Waarom had je een kloontje nodig?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:58 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben wel een kloontje (uiteraard) maar géén -Supergirl-
Omdat dit een persoonlijk verhaal isquote:
Ah ok, maar bon soit ga je het vandaag nog uitmaken?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat dit een persoonlijk verhaal isik zet alle persoonlijke verhalen onder kloontjes, zodat ik op mijn andere account minder serieus kan zijn
Neeee eerst komende week nog die vriend ontmoeten!quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, maar bon soit ga je het vandaag nog uitmaken?
Neehee ze gaat eerst zijn ouders ontmoeten, de vraag is alleen wanneer.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, maar bon soit ga je het vandaag nog uitmaken?
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Neeee eerst komende week nog die vriend ontmoeten!
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Neeee eerst komende week nog die vriend ontmoeten!
Niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Neehee ze gaat eerst zijn ouders ontmoeten, de vraag is alleen wanneer.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Neehee ze gaat eerst zijn ouders ontmoeten, de vraag is alleen wanneer.
quote:
Ook al gaat hij niet vreemd, met zo iemand wil je toch niet samen zijn en de rest van je leven delen?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:09 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dat hij een ander doet weet ik dus niet voor 100% zeker en daar probeer ik achter te komen door mensen te ontmoeten zoals z'n vrienden en ouders
Ja want ik hoop bevestiging te kunnen krijgen op de vraag of hij vreemdgaatquote:Op zondag 27 juli 2014 18:04 schreef Gregor1994 het volgende:
En je negeert best veel vragen, ben namelijk echt benieuwd waarom je die vriend wil ontmoeten, alsof je daar wat aan hebt of zo...en dan die ouders
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja want ik hoop bevestiging te kunnen krijgen op de vraag of hij vreemdgaat
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook al gaat hij niet vreemd, met zo iemand wil je toch niet samen zijn en de rest van je leven delen?
Ja maar:quote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
quote:
Wat heb je eraan als je dat weet? Je wil toch niks met zo'n persoon te maken hebben, gewoon hem negeren, dat doen. Als hij contact met je opneemt, gewoon lekker negeren. En weet je wat, ik zou het contact hebben verbroken, zonder ook maar iets te zeggen. Damn.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
TS heeft al aangegeven dat ze gewoon het "zie je wel" moment wil krijgen na met die vriend te praten.quote:
Echt, even serieus, kap er nou gewoon mee. Liever vandaag nog. Wat heb je er nou aan als je zeker weet of hij vreemd gaat of niet? Alle dingen die je in de OP hebt opgesomd zouden al duidelijkheid moeten geven. Als je er nog steeds in blijft geloven dan ben je gewoon naief.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:04 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als hij het niet toelaat sta ik op een dag zelf gewoon voor zijn deur
Daar heb je hem sowieso het beste mee.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:06 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Wat heb je eraan als je dat weet? Je wil toch niks met zo'n persoon te maken hebben, gewoon hem negeren, dat doen. Als hij contact met je opneemt, gewoon lekker negeren. En weet je wat, ik zou het contact hebben verbroken, zonder ook maar iets te zeggen. Damn.
Best wel apart ditquote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Is ook zo maar dan voel ik me opgeluchter als ik het uitmaak..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |