quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tering wat is dat Fargo een geniale serie zeg.
Ook deze week aan begonnen. Wat een heerlijk character van Thornton zegquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tering wat is dat Fargo een geniale serie zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
http://www.flixfilms.nl/quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik keek altijd op die blogspot.netflix site om te kijken wat er nieuw is elke dag alleen die site loopt nu de hele tijd vast, meer mensen last van? En weten jullie een andere site de de nederlandse netflix volgt?
Lijkt het nu weer te doen
ken je South Park wel?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:19 schreef Rijst het volgende:
Vorige week was er een Family Guy weekend op CC. Heb dat nooit gekeken. Uit verveling 2 afleveringen gekeken en vind het hilarischHeb wat gemist de afgelopen 15 jaar.
Gelukkig staan de eerste 12 seizoen op Netflix.
Ah dus het ligt niet aan mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
Netflix ligt eruit voor mij, dat is voor het eerst
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
Kan uiteindelijk nog wel starten maar erg traag, geen eigen lijst en geen ondertiteling.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
Lijkt inderdaad alleen Nederland te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:28 schreef Copycat het volgende:
Geen probleem met UK via iPhone -> AppleTV.
UK ook als ik twitter moet geloven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad alleen Nederland te zijn.
Ja, plus Florida:quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
UK ook als ik twitter moet geloven.
Nederland rechtstreeks via Apple TV krijg ik ook foutmelding en mijn kijklijst is weg. Maar ik kan wel UK streamen, dus ga weer snel verder met de laatste aflevering van Black Mirror. Kijk ik daarna wel of ik Nederland ook kan streamen via unblock en iPad of phone.quote:
I'm up!quote:
twitter:NetflixNL twitterde op zondag 03-08-2014 om 21:51:10We hebben op dit moment last van een storing en zijn druk bezig om dit op te lossen. Excuses voor het ongemak. reageer retweet
Ik zapte gisteren langs een volledige show van hem op Comedy Central, was inderdaad wel de moeite waard.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Taco'squote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
UK bij mij ook niet via deze omweg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef Aether het volgende:
Die ligt er ook niet uit:
http://www.isitdownrightnow.com/outagemap.php?domain=netflix.com
Vond ik ook leuk/goed. Vond vooral de 2e aflevering van het eerste seizoen erg sterk ("15 Million Merits").quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:07 schreef Copycat het volgende:
Via UK Black Mirror probleemloos afgekeken, unblock overgezet naar NL, maar het rode rondje blijft nu draaien.
Black Mirror is trouwens wel een aanrader. Sowieso:Charlie Brooker
.
UK. Maar zo te zien geen ondertiteling.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef Forbry het volgende:
Vond ik ook leuk/goed. Vond vooral de 2e aflevering van het eerste seizoen erg sterk ("15 Million Merits").
Weet iemand of het 1e deel van The Hobbit (An Unexpected Journey) ergens op Netflix te kijken is met Engelse of Nederlandse ondertiteling (hadden die al in de bioscoop gezien, maar wil die nog even opnieuw kijken voordat we -eindelijk- aan deel 2 gaan beginnen)?
Da's jammer, loser die ik ben wil ik er toch altijd graag ondertiteling bijquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
UK. Maar zo te zien geen ondertiteling.
Gisteren ook gezien jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Beide ook gezien ja erg komische gast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Ja echt belachelijk hoe de kwaliteit van uitzending gemist er anno 2014 uit ziet hè... En dan komen ze ook nog met dat slappe NLZiet oid dat totaal geen concurrentie is voor Netflixquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Gister ook gedoe met kijken hier, dus gingen we over naar Ziggo Uitzending Gemist. Meer blokjes en haperingen dan beeld....
Hoe afhankelijk ben je dan he hahaha
volgens mij doen ze dat nu bewust niet (meer?) in hd online zetten maar bewaren ze dat voor die NLZiet dienstquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:52 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk hoe de kwaliteit van uitzending gemist er anno 2014 uit ziet hè... En dan komen ze ook nog met dat slappe NLZiet oid dat totaal geen concurrentie is voor Netflix
Is toffe animequote:Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben trouwens aan Death Note begonnen, je moet wel wat met anime hebben maar damn! Tot nu toe heel erg tof. (5 episodes gezien)
Heel vet ja al vind ik Attack on Titan nog gruwelijker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben trouwens aan Death Note begonnen, je moet wel wat met anime hebben maar damn! Tot nu toe heel erg tof. (5 episodes gezien)
Daar ga ik ook nog wel aan beginnen ooit, en Hunter X Hunter.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heel vet ja al vind ik Attack on Titan nog gruwelijker.
Haha nog even One piece erachteraan en we zijn weer 10 jaar verderquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook nog wel aan beginnen ooit, en Hunter X Hunter.
Oh en Knights of Sidonia.
Zoiets.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha nog even One piece erachteraan en we zijn weer 10 jaar verder
Dan zie ik the shield en oitnb en misschien weeds er nog niet bij staanquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
suits of fargo?
ik heb momenteel afgekeken of alles gezien wat er uitgekomen is:
Dexter /GoT/ Arrow/ walking dead/ Sons of anarchy / Breaking bad / Vikings / Touch /
House of Cards, dan Fargo en Suits. The Bridge was ook wel goed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
suits of fargo?
ik heb momenteel afgekeken of alles gezien wat er uitgekomen is:
Dexter /GoT/ Arrow/ walking dead/ Sons of anarchy / Breaking bad / Vikings / Touch /
Allebei geweldige series. Ik zou Fargo lekker voor het najaar bewaren om de sfeer compleet te maken.quote:
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, ligt het aan mij of wordt House of Cards met elke aflevering beter? (zitten in seizoen 2)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |