abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143009216
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tering wat is dat Fargo een geniale serie zeg.
_O_

Grimm vond ik niet leuk genoeg, maar een beetje van gezien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 3 augustus 2014 @ 09:13:42 #152
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_143009578
Ik keek altijd op die blogspot.netflix site om te kijken wat er nieuw is elke dag alleen die site loopt nu de hele tijd vast, meer mensen last van? En weten jullie een andere site de de nederlandse netflix volgt?

Lijkt het nu weer te doen :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 3 augustus 2014 @ 10:56:25 #153
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_143010587
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tering wat is dat Fargo een geniale serie zeg.
Ook deze week aan begonnen. Wat een heerlijk character van Thornton zeg :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_143010856
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik keek altijd op die blogspot.netflix site om te kijken wat er nieuw is elke dag alleen die site loopt nu de hele tijd vast, meer mensen last van? En weten jullie een andere site de de nederlandse netflix volgt?

Lijkt het nu weer te doen :9

http://www.flixfilms.nl/
pi_143010932
Vorige week was er een Family Guy weekend op CC. Heb dat nooit gekeken. Uit verveling 2 afleveringen gekeken en vind het hilarisch _O- Heb wat gemist de afgelopen 15 jaar.

Gelukkig staan de eerste 12 seizoen op Netflix. *)
  zondag 3 augustus 2014 @ 11:35:37 #156
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_143011187
Modern family s4 *O*

Oh en surviving the cut. ^O^
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_143012327
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:19 schreef Rijst het volgende:
Vorige week was er een Family Guy weekend op CC. Heb dat nooit gekeken. Uit verveling 2 afleveringen gekeken en vind het hilarisch _O- Heb wat gemist de afgelopen 15 jaar.

Gelukkig staan de eerste 12 seizoen op Netflix. *)
ken je South Park wel?
Zo niet, moet je die zeker ook eens kijken :Y :D
pi_143028672
Netflix ligt eruit voor mij, dat is voor het eerst :)
pi_143028693
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
Netflix ligt eruit voor mij, dat is voor het eerst :)
Ah dus het ligt niet aan mij.
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:08:13 #160
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_143028769
Neeeee
pi_143028787
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
Netflix ligt eruit voor mij, dat is voor het eerst :)
Oh, and that's a bad miss!
pi_143029016
Beetje F5-en hielp hier :Y
  ESF Reporter zondag 3 augustus 2014 @ 21:14:03 #163
87554 Cee
Welluk?
pi_143029063
Ik kan gewoon Netflixen hoor. :7
Net op Netflix US een mooie documentaire gekeken, Spinning Plates. Over drie restaurants die totaal van elkaar verschillen: een Sterrenrestaurant in Chicago, een familie-diner in Iowa en een drive-thru Mexicaan in Arizona. Eerst mooi om te zien hoe er drie verschillende verhalen, sferen, eigenaars en klanten zijn. En dan beginnen de parallellen te komen en ga je ineens heel anders naar die verhalen kijken. Lastig uit te leggen. Beschouw de docu als een tip. ^O^
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:14:16 #164
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_143029068
Op de iPad pakt tie 'm hier ook niet inderdaad.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_143029256
Netflix US via PS3 doet het wel hier.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_143029674
Hopelijk doet hij het hier ook weer snel. We wilde net aan seizoen 2 van OITNB beginnen..
pi_143029718
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef I.C.O.N. het volgende:
Netflix ligt eruit voor mij, dat is voor het eerst :)
Kan uiteindelijk nog wel starten maar erg traag, geen eigen lijst en geen ondertiteling.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  ESF Reporter zondag 3 augustus 2014 @ 21:27:53 #168
87554 Cee
Welluk?
pi_143029725
Ik kijk nu Sharknado (1). Al 1 keer hardop gelachen.
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:28:27 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143029757
Geen probleem met UK via iPhone -> AppleTV.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143029795
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:28 schreef Copycat het volgende:
Geen probleem met UK via iPhone -> AppleTV.
Lijkt inderdaad alleen Nederland te zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_143029948
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef Aether het volgende:

[..]

Lijkt inderdaad alleen Nederland te zijn.
UK ook als ik twitter moet geloven.
pi_143029982
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

UK ook als ik twitter moet geloven.
Ja, plus Florida:
http://www.isitdownrightnow.com/outagemap.php?domain=netflix.com
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:34:24 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143030082
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Thomas B. het volgende:

UK ook als ik twitter moet geloven.
Nederland rechtstreeks via Apple TV krijg ik ook foutmelding en mijn kijklijst is weg. Maar ik kan wel UK streamen, dus ga weer snel verder met de laatste aflevering van Black Mirror. Kijk ik daarna wel of ik Nederland ook kan streamen via unblock en iPad of phone.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:38:30 #174
62913 Blik
The one and Only!
pi_143030293
Goed om te weten dat ik niet de enige ben
pi_143030428
Werkt hier nu weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')