quote:Op zondag 27 juli 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
Faxie heeft een paar dagen zijn katten en is nu al een kattenvrouwtje geworden. Wat schattig.
Eet jij ook mee?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
Ja ja, ik eet ook wel mee. Kan ik ieders mijn goede tafelmanieren laten zien.
Kuch
en dat is?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef Faxie het volgende:
Overigens blijft het voldoening geven om eens van de luie reet af te komen en iets te doen wat je al heel lang uitgesteld hebt
jazeker en met jou dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jou heb ik allang niet meer gezien... alles goed daaro?
ik kan dat niet eens zelf... volgens mijquote:Op zondag 27 juli 2014 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oliefilter vervangen van het gele monster
Welke meet?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
Engel komt toch zeker ook wel naar de meet he?
mooiquote:
afdek kapjes zijn wel handy ja... anders krijgen de vachtjes wel erg spikey lookquote:Op zondag 27 juli 2014 17:18 schreef Faxie het volgende:
En afdekkapjes voor de stopcontacten gehaald, en omdat ik toch onderweg was even rondgetourd rond de Kalmthoutse heide
Stelt niks voor. Losschroeven, weggooien, nieuwe erop schroevenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik kan dat niet eens zelf... volgens mij
Daarom dusquote:Op zondag 27 juli 2014 17:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
afdek kapjes zijn wel handy ja... anders krijgen de vachtjes wel erg spikey look
stoerquote:
Ach dat leren ze snel genoeg af.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
De kitten vindt de stopcontacten soms iets te interessant naar mijn mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |