abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:36:12 #196
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_143033254
Nergens last van.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  roze zondag 3 augustus 2014 @ 23:41:26 #197
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143036350
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Gisteren ook gezien ja _O_
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 3 augustus 2014 @ 23:42:27 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143036402
Iemand anders kan via mijn account wel kijken maar ik zelf niet :') Laad gewoon mijn serie niet. Zwart scherm is alles wat ik zie
Your beauty never ever scared me.
  zondag 3 augustus 2014 @ 23:49:52 #199
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_143036710
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Beide ook gezien ja erg komische gast.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_143040356
Net Tiny: A Story About Living Small gekeken. Als ik single zou zijn en geen muziekcollectie zou hebben (en een stel boeken, games, etc.) dan zou een volledig huis ter grootte van een slaapkamer toch best tof zijn. Best gaaf, die tiny house movement.

Nu eens The Birdcage kijken. 't is alweer even geleden, en die film is hilarisch.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_143043061
Filth (2013) gezien via UK, het boek is vele malen beter.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143043193
Gister ook gedoe met kijken hier, dus gingen we over naar Ziggo Uitzending Gemist. Meer blokjes en haperingen dan beeld.... :{

Hoe afhankelijk ben je dan he hahaha
  maandag 4 augustus 2014 @ 08:58:03 #203
258885 Solique
I Kill You !
pi_143043210
Gistermiddag nog nergens last van, zelf nu Terra Nova aan het afkijken. Maar 1 seizoen dus gaat snel.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_143046841
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 08:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Gister ook gedoe met kijken hier, dus gingen we over naar Ziggo Uitzending Gemist. Meer blokjes en haperingen dan beeld.... :{

Hoe afhankelijk ben je dan he hahaha
Ja echt belachelijk hoe de kwaliteit van uitzending gemist er anno 2014 uit ziet hè... En dan komen ze ook nog met dat slappe NLZiet oid dat totaal geen concurrentie is voor Netflix
pi_143048060
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:52 schreef Apostrof het volgende:

[..]

Ja echt belachelijk hoe de kwaliteit van uitzending gemist er anno 2014 uit ziet hè... En dan komen ze ook nog met dat slappe NLZiet oid dat totaal geen concurrentie is voor Netflix
volgens mij doen ze dat nu bewust niet (meer?) in hd online zetten maar bewaren ze dat voor die NLZiet dienst :')
pi_143048140
Maar weer aan The Killing seizoen 3 beginnen dan maar.
pi_143048164
Bates Motel.

Best ok. 7/10
pi_143048199
Ben trouwens aan Death Note begonnen, je moet wel wat met anime hebben maar damn! Tot nu toe heel erg tof. (5 episodes gezien)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:35:52 #209
258885 Solique
I Kill You !
pi_143048227
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben trouwens aan Death Note begonnen, je moet wel wat met anime hebben maar damn! Tot nu toe heel erg tof. (5 episodes gezien)
Is toffe anime :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_143048255
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben trouwens aan Death Note begonnen, je moet wel wat met anime hebben maar damn! Tot nu toe heel erg tof. (5 episodes gezien)
Heel vet ja al vind ik Attack on Titan nog gruwelijker.
pi_143048313
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:36 schreef Rijst het volgende:

[..]

Heel vet ja al vind ik Attack on Titan nog gruwelijker.
Daar ga ik ook nog wel aan beginnen ooit, en Hunter X Hunter. :)

Oh en Knights of Sidonia. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143048359
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Daar ga ik ook nog wel aan beginnen ooit, en Hunter X Hunter. :)

Oh en Knights of Sidonia. :P
Haha nog even One piece erachteraan en we zijn weer 10 jaar verder _O-
pi_143048424
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:40 schreef Rijst het volgende:

[..]

Haha nog even One piece erachteraan en we zijn weer 10 jaar verder _O-
Zoiets. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  roze maandag 4 augustus 2014 @ 13:20:39 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143049520
Bates Motel _O_
Your beauty never ever scared me.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:29:14 #215
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_143049817
suits of fargo?

ik heb momenteel afgekeken of alles gezien wat er uitgekomen is:
Dexter /GoT/ Arrow/ walking dead/ Sons of anarchy / Breaking bad / Vikings / Touch /
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:30:14 #216
401956 _Dido_
Remember me!
pi_143049846
Ik ga The L Word maar weer eens kijken :P En House of Cards nog een kansje geven!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_143049875
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
suits of fargo?
Fargo
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143051257
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
suits of fargo?

ik heb momenteel afgekeken of alles gezien wat er uitgekomen is:
Dexter /GoT/ Arrow/ walking dead/ Sons of anarchy / Breaking bad / Vikings / Touch /
Dan zie ik the shield en oitnb en misschien weeds er nog niet bij staan :)
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:30:17 #219
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_143051783
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
suits of fargo?

ik heb momenteel afgekeken of alles gezien wat er uitgekomen is:
Dexter /GoT/ Arrow/ walking dead/ Sons of anarchy / Breaking bad / Vikings / Touch /
House of Cards, dan Fargo en Suits. The Bridge was ook wel goed.
pi_143051909
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
suits of fargo?

Allebei geweldige series. Ik zou Fargo lekker voor het najaar bewaren om de sfeer compleet te maken.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:50:27 #221
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143052442
Suits seizoen 1 en 2
seizoen 3 is meer As The World Turns
pi_143060439
Ben eindelijk bij met Pretty Little Liars! :D
Twijfel of ik nu weer een nieuwe serie ga volgen, maar volg er al zoveel...
Ga nu eerst maar wat films afwerken, die zijn tenminste na een uurtje of 2 klaar ipv eerst kijken of serie wel leuk is, personages leren kennen etc. ;)
pi_143063389
Ik heb ineens geen subtitel weergave meer op mijn TV. Rondje Google gedaan, ligt kennelijk aan de dns die ik gebruik. Irritant. Op mijn tablet met Hola heb ik ze wel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_143063612
Godsamme, ligt het aan mij of wordt House of Cards met elke aflevering beter? (zitten in seizoen 2)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143063774
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, ligt het aan mij of wordt House of Cards met elke aflevering beter? (zitten in seizoen 2)
Ja _O_

Ik heb pas geleden aflevering hoc in 4k gekeken. Dat is toch wel genot hoor. Vond het zoveel toffer dat ik met rest van S02 wacht op nieuwe teevee.
pi_143063784
Wordt hoc nog beter, ja? Zit nu bij s01e11. Snel verder kijken.

Kindjes blij, Frozen binnenkort beschikbaar.
Met een meidenkwartet
pi_143064359
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:24 schreef Cathmar het volgende:
Wordt hoc nog beter, ja? Zit nu bij s01e11. Snel verder kijken.

Kindjes blij, Frozen binnenkort beschikbaar.
ik ook blij nog nooit gezien namelijk
pi_143064376
en wat zijn de 1e 5 seizoen van HIMYM toch legendarisch
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:51:10 #229
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_143080988
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:38 schreef Evertjan het volgende:
en wat zijn de 1e 5 seizoen van HIMYM toch legendarisch
daarna werd het rap minder legendarisch helaas :{

Zelf net begonnen met Chuck op Netflix :D Eerste seizoen op 2 aflveringen na al gekeken, leuke serie ^O^ enne Yvonne Strahovski natuurlijk O+
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:53:20 #230
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_143081039
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, ligt het aan mij of wordt House of Cards met elke aflevering beter? (zitten in seizoen 2)
Zeker! De laatste 6 afleveringen heb ik aan een stuk gekeken want dat is echt toptv. :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_143081120
Beasts of the Southern Wild
In dit fantasierijke drama woont het kleine meisje Hushpuppy met haar vader in een krot van een huis in de Mississippi Delta.

Snowball Express
Moe van de tredmolen in New York ontvangt John Baxter een cadeau voor het leven via het testament van zijn oom: een skicomplex in de Rocky Mountains.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:40:42 #232
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143088350
Bij jullie ook geen subs meer?
pi_143088743
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:40 schreef SunChaser het volgende:
Bij jullie ook geen subs meer?
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:15 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ineens geen subtitel weergave meer op mijn TV. Rondje Google gedaan, ligt kennelijk aan de dns die ik gebruik. Irritant. Op mijn tablet met Hola heb ik ze wel.
ik heb wel subs maar ik gebruik vpn geen DNS

aftellen tot netflix naar belgie komt :P
ging in september naar belgie komen. ben benieuwd naar het aanbod.
pi_143088836
Modern Family seizoen 4 geweldig _O_
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:49:51 #235
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143090503
Hmm mijn fout, subs stond uit op unblock site, wist niet dat daar een schuifje zat
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:02:19 #236
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143090833
The Killing
Is dat wat?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:09:01 #237
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143091031
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:02 schreef SunChaser het volgende:
The Killing
Is dat wat?
de originele zeker weten, de remake weet ik niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143091394
De Deense variant is geweldig, ik heb de Amerikaanse remake ook nooit gezien.
pi_143093830
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef Urquhart het volgende:
De Deense variant is geweldig, ik heb de Amerikaanse remake ook nooit gezien.
Dat dus! De Deense variant móet je gaan kijken, die is erg goed.

En niet lezen als je hem nog wilt gaan kijken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143095659
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:09 schreef Re het volgende:

[..]

de originele zeker weten, de remake weet ik niet
Dit. Alleen seizoen 3> seizoen 1> seizoen 2 (vond ik)

Opmerking in het algemeen: Bron/Broen (The Bridge) ook zeker kijken als je Forbrydelsen (The Killing) leuk vond/vindt :Y
Tails tell tales
pi_143095711
Ik heb de Amerikaanse The Killing gekeken.
Seizoen 1 was wel oke maar daarna kon het mij niet meer zo boeien
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:21:54 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143097213
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:

Dat dus! De Deense variant móet je gaan kijken, die is erg goed.

Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:41:04 #243
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143097874
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:32 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dit. Alleen seizoen 3> seizoen 1> seizoen 2 (vond ik)

Opmerking in het algemeen: Bron/Broen (The Bridge) ook zeker kijken als je Forbrydelsen (The Killing) leuk vond/vindt :Y
The Bridge 2 staat nog steeds niet op Netflix :{
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:07:22 #244
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143098788
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.
Ik ben een van de weinigen die BB kut vind, seizoen 1 gezien, daarna alleen nog de laatste 2 afleveringen van de serie
pi_143098962
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Op UK staat een nieuwere geloof ik
pi_143110655
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben echt een van de weinigen die die (Deense) serie volledig ruk vond. Het begon veelbelovend, maar seizoen een eindigde zo suf dat ik er direct klaar mee was. Hetzelfde had ik met The Bridge/Broen, vond ik ook als een nachtkaars uitgaan.
Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf? Kan natuurlijk, maar ik vond het einde qua hoofdverhaallijn juist hét hoogtepunt (maar daarnaast vind ik Saga en Martin ook gewoon leuke/boeiende karakters). Seizoen 2 vond ik qua hoofdverhaallijn in zijn géheel erg goed.
Tails tell tales
  woensdag 6 augustus 2014 @ 00:37:08 #247
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_143111014
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik ben een van de weinigen die BB kut vind, seizoen 1 gezien, daarna alleen nog de laatste 2 afleveringen van de serie
Zonde, BB is een serie die elk seizoen beter en beter werd.
pi_143124417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Zonde, BB is een serie die elk seizoen beter en beter werd.
Dát is dus een mening die bijna iedereen lijkt te hebben (althans, op FOK!), die ík niet deel. Ik vond latere seizoenen ook onwijs goed, maar niet beter. :N
Tails tell tales
pi_143124471
Bates Motel werd nog wat beter tegen het einde van seizoen 1. 7.5/10

Zeker leuk genoeg om door te gaan met seizoen 2 nu :)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:00:50 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143124514
Begonnen aan The Americans. Erg toffe serie (na 3 eps).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143124604
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf? Kan natuurlijk, maar ik vond het einde qua hoofdverhaallijn juist hét hoogtepunt (maar daarnaast vind ik Saga en Martin ook gewoon leuke/boeiende karakters). Seizoen 2 vond ik qua hoofdverhaallijn in zijn géheel erg goed.
Nu ik er nog even over na zit te denken: bij Forbrydelsen vond ik volgens mij óók het einde juist het hoogtepunt van het eerste seizoen :D
Tails tell tales
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:03:49 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143124613
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Forbry het volgende:

Ja, vond je ook het einde van Bron/Broen seizoen 1 echt zo suf?
Ja, alles kwam zo mooi bijeen op de brug. Te gemaakt naar mijn smaak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:04:59 #253
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143124649
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_143125072
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Fargo, Luther, Sons of Anarchy, Prison Break
Feyenoord Rotterdam
pi_143125082
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, alles kwam zo mooi bijeen op de brug. Te gemaakt naar mijn smaak.
Hetzelfde vond je van het einde van het 1e seizoen van Forbrydelsen (zie ook mijn post hierboven)?
Ik vond bij beide series de eerste seizoenen niet de beste seizoenen, maar bij beide eerste seizoenen juist het einde dan wel weer erg sterk.

Ik weet je hiermee niet echt over te halen om alsnog de rest te gaan kijken, zekers? :P
Tails tell tales
pi_143125123
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
In ieder geval Fargo.
Tails tell tales
  roze woensdag 6 augustus 2014 @ 15:19:36 #257
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143125192
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Bates Motel :D
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:20:15 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143125221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Forbry het volgende:

Hetzelfde vond je van het einde van het 1e seizoen van Forbrydelsen (zie ook mijn post hierboven)?
Ik vond bij beide series de eerste seizoenen niet de beste seizoenen, maar bij beide eerste seizoenen juist het einde dan wel weer erg sterk.

Ik weet je hiermee niet echt over te halen om alsnog de rest te gaan kijken, zekers? :P
Dat einde vond ik enorm afgeraffeld. Keek het samen met een vriend en we waren allebei echt teleurgesteld, 'wat een makkelijk einde'. Ik heb seizoen twee hier nog liggen op dvd, maar vooralsnog geen enkele drang die te gaan kijken. Sorry ;) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143125640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bates Motel werd nog wat beter tegen het einde van seizoen 1. 7.5/10

Zeker leuk genoeg om door te gaan met seizoen 2 nu :)
Alleen beetje jammer dat ze m op Ned3 al hebben uitgezonden
pi_143125655
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:32 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Alleen beetje jammer dat ze m op Ned3 al hebben uitgezonden
Uh, waarom is dat jammer :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')