Daar zouden de alarmbellen al moeten afgaan. Sterker, ik vraag mij af als je wist wat voor figuur het is, je uberhaupt een relatie mee aanging.quote:Ik heb expres een beetje afgewacht of hij met ideeën zou komen, omdat ik een beetje het gevoel had dat alles van mij af kwam. De dag van tevoren vroeg ik het nogmaals en zei hij naar belgië te gaan met wat vrienden van de sportclub. Ik vond het best een naaistreek dat hij me niet uitnodige om mee te gaan, dus ben tegen hem uitgevallen. Hij zei dat hij niet meer zou gaan en 'wel gewoon thuis zou gaan zitten'. Omdat ik weet wat voor jongen het is wist ik dat dit een leugen was. (vorige week heb ik hem er trouwens nogmaals mee geconfronteerd en uiteindelijk blijkt hij nog wel te zijn geweest. hij had gelogen) ik heb hem om 00.00 gebeld, een stuk of 5x. Hij nam niet op... Dit was best een klap voor mij, mijn relatie wilde in de eerste plaats al niet samenzijn met oudjaar. En dan wil hij me ook niet eens bellen of smsen om mij gelukkig nieuwjaar te wensen?
Ik kan het niet omdat ik me best snel hecht aan iemand. En zoiets niet gauw loslaat.... Ik probeer het steeds maar doe mezelf er alleen maar Pijn meequote:Op zondag 27 juli 2014 13:54 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Daar zouden de alarmbellen al moeten afgaan. Sterker, ik vraag mij af als je wist wat voor figuur het is, je uberhaupt een relatie mee aanging.
Het begin om afscheid te nemen, is het moeilijkst. Na een half jaar sla je jezelf voor je kop, waarom je dit niet eerder had gedaan.
Fool me once, shame on you.
Fool me twice, shame on me.
Ik weet het wel. Dat dat beter voor me is op de lange termijn. Maar als je echt verliefd op iemand bent geworden dan is dat moeilijkquote:Op zondag 27 juli 2014 13:57 schreef Nefertari. het volgende:
Als je zoveel twijfels hebt over of hij wel eerlijk tegen je is, waarom ben je dan nog bij hem? Het klinkt namelijk niet of je het zo'n leuke relatie vindt. Ik zou zeggen: je kan beter krijgen. En daarnaast: of hij inderdaad vreemd gaat, dat kan alleen hij je vertellen. Persoonlijk zou ik zeggen: houd de eer aan jezelf en zoek een leukere vriend.
Nee ik besef het wel. Dat is het punt. Ik weet het. En toch blijf ik ermee doorgaan en tegen beter weten in hopen op meerquote:Op zondag 27 juli 2014 13:58 schreef imikethat het volgende:
Jij bent zijn fwb zonder het te beseffe denk ik
Friend with benefits?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:58 schreef imikethat het volgende:
Jij bent zijn fwb zonder het te beseffe denk ik
Ik herken het. Heb in een soortgelijke situatie gezeten.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:56 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik kan het niet omdat ik me best snel hecht aan iemand. En zoiets niet gauw loslaat.... Ik probeer het steeds maar doe mezelf er alleen maar Pijn mee
Dat snap ik. Maar besef wel dat deze relatie alleen gaat werken als hij gelijkwaardig is. Je bent erg verliefd op hem, maar ben je ook gelukkig?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:58 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Dat dat beter voor me is op de lange termijn. Maar als je echt verliefd op iemand bent geworden dan is dat moeilijk
Dat doe je toch echt zelf.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:59 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee ik besef het wel. Dat is het punt. Ik weet het. En toch blijf ik ermee doorgaan en tegen beter weten in hopen op meer
Dit heb ik al 4x gedaan ondertussenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:59 schreef Partypoeper het volgende:
Maak het maar gewoon uit.
Hij liegt en jij bent wantrouwig. Fatale combinatie.
Dat heb je toch aan jezelf danken, dat-ie je niet serieus neemt. Figuurlijk dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dit heb ik al 4x gedaan ondertussendenk niet dat hij dat nog serieus neemt. Ik kom iedere keer weer terug
Als je het prima vind is het niet erg, maar gezien je het niet leuk vindt kan je er beter mee stoppen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:59 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee ik besef het wel. Dat is het punt. Ik weet het. En toch blijf ik ermee doorgaan en tegen beter weten in hopen op meer
Doe het dan deze keer niet. Eens kijken hoe lang hij zonder jou kan.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dit heb ik al 4x gedaan ondertussendenk niet dat hij dat nog serieus neemt. Ik kom iedere keer weer terug
Ja en heb al een plan a, b en c in mijn telefoon staan. Er zijn genoeg mannen die me willen daten maar geen enkele is interessanter voor mij dan mijn vriend.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:01 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Heb je wel eens overgewogen andere mannen te daten?
Reageer dan niet en ga terug naar KLB/ONZquote:Op zondag 27 juli 2014 13:57 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Veel te lang, maar van wat ik heb gelezen
Brummetjequote:Op zondag 27 juli 2014 13:57 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Veel te lang, maar van wat ik heb gelezen ziet hij jou absoluut niet als echt relatiemateriaal, maar als neukertje.
Haha, precies!quote:Op zondag 27 juli 2014 14:06 schreef schaakkipje het volgende:
Het is een bankhanger, een klaploper en een leugenaar...
Jij blijft bij hem en je noemt hem niet 1 van de slimste?
Hij is ongrijpbaar, en dat trekt je aan. Je kan hem niet helemaal voor jezelf krijgen, en daarom wil je hem.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja en heb al een plan a, b en c in mijn telefoon staan. Er zijn genoeg mannen die me willen daten maar geen enkele is interessanter voor mij dan mijn vriend.
Ja dat dacht ik ookquote:Op zondag 27 juli 2014 14:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, precies!
TS, wat laat jij over je heenlopen zeg. Ik vind jou eigenlijk de grootste sukkel in dit verhaal, volgens mij accepteer je het uiteindelijk nog als hij in je gezicht poept terwijl hij met een ander staat te tongen.
Ik denk overigens dat hij al een relatie heeft en juist vreemdgaat met jou.
Maar aan de andere kant, tijdje terug was dit de situatie: hij werkte ong 40/50/60 uur per werk, had 2 avonden training, in het weekend meestal wedstrijden en zat 3 a 4 avonden/nachten bij mij. Dan moet zijn echte vriendin ook wel heel weinig aandacht hebben gekregenquote:Op zondag 27 juli 2014 14:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, precies!
TS, wat laat jij over je heenlopen zeg. Ik vind jou eigenlijk de grootste sukkel in dit verhaal, volgens mij accepteer je het uiteindelijk nog als hij in je gezicht poept terwijl hij met een ander staat te tongen.
Ik denk overigens dat hij al een relatie heeft en juist vreemdgaat met jou.
Serieus, je kan niks beters krijgen dan dat stuk verdriet? Kom op zeg hey.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja en heb al een plan a, b en c in mijn telefoon staan. Er zijn genoeg mannen die me willen daten maar geen enkele is interessanter voor mij dan mijn vriend.
menselijke natuur...wat ze kan krijgen hoeft ze niet, wat ze niet kan krijgen wel...tot ze volwassen wordt, althans...quote:Op zondag 27 juli 2014 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serieus, je kan niks beters krijgen dan dat stuk verdriet? Kom op zeg hey.
Of hij werkte minder/niet en had minder/geen training.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:14 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, tijdje terug was dit de situatie: hij werkte ong 40/50/60 uur per werk, had 2 avonden training, in het weekend meestal wedstrijden en zat 3 a 4 avonden/nachten bij mij. Dan moet zijn echte vriendin ook wel heel weinig aandacht hebben gekregen
quote:Op zondag 27 juli 2014 14:14 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, tijdje terug was dit de situatie: hij werkte ong 40/50/60 uur per werk, had 2 avonden training, in het weekend meestal wedstrijden en zat 3 a 4 avonden/nachten bij mij. Dan moet zijn echte vriendin ook wel heel weinig aandacht hebben gekregen
Dat geloof je zelf toch niet he?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:14 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 14:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben meegeweest naar z'n werk, heb foto's gezien en screenshots van routes, heb schema op internet gevonden van z'n sport etc. Dat is gewoon allemaal bevestigdquote:Op zondag 27 juli 2014 14:23 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Of hij werkte minder/niet en had minder/geen training.
quote:Op zondag 27 juli 2014 14:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Bedankt voor je adviesquote:Op zondag 27 juli 2014 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
als je een man was zou ik zeggen: grow some!
Ach ik zeg het anyways: Grow some!
Meid, waar ben je nou toch mee bezig?! Dit is toch niet normaal?!quote:Op zondag 27 juli 2014 14:30 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben meegeweest naar z'n werk, heb foto's gezien en screenshots van routes, heb schema op internet gevonden van z'n sport etc. Dat is gewoon allemaal bevestigd
Het is anders serieus.quote:
Tijd om die gast te dumpen, TS. Serieus, want :quote:Op zondag 27 juli 2014 14:30 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben meegeweest naar z'n werk, heb foto's gezien en screenshots van routes, heb schema op internet gevonden van z'n sport etc. Dat is gewoon allemaal bevestigd
quote:Op zondag 27 juli 2014 14:23 schreef Silenus het volgende:
[..]Ja hij liegt over zo'n beetje alles en jij gelooft hem wel als hij 60 uur per week werkt?
Zo naïef heb ik ze zelden gezien.
Is het ook niet. Ik heb overal bewijs voor nodig vóórdat ik iets geloof wat uit zijn mond komt.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Meid, waar ben je nou toch mee bezig?! Dit is toch niet normaal?!
Kap er dan mee, in hemelsnaam.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:37 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Is het ook niet. Ik heb overal bewijs voor nodig vóórdat ik iets geloof wat uit zijn mond komt.
Nee je hebt geen bewijs nodig, je wilt gewoon de relateit niet onder ogen zien, dus ga je maar er eigen verhaal maken terwijl het toch duidelijk is dat het gaat om iemand die continue liegt etc.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:37 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Is het ook niet. Ik heb overal bewijs voor nodig vóórdat ik iets geloof wat uit zijn mond komt.
Fijn dat je het zelf ook ziet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paranoia! de basis voor elke gezonde relatie!quote:Op zondag 27 juli 2014 14:37 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Neuh, ze is terecht achterdochtig.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Paranoia! de basis voor elke gezonde relatie!
Word je blij van wat je in de spiegel ziet?
Nee dat is niet vreemd, maar je trekt geen conclusies uit wat je waarneemt en gaat opnieuw op zoek naar bewijs enz. enz. Waarom dump je hem niet? denk je niet dat je iemand beter kan tegenkomen?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:42 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja zo vreemd is het niet dat ik het niet vertrouw toch?
Waarom ga je dan nog door met deze 'relatie'? Denk je dat hij ooit een leuke betrouwbare partner wordt?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:42 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja zo vreemd is het niet dat ik het niet vertrouw toch?
Natuurlijk...volkomen terecht...wat precies is wat ik bedoel; Daar wordt je toch niet blij van in een relatie, dat je je kennelijk zo moet gedragen?quote:
Zal wel te maken hebben met geen zin om alleen te zijn...quote:Op zondag 27 juli 2014 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ga je dan nog door met deze 'relatie'? Denk je dat hij ooit een leuke betrouwbare partner wordt?
Nou, veel succes dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:48 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met geen zin om alleen te zijn...
Wat dat betreft pas je dus wel bij je vriend. Jij bent zo'n vrouw die niet alleen kan zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
dus je doet het jezelf willens en wetens aan...wat zeur je dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:48 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met geen zin om alleen te zijn...
Ik ben gewoon eerlijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat dat betreft pas je dus wel bij je vriend. Jij bent zo'n vrouw die niet alleen kan zijn.
En wat is dan de bedoeling van jouw topic?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:52 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk.
Ik had ook kunnen zeggen; ik ben een zelfstandige leuke enthousiaste ondernemender vrouw die positief in het leven staat en tevreden met zichzelf is blablabla' maar dan lieg ik en daar schiet niemand wat mee op. Ik blijf niet voor niets bij hem na dit alles. Voor mijn gevoel zal ik niet veel beter krijgen
Ik zoek een manier om hieruit te komen. Zelfstandig lukt het me niet, dat is wel gebleken. Ik weet dat ik ermee moet stoppen maar ik weet niet hoequote:Op zondag 27 juli 2014 14:53 schreef Lienekien het volgende:
Waarom open je hier eigenlijk een topic over?
"Ik weet dat mijn vriend een onbetrouwbare hond is, maar hij neukt lekker en ik heb geen zin om alleen te zijn."
Bellen en uitmaken misschien?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik zoek een manier om hieruit te komen. Zelfstandig lukt het me niet, dat is wel gebleken. Ik weet dat ik ermee moet stoppen maar ik weet niet hoe
Ben je serieus? Wat zou dan het verschil zijn met nuquote:Op zondag 27 juli 2014 14:55 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Maar dan blijf ik nog steeds met de vraag achter of hij vreemd is gegaan en dat wil ik weten
Dat weet je best.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik zoek een manier om hieruit te komen. Zelfstandig lukt het me niet, dat is wel gebleken. Ik weet dat ik ermee moet stoppen maar ik weet niet hoe
Ik ben uniekquote:Op zondag 27 juli 2014 14:57 schreef Scorpie het volgende:
Waar kan ik bijvrouwen zoals TS precies vinden?
Je bent vast heel eerlijk. Maar dat maakt je niet een minder naar persoon. Stop met die relatie en ga eerst eens aan jezelf werken.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:52 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk.
Ik had ook kunnen zeggen; ik ben een zelfstandige leuke enthousiaste ondernemender vrouw die positief in het leven staat en tevreden met zichzelf is blablabla' maar dan lieg ik en daar schiet niemand wat mee op. Ik blijf niet voor niets bij hem na dit alles. Voor mijn gevoel zal ik niet veel beter krijgen
wees er maar trots op...quote:
Zo is het maar net, het blijft verbazingwekkend.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:29 schreef Puntenjager het volgende:
Holy fuckDat je überhaupt een vriendin kunt krijgen als zo'n kerel. Klaarblijkelijk vinden vrouwen zulke mannen tock niet zo héél onaantrekkelijk
Iedereen is uniekquote:
Ok en stel dat hij effectief vreemd gaat, ga je hem vergeven ofzo?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef hondebrokje het volgende:
Ik hoopte gewoon op wat nieuwe inzichtenmisschien is het wel belachelijk dat ik hem beschuldig van vreemdgaan, of misschien zijn velen het juist wel met mij eens. Wilde een beetje een standpunt eruit kunnen vormen
Jezus man, ik heb het gelezen. Maak het direct uit, ook al is het volledig tegen jou gevoel in...geloof me vroeg of laat maakt hij het wel uit en dan voel je je pas rot omdat hij jou dan niet wilde. Maak het uit, verbreek het contact, hoe moeilijk het ook is. Je steekt moeite in iemand die niet om je geeft.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef hondebrokje het volgende:
Ik hoopte gewoon op wat nieuwe inzichtenmisschien is het wel belachelijk dat ik hem beschuldig van vreemdgaan, of misschien zijn velen het juist wel met mij eens. Wilde een beetje een standpunt eruit kunnen vormen
Dat klopt. Met zo'n houding en weinig zelfwaarde zal je ook niet beter verdienen.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:52 schreef hondebrokje het volgende:Voor mijn gevoel zal ik niet veel beter krijgen
Wees maar niet bang. Hij komt heus niet over als een leuke, betrouwbare man.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef hondebrokje het volgende:
Bijna.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:13 schreef Gregor1994 het volgende:
, als je doorgaat ben je wel erg naïef en bijna dom te noemen.
I know, ik kon het "voelen" .quote:Op zondag 27 juli 2014 15:17 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Wil ts niet uitschelden of zo op R&P
Of hij vreemd gaat of niet boeit niet, hij gedraagt zich gewoon als iemand die totaal niet bezig is met zijn relatie en met jou.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef hondebrokje het volgende:
Waarom zou je iemand die zijn verhaal doet uit willen scheldenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:17 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Wil ts niet uitschelden of zo op R&P
Omdat het simpelweg heel erg naïef overkomt, wat is de echte reden dat je nog aan hem vast hangt? Door de waarde die je aan hem hecht toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:19 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die zijn verhaal doet uit willen schelden
Anyway, zou je hem eigenlijk vergeven moest je toch "bewijs" krijgen dat hij vreemd gaat? wat zou je dan doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:19 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dan zou ik een zo pijnlijk mogelijke manier zoeken om hem te dumpen.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Anyway, zou je hem eigenlijk vergeven moest je toch "bewijs" krijgen dat hij vreemd gaat? wat zou je dan doen?
Het punt is dat je nogal onnozel overkomt... En dan zeg ik eerlijk wat ik denk, zonder je bewust te willen kwetsen. Denk dat je meer hebt aan eerlijkheid dan aan fluwelen handschoentjes. Iedereen in dit topic vind je vriend nogal een onbetrouwbaar type. Jij blijft aan hem plakken als kleffe cake omdat je 'niet alleen kunt zijn'. Ik zou zeggen: werk daar eens aan. De enige mannen die je op deze manier aantrekt zijn dit soort onberekenbare types die misbruik maken van jouw onzekerheid.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:19 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dus wat jou tegenhoudt is het feit dat je geen "bewijs" hebt dat hij vreemd gaat? Denk je nu echt dat hij betrouwbaar is als je jouw OP en jouw eigen reacties leest?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:25 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dan zou ik een zo pijnlijk mogelijke manier zoeken om hem te dumpen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:25 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dan zou ik een zo pijnlijk mogelijke manier zoeken om hem te dumpen.
Ja je heb wel gelijkquote:Op zondag 27 juli 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus wat jou tegenhoudt is het feit dat je geen "bewijs" hebt dat hij vreemd gaat? Denk je nu echt dat hij betrouwbaar is als je jouw OP en jouw eigen reacties leest?
Uitmaken en wat met vriendinnen uitgaan/babbelen, terug tijd maken voor jezelf,leuke dingen doen etc. En gegarandeerd ,als je voldoende om jezelf geeft komt het allemaal goed. Overtref jezelf en wees de bazin van je leven.quote:
Volgens mij gaat TS het niet uitmakenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Uitmaken en wat met vriendinnen uitgaan/babbelen, terug tijd maken voor jezelf,leuke dingen doen etc. En gegarandeerd ,als je voldoende om jezelf geeft komt het allemaal goed. Overtref jezelf en wees de bazin van je leven.
Want?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:48 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat TS het niet uitmaken
Anders had ze het allang uitgemaakt, ze gaat nog wachten totdat ze die beste vriend ontmoet, als ze die ontmoet, en daarna nog even door tot weet niet wanneer...totdat ze met haar beide voeten daadwerkelijk op grond komt en daadwerkelijk realiseert dat het een eenzijdige relatie is.quote:
Ach een beetje vertrouwen in de TS kan geen kwaad, wie weet heeft ze ondertussen toch wel wat inzichten, hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:51 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Anders had ze het allang uitgemaakt, ze gaat nog wachten totdat ze die beste vriend ontmoet, als ze die ontmoet, en daarna nog even door tot weet niet wanneer...totdat ze met haar beide voeten daadwerkelijk op grond komt en daadwerkelijk realiseert dat het een eenzijdige relatie is.
Laten we hopenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach een beetje vertrouwen in de TS kan geen kwaad, wie weet heeft ze ondertussen toch wel wat inzichten, hoor.
Sowieso vraag ik me af hoe zo'n persoon een vriendin kan hebben, maar goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:00 schreef Moira. het volgende:
Pff, dat je zo'n gast überhaupt nog 'je vriend' durft te noemen..
Ik ken dat gevoel hoor, dat je ondanks alles bij iemand blijft omdat het lijkt alsof je niks beters kan krijgen en anders jaren in eenzaamheid zal verkeren.
Ik denk dat met mij velen anderen kunnen melden dat dat eigenlijk altijd reuze meevalt.
Maar ik denk toch echt dat je het beter nu (na een relatief korte tijd) gewoon uit moet maken, voor dit wantrouwen dat hij bij je heeft gekweekt straks ook invloed krijgt op je volgende relatie(s).
Je vertrouwt hem terecht niet, je hoort niet zo veel ruzies te hebben en je hoort niet zo veel leugens om de oren te krijgen en je hoort het nog gewoon leuk te hebben na 11 maanden zonder grote problemen of irritaties of wantrouwen.
Wegwezen, dus. Voor je het weet staat een betere versie voor je neus die wél eerlijk is en die je wél kunt vertrouwen.
Er zijn altijd gekken die ervoor vallenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me af hoe zo'n persoon een vriendin kan hebben, maar goed.
Iets met sommige vrouwen houden van "klootzakken".quote:Op zondag 27 juli 2014 16:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Niemand is uniek. Vooral niet mensen die denken het te zijn
Mensen zijn ook niet zo ingewikkeld.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Niemand is uniek. Vooral niet mensen die denken het te zijn
Ja en R&P is er gewoon als decoratie.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:28 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Mensen zijn ook niet zo ingewikkeld.
Dat hij een ander doet weet ik dus niet voor 100% zeker en daar probeer ik achter te komen door mensen te ontmoeten zoals z'n vrienden en oudersquote:Op zondag 27 juli 2014 16:21 schreef capsize het volgende:
Je weet dat hij een ander neukt maar je blijft wel bij 'm omdat je bang bent om alleen te zijn...Niet zo klagen dan. En "ik weet dat ik moet stoppen maar weet niet hoe" is echt complete bullshit want je hebt 't al zo vaak uitgemaakt, doe 't nu een keer goed en blijf daar weg. Ga zelfrespect kweken joh, grow some balls.
Ik wil niet lullig overkomen, maar jij bent wel heel naief... je weet het niet zeker? Je zegt zelf dat hij overal een excuus voor heeft en overal om liegt, waarom denk je dat dat zo is...quote:Op zondag 27 juli 2014 17:09 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dat hij een ander doet weet ik dus niet voor 100% zeker en daar probeer ik achter te komen door mensen te ontmoeten zoals z'n vrienden en ouders
Oja. Ik heb vrijdag een soatest laten doen. Hoor komende vrijdag de uitslag.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:11 schreef Franknfurter het volgende:
Al een soatest laten doen? Wie weet wat ie meeneemt van zn avontuurtjes. En ja, hij is niet te vertrouwen, wegwezen dus.
Duidelijk gevalletje klootzak dusquote:Op zondag 27 juli 2014 17:16 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Oja. Ik heb vrijdag een soatest laten doen. Hoor komende vrijdag de uitslag.
Zijn antwoord op deze mededeling was 'als het blijkt dat je wat hebt, dan ga je niet lopen vingertje wijzen naar mij he?'
Conclusie: mogelijkheid is er dus
Ik zou zijn naam ook vast doorgeven aan Opgelicht. Dit zijn van die smoesjes die oplichters ook gebruiken om iemand niet te betalen.quote:Op een avond zou hij bij mij langskomen, maar belde dat hij in het ziekenhuis lag. Hij had hartproblemen (erfelijk, zijn vader zou het ook hebben) en ze gingen wat testen afnemen om te kijken of hij medicijnen moest krijgen. Omdat ik inmiddels natuurlijk geen 100% vertrouwen meer in hem had vroeg ik of hij kon bellen. Dit wilde hij niet. Toen vroeg ik om een foto vanuit het ziekenhuis. Hij werd boos omdat ik heb niet vertrouwde, maar stuurde uiteindelijk toch een foto van het ziekenhuisbed. Een foto van Google weliswaar..... Ik confronteerde hem hiermee en zijn antwoord was 'ja dat deed ik expres, om jou uit te testen. ik wist wel dat jij het zou nachecken'![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:20 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik zou zijn naam ook vast doorgeven aan Opgelicht. Dit zijn van die smoesjes die oplichters ook gebruiken om iemand niet te betalen.
Hahaha als de situatie het toelaat zal ik het opnemen dmv voiceclipquote:Op zondag 27 juli 2014 17:24 schreef Nober het volgende:
Ik snap niet waarom jij dit jezelf aandoet al snap ik wel dat je nu perse die ouders wil ontmoeten en dan een topshow voorgeschoteld hoopt te krijgen, hopelijk installeer je stiekem een camera voor ons allen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef hondebrokje het volgende:
Dit wilde hij niet. Toen vroeg ik om een foto vanuit het ziekenhuis. Hij werd boos omdat ik heb niet vertrouwde, maar stuurde uiteindelijk toch een foto van het ziekenhuisbed. Een foto van Google weliswaar..... Ik confronteerde hem hiermee en zijn antwoord was 'ja dat deed ik expres, om jou uit te testen. ik wist wel dat jij het zou nachecken'
Wel mooi over dat nagel verhaal dat jij hem niet de slimste noemt terwijl jij je al 11 maanden voor de gek laat houden.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:25 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Hahaha als de situatie het toelaat zal ik het opnemen dmv voiceclip
Fool me 29420392.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:54 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Daar zouden de alarmbellen al moeten afgaan. Sterker, ik vraag mij af als je wist wat voor figuur het is, je uberhaupt een relatie mee aanging.
Het begin om afscheid te nemen, is het moeilijkst. Na een half jaar sla je jezelf voor je kop, waarom je dit niet eerder had gedaan.
Fool me once, shame on you.
Fool me twice, shame on me.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:25 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Hahaha als de situatie het toelaat zal ik het opnemen dmv voiceclip
Mensen zonder ruggengraat en die op groffe klootzakken zijn zo jailbait voor klootzakken.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:16 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Oja. Ik heb vrijdag een soatest laten doen. Hoor komende vrijdag de uitslag.
Zijn antwoord op deze mededeling was 'als het blijkt dat je wat hebt, dan ga je niet lopen vingertje wijzen naar mij he?'
Conclusie: mogelijkheid is er dus
Liefde maakt blind. Ik heb/had veel voor hem overquote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel mooi over dat nagel verhaal dat jij hem niet de slimste noemt terwijl jij je al 11 maanden voor de gek laat houden.
Waarom vond je het wel tijd om hem aan je ouders voor te stellen maar durfde je dat andersom niet?
Maar euuh TS, je gaat het toch uitmaken hè?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:47 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Liefde maakt blind. Ik heb/had veel voor hem over
Nadat ik z'n vriend heb overhoord, en langs z'n ouders ben geweest om alles te vertellen en verhaal te halen. Dan maak ik het direct uit ja. Gewoon voor mijn eigen rust ;p dat ik kan zeggen 'zie je wel!!!' Ik wist wel dat ie vreemd ging!!'quote:Op zondag 27 juli 2014 17:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar euuh TS, je gaat het toch uitmaken hè?
Goed hoor, uitstellen.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:50 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nadat ik z'n vriend heb overhoord, en langs z'n ouders ben geweest om alles te vertellen en verhaal te halen. Dan maak ik het direct uit ja. Gewoon voor mijn eigen rust ;p dat ik kan zeggen 'zie je wel!!!' Ik wist wel dat ie vreemd ging!!'
Over 1 maand dan sowieso!quote:Op zondag 27 juli 2014 17:50 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nadat ik z'n vriend heb overhoord, en langs z'n ouders ben geweest om alles te vertellen en verhaal te halen. Dan maak ik het direct uit ja. Gewoon voor mijn eigen rust ;p dat ik kan zeggen 'zie je wel!!!' Ik wist wel dat ie vreemd ging!!'
Maar hoe dan ook je bent van plan om het uit te maken?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:50 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar laat me nu ff in die waanquote:Op zondag 27 juli 2014 17:51 schreef capsize het volgende:
[..]
Goed hoor, uitstellen.Je hebt na een jaar zijn ouders nog steeds niet ontmoet, ik geloof niet dat het er nu dan ineens wel van gaat komen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:51 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar laat me nu ff in die waan
Ja. Hoe en wanneer is nog de vraag. Maar zodra mijn studentenleven in volle gang is heb ik toch geen tijd meer voor hem. Hopelijk heb ik het dan te druk om voor hem te treurenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook je bent van plan om het uit te maken?
Je hebt al 11 maanden weggegooid, maak het gewoon uit dan ben je er eindelijk vanaf.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:47 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Liefde maakt blind. Ik heb/had veel voor hem over
Hoe -> "je bent een klootzak en ik verdien beter, doei"quote:Op zondag 27 juli 2014 17:52 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja. Hoe en wanneer is nog de vraag. Maar zodra mijn studentenleven in volle gang is heb ik toch geen tijd meer voor hem. Hopelijk heb ik het dan te druk om voor hem te treuren
Waarom had je een kloontje nodig?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:58 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben wel een kloontje (uiteraard) maar géén -Supergirl-
Omdat dit een persoonlijk verhaal isquote:
Ah ok, maar bon soit ga je het vandaag nog uitmaken?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat dit een persoonlijk verhaal isik zet alle persoonlijke verhalen onder kloontjes, zodat ik op mijn andere account minder serieus kan zijn
Neeee eerst komende week nog die vriend ontmoeten!quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, maar bon soit ga je het vandaag nog uitmaken?
Neehee ze gaat eerst zijn ouders ontmoeten, de vraag is alleen wanneer.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, maar bon soit ga je het vandaag nog uitmaken?
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Neeee eerst komende week nog die vriend ontmoeten!
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Neeee eerst komende week nog die vriend ontmoeten!
Niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Neehee ze gaat eerst zijn ouders ontmoeten, de vraag is alleen wanneer.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Neehee ze gaat eerst zijn ouders ontmoeten, de vraag is alleen wanneer.
quote:
Ook al gaat hij niet vreemd, met zo iemand wil je toch niet samen zijn en de rest van je leven delen?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:09 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dat hij een ander doet weet ik dus niet voor 100% zeker en daar probeer ik achter te komen door mensen te ontmoeten zoals z'n vrienden en ouders
Ja want ik hoop bevestiging te kunnen krijgen op de vraag of hij vreemdgaatquote:Op zondag 27 juli 2014 18:04 schreef Gregor1994 het volgende:
En je negeert best veel vragen, ben namelijk echt benieuwd waarom je die vriend wil ontmoeten, alsof je daar wat aan hebt of zo...en dan die ouders
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja want ik hoop bevestiging te kunnen krijgen op de vraag of hij vreemdgaat
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook al gaat hij niet vreemd, met zo iemand wil je toch niet samen zijn en de rest van je leven delen?
Ja maar:quote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
quote:
Wat heb je eraan als je dat weet? Je wil toch niks met zo'n persoon te maken hebben, gewoon hem negeren, dat doen. Als hij contact met je opneemt, gewoon lekker negeren. En weet je wat, ik zou het contact hebben verbroken, zonder ook maar iets te zeggen. Damn.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
TS heeft al aangegeven dat ze gewoon het "zie je wel" moment wil krijgen na met die vriend te praten.quote:
Echt, even serieus, kap er nou gewoon mee. Liever vandaag nog. Wat heb je er nou aan als je zeker weet of hij vreemd gaat of niet? Alle dingen die je in de OP hebt opgesomd zouden al duidelijkheid moeten geven. Als je er nog steeds in blijft geloven dan ben je gewoon naief.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:04 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als hij het niet toelaat sta ik op een dag zelf gewoon voor zijn deur
Daar heb je hem sowieso het beste mee.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:06 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Wat heb je eraan als je dat weet? Je wil toch niks met zo'n persoon te maken hebben, gewoon hem negeren, dat doen. Als hij contact met je opneemt, gewoon lekker negeren. En weet je wat, ik zou het contact hebben verbroken, zonder ook maar iets te zeggen. Damn.
Best wel apart ditquote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Is ook zo maar dan voel ik me opgeluchter als ik het uitmaak..
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar heb je hem sowieso het beste mee.
Misschien nog één keertje uitleggen dat al zijn bullshit not done is en dat hij genoeg kansen heeft verspild om er nog mee door te gaan, en dan gewoon negeren.
Dan gaat hij terugkrabbelen, en dan ben jij degene die daar boven staat. Door hem nog langer te blijven negeren.
Eeuwig negeren. Dat verdient zo iemand.
En een baksteen in z'n gezicht, maar da's misschien wat te drastisch.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef complicate het volgende:
[..]
TS heeft al aangegeven dat ze gewoon het "zie je wel" moment wil krijgen na met die vriend te praten.
Ik denk dat je je hoe dan ook enorm opgelucht voelt als je het uitmaaktquote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
dankjequote:Op zondag 27 juli 2014 18:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hoe dan ook enorm opgelucht voelt als je het uitmaakt
Het blijft altijd even kut, maar die opluchting daarnaEn dan leuke betrouwbare jongens ontmoeten
Ik wens je alvast veel plezierWeet zeker dat je 't heerlijk gaat vinden!
Jouw Edit!quote:
Ja hoor en ook voldoende aandacht aan jezelf schenken.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
dankjenieuwe aandacht van een eerlijke oprechte jongen zou me wel goed doen denk ik
Als je het binnen nu en een maand uit hebt, heb je sowieso met een half jaartje wel zo'n goeiequote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
dankjenieuwe aandacht van een eerlijke oprechte jongen zou me wel goed doen denk ik
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef hondebrokje het volgende:
Jij maakt het niet uit, jullie gaan samen heel oud worden. Dat wil jij.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Als de TS niet voldoende van zichzelf houdt, gaat zij terug dezelfde type gast tegenkomen hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je het binnen nu en een maand uit hebt, heb je sowieso met een half jaartje wel zo'n goeie
Misschien niet degene waar je de rest van je leven mee samen blijft, maar dat hoeft ook niet op je 20e. Misschien ook wel. Maar hoe dan ook is het veel leuker en beter en chiller dan nu!
Fuck niet zo met mijn mindquote:Op zondag 27 juli 2014 18:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij maakt het niet uit, jullie gaan samen heel oud worden. Dat wil jij.
Het is Fokquote:
quote:
Als je die ouders wil ontmoeten kan je er ook gewoon heen gaan, je hebt er nog een nagel liggen. Als het aan je vriend ligt gaat het niet gebeuren.quote:
Lolololquote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je die ouders wil ontmoeten kan je er ook gewoon heen gaan, je hebt er nog een nagel liggen. Als het aan je vriend ligt gaat het niet gebeuren.
Ah welnee joh. Alles na zo'n type is beter en leuker.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Als de TS niet voldoende van zichzelf houdt, gaat zij terug dezelfde type gast tegenkomen hoor.
Wel een goeiequote:
Ja misschien zeg je dat omdat jij weet van wie ze kloon is ofzo. Maar hoe zij hier nu overkomt lijkt toch wel dat ze wat mag doen aan haar eigenwaarde hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah welnee joh. Alles na zo'n type is beter en leuker.
TS komt niet op me over alsof dit allemaal (indirect) aan haar ligt. Haar houding in de relatie is juist te wijten aan zijn vage gedoe.
Hier leert ze juist van om in de volgende relatie af te kunnen strepen wat ze wel en niet wil, vóór ze ermee het liefdesbootje in stapt
Excuseerquote:
Nee weet ik niet, maar TS komt gewoon op me over als een toffe normale meid die nu even een 'foute' vriend heeft en 11 maanden verblind is geweest door de verliefdheid. We hebben er bijna allemaal wel zo eentje gehad.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja misschien zeg je dat omdat jij weet van wie ze kloon is ofzo. Maar hoe zij hier nu overkomt lijkt toch wel dat ze wat mag doen aan haar eigenwaarde hoor.
Wat naief. Er zijn mensen die nooit leren en altijd tegen een muur van zichzelf zullen oplopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah welnee joh. Alles na zo'n type is beter en leuker.
TS komt niet op me over alsof dit allemaal (indirect) aan haar ligt. Haar houding in de relatie is juist te wijten aan zijn vage gedoe.
Hier leert ze juist van om in de volgende relatie af te kunnen strepen wat ze wel en niet wil, vóór ze ermee het liefdesbootje in stapt
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je die ouders wil ontmoeten kan je er ook gewoon heen gaan, je hebt er nog een nagel liggen. Als het aan je vriend ligt gaat het niet gebeuren.
Het topic is nog geen halve dag open brahquote:Op zondag 27 juli 2014 18:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat naief. Er zijn mensen die nooit leren en altijd tegen een muur van zichzelf zullen oplopen.
Tegen TS is bovenstaande al 29429x vertelt door elke vorm van persoon en nu zijn we hier en is er niks verandert, te afhankelijk nu en geen zelfrespect en zo zal dat misschien ook voor altijd blijven.
Het is nu wachten tot TS haar fbw het uitmaakt.
Dan heb jij blijkbaar alles niet goed gelezen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee weet ik niet, maar TS komt gewoon op me over als een toffe normale meid die nu even een 'foute' vriend heeft en 11 maanden verblind is geweest door de verliefdheid. We hebben er bijna allemaal wel zo eentje gehad.
En die vriend heeft juist haar eigenwaarde aangetast, dus dat krabbelt vanzelf weer op zodra ze er vanaf is en ze jongens ontmoet die juist van de daken willen schreeuwen dat ze verliefd op haar zijn.
Gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |