Ik zou zijn naam ook vast doorgeven aan Opgelicht. Dit zijn van die smoesjes die oplichters ook gebruiken om iemand niet te betalen.quote:Op een avond zou hij bij mij langskomen, maar belde dat hij in het ziekenhuis lag. Hij had hartproblemen (erfelijk, zijn vader zou het ook hebben) en ze gingen wat testen afnemen om te kijken of hij medicijnen moest krijgen. Omdat ik inmiddels natuurlijk geen 100% vertrouwen meer in hem had vroeg ik of hij kon bellen. Dit wilde hij niet. Toen vroeg ik om een foto vanuit het ziekenhuis. Hij werd boos omdat ik heb niet vertrouwde, maar stuurde uiteindelijk toch een foto van het ziekenhuisbed. Een foto van Google weliswaar..... Ik confronteerde hem hiermee en zijn antwoord was 'ja dat deed ik expres, om jou uit te testen. ik wist wel dat jij het zou nachecken'![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:20 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik zou zijn naam ook vast doorgeven aan Opgelicht. Dit zijn van die smoesjes die oplichters ook gebruiken om iemand niet te betalen.
Hahaha als de situatie het toelaat zal ik het opnemen dmv voiceclipquote:Op zondag 27 juli 2014 17:24 schreef Nober het volgende:
Ik snap niet waarom jij dit jezelf aandoet al snap ik wel dat je nu perse die ouders wil ontmoeten en dan een topshow voorgeschoteld hoopt te krijgen, hopelijk installeer je stiekem een camera voor ons allen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef hondebrokje het volgende:
Dit wilde hij niet. Toen vroeg ik om een foto vanuit het ziekenhuis. Hij werd boos omdat ik heb niet vertrouwde, maar stuurde uiteindelijk toch een foto van het ziekenhuisbed. Een foto van Google weliswaar..... Ik confronteerde hem hiermee en zijn antwoord was 'ja dat deed ik expres, om jou uit te testen. ik wist wel dat jij het zou nachecken'
Wel mooi over dat nagel verhaal dat jij hem niet de slimste noemt terwijl jij je al 11 maanden voor de gek laat houden.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:25 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Hahaha als de situatie het toelaat zal ik het opnemen dmv voiceclip
Fool me 29420392.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:54 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Daar zouden de alarmbellen al moeten afgaan. Sterker, ik vraag mij af als je wist wat voor figuur het is, je uberhaupt een relatie mee aanging.
Het begin om afscheid te nemen, is het moeilijkst. Na een half jaar sla je jezelf voor je kop, waarom je dit niet eerder had gedaan.
Fool me once, shame on you.
Fool me twice, shame on me.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:25 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Hahaha als de situatie het toelaat zal ik het opnemen dmv voiceclip
Mensen zonder ruggengraat en die op groffe klootzakken zijn zo jailbait voor klootzakken.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me af hoe zo'n persoon een vriendin kan hebben, maar goed.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:16 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Oja. Ik heb vrijdag een soatest laten doen. Hoor komende vrijdag de uitslag.
Zijn antwoord op deze mededeling was 'als het blijkt dat je wat hebt, dan ga je niet lopen vingertje wijzen naar mij he?'
Conclusie: mogelijkheid is er dus
Liefde maakt blind. Ik heb/had veel voor hem overquote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel mooi over dat nagel verhaal dat jij hem niet de slimste noemt terwijl jij je al 11 maanden voor de gek laat houden.
Waarom vond je het wel tijd om hem aan je ouders voor te stellen maar durfde je dat andersom niet?
Maar euuh TS, je gaat het toch uitmaken hè?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:47 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Liefde maakt blind. Ik heb/had veel voor hem over
Nadat ik z'n vriend heb overhoord, en langs z'n ouders ben geweest om alles te vertellen en verhaal te halen. Dan maak ik het direct uit ja. Gewoon voor mijn eigen rust ;p dat ik kan zeggen 'zie je wel!!!' Ik wist wel dat ie vreemd ging!!'quote:Op zondag 27 juli 2014 17:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar euuh TS, je gaat het toch uitmaken hè?
Goed hoor, uitstellen.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:50 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nadat ik z'n vriend heb overhoord, en langs z'n ouders ben geweest om alles te vertellen en verhaal te halen. Dan maak ik het direct uit ja. Gewoon voor mijn eigen rust ;p dat ik kan zeggen 'zie je wel!!!' Ik wist wel dat ie vreemd ging!!'
Over 1 maand dan sowieso!quote:Op zondag 27 juli 2014 17:50 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nadat ik z'n vriend heb overhoord, en langs z'n ouders ben geweest om alles te vertellen en verhaal te halen. Dan maak ik het direct uit ja. Gewoon voor mijn eigen rust ;p dat ik kan zeggen 'zie je wel!!!' Ik wist wel dat ie vreemd ging!!'
Maar hoe dan ook je bent van plan om het uit te maken?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:50 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar laat me nu ff in die waanquote:Op zondag 27 juli 2014 17:51 schreef capsize het volgende:
[..]
Goed hoor, uitstellen.Je hebt na een jaar zijn ouders nog steeds niet ontmoet, ik geloof niet dat het er nu dan ineens wel van gaat komen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:51 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar laat me nu ff in die waan
Ja. Hoe en wanneer is nog de vraag. Maar zodra mijn studentenleven in volle gang is heb ik toch geen tijd meer voor hem. Hopelijk heb ik het dan te druk om voor hem te treurenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook je bent van plan om het uit te maken?
Je hebt al 11 maanden weggegooid, maak het gewoon uit dan ben je er eindelijk vanaf.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:47 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Liefde maakt blind. Ik heb/had veel voor hem over
Hoe -> "je bent een klootzak en ik verdien beter, doei"quote:Op zondag 27 juli 2014 17:52 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja. Hoe en wanneer is nog de vraag. Maar zodra mijn studentenleven in volle gang is heb ik toch geen tijd meer voor hem. Hopelijk heb ik het dan te druk om voor hem te treuren
Waarom had je een kloontje nodig?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:58 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben wel een kloontje (uiteraard) maar géén -Supergirl-
Omdat dit een persoonlijk verhaal isquote:
Ah ok, maar bon soit ga je het vandaag nog uitmaken?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat dit een persoonlijk verhaal isik zet alle persoonlijke verhalen onder kloontjes, zodat ik op mijn andere account minder serieus kan zijn
Neeee eerst komende week nog die vriend ontmoeten!quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, maar bon soit ga je het vandaag nog uitmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |