook wel goed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
suits of fargo?
ik heb momenteel afgekeken of alles gezien wat er uitgekomen is:
Dexter /GoT/ Arrow/ walking dead/ Sons of anarchy / Breaking bad / Vikings / Touch /
Allebei geweldige series. Ik zou Fargo lekker voor het najaar bewaren om de sfeer compleet te maken.quote:
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, ligt het aan mij of wordt House of Cards met elke aflevering beter? (zitten in seizoen 2)
ik ook blij nog nooit gezien namelijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:24 schreef Cathmar het volgende:
Wordt hoc nog beter, ja? Zit nu bij s01e11. Snel verder kijken.
Kindjes blij, Frozen binnenkort beschikbaar.
daarna werd het rap minder legendarisch helaasquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:38 schreef Evertjan het volgende:
en wat zijn de 1e 5 seizoen van HIMYM toch legendarisch
Zeker! De laatste 6 afleveringen heb ik aan een stuk gekeken want dat is echt toptv.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, ligt het aan mij of wordt House of Cards met elke aflevering beter? (zitten in seizoen 2)
quote:
ik heb wel subs maar ik gebruik vpn geen DNSquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:15 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ineens geen subtitel weergave meer op mijn TV. Rondje Google gedaan, ligt kennelijk aan de dns die ik gebruik. Irritant. Op mijn tablet met Hola heb ik ze wel.
Dat dus! De Deense variant móet je gaan kijken, die is erg goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef Urquhart het volgende:
De Deense variant is geweldig, ik heb de Amerikaanse remake ook nooit gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dit. Alleen seizoen 3> seizoen 1> seizoen 2 (vond ik)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:09 schreef Re het volgende:
[..]
de originele zeker weten, de remake weet ik niet
Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Dat dus! De Deense variant móet je gaan kijken, die is erg goed.
The Bridge 2 staat nog steeds niet op Netflixquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dit. Alleen seizoen 3> seizoen 1> seizoen 2 (vond ik)
Opmerking in het algemeen: Bron/Broen (The Bridge) ook zeker kijken als je Forbrydelsen (The Killing) leuk vond/vindt
Ik ben een van de weinigen die BB kut vind, seizoen 1 gezien, daarna alleen nog de laatste 2 afleveringen van de seriequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.
Op UK staat een nieuwere geloof ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf? Kan natuurlijk, maar ik vond het einde qua hoofdverhaallijn juist hét hoogtepunt (maar daarnaast vind ik Saga en Martin ook gewoon leuke/boeiende karakters). Seizoen 2 vond ik qua hoofdverhaallijn in zijn géheel erg goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.
Zonde, BB is een serie die elk seizoen beter en beter werd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen die BB kut vind, seizoen 1 gezien, daarna alleen nog de laatste 2 afleveringen van de serie
Dát is dus een mening die bijna iedereen lijkt te hebben (althans, op FOK!), die ík niet deel. Ik vond latere seizoenen ook onwijs goed, maar niet beter.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zonde, BB is een serie die elk seizoen beter en beter werd.
Nu ik er nog even over na zit te denken: bij Forbrydelsen vond ik volgens mij óók het einde juist het hoogtepunt van het eerste seizoenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf? Kan natuurlijk, maar ik vond het einde qua hoofdverhaallijn juist hét hoogtepunt (maar daarnaast vind ik Saga en Martin ook gewoon leuke/boeiende karakters). Seizoen 2 vond ik qua hoofdverhaallijn in zijn géheel erg goed.
Ja, alles kwam zo mooi bijeen op de brug. Te gemaakt naar mijn smaak.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Forbry het volgende:
Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf?
Fargo, Luther, Sons of Anarchy, Prison Breakquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Hetzelfde vond je van het einde van het 1e seizoen van Forbrydelsen (zie ook mijn post hierboven)?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, alles kwam zo mooi bijeen op de brug. Te gemaakt naar mijn smaak.
In ieder geval Fargo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Bates Motelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Dat einde vond ik enorm afgeraffeld. Keek het samen met een vriend en we waren allebei echt teleurgesteld, 'wat een makkelijk einde'. Ik heb seizoen twee hier nog liggen op dvd, maar vooralsnog geen enkele drang die te gaan kijken. Sorryquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Forbry het volgende:
Hetzelfde vond je van het einde van het 1e seizoen van Forbrydelsen (zie ook mijn post hierboven)?
Ik vond bij beide series de eerste seizoenen niet de beste seizoenen, maar bij beide eerste seizoenen juist het einde dan wel weer erg sterk.
Ik weet je hiermee niet echt over te halen om alsnog de rest te gaan kijken, zekers?
Alleen beetje jammer dat ze m op Ned3 al hebben uitgezondenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bates Motel werd nog wat beter tegen het einde van seizoen 1. 7.5/10
Zeker leuk genoeg om door te gaan met seizoen 2 nu
Uh, waarom is dat jammerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:32 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Alleen beetje jammer dat ze m op Ned3 al hebben uitgezonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |