quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tering wat is dat Fargo een geniale serie zeg.
Ook deze week aan begonnen. Wat een heerlijk character van Thornton zegquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tering wat is dat Fargo een geniale serie zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
http://www.flixfilms.nl/quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik keek altijd op die blogspot.netflix site om te kijken wat er nieuw is elke dag alleen die site loopt nu de hele tijd vast, meer mensen last van? En weten jullie een andere site de de nederlandse netflix volgt?
Lijkt het nu weer te doen
ken je South Park wel?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:19 schreef Rijst het volgende:
Vorige week was er een Family Guy weekend op CC. Heb dat nooit gekeken. Uit verveling 2 afleveringen gekeken en vind het hilarischHeb wat gemist de afgelopen 15 jaar.
Gelukkig staan de eerste 12 seizoen op Netflix.
Ah dus het ligt niet aan mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
Netflix ligt eruit voor mij, dat is voor het eerst
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
Netflix ligt eruit voor mij, dat is voor het eerst
Kan uiteindelijk nog wel starten maar erg traag, geen eigen lijst en geen ondertiteling.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
Netflix ligt eruit voor mij, dat is voor het eerst
Lijkt inderdaad alleen Nederland te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:28 schreef Copycat het volgende:
Geen probleem met UK via iPhone -> AppleTV.
UK ook als ik twitter moet geloven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad alleen Nederland te zijn.
Ja, plus Florida:quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
UK ook als ik twitter moet geloven.
Nederland rechtstreeks via Apple TV krijg ik ook foutmelding en mijn kijklijst is weg. Maar ik kan wel UK streamen, dus ga weer snel verder met de laatste aflevering van Black Mirror. Kijk ik daarna wel of ik Nederland ook kan streamen via unblock en iPad of phone.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |