abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143009216
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tering wat is dat Fargo een geniale serie zeg.
_O_

Grimm vond ik niet leuk genoeg, maar een beetje van gezien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 3 augustus 2014 @ 09:13:42 #152
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_143009578
Ik keek altijd op die blogspot.netflix site om te kijken wat er nieuw is elke dag alleen die site loopt nu de hele tijd vast, meer mensen last van? En weten jullie een andere site de de nederlandse netflix volgt?

Lijkt het nu weer te doen :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 3 augustus 2014 @ 10:56:25 #153
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_143010587
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tering wat is dat Fargo een geniale serie zeg.
Ook deze week aan begonnen. Wat een heerlijk character van Thornton zeg :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_143010856
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik keek altijd op die blogspot.netflix site om te kijken wat er nieuw is elke dag alleen die site loopt nu de hele tijd vast, meer mensen last van? En weten jullie een andere site de de nederlandse netflix volgt?

Lijkt het nu weer te doen :9

http://www.flixfilms.nl/
pi_143010932
Vorige week was er een Family Guy weekend op CC. Heb dat nooit gekeken. Uit verveling 2 afleveringen gekeken en vind het hilarisch _O- Heb wat gemist de afgelopen 15 jaar.

Gelukkig staan de eerste 12 seizoen op Netflix. *)
  zondag 3 augustus 2014 @ 11:35:37 #156
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_143011187
Modern family s4 *O*

Oh en surviving the cut. ^O^
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_143012327
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:19 schreef Rijst het volgende:
Vorige week was er een Family Guy weekend op CC. Heb dat nooit gekeken. Uit verveling 2 afleveringen gekeken en vind het hilarisch _O- Heb wat gemist de afgelopen 15 jaar.

Gelukkig staan de eerste 12 seizoen op Netflix. *)
ken je South Park wel?
Zo niet, moet je die zeker ook eens kijken :Y :D
pi_143028672
Netflix ligt eruit voor mij, dat is voor het eerst :)
pi_143028693
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
Netflix ligt eruit voor mij, dat is voor het eerst :)
Ah dus het ligt niet aan mij.
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:08:13 #160
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143028769
Neeeee
pi_143028787
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
Netflix ligt eruit voor mij, dat is voor het eerst :)
Oh, and that's a bad miss!
pi_143029016
Beetje F5-en hielp hier :Y
  ESF Reporter zondag 3 augustus 2014 @ 21:14:03 #163
87554 Cee
Welluk?
pi_143029063
Ik kan gewoon Netflixen hoor. :7
Net op Netflix US een mooie documentaire gekeken, Spinning Plates. Over drie restaurants die totaal van elkaar verschillen: een Sterrenrestaurant in Chicago, een familie-diner in Iowa en een drive-thru Mexicaan in Arizona. Eerst mooi om te zien hoe er drie verschillende verhalen, sferen, eigenaars en klanten zijn. En dan beginnen de parallellen te komen en ga je ineens heel anders naar die verhalen kijken. Lastig uit te leggen. Beschouw de docu als een tip. ^O^
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:14:16 #164
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_143029068
Op de iPad pakt tie 'm hier ook niet inderdaad.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_143029256
Netflix US via PS3 doet het wel hier.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_143029674
Hopelijk doet hij het hier ook weer snel. We wilde net aan seizoen 2 van OITNB beginnen..
pi_143029718
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
Netflix ligt eruit voor mij, dat is voor het eerst :)
Kan uiteindelijk nog wel starten maar erg traag, geen eigen lijst en geen ondertiteling.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  ESF Reporter zondag 3 augustus 2014 @ 21:27:53 #168
87554 Cee
Welluk?
pi_143029725
Ik kijk nu Sharknado (1). Al 1 keer hardop gelachen.
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:28:27 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143029757
Geen probleem met UK via iPhone -> AppleTV.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143029795
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:28 schreef Copycat het volgende:
Geen probleem met UK via iPhone -> AppleTV.
Lijkt inderdaad alleen Nederland te zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_143029948
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef Aether het volgende:

[..]

Lijkt inderdaad alleen Nederland te zijn.
UK ook als ik twitter moet geloven.
pi_143029982
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

UK ook als ik twitter moet geloven.
Ja, plus Florida:
http://www.isitdownrightnow.com/outagemap.php?domain=netflix.com
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:34:24 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143030082
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Thomas B. het volgende:

UK ook als ik twitter moet geloven.
Nederland rechtstreeks via Apple TV krijg ik ook foutmelding en mijn kijklijst is weg. Maar ik kan wel UK streamen, dus ga weer snel verder met de laatste aflevering van Black Mirror. Kijk ik daarna wel of ik Nederland ook kan streamen via unblock en iPad of phone.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:38:30 #174
62913 Blik
The one and Only!
pi_143030293
Goed om te weten dat ik niet de enige ben
pi_143030428
Werkt hier nu weer
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:41:17 #176
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143030433
De hele wereld is down check twitter
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:42:38 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143030498
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:41 schreef SunChaser het volgende:
De hele wereld is down check twitter
I'm up!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:44:11 #178
62913 Blik
The one and Only!
pi_143030559
Ik heb net ook gewoon een aflevering OITNB gekeken, maar het gaat wel met horten en stoten
  Admin zondag 3 augustus 2014 @ 21:48:06 #179
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_143030737
Neeeeeeeeeeeeeeee
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:48:30 #180
62913 Blik
The one and Only!
pi_143030761
The Shield net ook gewoon opgestart
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:55:19 #181
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_143031091
NetflixNL twitterde op zondag 03-08-2014 om 21:51:10 We hebben op dit moment last van een storing en zijn druk bezig om dit op te lossen. Excuses voor het ongemak. reageer retweet
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:59:06 #182
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_143031282
Ah nee, wilde net How I Met Your Mother gaan kijken ;(.
pi_143031320
Uk doet t ook niet
Mokkel met stuntstok
  Admin zondag 3 augustus 2014 @ 22:02:35 #184
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_143031453
Godverdegodver, wie kunnen we de schuld geven?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:02:37 #185
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_143031455
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
pi_143031501
Geen problemen hier :Y)
pi_143031687
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Ik zapte gisteren langs een volledige show van hem op Comedy Central, was inderdaad wel de moeite waard.

Netflix ligt er hier ook uit.
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:07:41 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143031736
Via UK Black Mirror probleemloos afgekeken, unblock overgezet naar NL, maar het rode rondje blijft nu draaien.

Black Mirror is trouwens wel een aanrader. Sowieso: O+ Charlie Brooker O+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:09:22 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143031828
Canada pakt-ie weer wel meteen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143031881
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Taco's _O_
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_143031909
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:09 schreef Copycat het volgende:
Canada pakt-ie weer wel meteen.
Die ligt er ook niet uit:
http://www.isitdownrightnow.com/outagemap.php?domain=netflix.com
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:12:19 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143031985
quote:
UK bij mij ook niet via deze omweg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143032481
quote:
8s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:07 schreef Copycat het volgende:
Via UK Black Mirror probleemloos afgekeken, unblock overgezet naar NL, maar het rode rondje blijft nu draaien.

Black Mirror is trouwens wel een aanrader. Sowieso: O+ Charlie Brooker O+ .
Vond ik ook leuk/goed. Vond vooral de 2e aflevering van het eerste seizoen erg sterk ("15 Million Merits").

Weet iemand of het 1e deel van The Hobbit (An Unexpected Journey) ergens op Netflix te kijken is MET Engelse of Nederlandse ondertiteling (hadden die al in de bioscoop gezien, maar wil die nog even opnieuw kijken voordat we -eindelijk- aan deel 2 gaan beginnen)?
Tails tell tales
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:28:05 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143032835
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef Forbry het volgende:
Vond ik ook leuk/goed. Vond vooral de 2e aflevering van het eerste seizoen erg sterk ("15 Million Merits").

Weet iemand of het 1e deel van The Hobbit (An Unexpected Journey) ergens op Netflix te kijken is met Engelse of Nederlandse ondertiteling (hadden die al in de bioscoop gezien, maar wil die nog even opnieuw kijken voordat we -eindelijk- aan deel 2 gaan beginnen)?
UK. Maar zo te zien geen ondertiteling.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143033220
quote:
7s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

UK. Maar zo te zien geen ondertiteling.
Da's jammer, loser die ik ben wil ik er toch altijd graag ondertiteling bij ;)
Nou ja, wel bedankt voor reactie. ^O^
Tails tell tales
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:36:12 #196
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_143033254
Nergens last van.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  roze zondag 3 augustus 2014 @ 23:41:26 #197
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143036350
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Gisteren ook gezien ja _O_
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 3 augustus 2014 @ 23:42:27 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143036402
Iemand anders kan via mijn account wel kijken maar ik zelf niet :') Laad gewoon mijn serie niet. Zwart scherm is alles wat ik zie
Your beauty never ever scared me.
  zondag 3 augustus 2014 @ 23:49:52 #199
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_143036710
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Beide ook gezien ja erg komische gast.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_143040356
Net Tiny: A Story About Living Small gekeken. Als ik single zou zijn en geen muziekcollectie zou hebben (en een stel boeken, games, etc.) dan zou een volledig huis ter grootte van een slaapkamer toch best tof zijn. Best gaaf, die tiny house movement.

Nu eens The Birdcage kijken. 't is alweer even geleden, en die film is hilarisch.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')