jumjum electricityquote:Op zondag 27 juli 2014 17:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
De kitten vindt de stopcontacten soms iets te interessant naar mijn mening
ik wist niet zo goed wat ik voor vakantie wilde... en hier zit wel een zwembad bij en het is zelfs nog fietsbaarquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... mijn pa is rond die datum jarig
tof ben benieuwd hoe je het gaat hebbenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wist niet zo goed wat ik voor vakantie wilde... en hier zit wel een zwembad bij en het is zelfs nog fietsbaar
ik ga in ieder geval niet skieen danquote:
ongetwijfeld ga ik onwijs genieten van de massages en workshops, maar niet zo van het sportieve gedeeltequote:Op zondag 27 juli 2014 17:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
tof ben benieuwd hoe je het gaat hebben
Massagesquote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ongetwijfeld ga ik onwijs genieten van de massages en workshops, maar niet zo van het sportieve gedeelte
Bedankt voor de tip, was het alweer vergetenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eet jij ook mee?
Let op wel van buiten naar binnen he
lol
Jawel johquote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ongetwijfeld ga ik onwijs genieten van de massages en workshops, maar niet zo van het sportieve gedeelte
bestek zijdelings op je bord naar rechts leggen en niet smeissenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, was het alweer vergeten
Ben vergeten te checken of er ook een sauna isquote:Op zondag 27 juli 2014 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel joh. Eerst sportief doen en dan lekker relaxen tijdens een massage
.
dat word spierpijn krijgenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man.... ik ga gewoon naar het zwembad als ik genoeg van heb
Sauna, whoehoe!quote:Op zondag 27 juli 2014 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben vergeten te checken of er ook een sauna is
Dat is pas extra relaxed
samenvatting?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:45 schreef Fascination het volgende:
KLB / [KLB PI SC]
Leuke fittie, voor de geïnteresseerden.
Niet zo lui, Royke.quote:
Kansloos daarquote:Op zondag 27 juli 2014 17:45 schreef Fascination het volgende:
KLB / [KLB PI SC]
Leuke fittie, voor de geïnteresseerden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |