"Autosnake, roll out!"quote:Op zondag 27 juli 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet getracht, aangezien geen van mijn vriendinnen tot nu toe bekend was met die tekenfilm
En toch wil ik hem nog wel zienquote:Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef aeque het volgende:
Over transformers gesproken, wat is die laatste film slecht zeg...
Leuk popcornvermaakquote:Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef aeque het volgende:
Stouterd. Hoe dat dan?quote:
ik denk dat er best veel mannen zijn die daarmee wegkomenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik er nog best mee weg kom.
Misschien bij het ejaculeren 'troetelbeertje, straaaal' schreeuwen?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet getracht, aangezien geen van mijn vriendinnen tot nu toe bekend was met die tekenfilm
Is denk ik beter als we daar niet wéér over gaan praten hier.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
uh hoi waarom is de sex sc dicht?
Als ze dan niet wegloopt, zit je gebakken.quote:
Het werd te populair, andere SC's waren jellyquote:Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat was de eerste alquote:Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef aeque het volgende:
En hij was te blij met jou om er iets tegen te doen?quote:
Dit klinkt enigszins vies, faxie.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien bij het ejaculeren 'troetelbeertje, straaaal' schreeuwen?
ik maakte misbruik van hem, en niet op een goede manier.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk popcornvermaak
[..]
Stouterd. Hoe dat dan?
sorryquote:Op zondag 27 juli 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is denk ik beter als we daar niet wéér over gaan praten hier.
[..]
Als ze dan niet wegloopt, zit je gebakken.
Jij bent al een tijdje niet langsgeweest volgens mijquote:Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat jaquote:Op zondag 27 juli 2014 13:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het werd te populair, andere SC's waren jelly
Jij hebt natuurlijk continu seks nu. Valt me tegen hoor dat fok dan niet voorrang krijgt.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sorry
Ik ben wat minder op FOK! de laatste tijd
dat denk ik niet eens, hij dacht ws dat hij niets beters kon krijgen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
En hij was te blij met jou om er iets tegen te doen?
Als je dan niet oplet transformeer je haar van lief meisje naar zwanger meisje.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze dan niet wegloopt, zit je gebakken.
Maar ze zullen het wel kennenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt enigszins vies, faxie.
Te druk met neuken?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sorry
Je meisje moet ook aandacht he.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sorry
Ik weiger te kijken naar iets dat Bay maakt.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nu gaat hij Turtles verkrachten.
Arme Leonardo, Donatello, Raphael en Michealangelo.
Ow gaat hij dat doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nu gaat hij Turtles verkrachten.
Arme Leonardo, Donatello, Raphael en Michealangelo.
Dat helpt welquote:Op zondag 27 juli 2014 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik het niet meende?
Zover kom ik nooit.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je dan niet oplet transformeer je haar van lief meisje naar zwanger meisje.
Continu?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk continu seks nu. Valt me tegen hoor dat fok dan niet voorrang krijgt.
Tja, die fout maakt iedereen weleensquote:Op zondag 27 juli 2014 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat denk ik niet eens, hij dacht ws dat hij niets beters kon krijgen.
quote:
Of course. Ze is lievvquote:Op zondag 27 juli 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je meisje moet ook aandacht he.
[..]
Ik weiger te kijken naar iets dat Bay maakt.
Ach,die paar dagen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Continu?
Niet tijdens sharkweek hoor
Misschien maar goed ookquote:
2 kilo kersenpitten, is dat goed?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ach,die paar dagen.
p.s. Heb je wel aan het WNF gedoneerd?
nee?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ach,die paar dagen.
p.s. Heb je wel aan het WNF gedoneerd?
Compenseert dat de massamoord op panda's die VA gepleegd heeft?quote:
Geen idee, ik had ze liggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:59 schreef yats het volgende:
[..]
Compenseert dat de massamoord op panda's die VA gepleegd heeft?
Ik heb mezelf wel vermaakt.quote:
Hier niet. Nou ja, het is niet meer zo warm als vorige week, gelukkig.quote:
Je weet dat het 't Is moet zijn, héquote:Op zondag 27 juli 2014 14:48 schreef kree het volgende:
Ti's hier best wel een aangenaam temperatuurtje eigenlijk.
Alleen gestaan?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf wel vermaakt.
Weer leuke nieuwe mensen ontmoet.
Beetje in de zee gestaan, beetje op het strand gevoetbald, beetje gegeten, beetje gedronken.
Nee eigenlijk niet Kaneel.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen gestaan?
Je hebt niet met je gladde praatjes de dames uit de kleren gepraat om te gaan zwemmen?
Durf ik niet.quote:
Wat is dit nou, Roy?quote:
Als het de pijn verzacht, ik heb wel mijn shirt uitgetrokken.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durf ik niet.
[..]
Wat is dit nou, Roy?
Een meet waar iedereen zijn broek aanhoudt?
Eenmaal in 't water zie je toch niks meerquote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durf ik niet.
[..]
Wat is dit nou, Roy?
Een beetje.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het de pijn verzacht, ik heb wel mijn shirt uitgetrokken.
Oef, dat is wel ver het water in.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eenmaal in 't water zie je toch niks meer.
Nee want ik type dan tis daar maakt die telefoon ti's van.quote:
TL licht dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durf ik niet.
[..]
Wat is dit nou, Roy?
quote:
Niet eens, want die heb ik zelfquote:Op zondag 27 juli 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet?
Is het een grap over witte benen?
Mu schatje. Waarom sta je niet bij de aanwezigen van de meet?quote:
Omdat ik niet kan, anders had ik me wel aangemeld.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu schatje. Waarom sta je niet bij de aanwezigen van de meet?
Ik zet je er even bij.
Te laat, je staat er bij.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan, anders had ik me wel aangemeld.
quote:
Die kan ik wel hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:06 schreef twi het volgende:
Kijk maar uit, straks krijg je ruzie met z'n vriendin.
Nu ik erop sta zal de wereld bezwijken zodat ik wel tijd heb.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:06 schreef twi het volgende:
Kijk maar uit, straks krijg je ruzie met z'n vriendin.
Gedaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:08 schreef Myraela het volgende:
Kaneeltje, wil je ook de tijd erbij zetten? half 7 voor eters, 8 uur voor de rest.
En dan mag er achter mijn naam wel dat ik mee-eet. En twi ook. En jij ook.
Is goed dokter.quote:
Ai das niet zo bestquote:Op zondag 27 juli 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed dokter.
Twitje had trouwens je oude fobo gevonden.
Stond er wat interessants in, behalve een foto van jou als 8-jarig jochie dan? Ik heb niet echt goed gekeken. Was het zelfs alweer vergeten.quote:
Nee stond niks in, move along.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Stond er wat interessants in, behalve een foto van jou als 8-jarig jochie dan? Ik heb niet echt goed gekeken. Was het zelfs alweer vergeten.
Er stonden naaktfoto´s in van Mu.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Stond er wat interessants in, behalve een foto van jou als 8-jarig jochie dan? Ik heb niet echt goed gekeken. Was het zelfs alweer vergeten.
Ouwe rukkerquote:Op zondag 27 juli 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er stonden naaktfoto´s in van Mu.
Ik heb ze opgeslagen voor de liefhebber.
kattenmannetje dan.....quote:Op zondag 27 juli 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
Faxie heeft een paar dagen zijn katten en is nu al een kattenvrouwtje geworden. Wat schattig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |