dat werkt ook niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:36 schreef Samzz het volgende:
Lijkt me dat je je ex op de flikker moet geven, niet zijn vriendin, JB.
ja, ze passen wel bij elkaar geloof ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:38 schreef Fascination het volgende:
Wat een absurd gedoe, JB. Is die vriendin net zo labiel als hij?
bovendien, zij heeft toch ook verantwoordelijkheid, het is niet zo dat hij de enige is die invloed heeft op haar gedrag, hoop ik althans.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:36 schreef Samzz het volgende:
Lijkt me dat je je ex op de flikker moet geven, niet zijn vriendin, JB.
Nee maar van haar kan je niks verwachten... Van hem zou je wel iets moeten kunnen verwachten...quote:Op zondag 27 juli 2014 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bovendien, zij heeft toch ook verantwoordelijkheid, het is niet zo dat hij de enige is die invloed heeft op haar gedrag, hoop ik althans.
Konijntjesquote:Op zondag 27 juli 2014 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga btw even wat doen, konijnenhok verschonen in afwezigheid van de kinderen
waarom niet? Dat slaat imo nergens op.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nee maar van haar kan je niks verwachten... Van hem zou je wel iets moeten kunnen verwachten...
Het zijn toch niet haar kinderen....quote:Op zondag 27 juli 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet? Dat slaat imo nergens op.
En van hem kan ik helemaal niets verwachten. Hij denkt dat ze 17 zijn ofzo.
Mja, ik weet het niet, hoor. Vrouwen doen wel vaker dingen die ik niet snapquote:Op zondag 27 juli 2014 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat werkt ook niet.
En zij is gewoon ook een stomme trut. Daar werkt hij verdr vrolijk aan mee hoor, daar niet van, maar ik hoor veel te vaak dingen over haar dat ik denkdat dóe je toch niet?!
(Ze trekt bv de oudste heel erg voor)
Heeft ze je kinderen geadopteerd dan? Of op welke andere manier dan ook wettelijk erkend?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bovendien, zij heeft toch ook verantwoordelijkheid, het is niet zo dat hij de enige is die invloed heeft op haar gedrag, hoop ik althans.
Ik vind het hele leuke beestjes. Neem er later zelf ook 2, zijn ze niet alleen in ieder geval.quote:
Goedemiddag!quote:
Je gaat je dan toch echt afvragen waarom mensen zoiets doen. Zulke mensen zijn het ouderschap niet waardig.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:45 schreef bepklep82 het volgende:
mijn stiefpa heeft er ook voor gezorgd dat mijn ma me uit huis zette. Toen was ik 5 en echt niet lastig hoor. Denk maar niet dat ik bij mijn pa terecht kwam hoor.
Nee het was zo uitgekiend dat mijn pa er niets van wist en ik in een tehuis werd gestopt.
Maar wel zo gedaan dat het via een instantie gebeurde zodat mij pa me er niet uit kon krijgen.
Heb ik twee jaar gezeten en ik weet nog altijd niet waarom. Zal je de details besparen, want was geen pretje daar.
Na die twee jaar terug naar mijn ma en stiefpa.. en het was tot mijn 14e hell on earth.
ze had een grote mond.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:42 schreef Fascination het volgende:
Maar wat is er daarna gebeurd dan? Dat moet wel een drama zijn geweest. Kan me overigens ook niet voorstellen dat ze het zo bont heeft gemaakt dat zo'n maatregel gepast is.
Imo wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat maakt toch niet dat je geen verantwoordelijkheid hebt/draagt
ik snap sowieso niet waarom partners vaak belangrijker zijn voor mensen dan hun kinderenquote:Op zondag 27 juli 2014 12:45 schreef bepklep82 het volgende:
mijn stiefpa heeft er ook voor gezorgd dat mijn ma me uit huis zette. Toen was ik 5 en echt niet lastig hoor. Denk maar niet dat ik bij mijn pa terecht kwam hoor.
Nee het was zo uitgekiend dat mijn pa er niets van wist en ik in een tehuis werd gestopt.
Maar wel zo gedaan dat het via een instantie gebeurde zodat mij pa me er niet uit kon krijgen.
Heb ik twee jaar gezeten en ik weet nog altijd niet waarom. Zal je de details besparen, want was geen pretje daar.
Na die twee jaar terug naar mijn ma en stiefpa.. en het was tot mijn 14e hell on earth.
imo dus niet, ik draag toch ook verantwoordelijkheid voor het dochtertje van de buren als ze hier is? Bovendien is ze inmiddels al drie jaar haar stiefmoeder, het is niet iets van twee maanden ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Imo wel.
Het zou goed zijn als het anders was... Maar je kan niks van haar verwachten eigenlijk....
Omdat dat kind vanzelfsprekend is ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap sowieso niet waarom partners vaak belangrijker zijn voor mensen dan hun kinderen
Ja, maar dat gebeurt nu eenmaal bij pubers.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze had een grote mond.
Dat klopt ook wel, maar t huis uit zetten, werkt niet om dat beter te maken iig.
Het was een beetje een rare situatie, want ik was de enige die eruit moest.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap sowieso niet waarom partners vaak belangrijker zijn voor mensen dan hun kinderen
Je hebt gelijk hoor!quote:Op zondag 27 juli 2014 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
imo dus niet, ik draag toch ook verantwoordelijkheid voor het dochtertje van de buren als ze hier is? Bovendien is ze inmiddels al drie jaar haar stiefmoeder, het is niet iets van twee maanden ofzo.
Maar goed, ik ging naar de konijnen.
Oké.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:53 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Het was een beetje een rare situatie, want ik was de enige die eruit moest.
Mijn moeder spaarde toen vijfjes (die muntjes van way back! ) in een koffer onder de bank.
En ik weet nog heel goed dat ze zei: Dit heb ik gespaard, maar door jou moet ik ze nu allemaal inleveren.
En dat mijn ma een keer ruzie had met mijn pa en mijn stiefpa zei: Dit is allemaal jouw schuld.
Die kans zit er wel in jaquote:Op zondag 27 juli 2014 13:04 schreef kree het volgende:
Als ik morgen om 8:00 uur in Hoofddorp moet zijn vanuit Katwijk.
Ga ik dan nog files tegenkomen?
Heb dat nog nooit gereden op dat tijdstip, dus dacht vraag het maar even.
Hmm minder, ik dacht kwart over 7 weg, maar dan kan ik beter wat eerder gaan misschien.quote:
Om 8 uur? Vroeg zat om files te ontwijken, en volgens mij is het vakantie nu in de meeste delen van het land. Ik zou wel op tijd aanrijden, just in case.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:04 schreef kree het volgende:
Als ik morgen om 8:00 uur in Hoofddorp moet zijn vanuit Katwijk.
Ga ik dan nog files tegenkomen?
Heb dat nog nooit gereden op dat tijdstip, dus dacht vraag het maar even.
Meestal rijdt de A44 wel aardig door, maar dacht meer dat stukje A4 hoewel er zijn wel tich rijbanen daar.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Om 8 uur? Vroeg zat om files te ontwijken, en volgens mij is het vakantie nu in de meeste delen van het land. Ik zou wel op tijd aanrijden, just in case.
Ik zou voor de zekerheid eerder wegrijden dan je gepland hebt. Neem bijvoorbeeld anderhalf keer de reistijd, e.g. als je een uur zou rijden dat je dan anderhalf uur neemt.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
Meestal rijdt de A44 wel aardig door, maar dacht meer dat stukje A4 hoewel er zijn wel tich rijbanen daar.
Google maps geeft 33min dus uurtje van te voren dan maar, 7 uur, dat zal wel te doen zijn toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid eerder wegrijden dan je gepland hebt. Neem bijvoorbeeld anderhalf keer de reistijd, e.g. als je een uur zou rijden dat je dan anderhalf uur neemt.
Ik zeg doen. En mocht je alsnog te laat komen dan weet je dat voor de volgende keer. Je kan beter te vroeg zijn dan te laatquote:Op zondag 27 juli 2014 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
Google maps geeft 33min dus uurtje van te voren dan maar, 7 uur, dat zal wel te doen zijn toch?
Ik denk eerder te vroeg, maargoed je weet het maar nooit met die filesquote:Op zondag 27 juli 2014 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zeg doen. En mocht je alsnog te laat komen dan weet je dat voor de volgende keer. Je kan beter te vroeg zijn dan te laat
Jaja kaneel. Make that the kat wisequote:Op zondag 27 juli 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand, want ik heb nooit seks.
Zelfs mijn sensuele ogen kunnen dat niet voor elkaar brengen Roy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Op de A4 sta ik voor 8en al weleens in de file hoor...quote:Op zondag 27 juli 2014 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk eerder te vroeg, maargoed je weet het maar nooit met die files
Dat moet wel lukken ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
Google maps geeft 33min dus uurtje van te voren dan maar, 7 uur, dat zal wel te doen zijn toch?
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:24 schreef yats het volgende:
[..]
Jaja kaneel. Make that the kat wiseJe zult op de meet zijn. Ik heb 0% seksuele uitstraling. Als een eunuch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Jaja kaneel. Make that the kat wiseHoeveel pandapunten heeft fax kaneel eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
[..]
Jaja kaneel. Make that the kat wiseNow breaks my wooden shoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog geen volgens mij (ik dan hequote:Op zondag 27 juli 2014 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hoeveel pandapunten heeft fax kaneel eigenlijk?
450. Het is echt fantastisch.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hoeveel pandapunten heeft fax kaneel eigenlijk?
En ondanks dat doe je blijkbaar toch iets goed dan. Ik ben best benieuwd eigenlijk naar de aanwezigen. Wie heb jij hiervan al eens gemeet?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zult op de meet zijn. Ik heb 0% seksuele uitstraling. Als een eunuch.
quote:
Ik heb alleen Thijs en Fas nooit in levende lijve gezien.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:29 schreef yats het volgende:
[..]
En ondanks dat doe je blijkbaar toch iets goed dan. Ik ben best benieuwd eigenlijk naar de aanwezigen. Wie heb jij hiervan al eens gemeet?
[..]Niet liegen kaneel, het zijn er minder dan 80
Je komt niet de hele avond bij mij staan dan hequote:Op zondag 27 juli 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zult op de meet zijn. Ik heb 0% seksuele uitstraling. Als een eunuch.
Er staat je wat te wachten.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen Thijs en Fas nooit in levende lijve gezien.
En mij dus. Bij mij is het precies andersom, ik heb alleen Fax in levende lijve ontmoet.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen Thijs en Fas nooit in levende lijve gezien.
ik snap dat ook niet, ruzie hebben óver iemand kan best, maar dat maakt het toch niet diegene zijn schuld?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:53 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Het was een beetje een rare situatie, want ik was de enige die eruit moest.
Mijn moeder spaarde toen vijfjes (die muntjes van way back! ) in een koffer onder de bank.
En ik weet nog heel goed dat ze zei: Dit heb ik gespaard, maar door jou moet ik ze nu allemaal inleveren.
En dat mijn ma een keer ruzie had met mijn pa en mijn stiefpa zei: Dit is allemaal jouw schuld.
Jawel, gezellig met Morrigan nerden als een gek man.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je komt niet de hele avond bij mij staan dan he
Want dan gaat het weer de hele avond over nerd shit.
En dat vinden vrouwen niet aantrekkelijk, of zoiets.
Ik kan niet slapen van de spanning.quote:
Dan moet het beste nog komen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
En mij dus. Bij mij is het precies andersom, ik heb alleen Fax in levende lijve ontmoet.
Het is verbluffend waartoe sommige mensen in staat kunnen zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet, ruzie hebben óver iemand kan best, maar dat maakt het toch niet diegene zijn schuld?
Yats wordt mijn juridisch adviseur als ik particulier onderzoeker word.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
En mij dus. Bij mij is het precies andersom, ik heb alleen Fax in levende lijve ontmoet.
Ik heb het geprobeerd maar kon er niet in komen.quote:
Je weet dat mijn verwachtingen nu enorm zijn he?quote:
het is op zich wel handig natuurlijk, op die manier kun je het inderwerp van de ruzie altijd de schuld geven.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is verbluffend waartoe sommige mensen in staat kunnen zijn.
[..]
Yats wordt mijn juridisch adviseur als ik particulier onderzoeker word.
Net als mijn piemel. liefde.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat mijn verwachtingen nu enorm zijn he?
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
Yats wordt mijn juridisch adviseur als ik particulier onderzoeker word.
Je zit op fok kaneel, dan hoort dat enorme er bijquote:
ik deed het niet zo vaak, omdat zij veel beter waren en vaker hadden gespeeld dan ik en ik dus domme zetten deed en daarom niet zo vaak mee mocht doenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar kon er niet in komen.
Dan heb je het ergste al gehad hequote:Op zondag 27 juli 2014 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig zit je nu op Fok en kan je er naar hartenlust topics over openen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik deed het niet zo vaak, omdat zij veel beter waren en vaker hadden gespeeld dan ik en ik dus domme zetten deed en daarom niet zo vaak mee mocht doen![]()
Traumas heb ik ervan
Ik was vroeger een nerdquote:Op zondag 27 juli 2014 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ijn vriendje was een nerd.
En ik vond het best leuk
Je moet ook niet je transformers mee nemen naar een datequote:Op zondag 27 juli 2014 13:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was vroeger een nerdVrouwen vonden het niet leuk
ik heb om eerlijk te zijn ook maar 1 nerdvriendje gehad en hij was echt te onderdanig voor mijquote:Op zondag 27 juli 2014 13:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was vroeger een nerdVrouwen vonden het niet leuk
Sinds hier een extra raam zit is het anders verdomd licht op zolder. Mijn webcam kan al dat licht niet aan.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:41 schreef aeque het volgende:
Iedereen op fok is toch een nerd? We zitten allemaal op onze donkere zolderkamer te fokken.
Je bent in ieder geval nog niet tot stof vergaan door dat licht, dus dat scheelt.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Sinds hier een extra raam zit is het anders verdomd licht op zolder. Mijn webcam kan al dat licht niet aan.
Heyquote:Op zondag 27 juli 2014 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb fax ook ontmoet, wat een raar mannetje is dat!
![]()
Jij was de meesteres?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb om eerlijk te zijn ook maar 1 nerdvriendje gehad en hij was echt te onderdanig voor mij
Die had ik toen nog nietquote:Op zondag 27 juli 2014 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ook niet je transformers mee nemen naar een date
Juist wel. Weet je gelijk of ze je hobby's kan waarderen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ook niet je transformers mee nemen naar een date
Ik wissel nu wel tussen een indianenhuid en een huid waar men in de Franse tijd jaloers op zou zijn qua 'witheid'.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval nog niet tot stof vergaan door dat licht, dus dat scheelt.
En dan zeg je: 'In m'n broek zit ook een Transformer'quote:Op zondag 27 juli 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juist wel. Weet je gelijk of ze je hobby's kan waarderen.
Kun je dat wel zelf aan? Althans je bleke huidje?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Sinds hier een extra raam zit is het anders verdomd licht op zolder. Mijn webcam kan al dat licht niet aan.
Zebra Yats, nu verkrijgbaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wissel nu wel tussen een indianenhuid en een huid waar men in de Franse tijd jaloers op zou zijn qua 'witheid'.
Met kenmerkend geluid?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan zeg je: 'In m'n broek zit ook een Transformer'
Gewoon dat geluidje maken als ze je broek opendoet.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon dat geluidje maken als ze je broek opendoet.
Die ga ik onthoudenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon dat geluidje maken als ze je broek opendoet.
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je dat wel zelf aan? Althans je bleke huidje?
Nu ook in rood-witte versiequote:
Ja, en Soundwave in een walkman.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee, Megatron veranderde ook van een klein pistool naar een grote slechterik
Ik denk eigenlijk dat ik er nog best mee weg kom.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laat even weten hoe het gegaan is![]()
Ze drogen spontaan op denk ik
Ik heb het nog niet getracht, aangezien geen van mijn vriendinnen tot nu toe bekend was met die tekenfilmquote:
"Autosnake, roll out!"quote:Op zondag 27 juli 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet getracht, aangezien geen van mijn vriendinnen tot nu toe bekend was met die tekenfilm
En toch wil ik hem nog wel zienquote:Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef aeque het volgende:
Over transformers gesproken, wat is die laatste film slecht zeg...
Leuk popcornvermaakquote:Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef aeque het volgende:
Stouterd. Hoe dat dan?quote:
ik denk dat er best veel mannen zijn die daarmee wegkomenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik er nog best mee weg kom.
Misschien bij het ejaculeren 'troetelbeertje, straaaal' schreeuwen?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet getracht, aangezien geen van mijn vriendinnen tot nu toe bekend was met die tekenfilm
Is denk ik beter als we daar niet wéér over gaan praten hier.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
uh hoi waarom is de sex sc dicht?
Als ze dan niet wegloopt, zit je gebakken.quote:
Het werd te populair, andere SC's waren jellyquote:Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat was de eerste alquote:Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef aeque het volgende:
En hij was te blij met jou om er iets tegen te doen?quote:
Dit klinkt enigszins vies, faxie.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien bij het ejaculeren 'troetelbeertje, straaaal' schreeuwen?
ik maakte misbruik van hem, en niet op een goede manier.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk popcornvermaak
[..]
Stouterd. Hoe dat dan?
sorryquote:Op zondag 27 juli 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is denk ik beter als we daar niet wéér over gaan praten hier.
[..]
Als ze dan niet wegloopt, zit je gebakken.
Jij bent al een tijdje niet langsgeweest volgens mijquote:Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat jaquote:Op zondag 27 juli 2014 13:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het werd te populair, andere SC's waren jelly
Jij hebt natuurlijk continu seks nu. Valt me tegen hoor dat fok dan niet voorrang krijgt.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sorry
Ik ben wat minder op FOK! de laatste tijd
dat denk ik niet eens, hij dacht ws dat hij niets beters kon krijgen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
En hij was te blij met jou om er iets tegen te doen?
Als je dan niet oplet transformeer je haar van lief meisje naar zwanger meisje.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze dan niet wegloopt, zit je gebakken.
Maar ze zullen het wel kennenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt enigszins vies, faxie.
Te druk met neuken?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sorry
Je meisje moet ook aandacht he.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sorry
Ik weiger te kijken naar iets dat Bay maakt.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nu gaat hij Turtles verkrachten.
Arme Leonardo, Donatello, Raphael en Michealangelo.
Ow gaat hij dat doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nu gaat hij Turtles verkrachten.
Arme Leonardo, Donatello, Raphael en Michealangelo.
Dat helpt welquote:Op zondag 27 juli 2014 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik het niet meende?
Zover kom ik nooit.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je dan niet oplet transformeer je haar van lief meisje naar zwanger meisje.
Continu?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk continu seks nu. Valt me tegen hoor dat fok dan niet voorrang krijgt.
Tja, die fout maakt iedereen weleensquote:Op zondag 27 juli 2014 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat denk ik niet eens, hij dacht ws dat hij niets beters kon krijgen.
quote:
Of course. Ze is lievvquote:Op zondag 27 juli 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je meisje moet ook aandacht he.
[..]
Ik weiger te kijken naar iets dat Bay maakt.
Ach,die paar dagen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Continu?
Niet tijdens sharkweek hoor
Misschien maar goed ookquote:
2 kilo kersenpitten, is dat goed?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ach,die paar dagen.
p.s. Heb je wel aan het WNF gedoneerd?
nee?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ach,die paar dagen.
p.s. Heb je wel aan het WNF gedoneerd?
Compenseert dat de massamoord op panda's die VA gepleegd heeft?quote:
Geen idee, ik had ze liggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:59 schreef yats het volgende:
[..]
Compenseert dat de massamoord op panda's die VA gepleegd heeft?
Ik heb mezelf wel vermaakt.quote:
Hier niet. Nou ja, het is niet meer zo warm als vorige week, gelukkig.quote:
Je weet dat het 't Is moet zijn, héquote:Op zondag 27 juli 2014 14:48 schreef kree het volgende:
Ti's hier best wel een aangenaam temperatuurtje eigenlijk.
Alleen gestaan?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf wel vermaakt.
Weer leuke nieuwe mensen ontmoet.
Beetje in de zee gestaan, beetje op het strand gevoetbald, beetje gegeten, beetje gedronken.
Nee eigenlijk niet Kaneel.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen gestaan?
Je hebt niet met je gladde praatjes de dames uit de kleren gepraat om te gaan zwemmen?
Durf ik niet.quote:
Wat is dit nou, Roy?quote:
Als het de pijn verzacht, ik heb wel mijn shirt uitgetrokken.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durf ik niet.
[..]
Wat is dit nou, Roy?
Een meet waar iedereen zijn broek aanhoudt?
Eenmaal in 't water zie je toch niks meerquote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durf ik niet.
[..]
Wat is dit nou, Roy?
Een beetje.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het de pijn verzacht, ik heb wel mijn shirt uitgetrokken.
Oef, dat is wel ver het water in.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eenmaal in 't water zie je toch niks meer.
Nee want ik type dan tis daar maakt die telefoon ti's van.quote:
TL licht dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durf ik niet.
[..]
Wat is dit nou, Roy?
quote:
Niet eens, want die heb ik zelfquote:Op zondag 27 juli 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet?
Is het een grap over witte benen?
Mu schatje. Waarom sta je niet bij de aanwezigen van de meet?quote:
Omdat ik niet kan, anders had ik me wel aangemeld.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu schatje. Waarom sta je niet bij de aanwezigen van de meet?
Ik zet je er even bij.
Te laat, je staat er bij.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan, anders had ik me wel aangemeld.
quote:
Die kan ik wel hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:06 schreef twi het volgende:
Kijk maar uit, straks krijg je ruzie met z'n vriendin.
Nu ik erop sta zal de wereld bezwijken zodat ik wel tijd heb.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:06 schreef twi het volgende:
Kijk maar uit, straks krijg je ruzie met z'n vriendin.
Gedaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:08 schreef Myraela het volgende:
Kaneeltje, wil je ook de tijd erbij zetten? half 7 voor eters, 8 uur voor de rest.
En dan mag er achter mijn naam wel dat ik mee-eet. En twi ook. En jij ook.
Is goed dokter.quote:
Ai das niet zo bestquote:Op zondag 27 juli 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed dokter.
Twitje had trouwens je oude fobo gevonden.
Stond er wat interessants in, behalve een foto van jou als 8-jarig jochie dan? Ik heb niet echt goed gekeken. Was het zelfs alweer vergeten.quote:
Nee stond niks in, move along.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Stond er wat interessants in, behalve een foto van jou als 8-jarig jochie dan? Ik heb niet echt goed gekeken. Was het zelfs alweer vergeten.
Er stonden naaktfoto´s in van Mu.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Stond er wat interessants in, behalve een foto van jou als 8-jarig jochie dan? Ik heb niet echt goed gekeken. Was het zelfs alweer vergeten.
Ouwe rukkerquote:Op zondag 27 juli 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er stonden naaktfoto´s in van Mu.
Ik heb ze opgeslagen voor de liefhebber.
kattenmannetje dan.....quote:Op zondag 27 juli 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
Faxie heeft een paar dagen zijn katten en is nu al een kattenvrouwtje geworden. Wat schattig.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
Faxie heeft een paar dagen zijn katten en is nu al een kattenvrouwtje geworden. Wat schattig.
Eet jij ook mee?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
Ja ja, ik eet ook wel mee. Kan ik ieders mijn goede tafelmanieren laten zien.
Kuch
en dat is?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef Faxie het volgende:
Overigens blijft het voldoening geven om eens van de luie reet af te komen en iets te doen wat je al heel lang uitgesteld hebt
jazeker en met jou dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jou heb ik allang niet meer gezien... alles goed daaro?
ik kan dat niet eens zelf... volgens mijquote:Op zondag 27 juli 2014 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oliefilter vervangen van het gele monster
Welke meet?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
Engel komt toch zeker ook wel naar de meet he?
mooiquote:
afdek kapjes zijn wel handy ja... anders krijgen de vachtjes wel erg spikey lookquote:Op zondag 27 juli 2014 17:18 schreef Faxie het volgende:
En afdekkapjes voor de stopcontacten gehaald, en omdat ik toch onderweg was even rondgetourd rond de Kalmthoutse heide
Stelt niks voor. Losschroeven, weggooien, nieuwe erop schroevenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik kan dat niet eens zelf... volgens mij
Daarom dusquote:Op zondag 27 juli 2014 17:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
afdek kapjes zijn wel handy ja... anders krijgen de vachtjes wel erg spikey look
stoerquote:
Ach dat leren ze snel genoeg af.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
De kitten vindt de stopcontacten soms iets te interessant naar mijn mening
jumjum electricityquote:Op zondag 27 juli 2014 17:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
De kitten vindt de stopcontacten soms iets te interessant naar mijn mening
ik wist niet zo goed wat ik voor vakantie wilde... en hier zit wel een zwembad bij en het is zelfs nog fietsbaarquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... mijn pa is rond die datum jarig
tof ben benieuwd hoe je het gaat hebbenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wist niet zo goed wat ik voor vakantie wilde... en hier zit wel een zwembad bij en het is zelfs nog fietsbaar
ik ga in ieder geval niet skieen danquote:
ongetwijfeld ga ik onwijs genieten van de massages en workshops, maar niet zo van het sportieve gedeeltequote:Op zondag 27 juli 2014 17:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
tof ben benieuwd hoe je het gaat hebben
Massagesquote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ongetwijfeld ga ik onwijs genieten van de massages en workshops, maar niet zo van het sportieve gedeelte
Bedankt voor de tip, was het alweer vergetenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eet jij ook mee?
Let op wel van buiten naar binnen he
lol
Jawel johquote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ongetwijfeld ga ik onwijs genieten van de massages en workshops, maar niet zo van het sportieve gedeelte
bestek zijdelings op je bord naar rechts leggen en niet smeissenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, was het alweer vergeten
Ben vergeten te checken of er ook een sauna isquote:Op zondag 27 juli 2014 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel joh. Eerst sportief doen en dan lekker relaxen tijdens een massage
.
dat word spierpijn krijgenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man.... ik ga gewoon naar het zwembad als ik genoeg van heb
Sauna, whoehoe!quote:Op zondag 27 juli 2014 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben vergeten te checken of er ook een sauna is
Dat is pas extra relaxed
samenvatting?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:45 schreef Fascination het volgende:
KLB / [KLB PI SC]
Leuke fittie, voor de geïnteresseerden.
Niet zo lui, Royke.quote:
Kansloos daarquote:Op zondag 27 juli 2014 17:45 schreef Fascination het volgende:
KLB / [KLB PI SC]
Ik snap het probleem nietquote:Op zondag 27 juli 2014 17:45 schreef Fascination het volgende:
KLB / [KLB PI SC]
Mi gado.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:45 schreef Fascination het volgende:
KLB / [KLB PI SC]
KLB is toch KansLoosBaak?quote:
Wil je vechten?quote:
Het is dat ik op dieet ben. Anders had ik popcorn gepakt.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef muhahaha het volgende:
Bobby laat zich kennen, hij wordt getrolled waar hij bij staat.
The Darkness?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef -Engel- het volgende:
van wie is dat liedje ook alweer met blabla in the shadows in de lyrics
dat is ook waar. Beter negerenquote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef muhahaha het volgende:
Je hebt tegenwoordig ook snoeptomaatjes he, die zijn gezond en komen ook per emmer.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dat ik op dieet ben. Anders had ik popcorn gepakt.
Het gaat dan ook over zijn meisjequote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind tomaten niet zo lekker. Een plakje of een partje kan best. Op een burger of in een salade of iets.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook snoeptomaatjes he, die zijn gezond en komen ook per emmer.
jij wel jaquote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn jongens, wij waren in de sex sc natuurlijk wel vele tandjes erger.
Not this shit again.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn jongens, wij waren in de sex sc natuurlijk wel vele tandjes erger.
Dan nog, zolang ze niet aan je deur staan en ze het toetsenbord als wapen blijven gebruiken kan ik er enkel om lachen.quote:
Ik vind die andere posters anders 300x meer kansloosquote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef muhahaha het volgende:
Thug life kaneel.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind tomaten niet zo lekker. Een plakje of een partje kan best. Op een burger of in een salade of iets.
Maar meer hoeft van mij niet.
Owja die bedoelde ikquote:
Dat is ook mijn insteek daarin. Dat hij zich laat kennen en hapt op die users.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die andere posters anders 300x meer kansloos.
Jaja. Hoe komt dat nou.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Thug life kaneel.
Ik had gisteren trouwens popcorn, die zooi bleef overal aan plakken.
Lucky you, ik kreeg net een 'spoedklusje' dus dat zal wel tot laat doortrekken worden.quote:
Dat kwam door het overmatig gebruik van suiker bij het bereiden van de popcorn.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja. Hoe komt dat nou.
[ afbeelding ]
Aii, maak het niet te schraalquote:Op zondag 27 juli 2014 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Lucky you, ik kreeg net een 'spoedklusje' dus dat zal wel tot laat doortrekken worden.
Morgen een lamme armquote:Op zondag 27 juli 2014 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Lucky you, ik kreeg net een 'spoedklusje' dus dat zal wel tot laat doortrekken worden.
Sowieso. Merkte dat veranderde toen ik er bij kwam. Het ging van kwaad tot erger. En ik zit niet eens op m'n kloon(troll)accountquote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
Ja, oké. Fair enoughquote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is ook mijn insteek daarin. Dat hij zich laat kennen en hapt op die users.
Moet je even in feedback lezen, we mogen het er niet meer over hebben.quote:
quote:
Dat zal wel meevallen, ik ben wat gewend he?quote:
Wehehe je probeert het ook niet stiekem terug te brengen ofzo. Sneaky fas, heel sneaky.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je even in feedback lezen, we mogen het er niet meer over hebben.
Ik denk iedere keer dat je het over mij hebtquote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
Oh jakkes, ik hoor onweer. Als het erger wordt ga ik Bolle binnen zetten.
Naar binnen rollen? Of heet ie toevallig zo.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
Eén opmerking mag toch wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe je probeert het ook niet stiekem terug te brengen ofzo. Sneaky fas, heel sneaky.
Als jij op het strand ligt komt greenpeace al toegesneld om je de zee in te rollen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat je het over mij hebt
Jezus, Kaneel.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat je het over mij hebt
Bolle is je vriend?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |