abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:41:17 #176
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143030433
De hele wereld is down check twitter
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:42:38 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143030498
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:41 schreef SunChaser het volgende:
De hele wereld is down check twitter
I'm up!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:44:11 #178
62913 Blik
The one and Only!
pi_143030559
Ik heb net ook gewoon een aflevering OITNB gekeken, maar het gaat wel met horten en stoten
  Admin zondag 3 augustus 2014 @ 21:48:06 #179
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_143030737
Neeeeeeeeeeeeeeee
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:48:30 #180
62913 Blik
The one and Only!
pi_143030761
The Shield net ook gewoon opgestart
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:55:19 #181
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_143031091
NetflixNL twitterde op zondag 03-08-2014 om 21:51:10 We hebben op dit moment last van een storing en zijn druk bezig om dit op te lossen. Excuses voor het ongemak. reageer retweet
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:59:06 #182
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_143031282
Ah nee, wilde net How I Met Your Mother gaan kijken ;(.
pi_143031320
Uk doet t ook niet
Mokkel met stuntstok
  Admin zondag 3 augustus 2014 @ 22:02:35 #184
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_143031453
Godverdegodver, wie kunnen we de schuld geven?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:02:37 #185
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_143031455
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
pi_143031501
Geen problemen hier :Y)
pi_143031687
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Ik zapte gisteren langs een volledige show van hem op Comedy Central, was inderdaad wel de moeite waard.

Netflix ligt er hier ook uit.
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:07:41 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143031736
Via UK Black Mirror probleemloos afgekeken, unblock overgezet naar NL, maar het rode rondje blijft nu draaien.

Black Mirror is trouwens wel een aanrader. Sowieso: O+ Charlie Brooker O+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:09:22 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143031828
Canada pakt-ie weer wel meteen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143031881
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Taco's _O_
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_143031909
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:09 schreef Copycat het volgende:
Canada pakt-ie weer wel meteen.
Die ligt er ook niet uit:
http://www.isitdownrightnow.com/outagemap.php?domain=netflix.com
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:12:19 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143031985
quote:
UK bij mij ook niet via deze omweg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143032481
quote:
8s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:07 schreef Copycat het volgende:
Via UK Black Mirror probleemloos afgekeken, unblock overgezet naar NL, maar het rode rondje blijft nu draaien.

Black Mirror is trouwens wel een aanrader. Sowieso: O+ Charlie Brooker O+ .
Vond ik ook leuk/goed. Vond vooral de 2e aflevering van het eerste seizoen erg sterk ("15 Million Merits").

Weet iemand of het 1e deel van The Hobbit (An Unexpected Journey) ergens op Netflix te kijken is MET Engelse of Nederlandse ondertiteling (hadden die al in de bioscoop gezien, maar wil die nog even opnieuw kijken voordat we -eindelijk- aan deel 2 gaan beginnen)?
Tails tell tales
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:28:05 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143032835
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef Forbry het volgende:
Vond ik ook leuk/goed. Vond vooral de 2e aflevering van het eerste seizoen erg sterk ("15 Million Merits").

Weet iemand of het 1e deel van The Hobbit (An Unexpected Journey) ergens op Netflix te kijken is met Engelse of Nederlandse ondertiteling (hadden die al in de bioscoop gezien, maar wil die nog even opnieuw kijken voordat we -eindelijk- aan deel 2 gaan beginnen)?
UK. Maar zo te zien geen ondertiteling.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143033220
quote:
7s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

UK. Maar zo te zien geen ondertiteling.
Da's jammer, loser die ik ben wil ik er toch altijd graag ondertiteling bij ;)
Nou ja, wel bedankt voor reactie. ^O^
Tails tell tales
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:36:12 #196
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_143033254
Nergens last van.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  roze zondag 3 augustus 2014 @ 23:41:26 #197
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143036350
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Gisteren ook gezien ja _O_
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 3 augustus 2014 @ 23:42:27 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143036402
Iemand anders kan via mijn account wel kijken maar ik zelf niet :') Laad gewoon mijn serie niet. Zwart scherm is alles wat ik zie
Your beauty never ever scared me.
  zondag 3 augustus 2014 @ 23:49:52 #199
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_143036710
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Beide ook gezien ja erg komische gast.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_143040356
Net Tiny: A Story About Living Small gekeken. Als ik single zou zijn en geen muziekcollectie zou hebben (en een stel boeken, games, etc.) dan zou een volledig huis ter grootte van een slaapkamer toch best tof zijn. Best gaaf, die tiny house movement.

Nu eens The Birdcage kijken. 't is alweer even geleden, en die film is hilarisch.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')