Natuurlijk...volkomen terecht...wat precies is wat ik bedoel; Daar wordt je toch niet blij van in een relatie, dat je je kennelijk zo moet gedragen?quote:
Zal wel te maken hebben met geen zin om alleen te zijn...quote:Op zondag 27 juli 2014 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ga je dan nog door met deze 'relatie'? Denk je dat hij ooit een leuke betrouwbare partner wordt?
Nou, veel succes dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:48 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met geen zin om alleen te zijn...
Wat dat betreft pas je dus wel bij je vriend. Jij bent zo'n vrouw die niet alleen kan zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja en heb al een plan a, b en c in mijn telefoon staan. Er zijn genoeg mannen die me willen daten maar geen enkele is interessanter voor mij dan mijn vriend.
dus je doet het jezelf willens en wetens aan...wat zeur je dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:48 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met geen zin om alleen te zijn...
Ik ben gewoon eerlijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat dat betreft pas je dus wel bij je vriend. Jij bent zo'n vrouw die niet alleen kan zijn.
En wat is dan de bedoeling van jouw topic?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:52 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk.
Ik had ook kunnen zeggen; ik ben een zelfstandige leuke enthousiaste ondernemender vrouw die positief in het leven staat en tevreden met zichzelf is blablabla' maar dan lieg ik en daar schiet niemand wat mee op. Ik blijf niet voor niets bij hem na dit alles. Voor mijn gevoel zal ik niet veel beter krijgen
Ik zoek een manier om hieruit te komen. Zelfstandig lukt het me niet, dat is wel gebleken. Ik weet dat ik ermee moet stoppen maar ik weet niet hoequote:Op zondag 27 juli 2014 14:53 schreef Lienekien het volgende:
Waarom open je hier eigenlijk een topic over?
"Ik weet dat mijn vriend een onbetrouwbare hond is, maar hij neukt lekker en ik heb geen zin om alleen te zijn."
Bellen en uitmaken misschien?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik zoek een manier om hieruit te komen. Zelfstandig lukt het me niet, dat is wel gebleken. Ik weet dat ik ermee moet stoppen maar ik weet niet hoe
Ben je serieus? Wat zou dan het verschil zijn met nuquote:Op zondag 27 juli 2014 14:55 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Maar dan blijf ik nog steeds met de vraag achter of hij vreemd is gegaan en dat wil ik weten
Dat weet je best.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik zoek een manier om hieruit te komen. Zelfstandig lukt het me niet, dat is wel gebleken. Ik weet dat ik ermee moet stoppen maar ik weet niet hoe
Ik ben uniekquote:Op zondag 27 juli 2014 14:57 schreef Scorpie het volgende:
Waar kan ik bijvrouwen zoals TS precies vinden?
Je bent vast heel eerlijk. Maar dat maakt je niet een minder naar persoon. Stop met die relatie en ga eerst eens aan jezelf werken.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:52 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk.
Ik had ook kunnen zeggen; ik ben een zelfstandige leuke enthousiaste ondernemender vrouw die positief in het leven staat en tevreden met zichzelf is blablabla' maar dan lieg ik en daar schiet niemand wat mee op. Ik blijf niet voor niets bij hem na dit alles. Voor mijn gevoel zal ik niet veel beter krijgen
wees er maar trots op...quote:
Zo is het maar net, het blijft verbazingwekkend.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:29 schreef Puntenjager het volgende:
Holy fuckDat je überhaupt een vriendin kunt krijgen als zo'n kerel. Klaarblijkelijk vinden vrouwen zulke mannen tock niet zo héél onaantrekkelijk
Iedereen is uniekquote:
Ok en stel dat hij effectief vreemd gaat, ga je hem vergeven ofzo?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef hondebrokje het volgende:
Ik hoopte gewoon op wat nieuwe inzichtenmisschien is het wel belachelijk dat ik hem beschuldig van vreemdgaan, of misschien zijn velen het juist wel met mij eens. Wilde een beetje een standpunt eruit kunnen vormen
Jezus man, ik heb het gelezen. Maak het direct uit, ook al is het volledig tegen jou gevoel in...geloof me vroeg of laat maakt hij het wel uit en dan voel je je pas rot omdat hij jou dan niet wilde. Maak het uit, verbreek het contact, hoe moeilijk het ook is. Je steekt moeite in iemand die niet om je geeft.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef hondebrokje het volgende:
Ik hoopte gewoon op wat nieuwe inzichtenmisschien is het wel belachelijk dat ik hem beschuldig van vreemdgaan, of misschien zijn velen het juist wel met mij eens. Wilde een beetje een standpunt eruit kunnen vormen
Dat klopt. Met zo'n houding en weinig zelfwaarde zal je ook niet beter verdienen.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:52 schreef hondebrokje het volgende:Voor mijn gevoel zal ik niet veel beter krijgen
Wees maar niet bang. Hij komt heus niet over als een leuke, betrouwbare man.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef hondebrokje het volgende:
Bijna.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:13 schreef Gregor1994 het volgende:
, als je doorgaat ben je wel erg naïef en bijna dom te noemen.
I know, ik kon het "voelen" .quote:Op zondag 27 juli 2014 15:17 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Wil ts niet uitschelden of zo op R&P
Of hij vreemd gaat of niet boeit niet, hij gedraagt zich gewoon als iemand die totaal niet bezig is met zijn relatie en met jou.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef hondebrokje het volgende:
Waarom zou je iemand die zijn verhaal doet uit willen scheldenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:17 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Wil ts niet uitschelden of zo op R&P
Omdat het simpelweg heel erg naïef overkomt, wat is de echte reden dat je nog aan hem vast hangt? Door de waarde die je aan hem hecht toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:19 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die zijn verhaal doet uit willen schelden
Anyway, zou je hem eigenlijk vergeven moest je toch "bewijs" krijgen dat hij vreemd gaat? wat zou je dan doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:19 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dan zou ik een zo pijnlijk mogelijke manier zoeken om hem te dumpen.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Anyway, zou je hem eigenlijk vergeven moest je toch "bewijs" krijgen dat hij vreemd gaat? wat zou je dan doen?
Het punt is dat je nogal onnozel overkomt... En dan zeg ik eerlijk wat ik denk, zonder je bewust te willen kwetsen. Denk dat je meer hebt aan eerlijkheid dan aan fluwelen handschoentjes. Iedereen in dit topic vind je vriend nogal een onbetrouwbaar type. Jij blijft aan hem plakken als kleffe cake omdat je 'niet alleen kunt zijn'. Ik zou zeggen: werk daar eens aan. De enige mannen die je op deze manier aantrekt zijn dit soort onberekenbare types die misbruik maken van jouw onzekerheid.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:19 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dus wat jou tegenhoudt is het feit dat je geen "bewijs" hebt dat hij vreemd gaat? Denk je nu echt dat hij betrouwbaar is als je jouw OP en jouw eigen reacties leest?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:25 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dan zou ik een zo pijnlijk mogelijke manier zoeken om hem te dumpen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:25 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dan zou ik een zo pijnlijk mogelijke manier zoeken om hem te dumpen.
Ja je heb wel gelijkquote:Op zondag 27 juli 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus wat jou tegenhoudt is het feit dat je geen "bewijs" hebt dat hij vreemd gaat? Denk je nu echt dat hij betrouwbaar is als je jouw OP en jouw eigen reacties leest?
Uitmaken en wat met vriendinnen uitgaan/babbelen, terug tijd maken voor jezelf,leuke dingen doen etc. En gegarandeerd ,als je voldoende om jezelf geeft komt het allemaal goed. Overtref jezelf en wees de bazin van je leven.quote:
Volgens mij gaat TS het niet uitmakenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Uitmaken en wat met vriendinnen uitgaan/babbelen, terug tijd maken voor jezelf,leuke dingen doen etc. En gegarandeerd ,als je voldoende om jezelf geeft komt het allemaal goed. Overtref jezelf en wees de bazin van je leven.
Want?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:48 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat TS het niet uitmaken
Anders had ze het allang uitgemaakt, ze gaat nog wachten totdat ze die beste vriend ontmoet, als ze die ontmoet, en daarna nog even door tot weet niet wanneer...totdat ze met haar beide voeten daadwerkelijk op grond komt en daadwerkelijk realiseert dat het een eenzijdige relatie is.quote:
Ach een beetje vertrouwen in de TS kan geen kwaad, wie weet heeft ze ondertussen toch wel wat inzichten, hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:51 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Anders had ze het allang uitgemaakt, ze gaat nog wachten totdat ze die beste vriend ontmoet, als ze die ontmoet, en daarna nog even door tot weet niet wanneer...totdat ze met haar beide voeten daadwerkelijk op grond komt en daadwerkelijk realiseert dat het een eenzijdige relatie is.
Laten we hopenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach een beetje vertrouwen in de TS kan geen kwaad, wie weet heeft ze ondertussen toch wel wat inzichten, hoor.
Sowieso vraag ik me af hoe zo'n persoon een vriendin kan hebben, maar goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:00 schreef Moira. het volgende:
Pff, dat je zo'n gast überhaupt nog 'je vriend' durft te noemen..
Ik ken dat gevoel hoor, dat je ondanks alles bij iemand blijft omdat het lijkt alsof je niks beters kan krijgen en anders jaren in eenzaamheid zal verkeren.
Ik denk dat met mij velen anderen kunnen melden dat dat eigenlijk altijd reuze meevalt.
Maar ik denk toch echt dat je het beter nu (na een relatief korte tijd) gewoon uit moet maken, voor dit wantrouwen dat hij bij je heeft gekweekt straks ook invloed krijgt op je volgende relatie(s).
Je vertrouwt hem terecht niet, je hoort niet zo veel ruzies te hebben en je hoort niet zo veel leugens om de oren te krijgen en je hoort het nog gewoon leuk te hebben na 11 maanden zonder grote problemen of irritaties of wantrouwen.
Wegwezen, dus. Voor je het weet staat een betere versie voor je neus die wél eerlijk is en die je wél kunt vertrouwen.
Er zijn altijd gekken die ervoor vallenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me af hoe zo'n persoon een vriendin kan hebben, maar goed.
Iets met sommige vrouwen houden van "klootzakken".quote:Op zondag 27 juli 2014 16:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me af hoe zo'n persoon een vriendin kan hebben, maar goed.
quote:Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Niemand is uniek. Vooral niet mensen die denken het te zijn
Mensen zijn ook niet zo ingewikkeld.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Niemand is uniek. Vooral niet mensen die denken het te zijn
Ja en R&P is er gewoon als decoratie.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:28 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Mensen zijn ook niet zo ingewikkeld.
Dat hij een ander doet weet ik dus niet voor 100% zeker en daar probeer ik achter te komen door mensen te ontmoeten zoals z'n vrienden en oudersquote:Op zondag 27 juli 2014 16:21 schreef capsize het volgende:
Je weet dat hij een ander neukt maar je blijft wel bij 'm omdat je bang bent om alleen te zijn...Niet zo klagen dan. En "ik weet dat ik moet stoppen maar weet niet hoe" is echt complete bullshit want je hebt 't al zo vaak uitgemaakt, doe 't nu een keer goed en blijf daar weg. Ga zelfrespect kweken joh, grow some balls.
Ik wil niet lullig overkomen, maar jij bent wel heel naief... je weet het niet zeker? Je zegt zelf dat hij overal een excuus voor heeft en overal om liegt, waarom denk je dat dat zo is...quote:Op zondag 27 juli 2014 17:09 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dat hij een ander doet weet ik dus niet voor 100% zeker en daar probeer ik achter te komen door mensen te ontmoeten zoals z'n vrienden en ouders
Oja. Ik heb vrijdag een soatest laten doen. Hoor komende vrijdag de uitslag.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:11 schreef Franknfurter het volgende:
Al een soatest laten doen? Wie weet wat ie meeneemt van zn avontuurtjes. En ja, hij is niet te vertrouwen, wegwezen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |