Want?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:48 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat TS het niet uitmaken
Anders had ze het allang uitgemaakt, ze gaat nog wachten totdat ze die beste vriend ontmoet, als ze die ontmoet, en daarna nog even door tot weet niet wanneer...totdat ze met haar beide voeten daadwerkelijk op grond komt en daadwerkelijk realiseert dat het een eenzijdige relatie is.quote:
Ach een beetje vertrouwen in de TS kan geen kwaad, wie weet heeft ze ondertussen toch wel wat inzichten, hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:51 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Anders had ze het allang uitgemaakt, ze gaat nog wachten totdat ze die beste vriend ontmoet, als ze die ontmoet, en daarna nog even door tot weet niet wanneer...totdat ze met haar beide voeten daadwerkelijk op grond komt en daadwerkelijk realiseert dat het een eenzijdige relatie is.
Laten we hopenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach een beetje vertrouwen in de TS kan geen kwaad, wie weet heeft ze ondertussen toch wel wat inzichten, hoor.
Sowieso vraag ik me af hoe zo'n persoon een vriendin kan hebben, maar goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:00 schreef Moira. het volgende:
Pff, dat je zo'n gast überhaupt nog 'je vriend' durft te noemen..
Ik ken dat gevoel hoor, dat je ondanks alles bij iemand blijft omdat het lijkt alsof je niks beters kan krijgen en anders jaren in eenzaamheid zal verkeren.
Ik denk dat met mij velen anderen kunnen melden dat dat eigenlijk altijd reuze meevalt.
Maar ik denk toch echt dat je het beter nu (na een relatief korte tijd) gewoon uit moet maken, voor dit wantrouwen dat hij bij je heeft gekweekt straks ook invloed krijgt op je volgende relatie(s).
Je vertrouwt hem terecht niet, je hoort niet zo veel ruzies te hebben en je hoort niet zo veel leugens om de oren te krijgen en je hoort het nog gewoon leuk te hebben na 11 maanden zonder grote problemen of irritaties of wantrouwen.
Wegwezen, dus. Voor je het weet staat een betere versie voor je neus die wél eerlijk is en die je wél kunt vertrouwen.
Er zijn altijd gekken die ervoor vallenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me af hoe zo'n persoon een vriendin kan hebben, maar goed.
Iets met sommige vrouwen houden van "klootzakken".quote:Op zondag 27 juli 2014 16:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me af hoe zo'n persoon een vriendin kan hebben, maar goed.
quote:Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Niemand is uniek. Vooral niet mensen die denken het te zijn
Mensen zijn ook niet zo ingewikkeld.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Niemand is uniek. Vooral niet mensen die denken het te zijn
Ja en R&P is er gewoon als decoratie.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:28 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Mensen zijn ook niet zo ingewikkeld.
Dat hij een ander doet weet ik dus niet voor 100% zeker en daar probeer ik achter te komen door mensen te ontmoeten zoals z'n vrienden en oudersquote:Op zondag 27 juli 2014 16:21 schreef capsize het volgende:
Je weet dat hij een ander neukt maar je blijft wel bij 'm omdat je bang bent om alleen te zijn...Niet zo klagen dan. En "ik weet dat ik moet stoppen maar weet niet hoe" is echt complete bullshit want je hebt 't al zo vaak uitgemaakt, doe 't nu een keer goed en blijf daar weg. Ga zelfrespect kweken joh, grow some balls.
Ik wil niet lullig overkomen, maar jij bent wel heel naief... je weet het niet zeker? Je zegt zelf dat hij overal een excuus voor heeft en overal om liegt, waarom denk je dat dat zo is...quote:Op zondag 27 juli 2014 17:09 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dat hij een ander doet weet ik dus niet voor 100% zeker en daar probeer ik achter te komen door mensen te ontmoeten zoals z'n vrienden en ouders
Oja. Ik heb vrijdag een soatest laten doen. Hoor komende vrijdag de uitslag.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:11 schreef Franknfurter het volgende:
Al een soatest laten doen? Wie weet wat ie meeneemt van zn avontuurtjes. En ja, hij is niet te vertrouwen, wegwezen dus.
Duidelijk gevalletje klootzak dusquote:Op zondag 27 juli 2014 17:16 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Oja. Ik heb vrijdag een soatest laten doen. Hoor komende vrijdag de uitslag.
Zijn antwoord op deze mededeling was 'als het blijkt dat je wat hebt, dan ga je niet lopen vingertje wijzen naar mij he?'
Conclusie: mogelijkheid is er dus
Ik zou zijn naam ook vast doorgeven aan Opgelicht. Dit zijn van die smoesjes die oplichters ook gebruiken om iemand niet te betalen.quote:Op een avond zou hij bij mij langskomen, maar belde dat hij in het ziekenhuis lag. Hij had hartproblemen (erfelijk, zijn vader zou het ook hebben) en ze gingen wat testen afnemen om te kijken of hij medicijnen moest krijgen. Omdat ik inmiddels natuurlijk geen 100% vertrouwen meer in hem had vroeg ik of hij kon bellen. Dit wilde hij niet. Toen vroeg ik om een foto vanuit het ziekenhuis. Hij werd boos omdat ik heb niet vertrouwde, maar stuurde uiteindelijk toch een foto van het ziekenhuisbed. Een foto van Google weliswaar..... Ik confronteerde hem hiermee en zijn antwoord was 'ja dat deed ik expres, om jou uit te testen. ik wist wel dat jij het zou nachecken'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |