Ja echt belachelijk hoe de kwaliteit van uitzending gemist er anno 2014 uit ziet hè... En dan komen ze ook nog met dat slappe NLZiet oid dat totaal geen concurrentie is voor Netflixquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Gister ook gedoe met kijken hier, dus gingen we over naar Ziggo Uitzending Gemist. Meer blokjes en haperingen dan beeld....
Hoe afhankelijk ben je dan he hahaha
volgens mij doen ze dat nu bewust niet (meer?) in hd online zetten maar bewaren ze dat voor die NLZiet dienstquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:52 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk hoe de kwaliteit van uitzending gemist er anno 2014 uit ziet hè... En dan komen ze ook nog met dat slappe NLZiet oid dat totaal geen concurrentie is voor Netflix
Is toffe animequote:Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben trouwens aan Death Note begonnen, je moet wel wat met anime hebben maar damn! Tot nu toe heel erg tof. (5 episodes gezien)
Heel vet ja al vind ik Attack on Titan nog gruwelijker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben trouwens aan Death Note begonnen, je moet wel wat met anime hebben maar damn! Tot nu toe heel erg tof. (5 episodes gezien)
Daar ga ik ook nog wel aan beginnen ooit, en Hunter X Hunter.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heel vet ja al vind ik Attack on Titan nog gruwelijker.
Haha nog even One piece erachteraan en we zijn weer 10 jaar verderquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook nog wel aan beginnen ooit, en Hunter X Hunter.
Oh en Knights of Sidonia.
Zoiets.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha nog even One piece erachteraan en we zijn weer 10 jaar verder
Dan zie ik the shield en oitnb en misschien weeds er nog niet bij staanquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
suits of fargo?
ik heb momenteel afgekeken of alles gezien wat er uitgekomen is:
Dexter /GoT/ Arrow/ walking dead/ Sons of anarchy / Breaking bad / Vikings / Touch /
House of Cards, dan Fargo en Suits. The Bridge was ook wel goed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
suits of fargo?
ik heb momenteel afgekeken of alles gezien wat er uitgekomen is:
Dexter /GoT/ Arrow/ walking dead/ Sons of anarchy / Breaking bad / Vikings / Touch /
Allebei geweldige series. Ik zou Fargo lekker voor het najaar bewaren om de sfeer compleet te maken.quote:
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, ligt het aan mij of wordt House of Cards met elke aflevering beter? (zitten in seizoen 2)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |