abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142778790
Waar kan ik bijvrouwen zoals TS precies vinden?
pi_142778872
quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:57 schreef Scorpie het volgende:
Waar kan ik bijvrouwen zoals TS precies vinden?
Ik ben uniek
pi_142778911
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:52 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Ik ben gewoon eerlijk.

Ik had ook kunnen zeggen; ik ben een zelfstandige leuke enthousiaste ondernemender vrouw die positief in het leven staat en tevreden met zichzelf is blablabla' maar dan lieg ik en daar schiet niemand wat mee op. Ik blijf niet voor niets bij hem na dit alles. Voor mijn gevoel zal ik niet veel beter krijgen
Je bent vast heel eerlijk. Maar dat maakt je niet een minder naar persoon. Stop met die relatie en ga eerst eens aan jezelf werken.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:06:22 #79
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142779094
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:59 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Ik ben uniek
wees er maar trots op...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:06:42 #80
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142779105
quote:
15s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:29 schreef Puntenjager het volgende:
Holy fuck 8)7 Dat je überhaupt een vriendin kunt krijgen als zo'n kerel. Klaarblijkelijk vinden vrouwen zulke mannen tock niet zo héél onaantrekkelijk :{
Zo is het maar net, het blijft verbazingwekkend.

---

TS, kap ermee die jongen deugt van geen kant.
pi_142779108
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:59 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Ik ben uniek
Iedereen is uniek
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142779238
Ik hoopte gewoon op wat nieuwe inzichten ;) misschien is het wel belachelijk dat ik hem beschuldig van vreemdgaan, of misschien zijn velen het juist wel met mij eens. Wilde een beetje een standpunt eruit kunnen vormen
pi_142779321
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef hondebrokje het volgende:
Ik hoopte gewoon op wat nieuwe inzichten ;) misschien is het wel belachelijk dat ik hem beschuldig van vreemdgaan, of misschien zijn velen het juist wel met mij eens. Wilde een beetje een standpunt eruit kunnen vormen
Ok en stel dat hij effectief vreemd gaat, ga je hem vergeven ofzo?
pi_142779331
quote:
Jezus man, ik heb het gelezen. Maak het direct uit, ook al is het volledig tegen jou gevoel in...geloof me vroeg of laat maakt hij het wel uit en dan voel je je pas rot omdat hij jou dan niet wilde. Maak het uit, verbreek het contact, hoe moeilijk het ook is. Je steekt moeite in iemand die niet om je geeft.

Geloof me:

Mijn situatie was geheel anders, maar het was wel ontzettend kut toen de andere partij aangaf geen contact meer te willen, heb spijt dat ik dat zelf niet deed in de eerste instantie. Gewoon weg ermee, als je doorgaat ben je wel erg naïef en bijna dom te noemen.

En ja, zoals ik al zei, het is heel moeilijk om het contact te verbreken wanneer je gehecht bent aan iemand, maar jij hebt valse hoop. Dat is geen hoop, je denkt dat het goedkomt etc etc, maar dat gebeurd niet. Wat je het beste kan doen is schade aan je hart te beperken door het juist uit te maken, echt waar. Ik gun het je niet dat hij vervolgens alles beëindigd, want oh wat ga jij dan een spijt hebben ;)
pi_142779371
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:52 schreef hondebrokje het volgende:Voor mijn gevoel zal ik niet veel beter krijgen
Dat klopt. Met zo'n houding en weinig zelfwaarde zal je ook niet beter verdienen.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:15:54 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142779381
quote:
Wees maar niet bang. Hij komt heus niet over als een leuke, betrouwbare man.
The love you take is equal to the love you make.
pi_142779390
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:13 schreef Gregor1994 het volgende:
, als je doorgaat ben je wel erg naïef en bijna dom te noemen.
Bijna.
pi_142779424
quote:
12s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Bijna.
Wil ts niet uitschelden of zo op R&P :')
pi_142779447
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:17 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

I know, ik kon het "voelen" . :D
  zondag 27 juli 2014 @ 15:18:58 #90
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142779471
quote:
Of hij vreemd gaat of niet boeit niet, hij gedraagt zich gewoon als iemand die totaal niet bezig is met zijn relatie en met jou.

Die beschuldigingen van 'vreemdgaan' aan jouw kant komen doordat hij zich zo debiel gedraagt en jullie op gegeven moment in een bepaald patroon vervallen waarbij jij hem niet meer vertrouwt en dingen gaat denken en hij alleen maar beter z'n best gaat doen om dingen te verbergen.
pi_142779480
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:17 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand die zijn verhaal doet uit willen schelden
pi_142779549
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:19 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Omdat het simpelweg heel erg naïef overkomt, wat is de echte reden dat je nog aan hem vast hangt? Door de waarde die je aan hem hecht toch?

Wanneer jij dit verhaal zou lezen van een vriendin dan zou jouw advies zijn om het uit te maken, omdat je 'vriend' in kwestie een eikel is, dat is ons inzicht en niets meer, althans mijn inzicht. Soms dan moet je handelen tegen je gevoel in, dit is een voorbeeld daarvan.
pi_142779563
quote:

[..]

Anyway, zou je hem eigenlijk vergeven moest je toch "bewijs" krijgen dat hij vreemd gaat? wat zou je dan doen?
pi_142779656
quote:
5s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Anyway, zou je hem eigenlijk vergeven moest je toch "bewijs" krijgen dat hij vreemd gaat? wat zou je dan doen?
Dan zou ik een zo pijnlijk mogelijke manier zoeken om hem te dumpen.
pi_142779686
quote:

[..]

Het punt is dat je nogal onnozel overkomt... En dan zeg ik eerlijk wat ik denk, zonder je bewust te willen kwetsen. Denk dat je meer hebt aan eerlijkheid dan aan fluwelen handschoentjes. Iedereen in dit topic vind je vriend nogal een onbetrouwbaar type. Jij blijft aan hem plakken als kleffe cake omdat je 'niet alleen kunt zijn'. Ik zou zeggen: werk daar eens aan. De enige mannen die je op deze manier aantrekt zijn dit soort onberekenbare types die misbruik maken van jouw onzekerheid.
She for whom the sun doth shine
pi_142779749
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:25 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Dus wat jou tegenhoudt is het feit dat je geen "bewijs" hebt dat hij vreemd gaat? Denk je nu echt dat hij betrouwbaar is als je jouw OP en jouw eigen reacties leest?
pi_142779781
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:25 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

:')

Maak het gewoon uit en sta erboven, je laat niets heel van je eigen waarde. Werk aan jezelf, ga meer van jezelf houden en dan hecht je ook minder snel waarde aan een persoon gezien je blij bent met jezelf.
pi_142779810
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus wat jou tegenhoudt is het feit dat je geen "bewijs" hebt dat hij vreemd gaat? Denk je nu echt dat hij betrouwbaar is als je jouw OP en jouw eigen reacties leest?
Ja je heb wel gelijk
pi_142780124
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:31 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Ja je heb wel gelijk
Uitmaken en wat met vriendinnen uitgaan/babbelen, terug tijd maken voor jezelf,leuke dingen doen etc. En gegarandeerd ,als je voldoende om jezelf geeft komt het allemaal goed. Overtref jezelf en wees de bazin van je leven. :)
pi_142780214
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Uitmaken en wat met vriendinnen uitgaan/babbelen, terug tijd maken voor jezelf,leuke dingen doen etc. En gegarandeerd ,als je voldoende om jezelf geeft komt het allemaal goed. Overtref jezelf en wees de bazin van je leven. :)
Volgens mij gaat TS het niet uitmaken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')