jazeker en met jou dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jou heb ik allang niet meer gezien... alles goed daaro?
ik kan dat niet eens zelf... volgens mijquote:Op zondag 27 juli 2014 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oliefilter vervangen van het gele monster
Welke meet?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
Engel komt toch zeker ook wel naar de meet he?
mooiquote:
afdek kapjes zijn wel handy ja... anders krijgen de vachtjes wel erg spikey lookquote:Op zondag 27 juli 2014 17:18 schreef Faxie het volgende:
En afdekkapjes voor de stopcontacten gehaald, en omdat ik toch onderweg was even rondgetourd rond de Kalmthoutse heide
Stelt niks voor. Losschroeven, weggooien, nieuwe erop schroevenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik kan dat niet eens zelf... volgens mij
Daarom dusquote:Op zondag 27 juli 2014 17:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
afdek kapjes zijn wel handy ja... anders krijgen de vachtjes wel erg spikey look
stoerquote:
Ach dat leren ze snel genoeg af.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
De kitten vindt de stopcontacten soms iets te interessant naar mijn mening
jumjum electricityquote:Op zondag 27 juli 2014 17:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
De kitten vindt de stopcontacten soms iets te interessant naar mijn mening
ik wist niet zo goed wat ik voor vakantie wilde... en hier zit wel een zwembad bij en het is zelfs nog fietsbaarquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... mijn pa is rond die datum jarig
tof ben benieuwd hoe je het gaat hebbenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wist niet zo goed wat ik voor vakantie wilde... en hier zit wel een zwembad bij en het is zelfs nog fietsbaar
ik ga in ieder geval niet skieen danquote:
ongetwijfeld ga ik onwijs genieten van de massages en workshops, maar niet zo van het sportieve gedeeltequote:Op zondag 27 juli 2014 17:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
tof ben benieuwd hoe je het gaat hebben
Massagesquote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ongetwijfeld ga ik onwijs genieten van de massages en workshops, maar niet zo van het sportieve gedeelte
Bedankt voor de tip, was het alweer vergetenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eet jij ook mee?
Let op wel van buiten naar binnen he
lol
Jawel johquote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ongetwijfeld ga ik onwijs genieten van de massages en workshops, maar niet zo van het sportieve gedeelte
bestek zijdelings op je bord naar rechts leggen en niet smeissenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, was het alweer vergeten
Ben vergeten te checken of er ook een sauna isquote:Op zondag 27 juli 2014 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel joh. Eerst sportief doen en dan lekker relaxen tijdens een massage
.
dat word spierpijn krijgenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |