In ieder geval Fargo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Bates Motelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Dat einde vond ik enorm afgeraffeld. Keek het samen met een vriend en we waren allebei echt teleurgesteld, 'wat een makkelijk einde'. Ik heb seizoen twee hier nog liggen op dvd, maar vooralsnog geen enkele drang die te gaan kijken. Sorryquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Forbry het volgende:
Hetzelfde vond je van het einde van het 1e seizoen van Forbrydelsen (zie ook mijn post hierboven)?
Ik vond bij beide series de eerste seizoenen niet de beste seizoenen, maar bij beide eerste seizoenen juist het einde dan wel weer erg sterk.
Ik weet je hiermee niet echt over te halen om alsnog de rest te gaan kijken, zekers?
Alleen beetje jammer dat ze m op Ned3 al hebben uitgezondenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bates Motel werd nog wat beter tegen het einde van seizoen 1. 7.5/10
Zeker leuk genoeg om door te gaan met seizoen 2 nu
Uh, waarom is dat jammerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:32 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Alleen beetje jammer dat ze m op Ned3 al hebben uitgezonden
Unsere Mütter, unsere Väter (3x 90 min en daarna afgelopen) en Fargo (ook afgelopen na 10 afleveringen)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Komt toch nieuw seizoen van Fargo?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Unsere Mütter, unsere Väter (3x 90 min en daarna afgelopen) en Fargo (ook afgelopen na 10 afleveringen)
Klopt maar wel een ander verhaallijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:17 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Komt toch nieuw seizoen van Fargo?
Blijft tofquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:00 schreef Caland het volgende:
Begonnen aan The Americans. Erg toffe serie (na 3 eps).
twitter:ZwareJongens twitterde op woensdag 06-08-2014 om 11:30:08Gelukkig hebben we in de bajes Nepflix! http://t.co/ISMpqdTVxt #OITNB reageer retweet
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:00 schreef franklop het volgende:
twitter:ZwareJongens twitterde op woensdag 06-08-2014 om 11:30:08Gelukkig hebben we in de bajes Nepflix! http://t.co/ISMpqdTVxt #OITNB reageer retweet
Lampje in de gevangenis?quote:
Haha dit is heel fout, maar ik herinner me dat Donald Duck vroeger deze stijl posters plaatste en je steeds kon raden wie er volgende maand aan de beurt was ...quote:
Oh ja das waar ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Haha dit is heel fout, maar ik herinner me dat Donald Duck vroeger deze stijl posters plaatste en je steeds kon raden wie er volgende maand aan de beurt was ...
the bletchley girls (of zoiets)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Je hebt geen NL abbo, je hebt gewoon een abbo op Netflix en kijkt vanuit NL.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:29 schreef b2py het volgende:
Hoe werkt dat precies met Hola Unblock? Ik heb nu gewoon een Nederlands abbonement op Netflix? Ik kan niet worden geblokkeerd ofzo?
Kan ook Aziz Ansari aanbevelen:quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Voor als Netflix weer werkt: er staan 2 shows op van comedian Gabriel Iglesias. Laatst een show van hem gezien, hilarisch. Aanrader wat mij betreft.
Die komt er wrs. ook helemaal niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Er is geen Franse Netflix
[ afbeelding ]
Ik dacht juist van wel of is dat al weer achterhaald?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Die komt er wrs. ook helemaal niet.![]()
Helaas. Ben het meest dol op Franse films.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Die komt er wrs. ook helemaal niet.![]()
Helaas. Ben het meest dol op Franse films.
quote:Netflix zal in september zijn deuren openen in België, evenals in Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg. Verder maakte het bedrijf bekend dat het inmiddels meer dan 50 miljoen abonnees heeft.
http://tweakers.net/nieuw(...)ber-naar-belgie.html
Jericho (TV Series 2006–2008) - IMDb beviel mij welquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een serie-aanrader? Breaking bad, oitnb, dexter, bevielen goed.. HoC, Got niet..
Toen ik met de boot naar Engeland ging had ik Deens ( of iets gelijksoortigs)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt geen NL abbo, je hebt gewoon een abbo op Netflix en kijkt vanuit NL.
Als jij vanmiddag naar Engeland vliegt en daar inlogt met je abbo krijg je de UK content te zien.
Forbry en Aether, allebei dank!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik was eerder, maar jij hebt dan wel weer een link van latere datum
Inderdaad heeft het een beetje een Soapsmaakje. Het laatste Netflix-seizoen viel me trouwens erg tegen. Mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:38 schreef yvonne het volgende:
Arrested development ben ik nu hooked aan. Heerlijk
Voor de oudere kijkertjes hier, doet me een beetje denken aan "Soap"
idd. De helft van de tijd herkende ik die zus niet eens. Nog zoiets raars.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad heeft het een beetje een Soapsmaakje. Het laatste Netflix-seizoen viel me trouwens erg tegen. Mosterd na de maaltijd.
Tsja, ik zou niet zo snel een serie aanraden die is afgekapt zonder bevredigend einde.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Jericho (TV Series 2006–2008) - IMDb beviel mij wel
Die serie mag van mij ook wel in NL komen!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
idd. De helft van de tijd herkende ik die zus niet eens. Nog zoiets raars.
Ben zelf met ega parenthood aan het kijken. Erg goed gedaan!
Wel alleen op USA netflix.
[ afbeelding ]
Staat genoteerd!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:44 schreef Aether het volgende:
[..]
Kan ook Aziz Ansari aanbevelen:
Interview: http://comediansincarsget(...)building-off-a-cliff
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:38 schreef yvonne het volgende:
Arrested development ben ik nu hooked aan. Heerlijk
Voor de oudere kijkertjes hier, doet me een beetje denken aan "Soap"
Want je wil geen unblock account?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:21 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Die serie mag van mij ook wel in NL komen!
Ga ik eens bekijken. Nog niet aan gedacht eigenlijk. Thanks.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Want je wil geen unblock account?
Unblock us gratis week proberenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:30 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ga ik eens bekijken. Nog niet aan gedacht eigenlijk. Thanks.
quote:Netflix surpasses HBO in subscriber revenue
New media out earns old—with a smaller customer base
Netflix has surpassed HBO in subscriber revenue, according to a status update from Netflix CEO Reed Hastings on Wednesday. The company is now pulling in $1.146 billion compared to HBO's $1.141 billion, and it boasts 50.05 million subscribers, according to its second-quarter earnings reported in July.
Netflix has long seen HBO as a competitor in terms of audience and, more recently, in produced content. While HBO has slowly started to come down from the ivory cable tower and be more flexible about how it offers its subscriptions, Netflix has been making gains.
Hastings acknowledged that HBO still surpasses Netflix "in profits and Emmy's [sic], but we are making progress." Hastings has said many times before that he considers HBO to be a media company that is well-positioned in the changing distribution landscape, where power is shifting away from cable providers and toward Internet streaming.
Still, Netflix may be looking up to HBO a while longer, at least in terms of business. HBO has 130 million subscribers worldwide, more than double Netflix's user base.
Netflix has also written that it's keeping a close eye on Amazon's Prime Instant Video offerings, which are heavily focused on the US, UK, and German markets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |