I'm up!quote:
twitter:NetflixNL twitterde op zondag 03-08-2014 om 21:51:10We hebben op dit moment last van een storing en zijn druk bezig om dit op te lossen. Excuses voor het ongemak. reageer retweet
Ik zapte gisteren langs een volledige show van hem op Comedy Central, was inderdaad wel de moeite waard.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Taco'squote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
UK bij mij ook niet via deze omweg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef Aether het volgende:
Die ligt er ook niet uit:
http://www.isitdownrightnow.com/outagemap.php?domain=netflix.com
Vond ik ook leuk/goed. Vond vooral de 2e aflevering van het eerste seizoen erg sterk ("15 Million Merits").quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:07 schreef Copycat het volgende:
Via UK Black Mirror probleemloos afgekeken, unblock overgezet naar NL, maar het rode rondje blijft nu draaien.
Black Mirror is trouwens wel een aanrader. Sowieso:Charlie Brooker
.
UK. Maar zo te zien geen ondertiteling.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef Forbry het volgende:
Vond ik ook leuk/goed. Vond vooral de 2e aflevering van het eerste seizoen erg sterk ("15 Million Merits").
Weet iemand of het 1e deel van The Hobbit (An Unexpected Journey) ergens op Netflix te kijken is met Engelse of Nederlandse ondertiteling (hadden die al in de bioscoop gezien, maar wil die nog even opnieuw kijken voordat we -eindelijk- aan deel 2 gaan beginnen)?
Da's jammer, loser die ik ben wil ik er toch altijd graag ondertiteling bijquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
UK. Maar zo te zien geen ondertiteling.
Gisteren ook gezien jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Beide ook gezien ja erg komische gast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |