abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142780234
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:48 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Volgens mij gaat TS het niet uitmaken :')
Want?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142780277
Puur en alleen op basis van de TT, en de veel te lange lap tekst (die ik dus niet gelezen heb)

Hij gebruikt je en jij laat het toe.

Am I right?
"Pools are perfect for holding water"
pi_142780299
quote:
9s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Want?
Anders had ze het allang uitgemaakt, ze gaat nog wachten totdat ze die beste vriend ontmoet, als ze die ontmoet, en daarna nog even door tot weet niet wanneer...totdat ze met haar beide voeten daadwerkelijk op grond komt en daadwerkelijk realiseert dat het een eenzijdige relatie is.
pi_142780328
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:51 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Anders had ze het allang uitgemaakt, ze gaat nog wachten totdat ze die beste vriend ontmoet, als ze die ontmoet, en daarna nog even door tot weet niet wanneer...totdat ze met haar beide voeten daadwerkelijk op grond komt en daadwerkelijk realiseert dat het een eenzijdige relatie is.
Ach een beetje vertrouwen in de TS kan geen kwaad, wie weet heeft ze ondertussen toch wel wat inzichten, hoor.
pi_142780429
quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Ach een beetje vertrouwen in de TS kan geen kwaad, wie weet heeft ze ondertussen toch wel wat inzichten, hoor.
Laten we hopen :)
  PR en moderator zondag 27 juli 2014 @ 16:00:01 #106
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_142780552
Pff, dat je zo'n gast überhaupt nog 'je vriend' durft te noemen.. :')

Ik ken dat gevoel hoor, dat je ondanks alles bij iemand blijft omdat het lijkt alsof je niks beters kan krijgen en anders jaren in eenzaamheid zal verkeren.
Ik denk dat met mij velen anderen kunnen melden dat dat eigenlijk altijd reuze meevalt.

Maar ik denk toch echt dat je het beter nu (na een relatief korte tijd) gewoon uit moet maken, voor dit wantrouwen dat hij bij je heeft gekweekt straks ook invloed krijgt op je volgende relatie(s).
Je vertrouwt hem terecht niet, je hoort niet zo veel ruzies te hebben en je hoort niet zo veel leugens om de oren te krijgen en je hoort het nog gewoon leuk te hebben na 11 maanden zonder grote problemen of irritaties of wantrouwen.
Wegwezen, dus. Voor je het weet staat een betere versie voor je neus die wél eerlijk is en die je wél kunt vertrouwen.
Fuck the EBU.
pi_142780582
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:00 schreef Moira. het volgende:
Pff, dat je zo'n gast überhaupt nog 'je vriend' durft te noemen.. :')

Ik ken dat gevoel hoor, dat je ondanks alles bij iemand blijft omdat het lijkt alsof je niks beters kan krijgen en anders jaren in eenzaamheid zal verkeren.
Ik denk dat met mij velen anderen kunnen melden dat dat eigenlijk altijd reuze meevalt.

Maar ik denk toch echt dat je het beter nu (na een relatief korte tijd) gewoon uit moet maken, voor dit wantrouwen dat hij bij je heeft gekweekt straks ook invloed krijgt op je volgende relatie(s).
Je vertrouwt hem terecht niet, je hoort niet zo veel ruzies te hebben en je hoort niet zo veel leugens om de oren te krijgen en je hoort het nog gewoon leuk te hebben na 11 maanden zonder grote problemen of irritaties of wantrouwen.
Wegwezen, dus. Voor je het weet staat een betere versie voor je neus die wél eerlijk is en die je wél kunt vertrouwen.
Sowieso vraag ik me af hoe zo'n persoon een vriendin kan hebben, maar goed.
  PR en moderator zondag 27 juli 2014 @ 16:03:35 #108
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_142780667
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:01 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Er zijn altijd gekken die ervoor vallen :')
Fuck the EBU.
pi_142780686
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:01 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Iets met sommige vrouwen houden van "klootzakken". :')
  zondag 27 juli 2014 @ 16:10:16 #110
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_142780885
Het zou ondertussen al heel vaak gepost zijn denk ik zo maar TS --> ;( :') |:( ;(

Er zijn punten waarop ik echt medelijden heb met mannen/vrouwen die zijn bedrogen door hun vriend/vriendin/partner maar als jij je zo naïef opstelt... Hij neemt jou telkens in de maling, jij weet dat, en toch ga je er telkens mee door.
Stop er gewoon mee, zeg dat die de tering kan krijgen en ga niet als een kind van 4 bij zijn ouders verkondigen dat jullie al 1 jaar een relatie hebben (als je het al een relatie mag noemen...)

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi_Djeff op 27-07-2014 16:18:22 ]
pi_142781042
NM :')
pi_142781214
Je weet dat hij een ander neukt maar je blijft wel bij 'm omdat je bang bent om alleen te zijn... :') Niet zo klagen dan. En "ik weet dat ik moet stoppen maar weet niet hoe" is echt complete bullshit want je hebt 't al zo vaak uitgemaakt, doe 't nu een keer goed en blijf daar weg. Ga zelfrespect kweken joh, grow some balls.
pi_142781260
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Iedereen is uniek
Niemand is uniek. Vooral niet mensen die denken het te zijn :P
Extremistisch gematigd.
pi_142781365
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef P8 het volgende:

[..]

:D Whehehe :P
pi_142781426
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef P8 het volgende:

[..]

Mensen zijn ook niet zo ingewikkeld.
pi_142781453
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:28 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Mensen zijn ook niet zo ingewikkeld.
Ja en R&P is er gewoon als decoratie.
pi_142782554
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:21 schreef capsize het volgende:
Je weet dat hij een ander neukt maar je blijft wel bij 'm omdat je bang bent om alleen te zijn... :') Niet zo klagen dan. En "ik weet dat ik moet stoppen maar weet niet hoe" is echt complete bullshit want je hebt 't al zo vaak uitgemaakt, doe 't nu een keer goed en blijf daar weg. Ga zelfrespect kweken joh, grow some balls.
Dat hij een ander doet weet ik dus niet voor 100% zeker en daar probeer ik achter te komen door mensen te ontmoeten zoals z'n vrienden en ouders
pi_142782619
Al een soatest laten doen? Wie weet wat ie meeneemt van zn avontuurtjes. En ja, hij is niet te vertrouwen, wegwezen dus.
pi_142782733
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:09 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Dat hij een ander doet weet ik dus niet voor 100% zeker en daar probeer ik achter te komen door mensen te ontmoeten zoals z'n vrienden en ouders
Ik wil niet lullig overkomen, maar jij bent wel heel naief... je weet het niet zeker? Je zegt zelf dat hij overal een excuus voor heeft en overal om liegt, waarom denk je dat dat zo is... :')
pi_142782793
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:11 schreef Franknfurter het volgende:
Al een soatest laten doen? Wie weet wat ie meeneemt van zn avontuurtjes. En ja, hij is niet te vertrouwen, wegwezen dus.
Oja. Ik heb vrijdag een soatest laten doen. Hoor komende vrijdag de uitslag.

Zijn antwoord op deze mededeling was 'als het blijkt dat je wat hebt, dan ga je niet lopen vingertje wijzen naar mij he?'

Conclusie: mogelijkheid is er dus :')
pi_142782832
Niet gelezen:

Ja hij gaat vreemd.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
  zondag 27 juli 2014 @ 17:18:06 #122
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_142782834
Als iemand schimmig over zijn verleden of omgeving doet is dat sowieso al een reden om vraagtekens te hebben. Iedereen heeft familie en vrienden. Als je die niet mag/kan ontmoeten is er iets niet in de haak.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_142782840
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:16 schreef hondebrokje het volgende:

[..]

Oja. Ik heb vrijdag een soatest laten doen. Hoor komende vrijdag de uitslag.

Zijn antwoord op deze mededeling was 'als het blijkt dat je wat hebt, dan ga je niet lopen vingertje wijzen naar mij he?'

Conclusie: mogelijkheid is er dus :')
Duidelijk gevalletje klootzak dus :') dump die gast gewoonjoh
pi_142782847
Conclusie: uitmaken en lekker verder gaan met je leven. Voor hem 10 anderen die je wel de aandacht en het vertrouwen geven wat bij een relatie hoort.

Niet meer praten, actie!
  zondag 27 juli 2014 @ 17:20:30 #125
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_142782910
quote:
Op een avond zou hij bij mij langskomen, maar belde dat hij in het ziekenhuis lag. Hij had hartproblemen (erfelijk, zijn vader zou het ook hebben) en ze gingen wat testen afnemen om te kijken of hij medicijnen moest krijgen. Omdat ik inmiddels natuurlijk geen 100% vertrouwen meer in hem had vroeg ik of hij kon bellen. Dit wilde hij niet. Toen vroeg ik om een foto vanuit het ziekenhuis. Hij werd boos omdat ik heb niet vertrouwde, maar stuurde uiteindelijk toch een foto van het ziekenhuisbed. Een foto van Google weliswaar..... Ik confronteerde hem hiermee en zijn antwoord was 'ja dat deed ik expres, om jou uit te testen. ik wist wel dat jij het zou nachecken' :{
Ik zou zijn naam ook vast doorgeven aan Opgelicht. Dit zijn van die smoesjes die oplichters ook gebruiken om iemand niet te betalen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')