quote:Op zondag 27 juli 2014 18:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar heb je hem sowieso het beste mee.
Misschien nog één keertje uitleggen dat al zijn bullshit not done is en dat hij genoeg kansen heeft verspild om er nog mee door te gaan, en dan gewoon negeren.
Dan gaat hij terugkrabbelen, en dan ben jij degene die daar boven staat. Door hem nog langer te blijven negeren.
Eeuwig negeren. Dat verdient zo iemand.
En een baksteen in z'n gezicht, maar da's misschien wat te drastisch.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef complicate het volgende:
[..]
TS heeft al aangegeven dat ze gewoon het "zie je wel" moment wil krijgen na met die vriend te praten.
Ik denk dat je je hoe dan ook enorm opgelucht voelt als je het uitmaaktquote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Is ook zo maar dan voel ik me opgeluchter als ik het uitmaak..
dankjequote:Op zondag 27 juli 2014 18:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hoe dan ook enorm opgelucht voelt als je het uitmaakt
Het blijft altijd even kut, maar die opluchting daarnaEn dan leuke betrouwbare jongens ontmoeten
Ik wens je alvast veel plezierWeet zeker dat je 't heerlijk gaat vinden!
Jouw Edit!quote:
Ja hoor en ook voldoende aandacht aan jezelf schenken.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
dankjenieuwe aandacht van een eerlijke oprechte jongen zou me wel goed doen denk ik
Als je het binnen nu en een maand uit hebt, heb je sowieso met een half jaartje wel zo'n goeiequote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
dankjenieuwe aandacht van een eerlijke oprechte jongen zou me wel goed doen denk ik
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef hondebrokje het volgende:
Ja want ik hoop bevestiging te kunnen krijgen op de vraag of hij vreemdgaat
Jij maakt het niet uit, jullie gaan samen heel oud worden. Dat wil jij.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Is ook zo maar dan voel ik me opgeluchter als ik het uitmaak..
Als de TS niet voldoende van zichzelf houdt, gaat zij terug dezelfde type gast tegenkomen hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je het binnen nu en een maand uit hebt, heb je sowieso met een half jaartje wel zo'n goeie
Misschien niet degene waar je de rest van je leven mee samen blijft, maar dat hoeft ook niet op je 20e. Misschien ook wel. Maar hoe dan ook is het veel leuker en beter en chiller dan nu!
Fuck niet zo met mijn mindquote:Op zondag 27 juli 2014 18:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij maakt het niet uit, jullie gaan samen heel oud worden. Dat wil jij.
Het is Fokquote:
quote:
Als je die ouders wil ontmoeten kan je er ook gewoon heen gaan, je hebt er nog een nagel liggen. Als het aan je vriend ligt gaat het niet gebeuren.quote:
Lolololquote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je die ouders wil ontmoeten kan je er ook gewoon heen gaan, je hebt er nog een nagel liggen. Als het aan je vriend ligt gaat het niet gebeuren.
Ah welnee joh. Alles na zo'n type is beter en leuker.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Als de TS niet voldoende van zichzelf houdt, gaat zij terug dezelfde type gast tegenkomen hoor.
Wel een goeiequote:
Ja misschien zeg je dat omdat jij weet van wie ze kloon is ofzo. Maar hoe zij hier nu overkomt lijkt toch wel dat ze wat mag doen aan haar eigenwaarde hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah welnee joh. Alles na zo'n type is beter en leuker.
TS komt niet op me over alsof dit allemaal (indirect) aan haar ligt. Haar houding in de relatie is juist te wijten aan zijn vage gedoe.
Hier leert ze juist van om in de volgende relatie af te kunnen strepen wat ze wel en niet wil, vóór ze ermee het liefdesbootje in stapt
Excuseerquote:
Nee weet ik niet, maar TS komt gewoon op me over als een toffe normale meid die nu even een 'foute' vriend heeft en 11 maanden verblind is geweest door de verliefdheid. We hebben er bijna allemaal wel zo eentje gehad.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja misschien zeg je dat omdat jij weet van wie ze kloon is ofzo. Maar hoe zij hier nu overkomt lijkt toch wel dat ze wat mag doen aan haar eigenwaarde hoor.
Wat naief. Er zijn mensen die nooit leren en altijd tegen een muur van zichzelf zullen oplopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah welnee joh. Alles na zo'n type is beter en leuker.
TS komt niet op me over alsof dit allemaal (indirect) aan haar ligt. Haar houding in de relatie is juist te wijten aan zijn vage gedoe.
Hier leert ze juist van om in de volgende relatie af te kunnen strepen wat ze wel en niet wil, vóór ze ermee het liefdesbootje in stapt
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je die ouders wil ontmoeten kan je er ook gewoon heen gaan, je hebt er nog een nagel liggen. Als het aan je vriend ligt gaat het niet gebeuren.
Het topic is nog geen halve dag open brahquote:Op zondag 27 juli 2014 18:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat naief. Er zijn mensen die nooit leren en altijd tegen een muur van zichzelf zullen oplopen.
Tegen TS is bovenstaande al 29429x vertelt door elke vorm van persoon en nu zijn we hier en is er niks verandert, te afhankelijk nu en geen zelfrespect en zo zal dat misschien ook voor altijd blijven.
Het is nu wachten tot TS haar fbw het uitmaakt.
Dan heb jij blijkbaar alles niet goed gelezen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee weet ik niet, maar TS komt gewoon op me over als een toffe normale meid die nu even een 'foute' vriend heeft en 11 maanden verblind is geweest door de verliefdheid. We hebben er bijna allemaal wel zo eentje gehad.
En die vriend heeft juist haar eigenwaarde aangetast, dus dat krabbelt vanzelf weer op zodra ze er vanaf is en ze jongens ontmoet die juist van de daken willen schreeuwen dat ze verliefd op haar zijn.
Gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |