Brummetjequote:Op zondag 27 juli 2014 13:57 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Veel te lang, maar van wat ik heb gelezen ziet hij jou absoluut niet als echt relatiemateriaal, maar als neukertje.
Haha, precies!quote:Op zondag 27 juli 2014 14:06 schreef schaakkipje het volgende:
Het is een bankhanger, een klaploper en een leugenaar...
Jij blijft bij hem en je noemt hem niet 1 van de slimste?
Hij is ongrijpbaar, en dat trekt je aan. Je kan hem niet helemaal voor jezelf krijgen, en daarom wil je hem.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja en heb al een plan a, b en c in mijn telefoon staan. Er zijn genoeg mannen die me willen daten maar geen enkele is interessanter voor mij dan mijn vriend.
Ja dat dacht ik ookquote:Op zondag 27 juli 2014 14:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, precies!
TS, wat laat jij over je heenlopen zeg. Ik vind jou eigenlijk de grootste sukkel in dit verhaal, volgens mij accepteer je het uiteindelijk nog als hij in je gezicht poept terwijl hij met een ander staat te tongen.
Ik denk overigens dat hij al een relatie heeft en juist vreemdgaat met jou.
Maar aan de andere kant, tijdje terug was dit de situatie: hij werkte ong 40/50/60 uur per werk, had 2 avonden training, in het weekend meestal wedstrijden en zat 3 a 4 avonden/nachten bij mij. Dan moet zijn echte vriendin ook wel heel weinig aandacht hebben gekregenquote:Op zondag 27 juli 2014 14:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, precies!
TS, wat laat jij over je heenlopen zeg. Ik vind jou eigenlijk de grootste sukkel in dit verhaal, volgens mij accepteer je het uiteindelijk nog als hij in je gezicht poept terwijl hij met een ander staat te tongen.
Ik denk overigens dat hij al een relatie heeft en juist vreemdgaat met jou.
Serieus, je kan niks beters krijgen dan dat stuk verdriet? Kom op zeg hey.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja en heb al een plan a, b en c in mijn telefoon staan. Er zijn genoeg mannen die me willen daten maar geen enkele is interessanter voor mij dan mijn vriend.
menselijke natuur...wat ze kan krijgen hoeft ze niet, wat ze niet kan krijgen wel...tot ze volwassen wordt, althans...quote:Op zondag 27 juli 2014 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serieus, je kan niks beters krijgen dan dat stuk verdriet? Kom op zeg hey.
Of hij werkte minder/niet en had minder/geen training.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:14 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, tijdje terug was dit de situatie: hij werkte ong 40/50/60 uur per werk, had 2 avonden training, in het weekend meestal wedstrijden en zat 3 a 4 avonden/nachten bij mij. Dan moet zijn echte vriendin ook wel heel weinig aandacht hebben gekregen
quote:Op zondag 27 juli 2014 14:14 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, tijdje terug was dit de situatie: hij werkte ong 40/50/60 uur per werk, had 2 avonden training, in het weekend meestal wedstrijden en zat 3 a 4 avonden/nachten bij mij. Dan moet zijn echte vriendin ook wel heel weinig aandacht hebben gekregen
Dat geloof je zelf toch niet he?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:14 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 14:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dit heb ik al 4x gedaan ondertussendenk niet dat hij dat nog serieus neemt. Ik kom iedere keer weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben meegeweest naar z'n werk, heb foto's gezien en screenshots van routes, heb schema op internet gevonden van z'n sport etc. Dat is gewoon allemaal bevestigdquote:Op zondag 27 juli 2014 14:23 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Of hij werkte minder/niet en had minder/geen training.
quote:Op zondag 27 juli 2014 14:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Bedankt voor je adviesquote:Op zondag 27 juli 2014 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
als je een man was zou ik zeggen: grow some!
Ach ik zeg het anyways: Grow some!
Meid, waar ben je nou toch mee bezig?! Dit is toch niet normaal?!quote:Op zondag 27 juli 2014 14:30 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben meegeweest naar z'n werk, heb foto's gezien en screenshots van routes, heb schema op internet gevonden van z'n sport etc. Dat is gewoon allemaal bevestigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |