abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143043061
Filth (2013) gezien via UK, het boek is vele malen beter.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143043193
Gister ook gedoe met kijken hier, dus gingen we over naar Ziggo Uitzending Gemist. Meer blokjes en haperingen dan beeld.... :{

Hoe afhankelijk ben je dan he hahaha
  maandag 4 augustus 2014 @ 08:58:03 #203
258885 Solique
I Kill You !
pi_143043210
Gistermiddag nog nergens last van, zelf nu Terra Nova aan het afkijken. Maar 1 seizoen dus gaat snel.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_143046841
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 08:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Gister ook gedoe met kijken hier, dus gingen we over naar Ziggo Uitzending Gemist. Meer blokjes en haperingen dan beeld.... :{

Hoe afhankelijk ben je dan he hahaha
Ja echt belachelijk hoe de kwaliteit van uitzending gemist er anno 2014 uit ziet hè... En dan komen ze ook nog met dat slappe NLZiet oid dat totaal geen concurrentie is voor Netflix
pi_143048060
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:52 schreef Apostrof het volgende:

[..]

Ja echt belachelijk hoe de kwaliteit van uitzending gemist er anno 2014 uit ziet hè... En dan komen ze ook nog met dat slappe NLZiet oid dat totaal geen concurrentie is voor Netflix
volgens mij doen ze dat nu bewust niet (meer?) in hd online zetten maar bewaren ze dat voor die NLZiet dienst :')
pi_143048140
Maar weer aan The Killing seizoen 3 beginnen dan maar.
pi_143048164
Bates Motel.

Best ok. 7/10
pi_143048199
Ben trouwens aan Death Note begonnen, je moet wel wat met anime hebben maar damn! Tot nu toe heel erg tof. (5 episodes gezien)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:35:52 #209
258885 Solique
I Kill You !
pi_143048227
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben trouwens aan Death Note begonnen, je moet wel wat met anime hebben maar damn! Tot nu toe heel erg tof. (5 episodes gezien)
Is toffe anime :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_143048255
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben trouwens aan Death Note begonnen, je moet wel wat met anime hebben maar damn! Tot nu toe heel erg tof. (5 episodes gezien)
Heel vet ja al vind ik Attack on Titan nog gruwelijker.
pi_143048313
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:36 schreef Rijst het volgende:

[..]

Heel vet ja al vind ik Attack on Titan nog gruwelijker.
Daar ga ik ook nog wel aan beginnen ooit, en Hunter X Hunter. :)

Oh en Knights of Sidonia. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143048359
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Daar ga ik ook nog wel aan beginnen ooit, en Hunter X Hunter. :)

Oh en Knights of Sidonia. :P
Haha nog even One piece erachteraan en we zijn weer 10 jaar verder _O-
pi_143048424
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:40 schreef Rijst het volgende:

[..]

Haha nog even One piece erachteraan en we zijn weer 10 jaar verder _O-
Zoiets. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  roze maandag 4 augustus 2014 @ 13:20:39 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143049520
Bates Motel _O_
Your beauty never ever scared me.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:29:14 #215
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_143049817
suits of fargo?

ik heb momenteel afgekeken of alles gezien wat er uitgekomen is:
Dexter /GoT/ Arrow/ walking dead/ Sons of anarchy / Breaking bad / Vikings / Touch /
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:30:14 #216
401956 _Dido_
Remember me!
pi_143049846
Ik ga The L Word maar weer eens kijken :P En House of Cards nog een kansje geven!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_143049875
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
suits of fargo?
Fargo
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143051257
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
suits of fargo?

ik heb momenteel afgekeken of alles gezien wat er uitgekomen is:
Dexter /GoT/ Arrow/ walking dead/ Sons of anarchy / Breaking bad / Vikings / Touch /
Dan zie ik the shield en oitnb en misschien weeds er nog niet bij staan :)
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:30:17 #219
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_143051783
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
suits of fargo?

ik heb momenteel afgekeken of alles gezien wat er uitgekomen is:
Dexter /GoT/ Arrow/ walking dead/ Sons of anarchy / Breaking bad / Vikings / Touch /
House of Cards, dan Fargo en Suits. The Bridge was ook wel goed.
pi_143051909
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
suits of fargo?

Allebei geweldige series. Ik zou Fargo lekker voor het najaar bewaren om de sfeer compleet te maken.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:50:27 #221
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143052442
Suits seizoen 1 en 2
seizoen 3 is meer As The World Turns
pi_143060439
Ben eindelijk bij met Pretty Little Liars! :D
Twijfel of ik nu weer een nieuwe serie ga volgen, maar volg er al zoveel...
Ga nu eerst maar wat films afwerken, die zijn tenminste na een uurtje of 2 klaar ipv eerst kijken of serie wel leuk is, personages leren kennen etc. ;)
pi_143063389
Ik heb ineens geen subtitel weergave meer op mijn TV. Rondje Google gedaan, ligt kennelijk aan de dns die ik gebruik. Irritant. Op mijn tablet met Hola heb ik ze wel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_143063612
Godsamme, ligt het aan mij of wordt House of Cards met elke aflevering beter? (zitten in seizoen 2)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143063774
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, ligt het aan mij of wordt House of Cards met elke aflevering beter? (zitten in seizoen 2)
Ja _O_

Ik heb pas geleden aflevering hoc in 4k gekeken. Dat is toch wel genot hoor. Vond het zoveel toffer dat ik met rest van S02 wacht op nieuwe teevee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')